Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

فوریه 10, 2023

فول فاند دکتری اقتصاد هلند

عنوان پروژه فاند دکتری هلند

فول فاند دکتری اقتصاد: موقعیت دکترا در طراحی و پشتیبانی از یادگیری پیشرفته فناوری

موقعیت دکترا در طراحی و حمایت از یادگیری پیشرفته فناوری برای تقویت خود تنظیمی در یک محیط یادگیری اجتماعی-ساختار

دانشگاه مقصد برای اپلای 

دانشگاه ماستریخت (UM)

مقطع مورد نظر برای اپلای

 مقطع دکتری

مقدار فاند ماهانه برای دانشجوی دکتری

ماهیانه 2543-3247 یورو حقوق برای دانشجو در نظر گرفته شده است.

شرح موقعیت تحصیلی برای فول فاند دکتری اقتصاد

دانشکده تجارت و اقتصاد (SBE) دانشگاه ماستریخت یک موقعیت دکتری(فول فاند دکتری اقتصاد) 4 ساله را برای دانشجویان دارای مدرک کارشناسی ارشد (تحقیق) یا معادل آن ارائه می دهد.

ما یک شغل پویا و چالش برانگیز در یک سازمان بین المللی ارائه می دهیم که در آن دانش آموزان آموزش پیشرفته ای دریافت می کنند و محققان تحقیقات هیجان انگیزی را انجام می دهند. داوطلبان دکترا فرصت منحصر به فردی برای انجام تحقیقات در زمینه‌های تحقیقاتی و مراکز تخصص در برنامه تحقیقاتی در دانشکده تحصیلات تکمیلی تجارت و اقتصاد (GSBE) خواهند داشت و به توسعه و گسترش تحقیقات آن کمک خواهند کرد. این نامزد بخشی از یک شبکه بین المللی از دانشگاه های برتر و دانشمندان مشهور در این زمینه خواهد بود.

چه شرایطی را باید برای فراگیران در آموزش عالی ایجاد کنیم تا مهارت های یادگیری خودتنظیمی را توسعه دهند و از این فناوری با استفاده از (یادگیری) به روشی مؤثر (یعنی افزایش یادگیری عمیق و حفظ یادگیری) و کارآمد (یعنی حجم کار قابل مدیریت برای اساتید و دانشجویان)؟ اگر این سوال شما را مجذوب خود می کند و خود را در شرایط ارائه شده در زیر می شناسید، ممکن است همکار جدید ما شوید! یادگیری خودتنظیمی (SRL) یک عنصر حیاتی است که به موفقیت یادگیرندگان کمک می کند و می توان آن را به عنوان یک فرآیند عمدی و چرخه ای تعریف کرد که در آن مهارت های شناختی و فراشناختی برای برنامه ریزی، نظارت و تأمل در یک کار یا زمینه خاص برای دستیابی به کار می رود. اهداف درونی یا بیرونی اجرای موثر و کارآمد به عوامل زمینه ای مختلفی از جمله استفاده از فناوری در پشتیبانی از توسعه SRL بستگی دارد.

نتایج پروژه فول فاند دکتری اقتصاد شما در زمینه آموزش بسیار مرتبط است، زیرا بر دانش مربوط به طراحی آموزشی برای SRL در PBL و مربیگری آکادمیک به عنوان محیط های یادگیری اجتماعی-سازنده استوار است و این را با استفاده از فناوری (یادگیری) برای ایجاد یک اثربخش گسترش می دهد. و زمینه یادگیری کارآمد.

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

آیا خود انگیزه، کنجکاو و علاقه مند به تحقیقات آموزشی هستید؟ آیا سابقه پیشرفت تحصیلی بالا (مثلاً نمرات خوب و/یا مشارکت در سایر فعالیت های دانشگاهی) و مهارت های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک محقق عالی در زمینه مورد نظر خود دارید؟ آیا شما دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم تربیتی یا رشته مرتبط هستید؟ اگر چنین است، پس یک موقعیت دکترا در SBE ممکن است چالشی باشد که به دنبال آن هستید.

برای درخواست موقعیت فول فاند دکتری اقتصاد، باید موارد زیر را ارسال کنید:

    • رزومه (CV)
    • نامه تشویق
    • دیپلم / مدارک تحصیلی شامل ریز نمرات تحصیلات قبلی در سطح کارشناسی ارشد

شرایط اپلای فول فاند دکتری اقتصاد

قرارداد مدت معین: 1+3 سال.

حقوق و دستمزد در فول فاند دکتری اقتصاد طبق سطوح استاندارد حقوق برای دانشجویان دکترا خواهد بود که با حقوق 2541 یورو شروع می شود. با رشد سالانه به 3247 یورو ناخالص در ماه (بر اساس قرار ملاقات تمام وقت). هر سال حقوق استاندارد با کمک هزینه تعطیلات 8٪ و پاداش پایان سال 8.3٪ تکمیل می شود.

شما باید تمایل داشته باشید که به (در مجاورت) ماستریخت نقل مکان کنید. اگر قبلاً در ماستریخت (یا اطراف مستقیم آن) زندگی نمی کنید، واجد شرایط دریافت کمک هزینه برای هزینه های جابجایی خواهید بود. اگر قبلاً در ماستریخت (یا اطراف مستقیم آن) زندگی نمی کنید، ممکن است واجد شرایط دریافت کمک هزینه مسکن جایگزین باشید. سایر شرایط ثانویه شامل طرح بازنشستگی و مرخصی با پرداخت جزئی والدین است.

شرایط استخدام دانشگاه ماستریخت در قرارداد جمعی کار دانشگاه های هلند (CAO) مشخص شده است. علاوه بر این، مقررات محلی UM نیز اعمال می شود. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت www.maastrichtuniversity.nl > درباره UM > کار در UM مراجعه کنید.

درباره دانشگاه مقصد و تاریخچه

دانشگاه ماستریخت
دانشگاه ماستریخت به دلیل سیستم یادگیری منحصربفرد، مبتکرانه و مبتنی بر مسئله، که با رویکردی در مقیاس کوچک و دانشجو محور مشخص می شود، مشهور است. تحقیقات در UM با رویکرد چند رشته ای و موضوعی مشخص می شود و در موسسات تحقیقاتی و مدارس متمرکز است. دانشگاه ماستریخت حدود 22000 دانشجو و حدود 5000 کارمند دارد. با توجه به نمایه بین المللی قوی دانشگاه، تعداد زیادی از دانشجویان و کارکنان از خارج از کشور هستند. این دانشگاه میزبان 6 دانشکده است: دانشکده بهداشت، پزشکی و علوم زیستی، دانشکده حقوق، دانشکده تجارت و اقتصاد، دانشکده علوم و مهندسی، دانشکده هنر و علوم اجتماعی، دانشکده روانشناسی و علوم اعصاب (www.maastrichtuniversity.nl) .

بخش

دپارتمان تحقیق و توسعه آموزشی
دپارتمان تحقیق و توسعه آموزشی یک محیط کاری بسیار جذاب را ارائه می دهد. ما از طریق آکادمی یادگیری SBE به دانشگاه ماستریخت و به ویژه دانشکده تجارت و اقتصاد خدمت می کنیم. در مرحله بعد، ما به رتبه برتر یادگیری و توسعه برنامه کارشناسی ارشد در سازمان ها کمک می کنیم. پروژه های تحقیقاتی ما بر یادگیری در محل کار، توسعه حرفه ای و یادگیری مبتنی بر فناوری متمرکز است.

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 1 مارچ 2023
    • 10 اسفند 1401 می باشد.

روش اپلای برای فول فاند ماستریخت هلند

    • لینک مستقیم اپلای: ورود

نگارش ایمیل مکاتباتی | پوزیشن های تحصیلی | معرفی فاندهای تحصیلی

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.