Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

نوامبر 27, 2022

فاند دکتری اقتصاد هلند

عنوان پروژه فاند دکتری هلند 

فاند دکتری اقتصاد: کاندیدای دکترا در زمینه توسعه یک پویش نوآوری مسئولانه

دانشگاه مقصد برای اپلای

دانشگاه رادبود

مقطع مورد نظر برای اپلای

مقطع دکتری

شرح موقعیت تحصیلی برای فاند دکتری اقتصاد

چگونه شرکت ها می توانند فعالیت های نوآورانه مسئول خود را بهبود بخشند؟ به عنوان یک کاندیدای دکترا، هدف شما این است که با بررسی چگونگی شکل گیری نوآوری مسئولانه در شرکت هایی که در اکوسیستم هایشان دیجیتالی می شوند، به پاسخ به این سوال کمک کنید. به یک پروژه تحقیقاتی میان رشته ای با تأثیر اجتماعی بپیوندید، جایی که می توانید خود را به عنوان یک محقق مشتاق توسعه دهید و مهارت های جدید بیاموزید.

این پروژه از نظر ماهیت میان رشته ای است. شما بخشی از گروه بازاریابی و نوآوری دپارتمان مدیریت بازرگانی خواهید بود که با دپارتمان جغرافیا، برنامه ریزی و محیط زیست در این پروژه همکاری می کند.

تعبیه فناوری‌های دیجیتال در محصولات و خدمات جدید، مانند نرم‌افزار مبتنی بر هوش مصنوعی برای تشخیص تقلب، گاهی اوقات می‌تواند عواقب مضر غیرمنتظره‌ای مانند تبعیض قائل شدن افراد با پیشینه‌های خاص را به همراه داشته باشد. برای جلوگیری از چنین پیامدهای مضر، شرکت ها باید هنگام مشارکت در فعالیت های نوآورانه مسئولیت پذیر باشند. نوآوری مسئول در اینجا به دیدگاهی در مورد پذیرش اخلاقی، پایداری و مطلوبیت اجتماعی فرآیند نوآوری و محصولات قابل فروش آن اشاره دارد. این امر مستلزم حاکمیت ارگان‌ها و شرکت‌های دولتی مرتبط با SDG 9 (صنعت، نوآوری و زیرساخت) و SDG 12 (مصرف و تولید مسئولانه) است.

تحقیقات تجربی در مورد چگونگی شکل‌گیری نوآوری مسئولانه در شرکت‌هایی که در اکوسیستم‌هایشان دیجیتالی می‌شوند، حیاتی است. یک رویکرد برای ارزیابی نوآوری مسئولانه در سطح شرکت باید سه چیز را در نظر بگیرد. اول، ارزیابی نوآوری مسئولانه در سطح شرکت مستلزم درک دارایی‌ها و قابلیت‌های سازمانی مورد نیاز برای ادغام این اصول مختلف در مراحل، ساختارها و سیستم‌های فرآیند نوآوری است. دوم، نوآوری های دیجیتال، مانند روباتیک، خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی و محصولات هوشمند، نه تنها در همه جا حاضر هستند، بلکه مستعد مواجهه شرکت ها با دوراهی های مسئولیت هستند. بنابراین، ارزیابی نوآوری مسئولانه باید به طور خاص پیامدهای ناخواسته دیجیتالی شدن را در نظر بگیرد. سوم، همچنین باید شامل اکوسیستم های تجاری محلی، منطقه ای و جهانی باشد که در آنها نوآوری مسئولانه صورت می گیرد. نوآوری، به ویژه مربوط به دیجیتالی شدن، از طریق، به عنوان مثال، مراکز نوآوری و ابتکارات دیجیتالی سازی، در زمینه منطقه ای گنجانده شده است.

با تکیه بر این بینش ها، این پروژه با هدف اندازه گیری نوآوری مسئولانه در سطح شرکت و استفاده از ابزار در تنظیمات اکوسیستم منطقه ای با توجه خاص به دیجیتالی سازی انجام می شود. این سه هدف دارد که باید به سه مقاله منجر شود:

    • هدف آن توسعه یک ابزار اندازه گیری برای نوآوری مسئولانه در سطح شرکت است که به طور گسترده قابل اجرا باشد و همچنین به جنبه های دیجیتالی شدن بسیاری از نوآوری های فعلی و همچنین اکوسیستم های منطقه ای می پردازد.
    • هدف آن تعیین عوامل موفقیت نوآوری مسئولانه با تعیین محرک ها و موانع اصلی نوآوری مسئولانه و همچنین تاثیر عملکرد نوآوری مسئولانه است.
    • هدف آن ارائه بینشی در مورد اینکه چگونه شرکت ها می توانند نوآوری مسئولانه را در سازمان خود پیاده کنند.

پروژه فاند دکتری اقتصاد بینش های مدیریت بازرگانی، به ویژه مدیریت نوآوری را با بینش های جغرافیای اجتماعی ترکیب می کند تا نوآوری مسئولانه را بهتر درک کند.

شما روی این پروژه دکتری زیر نظر پروفسور کار خواهید کرد. Arnoud Lagendijk و دکتر رابرت کوک، با همکاری نزدیک با یک محقق فوق دکتری منصوب در بخش مدیریت بازرگانی. شرح پروژه با جزئیات بیشتر در صورت درخواست دکتر رابرت کوک در دسترس است.

بر اساس این پروژه فاند دکتری اقتصاد ، از شما انتظار می رود که در سال اول انتصاب خود، یک پیشنهاد تحقیقاتی دقیق تر در این زمینه ایجاد کنید. این پیشنهاد باید توسط کمیته مشاوره علمی دانشکده مدیریت نایمگن تایید شود.

وظایف آموزشی شما حدود 120 ساعت در سال خواهد بود (به عنوان مثال پشتیبانی از دوره های موجود و نظارت بر پایان نامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد). البته به شما این فرصت داده می شود که دوره های آموزشی مختلف دکتری را بگذرانید.

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

    • شما دارای مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی یا جغرافیای اقتصادی هستید.
    • سابقه و علاقه به دیجیتالی شدن ترجیح داده می شود.
    • شما علاقه و تجربه واقعی در تحقیقات دانشگاهی، به ویژه در زمینه مدیریت نوآوری، پایداری و اکوسیستم های منطقه ای دارید.
    • شما مهارت های روش شناختی علوم اجتماعی قوی، هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی دارید.
    • شما مهارت های تفکر مفهومی قوی دارید.
    • شما مهارت های نوشتاری عالی در زبان انگلیسی دارید.
    • شما توانایی کار در یک تیم تحقیقاتی و تمایل به ابتکار عمل را دارید.
    • تسلط به زبان هلندی ترجیح داده می شود.

شرایط اپلای فاند دکتری اقتصاد

قرارداد مدت معین: شما برای یک دوره اولیه 18 ماهه استخدام خواهید شد و پس از آن عملکرد شما ارزیابی خواهد شد. در صورت مثبت بودن ارزیابی، قرارداد به مدت 2.5 سال (قرارداد 4 ساله) یا 3.5 سال (قرارداد 5 ساله) تمدید می شود.

    • این مربوط به استخدام برای 0.8 (قرارداد 5 ساله) یا 1.0 FTE (قرارداد 4 ساله) است.
    • حقوق اولیه ناخالص بر اساس 38 ساعت کار در هفته به 2541 یورو در ماه می رسد و از سال چهارم به بعد به 3247 یورو افزایش می یابد (مقیاس حقوق و دستمزد P).
    • 8٪ کمک هزینه تعطیلات و 8.3٪ پاداش پایان سال دریافت خواهید کرد.
    • شما برای یک دوره اولیه 18 ماهه استخدام خواهید شد و پس از آن عملکرد شما ارزیابی خواهد شد. در صورت مثبت بودن ارزیابی، قرارداد به مدت 2.5 سال (قرارداد 4 ساله) یا 3.5 سال (قرارداد 5 ساله) تمدید می شود.
    • شما می توانید از خدمات مراقبت از شغل دوگانه و خانواده ما استفاده کنید. افسر شغلی و مراقبت خانواده دوگانه ما می تواند به شما در زمینه حمایت های مربوط به خانواده کمک کند، به شریک یا همسرتان کمک کند تا برای بازار کار محلی آماده شوند، پشتیبانی سفارشی در جستجوی شغل ارائه کنند و به خانواده شما کمک کند در نایمگن مستقر شوند.
    • کار کردن برای ما به معنای دریافت روزهای مرخصی اضافی است. در صورت اشتغال تمام وقت، می توانید بین 30 یا 41 روز مرخصی سالانه به جای 20 روز تعیین شده قانونی انتخاب کنید.

کار و علم نیاز به شیوه های شغلی خوب دارد. این در شرایط استخدام اولیه و ثانویه دانشگاه رادبود منعکس شده است. می‌توانید با ساعات کاری انعطاف‌پذیر، ترتیبات مرخصی مختلف و کار از خانه، بهترین تعادل بین کار و زندگی را فراهم کنید. شما همچنین می توانید بخشی از شرایط استخدام خود را خودتان تنظیم کنید، به عنوان مثال درآمد را با روزهای مرخصی اضافی مبادله کنید و هزینه اشتراک ورزشی خود را بازپرداخت کنید. و البته، ما یک طرح بازنشستگی خوب ارائه می دهیم. به شما فضا و مسئولیت زیادی داده می شود تا استعدادهای خود را شکوفا کنید و جاه طلبی های خود را تحقق بخشید. بنابراین، ما برنامه های آموزشی و توسعه مختلفی را ارائه می دهیم.

درباره دانشگاه مقصد و تاریخچه

مدرسه مدیریت نایمگن، دانش‌آموزان، مؤسسات، شرکت‌ها، بازیگران اجتماعی و دولت‌ها را قادر می‌سازد تا نقش خود را در تحول به سوی جوامع پایدار ایفا کنند. در انجام این کار، دانشکده به ماموریت دانشگاه رادبود برای کمک به جهانی سالم و آزاد با فرصت‌های برابر برای همه متعهد است. در چارچوب مأموریت «حکمرانی مسئولانه برای جوامع پایدار»، ما به چالش‌های علمی و اجتماعی از منظر حکمرانی خوب می‌پردازیم. کار ما بر موضوعات فراتر از اقتصاد، آب و هوا، فراگیری، ایمنی و دموکراسی متمرکز است. با ایجاد، زیر سؤال بردن و گسترش اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد (SDGs)، ما به ارتباط متقابل آنها اذعان می کنیم و بر تعدادی از چالش های بزرگ در جامعه تمرکز می کنیم. ما به نوآوری و رشد پایدار در موضوعاتی مانند نابرابری، جنسیت و کار شایسته و فقر کمک می کنیم. علاوه بر این، ما به چالش های زیست محیطی و آب و هوایی می پردازیم و به دنبال کمک به حل آنها هستیم.

در دانشکده مدیریت نایمگن، تحقیقات و تدریس آکادمیک در برنامه های آموزشی چالش برانگیز انجام می شود. این برنامه ها در حوزه های مدیریت بازرگانی ارائه می شوند. اقتصاد و اقتصاد بازرگانی; جغرافیا، برنامه ریزی و محیط زیست؛ علوم سیاسی؛ و مدیریت دولتی. تحقیقات آکادمیک در موسسه تحقیقات مدیریت (IMR) انجام می شود. تحقیقات در حوزه های فوق الذکر و در گروه های تحقیقاتی بین رشته ای انجام می شود: Hotspots. دانشکده مدیریت نایمخن در حال حاضر حدود 400 کارمند و 5000 دانشجو دارد. به عنوان کاندیدای دکترا، شما رسماً در گروه کرسی بازاریابی و نوآوری که بخشی از دپارتمان مدیریت بازرگانی است مستقر خواهید شد، اما از نزدیک با گروه جغرافیا، برنامه ریزی و محیط زیست کار خواهید کرد.

دانشگاه رادبود
ما می خواهیم از علم، دیگران و خودمان بهترین بهره را ببریم. چرا؟ زیرا این چیزی است که دنیای اطراف ما به شدت به آن نیاز دارد. تحقیقات و آموزش پیشرو کمکی ضروری به جهانی سالم و آزاد با فرصت‌های برابر برای همه است. این چیزی است که بیش از 24000 دانشجو و 5600 کارمند در دانشگاه رادبود را متحد می کند. و این مستلزم استعداد، همکاری و یادگیری مادام العمر است. شما باید یک نقش بازی کنید!

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 12 دسامبر 2022
    • 21 آذر 1401 می باشد.

روش اپلای برای فاند دکتری هلند

  • لینک اپلای مستقیم: ورود

استادی پلن | نگارش CV | طراحی سایت رزومه | مشاوره تلفنی اپلای

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.