Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

ژانویه 19, 2023

فاند فوق دکتری حقوق هلند

عنوان پروژه فاند دکتری هلند

فاند فوق دکتری حقوق: پژوهشگر پست داک با تمرکز بر مهاجرت قربانی

دانشگاه تیلبورگ – دانشکده حقوق تیلبورگ به دنبال یک محقق Post Doc با تمرکز بر مهاجرت قربانی است. قربانی شدن در طول مهاجرت، تحقیقات پیشرفته در تقاطع بین قربانی شناسی و مهاجرت (0.8 FTE) برای گروه حقوق کیفری، مکان: تیلبورگ. حوزه علمی: حقوق / روانشناسی / جرم شناسی / بزه دیده شناسی.

دانشگاه مقصد برای اپلای

دانشگاه تیلبورگ

مقطع مورد نظر برای اپلای

مقطع فوق دکتری

مقدار فاند ماهانه برای دانشجوی فوق دکتری 

ماهیانه 3974-5439 یورو حقوق برای دانشجوی در نظر گرفته شده است.

شرح موقعیت تحصیلی برای فاند فوق دکتری حقوق

آیا می خواهید با تحقیق و درک تجربیات و اثرات مداخلات در مقیاس کوچک، به رفاه مهاجران در طول مهاجرت کمک کنید؟
این شانس بی نظیر شماست!

شرح پروژه فاند فوق دکتری حقوق
پناهندگان به دلیل تجربه آزار و اذیت یا به دلیل ناامن بودن بازگشت به کشورشان، مستحق حمایت هستند. مهاجران (از جمله پناهندگان) اغلب در طول مهاجرت در مرحله حومه مهاجرت با سختی، استثمار، شکنجه و آزار مواجه می شوند که باعث آسیب و مشکلات روانی می شود. قربانی شدن مهاجران در طول مهاجرت، که ما مهاجرت قربانی را ابداع کردیم، اغلب در کشورهای ترانزیت و مقصد نادیده گرفته می شود. به عنوان مثال، تجارب قربانی شدن در مرحله حوالی مهاجرت به طور کلی در روند پناهندگی ربطی ندارد، اما ممکن است تأثیر جدی بر رفاه مهاجران داشته باشد. به خصوص زمانی که اثرات این تجربیات درمان نشود.

پس از ورود به یک کشور مقصد در مرحله پس از مهاجرت، مهاجران ممکن است با رویه‌های مهاجرت ثابت، جوامع بی‌رویه و عدم اطمینان در مورد نتیجه این روش‌ها مواجه شوند که همچنین خطراتی را برای رفاه روانی آنها ایجاد می‌کند.

تحقیقات آکادمیک در مورد تجارب آسیب‌زای مهاجران در طول فرآیند مهاجرت کمیاب است و در صورت وجود، بر مرحله قبل یا بعد از مهاجرت متمرکز است. اخیراً، گام‌هایی برای کشف تجربیات آسیب‌زای مهاجران در مرحله حومه مهاجرت و تحقیق درباره تأثیر این تجربیات در طول مرحله حومه مهاجرت بر رفاه مهاجران برداشته شده است. تعامل با چارچوب قانونی و سیاسی در طول مهاجرت عامل دیگری است که بر رفاه مهاجران تأثیر می گذارد که در مرحله حومه مهاجرت به طور گسترده تحقیق نشده است. هدف این پروژه تحقیق در مورد این همبستگی است و تحقیقات آکادمیک در زمینه های روانشناسی فرهنگی، قربانی شناسی و مهاجرت را با انجام تحقیقات دقیق و نوآورانه در مورد مهاجرت قربانی با استفاده از پلتفرم های آنلاین و مصاحبه های روایی گرد هم می آورد. در چند موضوع مرتبط با مهاجرت قربانی، این پروژه به دنبال پاسخ به سؤال تحقیقاتی زیر است:

چگونه می توان تاب آوری مهاجران را برای مقابله با پیامدهای روانی مهاجرت قربانی در مرحله پس از مهاجرت تقویت کرد و آیا بازی تتریس از ایجاد PTSD در مهاجران جلوگیری می کند؟

این کار را با پرداختن به چهار سؤال فرعی زیر انجام می دهد:

    • مهاجرت قربانی در مرحله حومه مهاجرت چگونه اتفاق می افتد؟
    • پیامدهای مهاجرت قربانی بر سلامت روانی مهاجران در مرحله حومه مهاجرت چیست و شدت این پیامدها چگونه با عوامل حفاظتی یا خطرساز داخلی و خارجی مرتبط است؟
    • چگونه بهزیستی روانی مهاجران با زمینه های حقوقی و سیاستی ملی و اروپایی که در آن مهاجرت قربانی در مرحله حومه مهاجرت شکل می گیرد، ارتباط دارد؟
    • آیا بازی تتریس از بروز PTSD یا علائم اضطراب و افسردگی مرتبط با آن جلوگیری می کند؟

بخشی از این تحقیق در یونان و بخشی با استفاده از جمع آوری اطلاعات آنلاین انجام خواهد شد. جدای از انجام این تحقیق، فوق دکترا نظارت بر داوطلب دکتری تحقیق در مورد این سوالات برای مرحله پس از مهاجرت را نیز درگیر می کند و او نیز بخشی از تیم پروژه است.

از داوطلبانی که دارای سوابق حقوقی، پیشینه علوم اجتماعی یا پیشینه بین رشته ای هستند، با تخصص در زمینه مهاجرت، فرهنگ پذیری، فرافرهنگ گرایی، قربانی شناسی و/یا رفاه روانی دعوت می کنیم که درخواست دهند.

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

دانشگاه تیلبورگ کنجکاو است که چگونه می‌توانید به تحقیقات، آموزش، تأثیرگذاری ما و تیمی که بخشی از آن خواهید بود کمک کنید. بنابراین، ما می خواهیم بهترین تصویر ممکن را از دانش، بینش، مهارت ها و شخصیت شما داشته باشیم. در زیر می توانید مدارکی را که ما برای این موقعیت مهم (فاند فوق دکتری حقوق) می دانیم بیابید. شما:

    • یک محقق برجسته با تسلط عالی به زبان انگلیسی و ترجیحاً عربی (که توسط مهاجران عراقی و/یا سوری صحبت می شود).
    • دکترا را در یکی از رشته های مرتبط با این موقعیت (مانند روانشناسی، انسان شناسی فرهنگی، جامعه شناسی، قربانی شناسی) به پایان رسانده و در مجلات دانشگاهی درباره این موضوعات منتشر شده است.
    • داشتن چندین سال تجربه در یک موقعیت تحقیقاتی و ترجیحاً با نظارت محققان جوان.
    • علاقه شدیدی به انجام تحقیق دارند و می توانند به وضوح دیدگاه ها، ایده ها و مفاهیم را بر اساس اطلاعات پیچیده فرموله کنند و همچنین چارچوب ها یا مدل های مفهومی بسازند.
    • داشتن دانش و تجربه در انجام تحقیقات تجربی کمی و کیفی و تجربه با SPSS و/یا ATLAS.ti یا نرم افزارهای تحلیل داده های مشابه؛
    • با داشتن مهارت های نوشتن و ارائه عالی، می توانید به راحتی دانش خود را به گروه های هدف مختلف منتقل کنید.
    • مهارت های برنامه ریزی و سازماندهی خوبی داشته و قادر به برنامه ریزی فعالیت ها و تعیین اهداف و اولویت ها هستند.
    • در نهایت، شما انعطاف پذیر، فعال، و قادر به کار مستقل و به عنوان بخشی از یک تیم هستید. شما مایلید به جامعه تحقیقاتی دانشکده حقوق ما کمک کنید.

برای حفظ یک جامعه پویا و فعال دانشگاهی، مهم است که به طور منظم یکدیگر را ملاقات کنیم و ارتباط بین ما خوب باقی بماند. بنابراین، فرض این است که همه کارکنان کار خود را در هلند انجام دهند و سخنرانی به صورت فیزیکی انجام شود.

ویژگی ها / استعدادهای شخصی

    • شما رهبری شخصی را نشان می دهید: مسئولیت کار و حرفه خود را بر عهده می گیرید و از سطح خوبی از خودشناسی برخوردار هستید.
    • شما روحیه تیمی دارید: احساس می کنید عضوی از یک تیم هستید و این را از طریق همکاری، به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات، و کمک به ایجاد یک محیط کاری باز و فراگیر بیان می کنید.

شرایط اپلای فاند فوق دکتری حقوق

قرارداد مدت معین: 4 سال.

دانشگاه تیلبورگ با توجه به انعطاف پذیری و فضایی برای توسعه (شخصی) شرایط کاری عالی را ارائه می دهد. ما کارکنان خود را می شناسیم و به آنها پاداش می دهیم و استفاده از استعدادها و نقاط قوت را تشویق می کنیم.

دانشگاه تیلبورگ متعهد به یک فرهنگ باز و فراگیر است که تنوع را در بر می گیرد و ادغام متقابل گروه های کارکنان و دانشجویان را تشویق می کند. ما فرصت های برابری را برای همه کارکنان و دانشجویان خود ایجاد می کنیم تا همه در جامعه دانشگاهی خود احساس کنند که در خانه هستند.

ما در یک محیط (کار) پر جنب و جوش و پر جنب و جوش در محوطه زیبای خود، نزدیک به جنگل و به راحتی با وسایل نقلیه عمومی قابل دسترسی است. ما متعهد به جامعه ای پایدار هستیم و شما را به مشارکت فعال در این امر دعوت می کنیم.

برای این موقعیت، ما پیشنهاد می کنیم:

    • موقعیتی بر اساس 0.8 فوت (32 ساعت در هفته)؛
    • این یک جای خالی است که کار به طور موقت (تا حدی) از خارج توسط “پروژه Victimimmigration” مطابق با ماده 2.3 بند 7(a) CLA برای دانشگاه های هلند تامین می شود. به شما یک قرارداد کار موقت به مدت 48 ماه داده می شود.
    • حداقل حقوق 3974 یورو و حداکثر 5439 یورو ناخالص در ماه برای استخدام تمام وقت، بر اساس نمایه UFO Researcher 3 و مقیاس حقوق 11 قرارداد کار جمعی برای دانشگاه های هلند. دانشگاه تیلبورگ از یک سیستم پاداش خنثی برای مقیاس حقوق استفاده می کند که بر اساس تحصیلات و تجربه کاری مرتبط است.
    • کمک هزینه تعطیلات (8٪) و پاداش پایان سال (8.3٪)؛
    • روزهای تعطیل (41 روز برای یک هفته کاری 40 ساعته)؛
    • بازپرداخت کامل هزینه های رفت و آمد برای سفر پایدار: پیاده روی، دوچرخه سواری و حمل و نقل عمومی
    • مدل گزینه ها برای مزایا و بازپرداخت هزینه های خاص.
    • کارمندان خارج از هلند ممکن است واجد شرایط دریافت کمک هزینه معاف از مالیات 30٪ از دستمزد مشمول مالیات خود باشند. ما برای این بازپرداخت برای شما درخواست خواهیم کرد.
    • شما از طریق ما در صندوق بازنشستگی عمومی برای کارفرمایان دولتی (ABP) ثبت نام خواهید کرد.
    • دوره های آموزشی مختلف، به عنوان مثال در مهارت های رهبری، اثربخشی شخصی، و توسعه شغلی؛
    • طیف وسیعی از امکانات و امکانات و ترتیبات مختلف برای ایجاد تعادل مطلوب بین کار و زندگی؛

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط استخدام ما، از محل کار در دانشگاه تیلبورگ دیدن کنید.

درباره دانشگاه مقصد و تاریخچه

دانشگاه تیلبورگ
شعار دانشگاه تیلبورگ درک جامعه است. بر اساس این چشم انداز، تقریباً 2800 کارمند ما تحقیقاتی را انجام می دهند، بیش از 19000 دانش آموز از 110 ملیت را الهام می بخشند و افراد را از رشته ها و سازمان های مختلف دور هم جمع می کنند تا از یکدیگر بیاموزند. از این طریق می خواهیم به حل مسائل پیچیده اجتماعی کمک کنیم. برای انجام این کار، ما در زمینه های اقتصاد، تجارت و کارآفرینی، علوم اجتماعی و رفتاری، حقوق و مدیریت دولتی، علوم انسانی و علوم دیجیتال و الهیات کار می کنیم. ما به دنبال ارتباط بین رشته های مختلف برای یافتن راه حل برای مسائل عمده ای هستیم که به عنوان یک جامعه با آن روبرو هستیم. دانش آموزان ما آموزش دیده اند تا متفکرانی مسئولیت پذیر و کارآفرین شوند که توسط همبستگی، احساس مسئولیت و همدلی هدایت می شوند و می توانند به شیوه ای نوآورانه بر جامعه ای که به سرعت در حال تغییر است تأثیر بگذارند و جهت دهند. دانشگاه تیلبورگ دارای فرهنگ همکاری و ایجاد مشترک در سطح محلی، منطقه ای، ملی و بین المللی است.

از زمان تأسیس آن در سال 1963، دانشکده حقوق تیلبورگ به یکی از دانشکده های حقوقی پیشرو در اروپا تبدیل شده است. از طریق تحقیقات برتر و ارائه آموزش دانشگاهی با کیفیت بالا، مدرسه به جامعه کمک می کند. دانشکده حقوق تیلبورگ به پنج بخش سازماندهی شده است: حقوق عمومی و حکومت. موسسه قانون، فناوری، بازار و جامعه تیلبورگ؛ حقوق خصوصی، تجارت و کار؛ موسسه مالی تیلبورگ؛ و حقوق جزا. رسالت مدرسه درک و بهبود نقش قانون و مدیریت دولتی در رسیدگی به مشکلات اجتماعی امروز و فردا است. از طریق تحقیق و آموزش، دانشمندان ما به این مأموریت کمک می کنند.

بیش از 4000 دانشجو در مقطع لیسانس، پیش کارشناسی ارشد یا کارشناسی ارشد در دانشکده حقوق تیلبورگ تحصیل می کنند. از طریق این آموزش، ما دانشجویانی را در زمینه حقوق، مدیریت دولتی و علوم داده آموزش می دهیم. نمایه آموزشی Tilburg (TEP) در هلند منحصر به فرد است. محور اصلی آن سه مفهوم اصلی است: دانش، مهارت و شخصیت. تحصیلات دانشگاهی به دانشجویان جدیدترین دانش اساسی را ارائه می دهد و آنها را به عنوان متفکران انتقادی و متخصصان انعطاف پذیر تربیت می کند. علاوه بر این، مدرسه به مفاهیم آموزشی نوآورانه متعهد است و تا حدی در پاسخ به بحران کرونا، سرمایه‌گذاری زیادی بر روی کیفیت آموزش آنلاین و ابزارهای آموزشی نوآورانه برای ایجاد و کنجکاو کردن دانش‌آموزان انجام داده است.

تحقیقات دانشکده حقوق تیلبورگ در سطح ملی و بین المللی بسیار مورد توجه است. دپارتمان‌های دانشکده حقوق تیلبورگ در تحقیقات خود در چهار برنامه تحقیقاتی با هم همکاری نزدیکی دارند: 1) قانون جهانی و حکومت. 2) قانون و امنیت; 3) اتصال سازمان ها. و 4) تنظیم تغییرات اجتماعی و فنی.

بخش 

گروه حقوق جزا
گروه حقوق جزا دارای ترکیبی چند رشته ای است که در آن هم رویکرد حقوق جزا (روی دادرسی) و هم رویکرد علوم اجتماعی به جرم و بزه دیدگی جایگاهی دارد و در زمینه حقوق جزا، جرم شناسی، بزه دیده شناسی و روانپزشکی قانونی به آموزش و پژوهش می پردازد. در حال حاضر، این وزارتخانه حدود 30 کارمند دائمی دارد. ارزش ویژه ای به همکاری، هم در داخل دپارتمان و هم با همکاران در دانشکده حقوق تیلبورگ و سایر دانشکده ها داده می شود. این وزارت دارای یک فرهنگ غیررسمی است که در آن برابری و ایجاد یک محیط کاری الهام بخش و ایمن از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه آموزش عالی و انجام تحقیقات چالش برانگیز به عنوان دو وظیفه اصلی در نظر گرفته می شود که تنها با هم قابل انجام است.

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 8 فوریه 2023
    • 19 بهمن 1401 می باشد.

روش اپلای برای فاند فوق دکتری تیلبورگ

  • لینک مستقیم اپلای: ورود

تکمیل فرم پذیرش | پرداخت اینترنتی خارجی | پرداخت هزینه پذیرش

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.