Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

اکتبر 29, 2022

فاند دکتری تصویربرداری فتوآکوستیک فمتوثانیه 

عنوان پروژه فاند دکتری هلند 

فاند دکتری تصویربرداری: موقعیت دکترا تصویربرداری فتوآکوستیک فمتوثانیه از طریق فرامواد آکوستیک مهندسی شده

چالش: فعال کردن تصویربرداری فوتو آکوستیک.
تغییر: استفاده از رابط های فراماده برای شکل دادن ساختاری امواج فوتوآکوستیک برای تشخیص پیشرفته.
تأثیر: رویکرد جدید با وضوح بالا برای تصویربرداری زیست شناسی سلولی.

دانشگاه مقصد برای اپلای

دانشگاه صنعتی دلفت

مقطع مورد نظر برای اپلای

مقطع دکتری

مقدار فاند ماهانه برای دانشجوی دکتری

ماهیانه2541-3247 یورو حقوق برای دانشجو در نظر گرفته شده است .

شرح موقعیت تحصیلی برای فاند دکتری تصویربرداری

فرامواد آکوستیک برای تصویربرداری فوتوآکوستیک

تصویربرداری فوتوآکوستیک (PAI) یک روش تصویربرداری زیست پزشکی نوظهور برای بررسی خواص نوری بافت ها در اعماق نفوذ عمیق است. PAI از اثر فوتوآکوستیک استفاده می‌کند که در آن پالس‌های لیزر غیریونیزه‌ای که در بافت‌های نرم هدف قرار می‌گیرند، باعث گرمایش موضعی می‌شوند که منجر به انبساط حرارتی و در نهایت انتشارات صوتی فراصوت باند وسیع می‌شود.

فرامواد آکوستیک (به معنای واقعی کلمه – “فراتر از مواد”) مواد معمارانه ای هستند با ریزساختارهای مهندسی شده دقیق برای نشان دادن مواد و خواص صوتی که قابل تنظیم یا عجیب و غریب هستند (اغلب در طبیعت یافت نمی شوند). با پشتیبانی از پیشرفت‌ها در تولید افزودنی، کوچک‌سازی ساختارها به مقیاس‌های طول مواد، دستکاری‌های موجی مانند هدایت موج صوتی، شکاف‌های صوتی قابل تنظیم، شاخص‌های شکست آکوستیک منفی، پوشش صوتی، سوپرلنز صوتی و بسیاری موارد دیگر را ممکن می‌سازد.

در این پروژه، این دو زمینه علمی برای غلبه بر چالش‌های حساسیت در تشخیص سیگنال‌های فوتوآکوستیک ترکیب شده‌اند. با طراحی فرامواد صوتی برای استفاده به عنوان واسطه بین بافت و مبدل، سیگنال های فوتوآکوستیک فرکانس بالا به طور بالقوه می توانند شناسایی و حتی تقویت شوند.

نقش شما در این پروژه

شما بین دو بخش، مهندسی دقیق و میکروسیستم (PME) و مهندسی علم مواد (MSE) کار خواهید کرد. شما حفره های صوتی را برای تشخیص سیگنال فوتوآکوستیک طراحی و می سازید. به عنوان بخشی از یک تیم، یک راه اندازی آزمایشی برای آزمایش این مواد خواهید ساخت. شما همچنین الگوریتم هایی را برای تصویربرداری مطابق با حفره های صوتی طراحی شده توسعه خواهید داد. در دو بخش تعبیه شده است، شما یک فضای مشارکتی، باز و دوستانه پیدا خواهید کرد که آن را تقویت کرده و حتی بیشتر به جلو خواهید برد.

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

شما در حل مشکلات موجود با راه حل های جدید، تولید دانش و روش های جدید پیشرفت می کنید. شما یک کارگر تیمی، مدبر هستید و از جستجوی همکاری برای پیشبرد تحقیقات خود نمی ترسید. می‌دانید که کار تجربی مبتنی بر کار نظری است و با مدل‌سازی عددی و شبیه‌سازی احساس راحتی می‌کنید. علاوه بر این، شما دارای مدارک، دانش و مهارت های زیر هستید:

    • مدرک کارشناسی ارشد در بیوپزشکی، مهندسی مکانیک، یا فیزیک؛
    • علاقه شدید به هر دو شبیه سازی/مدل سازی و کار تجربی.
    • تجربه در زمینه توسعه سیستم های نوری و صوتی امتیاز محسوب می شود.
    • برنامه نویسی خوب و مهارت های پردازش سیگنال در MATLAB یا python. وابستگی به یادگیری ماشین یک مزیت است.
    • مهارت های ارتباطی خوب و انگیزه بالا برای کار تیمی؛
    • مهارت های نوشتن و ارائه آکادمیک خوب به زبان انگلیسی که با حداقل نمرات آیلتس 7.0 یا تافل IBT 100 منعکس می شود.

انجام دکترا در TU Delft مستلزم تسلط بر زبان انگلیسی در سطح معینی است تا اطمینان حاصل شود که داوطلب می تواند ارتباط و تعامل خوبی داشته باشد، در دوره های آموزش دکتری آموزش داده شده به زبان انگلیسی شرکت کند و مقالات علمی و پایان نامه نهایی بنویسد.

شرایط اپلای فاند دکتری تصویربرداری

قرارداد مدت معین: 4 سال.

به داوطلبان دکتری دوره استخدام اصولی 4 ساله اما در قالب 2 قرارداد کاری پیشنهاد می شود. یک قرارداد اولیه 1.5 ساله با ارزیابی رسمی پیشرفت / بدون رفتن در طی 15 ماه. به دنبال یک قرارداد اضافی برای 2.5 سال باقی مانده با فرض اینکه همه چیز خوب پیش می رود و الزامات عملکرد برآورده می شود.

حقوق و مزایا مطابق با قرارداد کار جمعی برای دانشگاه های هلند است که از 2541 یورو در ماه در سال اول به 3247 یورو در سال چهارم افزایش یافته است. به عنوان کاندیدای دکترا در مدرسه تحصیلات تکمیلی TU Delft ثبت نام خواهید کرد. مدرسه تحصیلات تکمیلی TU Delft یک محیط تحقیقاتی الهام بخش با تیمی عالی از سرپرستان، کارکنان دانشگاهی و یک مربی فراهم می کند. برنامه آموزش دکترا با هدف توسعه مهارت های قابل انتقال، مرتبط با رشته و تحقیق شما انجام می شود.

TU Delft یک بسته جبرانی قابل تنظیم، تخفیف در بیمه سلامت و عضویت ورزشی، و کمک هزینه کار ماهانه ارائه می دهد. می توان برنامه کاری انعطاف پذیری ترتیب داد. برای متقاضیان بین المللی، ما خدمات Coming to Delft و مشاوره شغلی شریک را ارائه می دهیم تا به شما در جابجایی شما کمک کند.

درباره دانشگاه مقصد و تاریخچه

دانشگاه صنعتی دلفت بر پایه های قوی بنا شده است. TU Delft به عنوان خالق آبراهه هلندی معروف جهانی و پیشگام در بیوتکنولوژی، یک دانشگاه بین المللی برتر است که علم، مهندسی و طراحی را ترکیب می کند. این نتایج در سطح جهانی در آموزش، تحقیق و نوآوری برای مقابله با چالش‌ها در زمینه‌های انرژی، آب و هوا، تحرک، سلامت و جامعه دیجیتال ارائه می‌کند. برای نسل‌ها، مهندسان ما ثابت کرده‌اند که حل‌کننده مشکلات کارآفرینی هستند، هم در تجارت و هم در زمینه اجتماعی.

در TU Delft ما تنوع را به عنوان یکی از ارزش‌های اصلی خود می‌پذیریم و فعالانه مشارکت می‌کنیم تا دانشگاهی باشیم که در آن احساس کنید در خانه هستید و می‌توانید شکوفا شوید. ما برای دیدگاه ها و کیفیت های مختلف ارزش قائل هستیم. ما معتقدیم که این کار ما را نوآورانه تر، جامعه TU Delft را پر جنب و جوش تر و جهان را عادلانه تر می کند. ما با هم، راه حل هایی را با استفاده از فناوری تصور، اختراع و ایجاد می کنیم تا تأثیر مثبتی در مقیاس جهانی داشته باشیم. به همین دلیل از شما دعوت می کنیم که درخواست دهید. درخواست شما مورد توجه منصفانه قرار خواهد گرفت.

چالش. تغییر دادن. تأثیر!

بخش های دانشگاه 

دانشکده مکانیک، دریانوردی و مهندسی مواد
دانشکده 3mE تحقیقات پیشگامانه ای را انجام می دهد که منجر به بینش های اساسی جدید و برنامه های چالش برانگیز در زمینه مهندسی مکانیک می شود. از ذخیره سازی انرژی در مقیاس بزرگ، ابزار پزشکی، فناوری کنترل و روباتیک گرفته تا مواد هوشمند، ساختارهای نانومقیاس و کشتی های خودمختار. مبانی و نتایج این تحقیق در آموزش برجسته و معاصر، الهام بخشیدن به دانشجویان و داوطلبان دکترا برای تبدیل شدن به مهندسان و دانشمندان مسئول و متعهد اجتماعی منعکس شده است. دانشکده 3mE یک دانشکده پویا و نوآور با دامنه بین المللی و امکانات آزمایشگاهی با تکنولوژی بالا است. پژوهش و آموزش بر طراحی، ساخت، کاربرد و اصلاح محصولات، مواد، فرآیندها و دستگاه‌های مکانیکی تمرکز دارد که به توسعه و رشد جامعه پایدار و همچنین رفاه و رفاه کمک می‌کند.

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسه:

    • 10دسامبر2022
    • 19آذر1401 می باشد.

روش اپلای برای فاند دکتری تصویربرداری

    • لینک اپلای مستقیم: ورود

تکمیل فرم پذیرش | پرداخت اینترنتی خارجی | پرداخت هزینه پذیرش

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.