Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

سپتامبر 18, 2022

فاند دکتری زیست شناسی انگلستان

فاند دکتری زیست شناسی سرطان

تنظیم تکثیر سلولی جبرانی ناشی از آپوپتوز و پیامدهای آن برای سرطان و بازسازی بافت

در موجودات چند سلولی، مرگ هماهنگ سلولی (مانند آپوپتوز) و جایگزینی سلول برای بازیابی بافت در پاسخ به استرس یا آسیب حیاتی است. اگرچه اطلاعات زیادی در مورد این فرآیند در سطح سلولی و مولکولی وجود ندارد، مطالعات اخیر کشف کرده‌اند که سلول‌های آپوپتوز می‌توانند به طور فعال تکثیر جبرانی سلول‌های اطراف را از طریق عملکرد غیر آپوپتوز کاسپازها، خانواده‌ای از سیستئین-پروتئازها که به طور معمول به کار می‌برند، القا کنند، آپوپتوز را اجرا کند.

هدف این تحقیق تشریح آناتومی مولکولی تکثیر سلولی جبرانی به دنبال فعال شدن آپوپتوز است. با بهره گیری از مزایای مگس سرکه به عنوان یک ارگانیسم مدل، ما سنجش های منحصر به فردی را برای شناسایی و شناسایی منظم تنظیم کننده های تکثیر سلولی جبرانی ایجاد کرده ایم.

از آنجایی که تکثیر سلولی جبرانی ناشی از آپوپتوز در بازسازی بافت و تومورزایی در ارگانیسم‌های متعدد از جمله پستانداران مشاهده شده است، شناسایی مکانیسم‌های تنظیمی زیربنایی آن در مگس سرکه به طور قابل‌توجهی بر درک ما از نقش فیزیولوژیکی آن در ترمیم بافت و همچنین نقش پاتولوژیک آن در چندین انسان تأثیر می‌گذارد. در بیماری هایی از جمله سرطان است.

فن آوری های پیشرفته در زیست شناسی سلولی، زیست شناسی مولکولی، تصویربرداری میکروسکوپی پیشرفته و ژنتیک مگس سرکه در این تحقیق به کار گرفته شده اند.

پرداخت اپلیکیشن فی | پرداخت شهریه دانشگاهپرداخت یونی اسیست

اطلاعات در مورد تحصیل در مقطع دکترا در دانشگاه بیرمنگام:

از جمله جزئیات کامل تحقیقات انجام شده در هر مدرسه، فرصت های بودجه برای هر موضوع، و راهنمایی در مورد درخواست خود، اکنون می توانید نسخه دکتری جدید خود را سفارش دهید. لینک

اطلاعات فاند پوزیشن دکتری:

همه متقاضیان باید در درخواست خود نشان دهند که چگونه قصد دارند هزینه تحصیل خود را تامین کنند. ما یک جامعه پر رونق از دانشجویان بین المللی دکترا داریم و در هر زمان درخواست هایی را از دانشجویانی که می توانند بودجه خود را پیدا کنند یا می خواهند برای بودجه خود درخواست کنند (مانند بورسیه مشترک المنافع، بانک توسعه اسلامی) را تشویق می کنیم.

برنامه های کاربردی برای بودجه رقابتی ما معمولاً در اوایل ژانویه هر سال بسته می شود. پایگاه داده بودجه تحصیلات تکمیلی اطلاعات بیشتری در مورد فرصت های تامین مالی موجود در: لینک

بورسیه جهت تحصیل در چه رشته هایی ارایه شده است؟

  1. زیست شناسی سرطان
  2. زیست شناسی سلولی
  3. ژنتیک
  4. زیست شناسی مولکولی

روش اپلای:

شما می توانید با لینک زیر بصورت مستقیم فرآیند اپلای تحصیلی خود را دنبال نمایید؛

لینک اپلای: ورود

 

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.