Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

اکتبر 20, 2022

فاند دکتری زیست سلولی هلند

عنوان پروژه فاند دکتری هلند

فاند دکتری زیست سلولی: نظارت بر اثرات دارو در داخل بدن

دانشگاه مقصد برای اپلای

دانشگاه رادبودومک در کشور هلند

مقطع مورد نظر برای اپلای

مقطع دکتری

مقدار فاند ماهانه برای دانشجوی دکتری

ماهیانه2631-3336 یورو حقوق برای دانشجو در نظر گرفته شده است .

شرح موقعیت تحصیلی برای فاند دکتری زیست سلولی

بخشی از کنسرسیوم تحقیقاتی جدید IMAGINE شوید! (میکروسکوپ ابتکاری و هدایت سلول ها در محیط بومی آنها). هدف برنامه ما تغییر زیست شناسی سلولی با توسعه و بکارگیری میکروسکوپ پیشرفته و تکنیک های دستکاری مولکولی بلادرنگ برای مطالعه سلول ها در پیچیدگی و تنوع طبیعی آنهاست. این کنسرسیوم یک تیم منحصر به فرد و بسیار بین رشته ای تشکیل خواهد داد که زیست شناسی سلولی، ارگانوئیدی و بافتی و همچنین دستکاری سلول های شیمیایی و نوری را برای مطالعه رفتار سلول در توسعه، سرطان و تحویل داروی هدفمند ترکیب می کند.

در این موقعیت دکترا در مرکز پزشکی دانشگاه رادبود، نایمگن، بیولوژی سلولی بنیادی و اثرات مولکولی درمان‌ها علیه سلول‌های تومور را در داخل بدن، با استفاده از میکروسکوپ داخل حیاتی مطالعه خواهید کرد. مداخلات هدفمند شامل بازدارنده‌های اسکلت سلولی (ریز لوله‌ها، GTPaseهای کوچک) و سایر اهداف توسعه‌یافته توسط همکاران خواهد بود. شما نه تنها تأثیر آن را بر روی سلول های تومور، بلکه بر حمله سلول های ایمنی سیتوتوکسیک و عملکرد ماکروفاژها علیه سلول های تومور نیز تجزیه و تحلیل خواهید کرد.

گزارشگران مولکولی و هدف گیری ماکروفاژها با همکاری گروه Verdoes Verdoes Dr. Martijn Verdoes – Radboudumc. مسیرهای اسکلت سلولی مختل با همکاری تیم تیم Akhmanova Akhmanova از دانشگاه اوترخت و گروه Van Rheenen از موسسه سرطان هلند انجام خواهد شد. ما بیشتر ریز دامنه های غشایی را با همکاری پروفسور آزمایشگاه ون اسپریل بررسی خواهیم کرد. دکتر. آنمیک ون اسپریل – رادبودومک. هدف کلی “دیدن داروها در عمل” در سلول ها در محیط بافت است.

وظایف مورد انتظار برای دانشجویی که میخواهد اپلای کند

    • کاندیدای دکترا در زمینه زیست شناسی سلولی، میکروسکوپ و فارماکولوژی مولکولی طراحی و تحقیقات علمی انجام خواهد داد.
    • تولید و تجزیه و تحلیل داده ها به منظور مشارکت در انتشارات علمی و ارائه یافته ها در جلسات علمی.
    • در یک تیم با سایر دانش آموزان IMAGINE کار می کند! کنسرسیوم و دانشمندان برای بحث، برنامه ریزی و انجام تحقیقات در یک محیط محرک.
    • در یک گروه تحقیقاتی بین المللی با همکاران بسیاری از کشورها کار می کند.
    • پروژه را با پایان نامه علمی تکمیل می کند.

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

ما به دنبال یک نامزد با انگیزه و خلاق برای فاند دکتری زیست سلولی هستیم تا در این پروژه منحصر به فرد به ما بپیوندد. از شما می خواهیم که بیاورید:

    • مدرک کارشناسی ارشد (یا معادل آن) در زیست شناسی یا یک رشته مرتبط.
    • پیشینه ای در زیست شناسی سلولی، زیست شناسی مولکولی یا زیست شناسی ارگانوئید و علاقه زیاد به میکروسکوپ پیشرفته و مدل های سرطان پیش بالینی (در موش).
    • مهارت های تحلیلی و حل مسئله.
    • تسلط به زبان انگلیسی نوشتاری و گفتاری ماده 9 گواهی آزمایشات حیوانی یا معادل آن اگر احساس می‌کنید که این نقش کاملاً مطابقت
      دارد، اما هنوز تمام شرایط را ندارید، ما نیز از شما استقبال می‌کنیم که درخواست دهید.

شرایط اپلای فاند دکتری زیست شناسی سلولی

قرارداد مدت معین: 4 سال.

کار در مرکز پزشکی دانشگاه رادبود به این معنی است که شما از منحنی جلوتر هستید و با هم در زمینه مراقبت های بهداشتی آینده کار می کنید. و بیشتر وجود دارد. شرایط ثانویه استخدامی ما چشمگیر است. اینها به لطف مدل انتخاب شرایط استخدام ما کاملاً برای شما طراحی شده است. در مرکز پزشکی دانشگاه رادبود به شما اعتماد می شود و مسئولیت رسیدگی به همه چیز را با هم به عهده خواهید گرفت.

    • ما دوره های سالانه، حرفه ای و شخصی را ارائه می دهیم.
    • حقوق ناخالص ماهانه بین 2.631 یورو و 3.336 یورو (مقیاس 10 A) بر اساس اشتغال تمام وقت.
    • کمک هزینه مرخصی سالانه 8٪ و پاداش پایان سال 8.3٪.
    • اگر ساعات کاری شما نامنظم باشد، کمک هزینه دریافت خواهید کرد.
    • به عنوان یک کارمند تمام وقت (36 ساعت در هفته)، تقریباً 168 ساعت مرخصی (بیش از 23 روز) در سال حق دارید.
    • مرکز پزشکی دانشگاه رادبود 70 درصد حق بیمه بازنشستگی را پرداخت می کند. مابقی حق بیمه را با حقوق ناخالص خود می پردازید.
    • برای بیمه درمانی نیز تخفیف دریافت می کنید: می توانید از دو طرح بیمه درمانی گروهی استفاده کنید. UMC Zorgverzekering و CZ collief.
    • ما علاوه بر شرایط استخدامی، امکانات جذاب دیگری مانند مهدکودک و امکانات ورزشی را نیز به کارکنان ارائه می دهیم. می خواهید بیشتر بدانید؟ نگاهی به Cao UMC بیندازید.

درباره دانشگاه مقصد و تاریخچه

موقعیت فاند دکتری زیست سلولی یکی از بسیاری از موقعیت های دکترا و فوق دکتری است که به عنوان بخشی از برنامه گرانشی IMAGINE در دسترس است! (میکروسکوپ ابتکاری و هدایت سلول ها در محیط بومی آنها). تصور کنید! یک برنامه میان رشته ای است که ترکیبی از زیست شناسی سلولی، ارگانوئیدی و بافتی، و همچنین دستکاری و تجزیه و تحلیل سلولی شیمیایی و نوری برای مطالعه رفتار سلولی در رشد و سرطان، و تحویل داروی هدفمند است. موسسات شرکت کننده در سرتاسر هلند در اوترخت، آمستردام، دلفت، روتردام، نایمخن و آیندهوون مستقر هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موقعیت های فردی، لطفا از وب سایت ما image-microscopy.nl دیدن کنید.

شما در بخش جدید بین رشته ای علوم زیست پزشکی که شامل 5 حدود 180 دانشمند در زمینه های زیست شناسی سلولی، ایمونولوژی تومور، بیوشیمی، فیزیولوژی و بیوانفورماتیک است، تعبیه خواهید شد. این دپارتمان آموزش دانشجویان پزشکی، زیست پزشکی و علوم طبیعی را توسعه می دهد و برنامه های کارشناسی ارشد و برنامه های دکترا را از طریق دانشکده تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد. این دپارتمان دارای یک برنامه تحقیقاتی بین المللی با مشخصات بالا است و به شدت بین رشته ای و مشارکتی در بین رشته های تحقیقاتی است. تیم Friedl به همراه مراکز تحقیقاتی فناوری تصویربرداری میکروسکوپی (MIC) و مرکز تصویربرداری پیش بالینی حیوانات (PRIME) تجربه طولانی در زمینه میکروسکوپ پیشرفته تهاجم و متاستاز به سلول های سرطانی در کشت بافت سه بعدی و در موش های زنده دارند.

آنها بر تجزیه و تحلیل چند مقیاسی تعاملات سلول-ماتریس در طول مهاجرت سلولی تک سلولی و جمعی، بازسازی بافت پروتئولیتیک در طول تهاجم و مکانیسم های فیزیکی و مولکولی هدایت بافتی تهاجم سلولی تمرکز می کنند. به ویژه توسعه و استفاده از مدل‌های کشت بافت سه‌بعدی الهام‌گرفته از داخل بدن در شرایط آزمایشگاهی شامل مدل‌های تعریف‌شده in vivo برای میکروسکوپ چند فوتونی داخل حیاتی التهاب و بازسازی بافت پس از کاشت مواد زیستی، که در این پروژه گنجانده شده و توسعه بیشتری خواهد یافت.

گروه پیتر فریدل دارای تخصص طولانی مدت در آموزش دانشجویان PhD، MD و MSc است که به عنوان استاد راهنما و مدرس در دوره های دپارتمان و بین بخشی از جمله برنامه های بین دانشگاهی شرکت می کنند. به عنوان یک دانشجوی دکترا، شما در دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه رادبود ادغام خواهید شد و یک محیط آموزشی چند رشته ای عالی را فراهم می کند.

خواندن دکترا در مرکز پزشکی دانشگاه رادبود چگونه است؟

مرکز پزشکی دانشگاه رادبود یک مرکز پزشکی دانشگاهی برای مراقبت از بیمار، تحقیقات علمی و آموزش در نایمخن است. مرکز پزشکی دانشگاه رادبود در تلاش است تا در خط مقدم شکل دهی به سلامت آینده باشد. ما این کار را به روشی شخص محور و نوآورانه و با همکاری نزدیک با شبکه خود انجام می دهیم. ما می خواهیم تأثیر قابل توجهی در مراقبت های بهداشتی داشته باشیم. ما می خواهیم هر روز که می گذرد پیشرفت کنیم و به طور مستمر در جهت مراقبت های بهداشتی، تحقیقاتی و آموزشی بهتر کار کنیم. و به دست آوردن درک بهتری از چگونگی ایجاد بیماری ها و نحوه پیشگیری، درمان و درمان آنها، روز به روز. به این ترتیب، هر بیمار همیشه بهترین مراقبت های بهداشتی را در حال حاضر و در آینده دریافت می کند. زیرا به همین دلیل است که ما کاری را که انجام می دهیم انجام می دهیم.

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    •  10 نوامبر2022
    • 19آبان1401 می باشد.

روش اپلای برای فاند دکتری رادبودومک

    • لینک اپلای مستقیم: ورود

 


استادی پلن | نگارش CV | طراحی سایت رزومه | مشاوره تلفنی اپلای

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.