Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

آوریل 7, 2023

بورسیه دکتری مهندسی دلفت هلند

عنوان پروژه فاند دکتری هلند

بورسیه دکتری مهندسی دلفت: سمت دکتری در خصوص خصوصیات مکانی-زمانی و مدل سازی سیستم های زباله معدنی

فرصتی هیجان انگیز برای دکترا برای کمک به یافتن راه حل هایی برای حجم فزاینده زباله های ناشی از معادن و استخراج مواد معدنی.

دانشگاه مقصد برای اپلای

دانشگاه صنعتی دلفت (TU Delft)

مقطع مورد نظر برای اپلای 

مقطع دکتری

مقدار فاند ماهانه برای دانشجوی دکتری

ماهیانه 2541-3247 یورو حقوق برای دانشجو در نظر گرفته شده است.

شرح موقعیت تحصیلی برای فاند دکتری مهندسیچ

به دنبال یک فرصت تاثیرگذار برای بورسیه دکتری مهندسی دلفت در توسعه پایدار هستید؟

تقاضا برای محصولات معدنی به دلیل رشد جمعیت و اقتصادی و فشار به سمت انتقال انرژی سبز در حال افزایش است. این امر شرکت های معدنی را به استخراج و فرآوری حجم زیادی از مواد و متعاقب آن تولید مقادیر قابل توجهی زباله معدنی سوق می دهد. ترکیب این زباله ها متفاوت است و می تواند اثرات زیست محیطی، از جمله آلودگی خاک و آب، تخریب اکوسیستم، و ایجاد یک چالش مهم برای توسعه پایدار داشته باشد. از سوی دیگر، زباله‌های معدن می‌توانند منبع مواد خامی مانند مواد خام حیاتی (CRMs)، عناصر خاکی کمیاب (REEs) باشند که می‌توانند بازیابی و استفاده مجدد شوند، بنابراین به اقتصاد دایره‌ای کمک می‌کنند و نیاز به استخراج جدید را کاهش می‌دهند. . مزایای اقتصادی احتمالی و پیامدهای بالقوه زیست محیطی بر ضرورت مدیریت و نظارت پیشگیرانه و کارآمد ضایعات معدن تاکید می کند. یک رویکرد یکپارچه، با استفاده از فناوری‌های حسگر پیشرفته و تجزیه و تحلیل داده‌های پیشرفته، می‌تواند کلید رفع این چالش باشد.

آیا به ایجاد تفاوت در مدیریت زباله معدن و تلاش برای بهبود بازیابی ثانویه و در عین حال به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی علاقه دارید؟

خصوصیات مکانی-زمانی و مدل‌سازی سیستم‌های پسماند معادن یک جزء مهم توسعه پایدار است که استفاده مسئولانه و مدیریت منابع طبیعی را ارتقا می‌دهد و در عین حال به توسعه اقتصادی و رفاه اجتماعی نیز کمک می‌کند.

این موقعیت بورسیه دکتری مهندسی دلفت فرصتی استثنایی برای بررسی و استفاده از فناوری‌های حسگر پیشرفته و تکنیک‌های پیشرفته تجزیه و تحلیل داده‌ها برای مدل‌سازی و توصیف سیستم‌های زباله معدنی است. شما از خروجی های حسگر متنوع در ترکیب با رویکردهای یادگیری ماشین برای دستیابی به درک جامعی از پویایی در سیستم های زباله معدن در سطوح مختلف استفاده خواهید کرد. از طریق یک رویکرد یکپارچه نوآورانه، شما منابع داده های مختلف را برای بهبود مدل سازی و درک تکامل زمانی و مکانی سایت های زباله معدن ترکیب خواهید کرد. کار پژوهشی مستلزم جمع‌آوری نمونه‌ها از سایت‌های مورد آزمایش، استفاده از داده‌های ثانویه و انجام تجزیه و تحلیل داده‌ها است.

شما به عنوان یک داوطلب در بورسیه دکتری مهندسی دلفت با تیم متخصصان ما در زمینه مدیریت و نظارت بر پسماند معادن همکاری نزدیک خواهید داشت. تحقیقات شما نقش مهمی در ابداع روش‌های موفق برای مدیریت و نظارت بر زباله‌های معدن خواهد داشت و در نتیجه به توسعه انعطاف‌پذیر و گذار به انرژی سبز کمک می‌کند.

اگر تمایل زیادی به ایجاد راه حل برای معضلات محیطی و اجتماعی دارید و به این فرصت محرک علاقه مند هستید، لطفاً ادامه مطلب را بخوانید.

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

شما دارای مدرک کارشناسی ارشد مرتبط با ژئوانفورماتیک هستید. ما همچنین از شما دعوت می کنیم که اگر پیشینه زمین شناسی یا محیط زیست با مهارت ها و دانش تجزیه و تحلیل داده ها دارید، درخواست دهید.

علاوه بر این، ما از شما انتظار داریم که در زمینه زمین آمار، یادگیری ماشین و تکنیک‌های ترکیب داده‌ها، که شامل استفاده از داده‌های سری مکانی و زمانی است، دانش داشته باشید. ترجیحاً، قرار گرفتن قبلی در معرض مشخصات مواد خام مبتنی بر حسگر (به عنوان مثال، تصاویر ماهواره‌ای، رامان و/یا فناوری‌های مادون قرمز) مطلوب است.

بدیهی است که شما در مورد نرم افزارها و زبان های برنامه نویسی مرتبط مانند پایتون یا R نیز اطلاعات کافی دارید.

در طول دوره بورسیه دکتری مهندسی دلفت، شما با همکاران زیادی در داخل و خارج از دپارتمان کار خواهید کرد، بنابراین مهارت های ارتباطی کلامی و نوشتاری عالی دارید.

ما به دنبال نامزدی هستیم که خودانگیزه، خلاق و قادر به کار مستقل و همچنین همکاری با دیگران در یک محیط تیمی باشد.

انجام دکترا در TU Delft مستلزم تسلط بر زبان انگلیسی در سطح معینی است تا اطمینان حاصل شود که داوطلب می تواند ارتباط و تعامل خوبی داشته باشد، در دوره های آموزش دکتری آموزش داده شده به زبان انگلیسی شرکت کند و مقالات علمی و پایان نامه نهایی بنویسد. برای جزئیات بیشتر لطفاً شرایط پذیرش مدارس تحصیلات تکمیلی را بررسی کنید.

شرایط اپلای فاند دکتری مهندسی

قرارداد مدت معین: 4 سال.

به داوطلبان دکتری دوره استخدام اصولی 4 ساله اما در قالب 2 قرارداد کاری پیشنهاد می شود. قرارداد اولیه 1.5 ساله با ارزیابی پیشرفت رسمی برو/بدون رفتن ظرف 15 ماه. به دنبال یک قرارداد اضافی برای 2.5 سال باقی مانده با فرض اینکه همه چیز خوب پیش می رود و الزامات عملکرد برآورده می شود.

حقوق و مزایا مطابق با قرارداد کار جمعی برای دانشگاه های هلند است که از 2541 یورو در ماه در سال اول به 3247 یورو در سال چهارم افزایش یافته است. به عنوان کاندیدای دکترا در مدرسه تحصیلات تکمیلی TU Delft ثبت نام خواهید کرد. مدرسه تحصیلات تکمیلی TU Delft یک محیط تحقیقاتی الهام بخش با تیمی عالی از سرپرستان، کارکنان دانشگاهی و یک مربی فراهم می کند. برنامه آموزش دکترا با هدف توسعه مهارت های قابل انتقال، مرتبط با رشته و تحقیق شما انجام می شود.

TU Delft یک بسته جبرانی قابل تنظیم، تخفیف در بیمه سلامت و عضویت ورزشی، و هزینه ماهانه کار ارائه می دهد. می توان برنامه کاری انعطاف پذیری ترتیب داد. برای متقاضیان بین المللی، ما خدمات Coming to Delft و مشاوره شغلی شریک را ارائه می دهیم تا به شما در جابجایی شما کمک کند.

درباره دانشگاه مقصد 

دانشگاه صنعتی دلفت
دانشگاه صنعتی دلفت بر پایه های قوی بنا شده است. TU Delft به عنوان خالق آبراهه هلندی معروف جهانی و پیشگام در بیوتکنولوژی، یک دانشگاه بین المللی برتر است که علم، مهندسی و طراحی را ترکیب می کند. این نتایج در سطح جهانی در آموزش، تحقیق و نوآوری برای مقابله با چالش‌ها در زمینه‌های انرژی، آب و هوا، تحرک، سلامت و جامعه دیجیتال ارائه می‌کند. برای نسل‌ها، مهندسان ما ثابت کرده‌اند که حل‌کننده مشکلات کارآفرینی هستند، هم در تجارت و هم در زمینه اجتماعی.

در TU Delft ما تنوع را به عنوان یکی از ارزش‌های اصلی خود می‌پذیریم و فعالانه مشارکت می‌کنیم تا دانشگاهی باشیم که در آن احساس کنید در خانه هستید و می‌توانید شکوفا شوید. ما برای دیدگاه ها و کیفیت های مختلف ارزش قائل هستیم. ما معتقدیم که این کار ما را نوآورانه تر، جامعه TU Delft را پر جنب و جوش تر و جهان را عادلانه تر می کند. ما با هم، راه حل هایی را با استفاده از فناوری تصور، اختراع و ایجاد می کنیم تا تأثیر مثبتی در مقیاس جهانی داشته باشیم. به همین دلیل از شما دعوت می کنیم که درخواست دهید. درخواست شما مورد توجه منصفانه قرار خواهد گرفت.

چالش. تغییر دادن. تأثیر!

بخش

دانشکده مهندسی عمران و علوم زمین
دانشکده مهندسی عمران و علوم زمین (CEG) متعهد به تحقیقات و آموزش بین المللی برجسته در زمینه مهندسی عمران، علوم زمین کاربردی، ترافیک و حمل و نقل، فناوری آب و فناوری دلتا است. تحقیقات ما به برنامه های آموزشی ما می خورد و چالش های اجتماعی مانند تغییرات آب و هوا، انتقال انرژی، در دسترس بودن منابع، شهرنشینی و آب پاک را پوشش می دهد. پروژه های تحقیقاتی ما با همکاری نزدیک با طیف گسترده ای از موسسات تحقیقاتی انجام می شود. CEG از اهمیت علم باز متقاعد شده است و از دانشمندان خود در ادغام علم باز در فعالیت های تحقیقاتی خود حمایت می کند. دانشکده CEG شامل 28 گروه تحقیقاتی در هفت بخش زیر است: مدیریت و طراحی مکانیک مواد، سازه های مهندسی، علوم زمین و مهندسی، علوم زمین و سنجش از دور، حمل و نقل و برنامه ریزی، مهندسی هیدرولیک و مدیریت آب.

برای رفتن به وب سایت دانشکده مهندسی عمران و علوم زمین اینجا کلیک کنید.

این موقعیت دکترا با بخش مهندسی منابع گروه علوم و مهندسی زمین است.

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 14 می 2023
    • 24 اردیبهشت 1402 می باشد.

روش اپلای برای فاند دکتری دلفت

    • لینک مستقیم اپلای: ورود

پرداخت اپلیکیشن فی | پرداخت شهریه دانشگاهپرداخت یونی اسیست

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.