Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

اکتبر 25, 2022

فول فاند دکتری دینامیک هلند

عنوان پروژه فول فاند دکتری هلند

فول فاند دکتری دینامیک: موقعیت دکتری دینامیک متامواد پلیمری چاپ سه بعدی (1.0 FTE)

دانشگاه مقصد برای اپلای

دانشگاه گرونینگن

مقطع مورد نظر برای اپلای

مقطع دکتری

مقدار فاند ماهانه برای دانشجوی دکتری

ماهیانه حداکثر 3247 یورو حقوق برای دانشجو در نظر گرفته شده است .

شرح موقعیت تحصیلی برای فول فاند دکتری دکتری دینامیک هلند

ما به دنبال یک کاندید دکترا برای توسعه، ساخت و آزمایش متام مواد الاستیک با خواص دینامیکی غیر معمول هستیم که می‌توانند از پلیمرها با تکنیک‌های ساخت افزودنی تولید شوند و دارای رفتار مطلوب (عملاً سودمند) مواد (مانند کاهش شکنندگی، ویسکوزیته قابل کنترل، انعطاف‌پذیری بهبود یافته باشند). ، و غیره.).

فرامواد الاستیک محدودیت های سنتی در رفتار مواد و مکانیکی را با تنظیم هندسه و آرایش بلوک های سازنده تشکیل دهنده گسترش می دهند. طراحی‌های اخیر فرامواد، ویژگی‌های غیرمستقیمی مانند رفتار آکستیک (گسترش در هنگام کشش)، تمرکز انرژی (عدسی‌دهی)، و پوشاندن (بی‌توجه کردن یک شی جاسازی شده) را نشان می‌دهد. در حالت ایده آل، این و سایر عملکردها صرفاً توسط هندسه بلوک های ساختمانی (معماری فراماده) کنترل می شوند و مستقل از خواص مواد پایه هستند. با این حال، در عمل، رفتار مکانیکی مواد پایه می‌تواند بر عملکردهای فراماده تأثیر بگذارد و حتی آن‌ها را سرکوب کند.

فول فاند دکتری دینامیک با هدف کشف روابط بین مواد پایه و معماری برای فرامواد پلیمری ساخته شده با مواد افزودنی انجام می شود. پلیمرها ترکیبات ایده آلی برای فرامواد هستند زیرا طیف وسیعی از رفتار مواد (از نرم تا صلب، از بدون اتلاف تا بسیار اتلافی) را نشان می دهند که می تواند با مخلوط کردن اجزای پلیمری یا فرآیند تولید کنترل شود. علاوه بر این، پلیمرها در تولید افزودنی (AM) فراوان هستند – یک پلت فرم همه کاره برای ساخت فرامواد که مقیاس پذیری و کنترل منحصر به فرد را بر ترکیب و پیکربندی فرامواد ارائه می دهد.

دو هدف اصلی عبارتند از:

1. برای مطالعه اثرات پلیمرهای ساخته شده با مواد افزودنی بر دینامیک در فرامواد.
2. برای استفاده از ترکیبات پلیمری بهینه برای تولید متامواد با ویژگی های مکانیکی پیش بینی شده.

روابط مصالح-معماری مشتق شده به صورت تجربی بر روی نمونه های اولیه تولید شده توسط تکنیک های تولید افزودنی تجاری آزمایش خواهد شد. نتایج این پروژه امکان پیش‌بینی دقیق دینامیک فرامواد پلیمری را فراهم می‌کند که تاکنون چالش‌برانگیز بوده است و بنابراین پتانسیل فرامواد را برای کاربردهای دنیای واقعی باز می‌کند. نامزد دکترا توسط دکتر Anastasiia O. Krushynska (گروه CMME) و پروفسور Ranjita Bose (گروه CPE) نظارت خواهد شد.

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

شما باید داشته:

    •  مدرک کارشناسی ارشد در مهندسی مکانیک، علم مواد، مهندسی هوافضا، مهندسی عمران، یا رشته های مشابه
    • تجربه ماهر در دینامیک محاسباتی یا خصوصیات آزمایشی مواد (ترجیحا)
    • دانش یا تمایل به یادگیری روابط ساختار پلیمری-ویژگی
    • تمایل به کشف جهت های جدید تحقیقاتی و “شهود مکانیکی” یک امتیاز مثبت خواهد بود.

ما به دنبال یک دانشجوی پرشور و مشتاق با علاقه به جنبه های بنیادی و کاربردی تحقیق هستیم. شما در یک تیم در یک محیط تحقیقاتی چند رشته ای (علوم مواد، اولتراسونیک، علوم پلیمر، مهندسی شیمی) کار خواهید کرد. بنابراین میل به یادگیری موضوعات جدید و توانایی برقراری ارتباط با نتایج تحقیقات از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در طول این پروژه، شما خود را به عنوان محققی توسعه خواهید داد که می‌تواند نتایج تحقیقاتی پیشرفته را در نشریات با کیفیت بالا و کنفرانس‌های بین‌المللی (بین‌رشته‌ای) متخصصان و مخاطبان گسترده‌تر ارائه دهد. توانایی کار گروهی و دانش بسیار خوب زبان انگلیسی بسیار قابل تقدیر است.

شرایط اپلای فول فاند دکتری دینامیک

قرارداد مدت معین: 48 ماه.

ما مطابق با توافق نامه کار جمعی برای دانشگاه های هلند به شما پیشنهاد می کنیم:

    • حقوق 2541 یورو ناخالص در ماه در سال اول، حداکثر تا حداکثر 3247 یورو ناخالص در ماه در سال چهارم و آخر
    • کمک هزینه تعطیلات 8٪ درآمد ناخالص سالانه
    • 8.3 درصد کمک هزینه پایان سال
    • یک موقعیت موقت تمام وقت (1.0 FTE) یک ساله با امکان تمدید برای سه سال دیگر. تمدید قرارداد منوط به پیشرفت کافی در سال اول است تا نشان دهد که شما در سه سال آینده پایان نامه دکتری خود را با موفقیت به پایان می رسانید. مدت زمان این موقعیت تا 4 سال است. برنامه آموزشی دکترا بخشی از توافقنامه است و شما در دانشکده علوم و مهندسی تحصیلات تکمیلی ثبت نام خواهید کرد.

درباره دانشگاه مقصد و تاریخچه 

دانشکده علوم و مهندسی
دانشگاه گرونینگن که در سال 1614 تأسیس شد، به عنوان یک موسسه آموزش عالی پویا و خلاق که راهنمایی و تحقیق با کیفیت بالا ارائه می کند، از شهرت بین المللی برخوردار است. برنامه های تحصیلی انعطاف پذیر و فرصت های شغلی آکادمیک در رشته های مختلف از 36000 دانشجو و محقق به طور یکسان برای توسعه استعدادهای فردی خود پشتیبانی می کند. به عنوان یکی از بهترین دانشگاه‌های تحقیقاتی در اروپا، ما با دیگر دانشگاه‌ها و شبکه‌های برتر در سراسر جهان تلاش می‌کنیم تا به یک مرکز واقعاً جهانی دانش تبدیل شویم.

گروه مهندسی مکانیک محاسباتی و مواد (CMME) موسسه مهندسی و فناوری گرونینگن (ENTEG) در زمینه های تحقیقاتی مختلف از جمله مواد پیشرفته، انرژی و پیچیدگی سیستم ها، ساخت مواد پیچیده فعال است. تحقیقات ما عمدتاً بر روی طراحی مواد (فرا)، روش‌ها و ابزارهای مدل‌سازی، و سیستم‌های مهندسی، از دنیای اتمی تا مقیاس دستگاه‌های مکانیکی و سیستم‌های دستگاه‌ها تمرکز دارد. هدف گروه مهندسی محصولات شیمیایی (CPE) انجام تحقیقات برای طراحی محصولات شیمیایی جدید یا بهبود یافته است. توجه ویژه ای به توسعه روابط ساختار-ویژگی پلیمر برای توسعه مواد کاربردی جدید و کاربردهای خاص مواد پلیمری اختصاص داده شده است. ENTEG به دنبال انجام تحقیقات عالی و راهنمایی برای ادغام علوم بنیادی و مهندسی است.

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 30نوامبر2022
    • 1401/09/09

روش اپلای برای فول فاند دکتری علوم طبیعی

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.