Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

اکتبر 20, 2022

بورسیه دکتری علوم اعصاب دانشگاه ماستریخت هلند

عنوان پروژه فاند دکتری هلند

بورسیه دکتری علوم اعصاب: مقاومت در برابر بیماری آلزایمر

دانشگاه مقصد برای اپلای

دانشگاه ماستریخت در کشور هلند

ددلاین اپلای

1401/07/01

مقطع مورد نظر برای اپلای

مقطع دکتری

مقدار فاند ماهانه برای دانشجوی دکتری

ماهانه 2541 تا 3247 یورو حقوق برای دانشجو در نظر گرفته شده است.

شرح موقعیت تحصیلی برای بورسیه دکتری علوم اعصاب

بیماری آلزایمر (AD) با پلاک آمیلوئید و آسیب‌شناسی تاو تاو مشخص می‌شود که می‌تواند با نشانگرهای زیستی مایع یا تصویربرداری اندازه‌گیری شود. برخی از افراد می توانند مقادیر قابل توجهی از آسیب شناسی AD را بدون تجربه اختلال شناختی تحمل کنند. این افراد ممکن است به آسیب شناسی AD مقاوم باشند. در حال حاضر مشخص نیست که کدام مکانیسم‌ها زمینه‌ساز انعطاف‌پذیری در برابر آسیب‌شناسی AD هستند. شناسایی این مکانیسم ها ممکن است سرنخ هایی برای پیشگیری از زوال عقل AD ارائه دهد.

در این مطالعه، کاندیدای دکتری مطالعاتی را برای کشف مکانیسم های تاب آوری انجام خواهد داد. این کار با شناسایی علائم بیولوژیکی در مایع مغزی نخاعی (CSF) و با بررسی ارتباط بین امضاهای بیولوژیکی و عوامل خطر بالقوه قابل تغییر مانند ورزش، رژیم غذایی، فعالیت های اجتماعی یا شناختی انجام می شود.

داده های مورد استفاده در پروژه دکتری هلند

این مطالعه از داده های مطالعه نشانگر زیستی آمیلوئید و کلینیک حافظه ماستریخت استفاده خواهد کرد. مطالعه نشانگر زیستی آمیلوئید یک ابتکار ادغام داده ها است که شامل داده های بیش از 90 مرکز در سراسر جهان است. کاندیدای دکترا داده ها را در مطالعه نشانگر زیستی آمیلوئید شناسایی، هماهنگ، ترکیب و تجزیه و تحلیل می کند و همچنین خطوط ارتباطی قوی با همه شرکا حفظ می کند. داوطلبان هلندی زبان، بسته به آموزش اولیه، فعالیت های بالینی را در کلینیک حافظه مرکز پزشکی دانشگاه ماستریخت انجام خواهند داد.

وظایف مورد انتظار برای دانشجویی که میخواهد اپلای کند

    • تجزیه و تحلیل ارتباط بین نشانگرهای زیستی AD، پروتئین‌های CSF، عوامل سبک زندگی و پیامدهای شناختی
    • هماهنگ سازی داده ها و ارتباط با شرکای پروژه
    • ارائه یافته ها در پایان نامه، انتشارات علمی و در کنفرانس های (بین) ملی.
    • مشارکت در جمع آوری داده ها در کلینیک حافظه ماستریخت (فقط برای داوطلبان هلندی زبان)
    • تدریس و نظارت بر دانشجویان کارشناسی ارشد

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

برای این پروژه به دنبال داوطلب با مدرک کارشناسی ارشد هستیم در

    • عصب روانشناسی،
    • علوم زیست پزشکی،
    • علوم داده،
    • علوم اعصاب محاسباتی،
    • علوم بهداشتی،

یا زمینه های مرتبط و میل به کار با مجموعه داده های بزرگ. داوطلب باید مهارت های ارتباطی، تحلیلی و آماری قوی داشته باشد، انعطاف پذیر و روشن فکر باشد.

شرایط اپلای

قرارداد مدت معین: 1 + 3 سال

این پروژه 4 ساله در دانشکده سلامت روان و علوم اعصاب (MHeNS)، بخش عصب روانپزشکی شناختی و علوم اعصاب بالینی در دانشگاه ماستریخت، مرکز آلزایمر لیمبورگ و گروه روانپزشکی و عصب روانشناسی در مرکز پزشکی دانشگاه ماستریخت انجام خواهد شد. استخدام به مدت 10 ماه انجام می شود این به یک استخدام موقت برای یک دوره 48 ماهه مربوط می شود. حقوق ناخالص ماهانه 2.541 یورو در ماه در سال اول و تا 3.247 یورو – در هر ماه در سال چهارم، مطابق با مقیاس حقوق و دستمزد CAO promendi.شرایط استخدام دانشگاه ماستریخت در قرارداد جمعی کار دانشگاه های هلند (CAO) مشخص شده است. علاوه بر این، مقررات محلی UM نیز اعمال می شود. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت maastrichtuniversity درباره کار در UM مراجعه کنید.

درباره دانشگاه مقصد و تاریخچه

دانشگاه ماستریخت به دلیل سیستم یادگیری منحصربفرد، مبتکرانه و مبتنی بر مسئله، که با رویکردی در مقیاس کوچک و دانشجو محور مشخص می شود، مشهور است. تحقیقات در UM با رویکرد چند رشته ای و موضوعی مشخص می شود و در موسسات تحقیقاتی و مدارس متمرکز است. دانشگاه ماستریخت حدود 22000 دانشجو و حدود 5000 کارمند دارد. با توجه به نمایه بین المللی قوی دانشگاه، تعداد زیادی از دانشجویان و کارکنان از خارج از کشور هستند. این دانشگاه میزبان 6 دانشکده است: دانشکده بهداشت، پزشکی و علوم زیستی، دانشکده حقوق، دانشکده تجارت و اقتصاد، دانشکده علوم و مهندسی، دانشکده هنر و علوم اجتماعی، دانشکده روانشناسی و علوم اعصاب.
برای اطلاعات بیشتر، به maastrichtuniversity مراجعه کنید.

 

روش اپلای برای فاند دکتری ماستریخت

لینک اپلای مستقیم: ورود


مشاوره کالج | مشاوره اپلای | مشاوره اسکایپ | مدارس تابستانی

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.