Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

فوریه 2, 2023

بورسیه دکتری مهندسی هلند

عنوان پروژه فاند دکتری هلند

بورسیه دکتری مهندسی: موقعیت دکترا تغییرات جهانی طولانی مدت در جزر و مد اقیانوس

آیا به نقشه برداری، درک و ارزیابی تاثیر دریای وادن علاقه دارید؟

دانشگاه مقصد برای اپلای 

دانشگاه صنعتی دلفت (TU Delft)

مقطع مورد نظر برای اپلای 

مقطع دکتری

مقدار فاند ماهانه برای دانشجوی دکتری

ماهیانه 2541-3247 یورو حقوق برای دانشجو در نظر گرفته شده است.

شرح موقعیت تحصیلی برای فاند دکتری مهندسی

تغییرات طولانی مدت جاری در جزر و مد اقیانوس ممکن است عواقب شدیدی برای محیط های ساحلی و سیستم های اکولوژیکی داشته باشد. درک ما از این تغییرات تاکنون تنها بر اساس تجزیه و تحلیل سوابق اندازه گیری جزر و مد ساحلی خوشه ای و پراکنده و برخی مطالعات مبتنی بر مدل بوده است. هدف این پروژه بورسیه دکتری مهندسی افزایش درک ما از طریق 1) نقشه برداری از تغییرات بلندمدت جهانی در جزر و مد اقیانوس ها از داده های ارتفاع سنج رادار ماهواره ای چند ماموریتی، شامل آب های ساحلی است. و 2) کمی کردن سهم چهار فرآیند محرک در تغییرات مشاهده شده. علاوه بر این، ما تأثیر تغییرات بلندمدت جهانی در جزر و مد اقیانوس را بر دریای جزر و مدی وادن ارزیابی خواهیم کرد. برای دستیابی به این اهداف، طرح‌های پیچیده پردازش داده‌ها و تکنیک‌های تجزیه و تحلیل توسعه و بهره‌برداری خواهند شد. علاوه بر این، علاوه بر مشاهدات، از مدل‌های هیدرودینامیکی برای ارزیابی سهم فرآیندهای رانندگی در تغییرات مشاهده‌شده و همچنین برای تخمین تغییرات در دریای وادن و تأثیر آن بر تبادل خالص رسوب با دریای شمال استفاده خواهد شد.

پروژه  بورسیه دکتری مهندسی شما توسط کورنلیس اسلوبه و مارتین ورلان نظارت خواهد شد. مطالعه ارزیابی تأثیر دریای وادن، که با همکاری مؤسسه تحقیقات دریایی رویال هلند انجام شد، توسط تئو گرکما و ماتیاس دوران-ماتوت نظارت شد. علاوه بر یک پروژه تحقیقاتی هیجان انگیز و یک محیط کاری دوستانه و محرک، ما می توانیم بودجه سخاوتمندانه ای را برای سفرهای علمی به شما ارائه دهیم.

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

ما به دنبال یک داوطلب مشتاق هستیم که با انگیزه کار در یک محیط چند رشته ای کار کند. داوطلب باید دارای مدرک کارشناسی ارشد در فیزیک، ریاضیات، مهندسی، یا علوم زمین، با پیشینه و علاقه مندی به اقیانوس شناسی فیزیکی/دینامیک سیالات ژئوفیزیکی، پردازش سیگنال، آمار ریاضی و تجزیه و تحلیل داده ها و مهارت های برنامه نویسی خوب باشد. تجربه با پردازش داده های سنجش از دور (به ویژه پردازش داده های ارتفاع سنجی)، و/یا مدل سازی هیدرودینامیکی قدردانی می شود. شما باید کنجکاو، دارای علایق بین رشته ای و متفکران انتقادی باشید.

انجام بورسیه دکتری مهندسی در TU Delft مستلزم تسلط بر زبان انگلیسی در سطح معینی است تا اطمینان حاصل شود که داوطلب می تواند ارتباط و تعامل خوبی داشته باشد، در دوره های آموزش دکتری آموزش داده شده به زبان انگلیسی شرکت کند و مقالات علمی و پایان نامه نهایی بنویسد. برای جزئیات بیشتر لطفاً شرایط پذیرش مدارس تحصیلات تکمیلی را بررسی کنید.

شرایط اپلای فول فاند دکتری مهندسی هلند 

به داوطلبان دکتری دوره استخدام اصولی 4 ساله اما در قالب 2 قرارداد کاری پیشنهاد می شود. قرارداد اولیه 1.5 ساله با ارزیابی پیشرفت رسمی برو/بدون رفتن ظرف 15 ماه. به دنبال یک قرارداد اضافی برای 2.5 سال باقی مانده با فرض اینکه همه چیز خوب پیش می رود و الزامات عملکرد برآورده می شود.

حقوق و مزایا مطابق با قرارداد کار جمعی برای دانشگاه های هلند است که از 2541 یورو در ماه در سال اول به 3247 یورو در سال چهارم افزایش یافته است. به عنوان کاندیدای دکترا در مدرسه تحصیلات تکمیلی TU Delft ثبت نام خواهید کرد. مدرسه تحصیلات تکمیلی TU Delft یک محیط تحقیقاتی الهام بخش با تیمی عالی از سرپرستان، کارکنان دانشگاهی و یک مربی فراهم می کند. برنامه آموزش دکترا با هدف توسعه مهارت های قابل انتقال، مرتبط با رشته و تحقیق شما انجام می شود.

TU Delft یک بسته جبرانی قابل تنظیم، تخفیف در بیمه سلامت و عضویت ورزشی، و هزینه کار ماهانه ارائه می دهد. می توان برنامه کاری انعطاف پذیری ترتیب داد. برای متقاضیان بین المللی، ما خدمات Coming to Delft و مشاوره شغلی شریک را ارائه می دهیم تا به شما در جابجایی شما کمک کند.

درباره دانشگاه مقصد و تاریخچه

دانشگاه صنعتی دلفت
دانشگاه صنعتی دلفت بر پایه های قوی بنا شده است. TU Delft به عنوان خالق آبراهه هلندی معروف جهانی و پیشگام در بیوتکنولوژی، یک دانشگاه بین المللی برتر است که علم، مهندسی و طراحی را ترکیب می کند. این نتایج در سطح جهانی در آموزش، تحقیق و نوآوری برای مقابله با چالش‌ها در زمینه‌های انرژی، آب و هوا، تحرک، سلامت و جامعه دیجیتال ارائه می‌کند. برای نسل‌ها، مهندسان ما ثابت کرده‌اند که حل‌کننده مشکلات کارآفرینی هستند، هم در تجارت و هم در زمینه اجتماعی.

در TU Delft ما تنوع را به عنوان یکی از ارزش‌های اصلی خود می‌پذیریم و فعالانه مشارکت می‌کنیم تا دانشگاهی باشیم که در آن احساس کنید در خانه هستید و می‌توانید شکوفا شوید. ما برای دیدگاه ها و کیفیت های مختلف ارزش قائل هستیم. ما معتقدیم که این کار ما را نوآورانه تر، جامعه TU Delft را پر جنب و جوش تر و جهان را عادلانه تر می کند. ما با هم، راه حل هایی را با استفاده از فناوری تصور، اختراع و ایجاد می کنیم تا تأثیر مثبتی در مقیاس جهانی داشته باشیم. به همین دلیل از شما دعوت می کنیم که درخواست دهید. درخواست شما مورد توجه منصفانه قرار خواهد گرفت.

چالش. تغییر دادن. ضربه!

بخش

دانشکده مهندسی عمران و علوم زمین
دانشکده مهندسی عمران و علوم زمین (CEG) متعهد به تحقیقات و آموزش بین المللی برجسته در زمینه مهندسی عمران، علوم زمین کاربردی، ترافیک و حمل و نقل، فناوری آب و فناوری دلتا است. تحقیقات ما از برنامه های آموزشی ما تغذیه می کند و چالش های اجتماعی مانند تغییرات آب و هوا، انتقال انرژی، کاهش منابع، شهرنشینی و در دسترس بودن آب پاک را پوشش می دهد که با همکاری نزدیک با طیف گسترده ای از موسسات تحقیقاتی انجام می شود. CEG متقاعد شده است که علوم باز به دستیابی به اهداف ما کمک می کند و از دانشمندان خود در ادغام علوم باز در فعالیت های تحقیقاتی خود حمایت می کند. دانشکده CEG شامل 28 گروه تحقیقاتی در هفت بخش زیر است: مدیریت و طراحی مکانیک مواد، سازه های مهندسی، علوم زمین و مهندسی، علوم زمین و سنجش از دور، حمل و نقل و برنامه ریزی، مهندسی هیدرولیک و مدیریت آب.

برای رفتن به وب سایت دانشکده مهندسی عمران و علوم زمین اینجا کلیک کنید.

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 1 مارچ 2023
    • 10 اسفند 1401 می باشد.

روش اپلای برای فاند دکتری مهندسی دلفت

    • لینک مستقیم اپلای: ورود

تکمیل فرم پذیرش | پرداخت اینترنتی خارجی | پرداخت هزینه پذیرش

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.