Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

اکتبر 26, 2022

فاند دکتری مهندسی مکانیک در هلند

عنوان پروژه فاند دکتری هلند

دکتری مهندسی مکانیک: موقعیت دکترا دستکاری های اولیه لمسی انسان

دانشگاه مقصد برای اپلای

دانشگاه صنعتی دلفت (TU Delft)

بیایید کشف کنیم که چگونه انسان ها از حس لامسه خود برای دستکاری استفاده می کنند.

مقطع مورد نظر برای اپلای

مقطع دکتری

مقدار فاند ماهانه برای دانشجوی دکتری

ماهیانه 2541-3247 یورو حقوق برای دانشجو در نظر گرفته می شود .

شرح موقعیت تحصلی برای فاند دکتری مهندسی مکانیک

ما به دنبال یک کاندیدای دکترا با انگیزه بالا، علاقه مند به انجام تحقیقات پیشرفته در زمینه لمسی هستیم. در این پروژه، نحوه استفاده انسان از حس لامسه برای کارهای ماهرانه را مطالعه خواهید کرد. ما از فناوری نوری توسعه یافته در آزمایشگاه برای مشاهده حرکت پوست در حالی که شرکت کنندگان اشیا را دستکاری می کنند، استفاده خواهیم کرد. مدولاسیون اصطکاک اولتراسونیک برای تغییر اصطکاک جسم در زمان واقعی و کشف سازگاری های رفتاری استفاده خواهد شد.

گروه ما اخیراً دریافته است که تغییر شکل پوست حاوی اطلاعات غنی در مورد اصطکاک است که در 100 میلی ثانیه اول تماس قابل دسترسی است (doi.org/10.1073/pnas.2109109118). با این حال، چگونه ما هنوز نمی دانیم که چگونه از این اطلاعات لمسی هنگام اجرای حرکات دستکاری پیچیده استفاده می کنیم. در طول 4 سال دکتری. در این برنامه خواهید دید که چگونه انسان ها اصطکاک را تخمین می زنند و لغزش های جزئی را در حین درک پیش بینی می کنند. با هم، چگونگی استفاده انسان از لمس را برای تحریک رفتارهای نظارتی ناخودآگاه که تحت تأثیر دستکاری هستند، کشف خواهیم کرد.

در این موقعیت دکترا شما:

    • طراحی و توسعه یک دستگاه جدید که می تواند تماس پوست را تصویر کند و اصطکاک را در زمان واقعی تغییر دهد.
    • از این دستگاه برای اندازه گیری نحوه استفاده انسان از لمس برای واکنش به اغتشاشات خارجی و در حین حرکات ارادی استفاده کنید.
    • مدلی از هماهنگی حسی حرکتی مبتنی بر لامسه در انسان استخراج کنید.
      این موقعیت بخشی از یک پروژه NWO است که از نزدیک با شرکای صنعتی مرتبط است. نتایج این پروژه پیامدهای اساسی در علوم اعصاب، لمسی، روباتیک و پروتز دارد.

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

ما به دنبال یک نفر با مدرک کارشناسی ارشد (یا در حال اخذ مدرک کارشناسی ارشد) در زمینه مهندسی مکانیک، سیستم و کنترل، رباتیک یا هر رشته مرتبط هستیم. کاندیدای ایده آل دارای پیشینه و/یا وابستگی به موارد زیر است:

    • بیومکانیک و/یا عوامل انسانی
    • مکاترونیک و/یا نظریه کنترل
    • پردازش سیگنال و یادگیری ماشین

ویژگی های مورد نظر ما:

    • یک فرد کنجکاو محور با ذهنیت “می تواند هر چیزی را یاد بگیرد”.
    • متفکری مستقل با نگرش انتقادی
    • یک ابتکار عمل
    • اشتیاق به اجرای آزمایشات انسانی
      انجام مدرک دکترا در TU Delft مستلزم تسلط بر زبان انگلیسی در سطح مشخصی است تا اطمینان حاصل شود که داوطلب می تواند ارتباط و تعامل خوبی داشته باشد، در دوره های آموزش دکتری آموزش داده شده به زبان انگلیسی شرکت کند و مقالات علمی و پایان نامه نهایی بنویسد. برای جزئیات بیشتر لطفاً شرایط پذیرش مدارس تحصیلات تکمیلی را بررسی کنید.

شرایط اپلای فاند دکتری مهندسی مکانیک

قرارداد مدت معین: 4 سال.

شما بخشی از آزمایشگاه ماشین های لمسی خواهید بود که توسط مایکل ویرتلوسکی رهبری می شود. ما نظارت فعال و فرصت های فراوانی را برای به اشتراک گذاشتن کار و پیشرفت شما ارائه می دهیم. این آزمایشگاه مجهز به ابزارهای پیشرفته از جمله دوربین پرسرعت و ارتعاش سنج داپلر لیزری، روبات‌های Kuka و UR و دست آلگرو است. این آزمایشگاه بخشی از بخش تعامل انسان و ربات در بخش رباتیک شناختی (CoR) دانشکده مهندسی مکانیک (3mE) است. شما بخشی از یک تیم پر جنب و جوش و مشارکتی از محققان خواهید بود که به ارتقای دانش رباتیک و علوم انسانی اختصاص دارند.

به داوطلبان دکتری دوره استخدام اصولی 4 ساله اما در قالب 2 قرارداد کاری پیشنهاد می شود. یک قرارداد اولیه 1.5 ساله با ارزیابی رسمی پیشرفت / بدون رفتن در طی 15 ماه. به دنبال یک قرارداد اضافی برای 2.5 سال باقی مانده با فرض اینکه همه چیز خوب پیش می رود و الزامات عملکرد برآورده می شود.

حقوق و مزایا مطابق با قرارداد کار جمعی برای دانشگاه های هلند است که از 2541 یورو در ماه در سال اول به 3247 یورو در سال چهارم افزایش یافته است. به عنوان کاندیدای دکترا در مدرسه تحصیلات تکمیلی TU Delft ثبت نام خواهید کرد. مدرسه فارغ التحصیل TU Delft یک محیط تحقیقاتی الهام بخش با یک تیم عالی از سرپرستان، کارکنان دانشگاهی و یک مربی فراهم می کند. برنامه آموزش دکترا با هدف توسعه مهارت های قابل انتقال، مرتبط با رشته و تحقیق شما انجام می شود.

TU Delft یک بسته جبرانی قابل تنظیم، تخفیف در بیمه سلامت و عضویت ورزشی، و کمک هزینه کار ماهانه ارائه می دهد. می توان برنامه کاری انعطاف پذیری ترتیب داد. برای متقاضیان بین المللی، ما خدمات Coming to Delft و مشاوره شغلی شریک را ارائه می دهیم تا به شما در جابجایی شما کمک کند.

ذرباره دانشگاه مقصد

دانشگاه صنعتی دلفت
دانشگاه صنعتی دلفت بر پایه های قوی بنا شده است. TU Delft به عنوان خالق آبراهه های هلندی معروف و پیشگام در بیوتکنولوژی، یک دانشگاه بین المللی برتر است که علم، مهندسی و طراحی را ترکیب می کند. این نتایج در سطح جهانی در آموزش، تحقیق و نوآوری برای مقابله با چالش‌ها در زمینه‌های انرژی، آب و هوا، تحرک، سلامت و جامعه دیجیتال ارائه می‌کند. برای نسل‌ها، مهندسان ما ثابت کرده‌اند که حل‌کننده مشکلات کارآفرینی هستند، هم در تجارت و هم در زمینه اجتماعی.

در TU Delft ما تنوع را به عنوان یکی از ارزش‌های اصلی خود می‌پذیریم و فعالانه مشارکت می‌کنیم تا دانشگاهی باشیم که در آن احساس کنید در خانه هستید و می‌توانید شکوفا شوید. ما برای دیدگاه ها و کیفیت های مختلف ارزش قائل هستیم. ما معتقدیم که این کار ما را نوآورانه تر، جامعه TU Delft را پر جنب و جوش تر و جهان را عادلانه تر می کند. ما با هم، راه حل هایی را با استفاده از فناوری تصور، اختراع و ایجاد می کنیم تا تأثیر مثبتی در مقیاس جهانی داشته باشیم. به همین دلیل از شما دعوت می کنیم که درخواست دهید. درخواست شما مورد توجه منصفانه قرار خواهد گرفت.

چالش. تغییر دادن. تأثیر!

بخش های دانشگاه

دانشکده مکانیک، دریانوردی و مهندسی مواد
دانشکده 3mE تحقیقات پیشگامانه ای را انجام می دهد که منجر به بینش های اساسی جدید و برنامه های چالش برانگیز در زمینه مهندسی مکانیک می شود. از ذخیره سازی انرژی در مقیاس بزرگ، ابزار پزشکی، فناوری کنترل و روباتیک گرفته تا مواد هوشمند، ساختارهای نانومقیاس و کشتی های خودمختار. مبانی و نتایج این تحقیق در آموزش برجسته و معاصر، الهام بخشیدن به دانشجویان و داوطلبان دکترا برای تبدیل شدن به مهندسان و دانشمندان مسئول و متعهد اجتماعی منعکس شده است. دانشکده 3mE یک دانشکده پویا و نوآور با دامنه بین المللی و امکانات آزمایشگاهی با تکنولوژی بالا است. تحقیقات و آموزش بر طراحی، ساخت، کاربرد و اصلاح محصولات، مواد، فرآیندها و دستگاه‌های مکانیکی تمرکز دارد که به توسعه و رشد جامعه پایدار و همچنین رفاه و رفاه کمک می‌کند.

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 6نوامبر2022
    • 15آبان1401 می باشد.

روش اپلای برای فاند دکتری مهندسی مکانیک

    • لینک اپلای مستقیم: ورود

تکمیل فرم پذیرش | پرداخت اینترنتی خارجی | پرداخت هزینه پذیرش

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.