Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

نوامبر 29, 2022

فول فاند پسا دکتری کشاورزی هلند

عنوان پروژه فول فاند پسا دکتری هلند

فول فاند پسا دکتری کشاورزی: پست دکتری – نظارت، ارزیابی و یادگیری در مراکز نوآوری کشاورزی

دانشگاه مقصد برای اپلای

دانشگاه و تحقیقات واگنینگن

مقطع مورد نظر برای اپلای

پسا دکتری

شرح موقعیت تحصیلی برای فول فاند پسا دکتری کشاورزی 

در این موقعیت فول فاند پسا دکتری کشاورزی شما با گردآوری دانش علمی و تجربی به توسعه آگرواکولوژی در مزارع در اروپا کمک خواهید کرد.

شما این کار را با شکل دادن و تجزیه و تحلیل علمی یک پروژه تحقیق در عمل انجام خواهید داد که هدف آن حمایت از بازیگران «مرکز نوآوری» در تلاش‌هایشان برای غلبه بر موانع و قفل‌ها است. شما در یک شبکه پر جنب و جوش اروپایی با تمرکز بر پرداختن به تغییرات آب و هوایی، تنوع زیستی و پایداری اجتماعی-اقتصادی در سطح مزرعه و منطقه شرکت خواهید کرد.

    • این کاری است که قرار است انجام دهید:
      به عنوان ناظر 11 مرکز نوآوری (IHs) در سراسر اروپا عمل کنید و برای این منظور در کارگاه های سالانه نوآوری مشترک و جلسات پروژه و تماس های ویدیویی میانجی شرکت کنید.
    • تجزیه و تحلیل علمی همکاری محقق – بازیگر IH برای تقویت نظریه در آزمایش‌های انتقال.
    • با بازخورد نتایج از یادگیری IH حمایت کنید.

پروژه تحقیقاتی و نوآوری Horizon Europe “رویکردهای فرا رشته ای برای گذار سیستمی اقتصادی، اکولوژیکی و تغییرات آب و هوایی” (Agroecology-TRANSECT) با هدف کمک به انتشار کامل پتانسیل آگرواکولوژی برای کشاورزی اروپا از طریق تقویت پایگاه دانش برای کشاورزان و مشاوران و حمایت از سیاستگذاران هدف آن ارائه شواهد قوی از مزایای آگرواکولوژی در کاهش تغییرات آب و هوا، تنوع زیستی و انعطاف پذیری اجتماعی-اقتصادی مزرعه است. برای دستیابی به این اهداف، Agroecology-TRANSECT از انتقال به آگرواکولوژی از طریق روش‌شناسی نوآوری مشترک از جمله همکاری فرا رشته‌ای بین محققان و بازیگران اجتماعی حمایت می‌کند. این پروژه در مناظر اروپایی با طیف متنوعی از سیستم‌های گیاهی، حیوانی و یکپارچه محصولات کشاورزی و دامی و بافت‌های جغرافیایی و اجتماعی-اقتصادی بسیار متضاد عمل می‌کند.

در پروژه فول فاند پسا دکتری کشاورزی، یک رویکرد بازتابی به نوآوری در مراکز نوآوری بوم‌شناختی کشاورزی (IHs) پرورش می‌یابد. برای این منظور جلسات سه ماهه آنلاین ثبت نام و همچنین کارگاه های سالانه نوآوری مشترک برگزار می شود که در آن تیم های IH فعالیت های گذشته را برای برنامه ریزی فعالیت های بعدی منعکس می کنند. علاوه بر این، تاریخچه های یادگیری سالانه بینش هایی را در مورد عملکرد IH ارائه می دهد. اطلاعات مربوط به جنبه‌های اجتماعی فرآیندهای نوآوری در IHs با اطلاعات مربوط به شاخص‌های پیشرفت که کاهش تغییرات آب و هوا، تنوع زیستی، و انعطاف‌پذیری اقتصادی-اجتماعی مزرعه را توصیف می‌کند، تکمیل می‌شود که توسط یک همکار فوق دکتری ارائه شده است. روش‌ها و ابزارهای نظارت بر عملکرد باید پاسخ‌های تعمیم‌پذیری را به سیاست‌گذارانی که مایل به حمایت از گذار به سوی بوم‌شناسی کشاورزی هستند، ارائه دهند، در حالی که در عین حال به اندازه کافی برای ارائه مراجع در یک زمینه خاص حساس باشند.

این پروژه همچنین شامل دو موقعیت دیگر است که ممکن است مورد علاقه شما یا شبکه شما باشد.

پسادکتر – تحلیل چند معیاره مناظر کشاورزی در مناظر آگرواکولوژیک
پست داک – شناسایی حوزه های توصیه برای آگرواکولوژی در اروپا

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

    • دکترای جغرافیای انسانی؛ مطالعات علم و فناوری؛ جامعه شناسی نوآوری؛ دانش، فناوری و نوآوری؛ علوم پایداری یا موارد مشابه
    • دانش / علاقه آشکار به سیستم های زراعی-اکولوژیکی.
    • تجربه اثبات شده با روش های کمی و کیفی علوم اجتماعی، مانند ارزیابی واقع گرایانه پروژه، تحلیل مقایسه ای کیفی، یا تحلیل چند عاملی.
    • یک جاه طلبی علمی اثبات شده، عملکرد اثبات شده در نوشتن علمی، و جاه طلبی قوی برای انتشار (از داوطلبان دعوت می شود 1 یا 2 نمونه از کارهای مکتوب خود را ارائه دهند).
    • جاه طلبی برای کار به عنوان محقق درگیر در تنظیمات کنش گرا.
    • توانایی برقراری ارتباط موثر با رشته های علمی مختلف و بازیگران از زمینه های مختلف کشاورزی در اروپا.
    • توانایی کار به عنوان یک عضو تیم، شرکت در جلسات و بحث های پروژه.
    • علاقه به سرپرستی دانشجویان پایان نامه کارشناسی ارشد که روی همان موضوع کار می کنند.

انتظار می رود برای این موقعیت، تسلط شما به زبان انگلیسی در سطح C1 باشد. گاهی اوقات لازم است یک گواهی بین المللی به رسمیت شناخته شده از مهارت در زبان انگلیسی ارائه شود. اطلاعات بیشتر را می توان در اینجا یافت.

شرایط اپلای فول فاند پسا دکتری کشاورزی

دانشگاه و تحقیقات واگنینگن شرایط کاری عالی را ارائه می دهد. چند نکته برجسته از قرارداد کار دسته جمعی ما عبارتند از:

    • مرخصی تعطیلات، مرخصی تحصیلی و مرخصی با حقوق جزئی والدین؛
    • ساعات کاری که می تواند مورد بحث و تنظیم قرار گیرد تا بهترین تعادل بین کار و زندگی را فراهم کند.
    • گزینه ای برای دریافت غرامت اضافی / ساعات تعطیلات با کار بیشتر، تا 40 ساعت در هفته؛
    • تمرکز زیادی بر سرزندگی وجود دارد و شما می توانید با هزینه اندک از امکانات ورزشی موجود در محوطه دانشگاه استفاده کنید.
    • پاداش ثابت دسامبر 8.3٪؛
    • طرح بازنشستگی عالی

علاوه بر این مزایای درجه یک کارمندان، ما حقوق رقابتی بسته به تحصیلات و تجربه حداقل 2960 یورو تا حداکثر 4670 یورو به طور ناخالص برای یک هفته کاری تمام وقت 38 ساعته، مطابق با کار جمعی ارائه می دهیم. توافق نامه برای دانشگاه های هلند (CAO-NU) (مقیاس 10). علاوه بر این، یک قرارداد برای 0.8 FTE می تواند مورد بحث قرار گیرد. ما قراردادی به مدت 12 ماه پیشنهاد می کنیم که در صورت عملکرد خوب برای مدت پروژه (24 ماه) تمدید می شود.

دانشگاه و تحقیقات واگنینگن فرصت های پیشرفت و تحرک داخلی را با یک سیاست استخدام داخلی تشویق می کند. گزینه های زیادی برای ابتکار شخصی در یک محیط یادگیری وجود دارد و ما فرصت های آموزشی عالی را ارائه می دهیم. ما موقعیت منحصر به فردی را در یک محیط بین المللی با فضای کاری دلپذیر و باز ارائه می دهیم.
شما قرار است در سبزترین و خلاقانه ترین پردیس هلند و در دانشگاهی کار کنید که برای هجدهمین بار متوالی به عنوان “بهترین دانشگاه” هلند انتخاب شده است.

از خارج می آید
دانشگاه و تحقیقات واگنینگن دانشگاه و مرکز تحقیقاتی علوم زیستی است. موضوعاتی که ما با آنها سروکار داریم برای همه افراد در سراسر جهان مرتبط است و Wageningen، بنابراین، جامعه بین المللی بزرگی دارد و چیزهای زیادی برای ارائه به کارمندان بین المللی دارد. متقاضیانی که از خارج از کشور به هلند مهاجرت می کنند ممکن است واجد شرایط تخفیف مالیاتی خاص باشند که به عنوان حکم 30 درصدی شناخته می شود. تیم مشاوران ما در مورد رویه های مهاجرت هلند به شما در مراحل درخواست ویزا برای خود و در صورت وجود برای خانواده کمک می کنند.

احساس خوش آمد گویی به خوبی با آگاهی داشتن ارتباط دارد. صفحه جامعه بین المللی دانشگاه و تحقیقات Wageningen حاوی اطلاعات عملی در مورد کارهایی است که ما می توانیم برای حمایت از کارمندان بین المللی و دانشجویانی که به Wageningen می آیند انجام دهیم. علاوه بر این، ما می‌توانیم با هرگونه مشاوره و اطلاعات اضافی در مورد کمک به شریک زندگی خود برای یافتن شغل، مسکن، تحصیل و سایر مسائل به شما کمک کنیم.

درباره دانشگاه مقصد و تاریخچه

دانشگاه و تحقیقات واگنینگن
ماموریت دانشگاه و تحقیقات Wageningen “کاوش در پتانسیل طبیعت برای بهبود کیفیت زندگی” است. تحت عنوان دانشگاه و تحقیقات واگنینگن، دانشگاه واگنینگن و موسسات تحقیقاتی تخصصی بنیاد تحقیقات واگنینگن در یافتن راه‌حل‌هایی برای پرسش‌های مهم در حوزه غذای سالم و محیط زندگی با یکدیگر همکاری کرده‌اند. دانشگاه و تحقیقات Wageningen با تقریبا 30 شعبه، 7200 کارمند (6400 فوت) و 13200 دانشجو و بیش از 150000 شرکت کننده در آموزش طولانی مدت WUR یکی از سازمان های پیشرو در حوزه خود است. رویکرد منحصر به فرد Wageningen در رویکرد یکپارچه آن به مسائل و همکاری بین رشته های مختلف نهفته است.

5 دلیلی که چرا همکاران آینده شما از کار در WUR لذت می برند را بخوانید و این ویدیو را تماشا کنید تا ایده ای از محوطه سبز ما پیدا کنید!

ما خودمان برای جای خالی استخدام می کنیم، پس لطفا از آژانس های کاریابی استفاده نکنید. با این حال، اشتراک گذاری در شبکه شما قابل قدردانی است.

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟ 

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 19 دسامبر 2022
    • 28 آذر 1401 می باشد.

روش اپلای برای فول فاند پسادکتری واگنینگن هلند

    • لینک اپلای مستقیم: ورود

تکمیل فرم پذیرش | پرداخت اینترنتی خارجی | پرداخت هزینه پذیرش

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.