Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

دسامبر 8, 2022

فاند دکتری مدل سازی دینامیک سیستم هلند

عنوان پروژه فاند دکتری هلند

فاند دکتری مدل سازی دینامیک سیستم: موقعیت دکتری 4 ساله با بودجه کامل در مورد مدل سازی دینامیک سیستم از محرک ها و بازدارنده های پروژه های نوآورانه باز ماموریت محور

دانشگاه تیلبورگ و دانشکده اقتصاد و مدیریت تیلبورگ یک فرصت شغلی برای یک موقعیت دکتری 4 ساله با بودجه کامل در مورد مدل‌سازی پویایی سیستم از محرک‌ها و بازدارنده‌های پروژه‌های نوآوری باز مبتنی بر ماموریت (1.0 FTE) دارند، مکان: تیلبورگ، هلند.
مهلت درخواست: انتخاب نامزدها از 1 ژانویه 2023 آغاز می شود. درخواست ها تا زمان تکمیل موقعیت باز خواهند بود.

دانشگاه مقصد برای اپلای

دانشگاه تیلبورگ

مقطع مورد نظر برای اپلای

مقطع دکتری

مقدار فاند ماهانه برای دانشجوی دکتری

ماهیانه 2541-3247 یورو حقوق برای دانشجو در نظر گرفته شده است.

شرح موقعیت تحصیلی برای دکتری مدل سازی دینامیک سیستم

دانشگاه تیلبورگ (TiSEM) به دنبال یک کاندیدای جاه طلب دکترا برای تبدیل شدن به بخشی از پروژه Fieldlabs@Scale NWO برای مطالعه شبکه های نوآوری باز در سطح منطقه ای است. ترجیحاً، نامزد باید هلندی زبان باشد و علاقه مند به مطالعه مدل سازی دینامیک سیستم باشد.

Fieldlabs@Scale: به سوی آزمایش مشارکتی موثر برای نوآوری ماموریت محور
Fieldlabs به عنوان یک رویکرد امیدوارکننده برای نوآوری ماموریت محور در حال ظهور هستند. آنها ذینفعان منطقه ای – از جمله مؤسسات تجاری و دانش – را گرد هم می آورند تا راه حل هایی را برای چالش های اجتماعی به طور مشترک تجربه کنند. اثربخشی آنها مختلط است زیرا آنها با مشکلاتی در مقیاس چنین راه حل های نوآورانه در اکوسیستم های تجاری مواجه هستند. Fieldlabs@Scale با مشارکت یک کنسرسیوم گسترده و بین رشته ای، آزمایشگاه های میدانی در کشاورزی، مراقبت های بهداشتی، زیرساخت ها و صنعت هوشمند را مطالعه می کند. ما تئوری‌های جدیدی را در مورد مکانیسم‌هایی برای آزمایش‌های مشترک ایجاد می‌کنیم و به همراه سیاست‌گذاران، سازمان‌های شبکه منطقه‌ای و شرکت‌کنندگان در آزمایشگاه‌های میدانی در کنسرسیوم خود، یک جعبه ابزار و برنامه‌های آکادمی Fieldlab ایجاد می‌کنیم تا از آزمایشگاه‌های میدانی در تسریع نوآوری مبتنی بر مأموریت حمایت کنیم و ارزش اقتصادی و اجتماعی ایجاد کنیم.

کنسرسیوم:
دانشگاه Twente، دانشگاه تیلبورگ، TU آیندهوون، VU Amsterdam، Stichting Pioneering، Greenports Nederland، Waterschap Vechtstromen، Philips Electronics Nederland B.V.، Brainport Development NV، تعمیر و نگهداری کلاس جهانی (WCM)، Kansen voor West، Provincie Nederland,-LLN. Health Living Lab)، Fidet – Fieldlab Digitalization Energy Transition Twente، KNVB، Technische Universiteit Delft، Greenports NL، Royal Philips، Aspari، ZoARG، Techport، EFRO/Kansen voor West، Smart Industry Hub Northwest، TNO

جاسازی
کاندیدای دکترا در گروه تحقیقاتی مدیریت اطلاعات و زنجیره تامین (ISCM) مولد، دانشگاهی و متعهد در دانشگاه تیلبورگ جاسازی خواهد شد. این گروه متشکل از اساتید، مدرسان، همراهان فوق دکترا و داوطلبان دکترا است. نامزدهای دکترا همچنین در برنامه دکتری Center کلاس جهانی ثبت نام می‌کنند، جایی که حدود 40 واحد درسی اروپایی را به عنوان بخشی از کار برای دریافت مدرک دکترا می‌گذرانند. دو نفر از اعضای هیئت علمی SCM به عنوان مشاور نامزد این پروژه فاند دکتری مدل سازی دینامیک سیستم تعیین شده اند. برای این نامزد، مشاوران پروفسور هنک آکرمانز و آندریاس الکسیو خواهند بود.

گروه ISCM بخشی از بخش مدیریت در دانشکده اقتصاد و مدیریت تیلبورگ (TiSEM) است. TISEM بزرگترین مدرسه دانشگاه تیلبورگ است. این دانشگاه از شهرت تحقیقاتی قوی بهره می برد، به عنوان مثال، رتبه بندی اخیر در رتبه بندی 10 برتر در رتبه بندی آکادمیک دانشگاه های جهان (“رتبه بندی شانگهای”) برای رشته مدیریت بازرگانی.

دانشگاه تیلبورگ
دانشگاه تیلبورگ یکی از دانشگاه‌های پیشرو اروپا در زمینه‌های کسب‌وکار و اقتصاد است که رتبه پنجم را در اروپا در زمینه تحقیقات تجاری (رتبه‌بندی جهانی دالاس UT) و رتبه بیستم را در اقتصاد و تجارت جهانی (رده‌بندی اخبار ایالات متحده در سال 2021) دارد. دانشکده اقتصاد و مدیریت دارای 7000 دانشجو (26 درصد بین المللی) و 400 کارمند علمی (50 درصد بین المللی) است. پردیس محیطی سبز و دانشگاهی با امکانات مدرن و حمل و نقل محلی مناسب فراهم می کند. موقعیت مرکزی تیلبورگ در بنلوکس دسترسی عالی منطقه ای و بین المللی را ارائه می دهد. از فرودگاه های مهم نزدیک می توان به آمستردام (هلند)، بروکسل (بلژیک) و دوسلدورف (آلمان) اشاره کرد. انگلیسی زبان کاری دانشگاه است.

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

    • مدرک کارشناسی ارشد دانشگاهی یا کارشناسی ارشد / کارشناسی ارشد تحقیقاتی در اقتصاد سنجی یا تجارت (در مورد دوم با سهم قابل توجهی از دروس کمی. این مدرک باید پیشینه عالی در مهارت های تحلیلی را نشان دهد.
    • مدرک قبلی را با معدل عالی (10% کلاس برتر) تکمیل کرد.
    • تسلط به زبان انگلیسی باید از طریق نمره آیلتس حداقل 7.0، بدون نمرات فرعی زیر 6.5، نمره تافل حداقل 100 (مبتنی بر اینترنت) یا 600 (مبتنی بر کاغذ)، CAE کمبریج (حداقل B) اثبات شود. یا CPE کمبریج. معافیت ها را می توان در صورت درخواست به انگلیسی زبانان بومی یا داوطلبانی که مدرک لیسانس و فوق لیسانس خود را در زبان انگلیسی در اروپا، کانادا، ایالات متحده آمریکا، استرالیا یا نیوزیلند دریافت کرده اند، ارائه کرد.
    • برای داوطلبان دانشگاه های خارج از اروپا: نمره آزمون GRE یا GMAT اخیر با حداکثر دو سال سن.

اگر هر یک از مهارت‌های اضافی یا شواهد مهارت‌های زیر را دارید، لطفاً آن‌ها را به‌طور خاص در درخواست خود بگنجانید، زیرا می‌توانند در فرآیند انتخاب ارزشمند باشند:

    • دانش برنامه نویسی Python/R و/یا سایر شواهد مهارت های علم داده (از جمله گواهی های به دست آمده از طریق آموزش آنلاین)
    • شواهدی از کار اقتصادسنجی و/یا علم داده انجام شده با داده های تجربی.
    • مهارت های نوشتاری آکادمیک عالی (نمونه نگارشی پایان نامه یا مقاله می تواند به عنوان مدرک باشد)
    • دانستن هر یک از زبان های کشورهایی که در آن کار میدانی انجام می دهیم، یک امتیاز اضافی محسوب می شود. اینها عبارتند از اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی و/یا سواحیلی.

شرایط اپلای فاند دکتری مدل سازی دینامیک سیستم

قرارداد مدت معین: 4 سال تمام وقت.

دانشگاه تیلبورگ در بین کارفرمایان برتر هلندی رتبه بندی شده است و شرایط استخدام عالی دارد. این قرار ملاقات در مجموع 48 ماه خواهد بود. نامزدهای منتخب ابتدا به مدت 16 ماه منصوب خواهند شد و بر اساس ارزیابی مثبت برای 32 ماه آینده تمدید خواهند شد. ارزیابی پس از حدود 12 ماه انجام می شود.

در طول سال اول، با گذراندن چندین دوره در سطح دکترا، آموزش های گسترده ای در زمینه تئوری و روش دریافت خواهید کرد. همچنین بودجه سفر خوبی برای شرکت در مدارس تابستانی، بازدیدهای کاری و کنفرانس ها وجود دارد. این آموزش با توافق دوجانبه با استاد راهنما می تواند با دستاوردهای آموزشی قبلی داوطلب دکتری تطبیق داده شود. برای سه سال باقیمانده، 80٪ از زمان این موقعیت به تکمیل تحقیقات دکترا و 20٪ به کسب مهارت های دانشگاهی از طریق تدریس دوره ها و نظارت بر پایان نامه های کارشناسی ارشد / کارشناسی در داخل دپارتمان اختصاص می یابد.

کاندیدای دکتری منصوب شده کارمند دانشگاه تیلبورگ خواهد بود. شروع حقوق ناخالص است
2541 یورو در ماه (برای یک قرار تمام وقت) در سال اول، تا 3247 یورو در سال آخر. کمک هزینه تعطیلات (8٪ در ماه مه) و پاداش پایان سال (8.3٪ در دسامبر) وجود دارد.

همه کارکنان دانشگاه تحت پوشش صندوق بازنشستگی کارمندان دولت (ABP) هستند. محققان خارج از هلند ممکن است واجد شرایط دریافت کمک هزینه معاف از مالیات معادل 30 درصد از حقوق مشمول مالیات خود باشند. دانشگاه از طرف آنها برای چنین کمک هزینه ای اقدام خواهد کرد. این دانشگاه مزایای جانبی بسیار خوبی را ارائه می دهد (این یکی از بهترین کارفرمایان غیرانتفاعی در هلند است)، مانند یک مدل گزینه برای شرایط و ضوابط استخدام و بازپرداخت عالی هزینه های جابجایی.

درباره دانشگاه مقصد 

دانشکده اقتصاد و مدیریت تیلبورگ
دانشکده اقتصاد و مدیریت تیلبورگ (TiSEM) بزرگترین دانشکده دانشگاه است. TiSEM تحقیقات و آموزش آکادمیک معتبری را ارائه می دهد. تحقیقات آن متعلق به برتر اروپا است. برنامه های آموزشی، که اکثریت آنها به طور کامل به زبان انگلیسی ارائه می شوند، با اعتبارنامه AACSB که در سال 2002 اعطا شد، در نقشه بین المللی قرار دارند. کارمندان و دانش آموزان یک جامعه بین المللی جاه طلبانه را تشکیل می دهند.

دانشکده اقتصاد و مدیریت تیلبورگ

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 1 می 2023
    • 11 اردیبهشت 1402 می باشد.

روش اپلای برای فاند دکتری تیلبورگ

    • لینک اپلای مستقیم: ورود

استادی پلن | نگارش CV | طراحی سایت رزومه | مشاوره تلفنی اپلای

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.