Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

ژانویه 15, 2023

بورسیه دکتری علوم طبیعی هلند

عنوان پروژه فاند دکتری هلند 

بورسیه دکتری علوم طبیعی: موقعیت های دکترا در پروژه SoilProS – NIOO-KNAW – Wageningen

دانشگاه مقصد برای اپلای 

آکادمی سلطنتی هنر و علوم هلند (KNAW)

مقطع مورد نظر برای اپلای 

مقطع دکتری

مقدار فاند ماهانه برای دانشجوی دکتری 

ماهیانه 2541-3247 یورو حقوق برای دانشجو در نظر گرفته شده است.

شرح موقعیت تحصیلی برای بورسیه دکتری علوم طبیعی

بخش‌های اکولوژی زمینی و میکروبی سه موقعیت بورسیه دکتری علوم طبیعی را در پروژه SoilProS (تحلیل‌های تنوع زیستی خاک برای سیستم‌های تولید پایدار) که توسط NWO-TTW (برنامه‌های Perspective) تامین می‌شود، ارائه می‌دهند.

1. تنوع زیستی خاک در خاک های کشاورزی

2. عملکرد اکوسیستم و ذخیره کربن در خاک های کشاورزی

3. بیوژئوشیمی خاکهای کشاورزی

شرح پروژه:

شیوه‌های کشاورزی کنونی تا حد زیادی نقش موجودات زنده و تنوع زیستی در خاک‌ها و بسترها را نادیده می‌گیرند. نتیجه این است که سیستم‌های تولید مواد غذایی فاقد اجزای خاصی از تنوع زیستی خاک هستند، به طور فزاینده‌ای گازهای گلخانه‌ای و مواد مغذی منتشر می‌کنند، در حالی که در برابر خشکسالی و رویدادهای بارندگی و بیماری‌های منتقله از خاک محافظت ضعیفی دارند. بازیابی این شرایط و عملکردهای مهم خاک ها و بسترها در حال حاضر با آنچه که می توانیم اندازه گیری کنیم کمتر از نحوه تفسیر داده ها محدود است.

در پروژه SoilProS، 7 کاندیدای بورسیه دکتری علوم طبیعی، یک دکترا و سه تکنسین از نزدیک در زمینه‌های تنوع زیستی خاک، بیوژئوشیمی، اکولوژی میکروبی و هوش مصنوعی با حمایت طیف گسترده‌ای از سهامداران از ارگان‌های دولتی گرفته تا شرکت‌های مختلف در بخش کشاورزی با یکدیگر همکاری خواهند کرد. در حال حاضر از 7 دانشجوی دکتری، سه نفر را برای شروع کمپین های نمونه برداری میدانی و همچنین مطالعات گلخانه ای و آزمایشگاهی استخدام خواهیم کرد. کاندیداها نحوه تأثیرگذاری بر تنوع زیستی و عملکرد خاک توسط شیوه های کشاورزی را تجزیه و تحلیل خواهند کرد. در عین حال، داده های جمع آوری شده ورودی برای رویکرد هوش مصنوعی ارائه می دهد. نتیجه این است که ما پایداری خاک را افزایش می دهیم.

سه کاندیدای دکترا در مؤسسه اکولوژی هلند (NIOO-KNAW)، در بخش‌های اکولوژی زمینی و میکروبی مستقر خواهند شد. این پروژه‌ها با طرح‌های بزرگ‌تری از جمله مرکز کالیبراسیون خاک دیجیتال، پروژه NWA-NWO ClipsMicro و پروژه‌های اتحادیه اروپا SOLO و SOB4ES مرتبط خواهند شد. نامزدها از نزدیک با دانشگاه آمستردام، دانشگاه و تحقیقات واگنینگن، دانشگاه اوترخت، دانشگاه فنی توئنته، مرکز اکولوژی خاک، ذینفعان SoilProS و سایر ابتکارات ملی و بین المللی همکاری خواهند کرد.

پروژه دکتری 1. تنوع زیستی خاک در خاک های کشاورزی (شماره خالی: 1308)

شما تنوع زیستی خاک را از خاک های کشاورزی و علفزار و همچنین بسترها جمع آوری و (به صورت مولکولی) تجزیه و تحلیل خواهید کرد، ترکیب اجتماعی و عملکردی را در رابطه با خواص فیزیکی و شیمیایی خاک تعیین می کنید و تنوع زیستی خاک را با سرکوب بیماری های ناشی از خاک مرتبط می کنید. شما تحقیقات را در مزارع کشاورزان، آزمایش‌های میدانی شرکای مرتبط، محیط‌های گلخانه و آزمایشگاه، انجام تحلیل‌های مولکولی در آزمایشگاه و تجزیه و تحلیل داده‌های آماری و مبتنی بر هوش مصنوعی انجام خواهید داد. تجربه در مورد تجزیه و تحلیل مولکولی، تجزیه و تحلیل داده ها، و کار در مزرعه و گلخانه مورد نیاز است.

پروژه دکتری 2. عملکرد اکوسیستم و ذخیره کربن در خاک های کشاورزی (شماره خالی: 1313)

شما مسئول اندازه گیری عملکردهای اکوسیستم (به عنوان مثال، در دسترس بودن مواد مغذی و چرخه، ذخیره کربن، کارایی استفاده از کربن میکروبی) در نمونه های خاک جمع آوری شده از مزرعه با استفاده از تکنیک های شیمیایی و جوجه کشی های آزمایشگاهی خواهید بود. برای تعیین پایداری کربن در خاک از تکنیک های پیشرفته استفاده خواهید کرد. تجربه در مورد آنالیزهای شیمیایی (به عنوان مثال، GC، IRMS، PLFA، و/یا RockEval و غیره) مورد نیاز است.

پروژه دکتری 3. بیوژئوشیمی خاکهای کشاورزی (شماره خالی: 1316)

نمونه‌های جمع‌آوری‌شده در مزرعه تحت آنالیزهای فیزیکی و شیمیایی خاک استاندارد قرار خواهند گرفت. در کنار این، شما مسئول اندازه گیری انتشار گازهای گلخانه ای در مزرعه و گلخانه، ارزیابی فعالیت های گروه های میکروبی مربوطه (مانند نیتریفیکاسیون، اکسیداسیون متان) و همچنین تنوع و فراوانی میکروب های درگیر خواهید بود. در کنار اجرای آنالیزهای شیمیایی، بیوژئوشیمیایی و بیولوژیکی مولکولی خاک، این داده ها را با استفاده از ابزارهای آماری بیوانفورماتیک و چند متغیره تجزیه و تحلیل خواهید کرد.

تخصص زیر مورد نیاز یا توسعه خواهد بود: آنالیزهای فیزیکی و شیمیایی خاک، آنالیزهای شیمیایی تجزیه و تحلیل (مانند GC)، بیولوژیکی مولکولی (مانند PCR، QPCR، تعیین توالی).

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

الزامات کلی:

ما به دنبال داوطلبانی با انگیزه بالا با مدرک کارشناسی ارشد در اکولوژی خاک (میکروبی)، بیوژئوشیمی یا یک رشته مرتبط هستیم. برای همه نامزدها، ما به مهارت های ارتباطی، نوشتن و ارائه خوب نیاز داریم. ما از شما انتظار داریم که به زبان انگلیسی مسلط باشید و گواهینامه رانندگی B داشته باشید. صحبت به زبان هلندی مزیت محسوب می شود. داوطلبان باید در زمینه تحلیل های آماری، از جمله تحلیل کمی چند متغیره، تجربه داشته باشند. اگر در دسترس نباشد، داوطلبان باید مایل به یادگیری این تکنیک ها باشند. تجربه (هماهنگی) کار میدانی دارایی های مهم است. داوطلب باید بتواند در یک تیم تحقیقاتی چند رشته ای به خوبی عمل کند و بتواند در مورد نتایج و سوالات تحقیق با طیف گسترده ای از سهامداران ارتباط برقرار کند.

شرایط اپلای بورسیه دکتری علوم طبیعی 

شرایط استخدام
بسته به تحصیلات و تجربه، حداقل حقوق 2,541.00 یورو و حداکثر حقوق 3247.00 یورو ناخالص در ماه برای یک قرار ملاقات تمام وقت (مقیاس P cao Nederlandse Universiteiten/KNAW) است. این شامل 8٪ کمک هزینه تعطیلات، 8.3٪ پاداش پایان سال، کمک هزینه سفر، کمک هزینه اینترنت، کمک هزینه کار در خانه و اقلام مستمری با ABP است.

KNAW به کارکنان خود یک بسته عالی از مزایای ثانویه ارائه می دهد. بسته ای که نیازهای مختلف کارکنان را بسته به مرحله زندگی، سبک زندگی یا جاه طلبی های شغلی آنها برآورده می کند. به عنوان مثال، با دو ساعت کار اضافی در هفته، می توان تعداد روزهای تعطیل را از 29 روز به 41 روز در سال (با اشتغال تمام وقت) افزایش داد.

برای مشاهده کامل شرایط استخدام، لطفاً به صفحه وب: werken bij de KNAW مراجعه کنید.

درباره دانشگاه مقصد 

موسسه اکولوژی هلند
موسسه اکولوژی هلند (NIOO-KNAW) یک موسسه تحقیقاتی برتر آکادمی سلطنتی هنر و علوم هلند (KNAW) است. NIOO-KNAW بر تحقیقات بنیادی و استراتژیک روی ارگانیسم‌ها، جمعیت‌ها، جوامع و اکوسیستم‌ها متمرکز است.

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 12 فوریه 2023
    • 23 بهمن 1401 می باشد.

روش اپلای برای بورسیه دکتری واگنینگن هلند


نمونه sop | نمونه کاورلتر | نمونه CV | نمونه استادی پلن

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.