Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

نوامبر 18, 2022

فول فاند پسا دکتری حقوق هلند

عنوان پروژه فول فاند پسا دکتری هلند

فول فاند پسا دکتری حقوق: پژوهشگر فوق دکتری دعاوی محیطی فراملی

دانشگاه تیلبورگ | دانشکده حقوق تیلبورگ به دنبال یک محقق فوق دکترا در دعاوی زیست محیطی فراملی برای دپارتمان حقوق عمومی و حکومت (PLG) می باشد که محل آن تیلبورگ است.
رشته علمی: فقه، حقوق بین الملل عمومی. مدت قرارداد کار: 3 سال (36 ماه).

دانشگاه مقصد برای اپلای

دانشگاه تیلبورگ

مقطع مورد نظر برای اپلای

مقطع پسا دکتری

مقدار فاند ماهانه برای دانشجوی دکتری

ماهیانه 3974-5439 یورو حقوق برای دانشجو در نظر گرفته شده است.

شرح موقعیت تحصیلی برای فول فاند پسا دکتری حقوق

فرصت شغلی برای یک محقق فوق دکترا که در زمینه دعاوی محیطی فراملی در بخش حقوق عمومی و حکومت (PLG) کار می کند. این موقعیت به پروژه TransLitigate به سرپرستی دکتر فیلیپ پیمنت و توسط یک کمک هزینه شروع ERC متصل است. PLG یک بخش بزرگ، متنوع و میان رشته ای است که نزدیک به 100 کارمند دانشگاهی و طیف وسیعی از رشته های حقوقی و علوم اجتماعی را در خود جای داده است. شما در تدریس و همچنین تحقیق، هم به صورت فردی و هم به عنوان بخشی از تیمی از محققان جاه طلب، توسعه و رشد خواهید کرد.

شرح شغل
دانشکده حقوق تیلبورگ علاقه مند به استخدام یک پژوهش پسادکتری برای همکاری در پروژه TransLitigate به رهبری دکتر فیلیپ پیمنت است. پروژه فول فاند پسا دکتری حقوق بر تجزیه و تحلیل آژانس اصحاب دعوی راهبردی فراملیتی در زمینه های مختلف حاکمیت محیطی، از جمله تغییرات آب و هوا، انتقال زمین در مقیاس بزرگ، آلودگی مربوط به صنایع استخراجی، و حفاظت از تنوع زیستی تمرکز دارد. این پروژه روش‌های اعتقادی، تطبیقی ​​و حقوقی-اجتماعی را برای مطالعه اشکال و الگوهای همکاری میان اصحاب دعوی راهبردی در این زمینه‌ها ترکیب می‌کند. این سازمان به دنبال پیگیری شبکه های دعوی قضایی فراملی در بسیاری از حوزه های قضایی در زمینه های مختلف اجتماعی-اقتصادی و سیاسی است.

نامزدهای این پست خالی باید دارای سوابق اثبات شده ای در انجام تحقیقات کیفی اجتماعی-حقوقی در یک یا چند رشته از زمینه های ذکر شده در بالا باشند، با اولویت برای محققانی که در زمینه بسیج حقوقی پیرامون اختلافات زمین و حفاظت از تنوع زیستی کار کرده اند. در حالت ایده‌آل، شما روی جنبه‌های مربوط به دعوی قضایی در این زمینه‌های حقوقی کار کرده‌اید، و/یا تجربه‌ای با روش‌های کیفی اجتماعی و حقوقی تحقیق داشته‌اید. داوطلبانی که دارای تجربه یا تخصص حقوقی تحقیقی یا عملی در جنوب و/یا جنوب شرق آسیا هستند، ترجیح داده می شوند.

به عنوان بخشی از این موقعیت، شما عضوی از قانون اساسی در جامعه تحقیقاتی آنتروپوسن در دانشکده حقوق تیلبورگ خواهید بود. این جامعه تحقیقاتی، که در سال 2019 تأسیس شد، شامل محققانی با زمینه‌های رشته‌ای متنوع – نظریه حقوقی، حقوق محیط زیست، علوم سیاسی، مطالعات اجتماعی-حقوقی – است که به نقش در حال تحول قانون در دوره انسان‌شناسی توجه دارند. این شامل تحقیق در مورد مسائل نمایندگی حقوقی و سیاسی طبیعت و نسل های آینده، تنظیم فن آوری های نوظهور، و سوالات نهادی در مورد نقش تاریخی و معاصر قانون در تسهیل شرایط آنتروپوسن است. به همین ترتیب، از شما خوش آمد می‌گوییم که به یک جامعه تحقیقاتی تازه در حال ظهور متمرکز بر «حرفه‌ای حقوقی جهانی» بپیوندید.

این موقعیت عمدتاً شامل تحقیقات (90٪) است، با فرصت های محدود برای آموزش (10٪) در LLB قانون جهانی، LLB Rechtsgeleerdheid، LLM حقوق بین الملل و حکومت جهانی و قانون اروپا و LLM ریسک جهانی.

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

دانشگاه تیلبورگ کنجکاو است که چگونه می‌توانید به تحقیقات، آموزش، تأثیرگذاری ما و تیمی که بخشی از آن خواهید بود کمک کنید. بنابراین، ما می خواهیم بهترین تصویر ممکن را از دانش، بینش، مهارت ها و شخصیت شما داشته باشیم. در زیر می توانید مدارکی را که ما برای این موقعیت مهم می دانیم بیابید.

داوطلبان این موقعیت باید بتوانند شرایط شغلی زیر را نشان دهند:

    • مسلط به انجام تحقیقات به زبان انگلیسی؛
    • گذراندن مدرک دکترا در رشته حقوق یا رشته های مرتبط؛
    • توانایی انجام تحقیقات حقوقی-اجتماعی با کیفیت بالا در مورد دعاوی بین المللی و تطبیقی ​​در یک یا چند زمینه زیر: تغییرات آب و هوا، تصاحب زمین در مقیاس بزرگ، آلودگی، و حفاظت از تنوع زیستی.
    • یک شبکه تحقیقاتی شخصی متناسب با تخصص آنها ایجاد کرد.
    • یکپارچگی علمی را نشان می دهد.
    • توانایی کار مشترک در فعالیت های تحقیقاتی؛
    • به فرهنگ تجربه باز و متنوع کمک می کند.

برای حفظ یک جامعه پویا و فعال دانشگاهی، مهم است که به طور منظم یکدیگر را ملاقات کنیم و ارتباط بین ما خوب باقی بماند. بنابراین، فرض این است که همه کارکنان کار خود را در هلند انجام دهند و سخنرانی به صورت فیزیکی انجام شود.

شرایط اپلای فول فاند پسا دکتری حقوق

قرارداد مدت معین: 3 سال (36 ماه).

دانشگاه تیلبورگ با توجه به انعطاف پذیری و فضایی برای توسعه (شخصی) شرایط کاری عالی را ارائه می دهد. ما کارکنان خود را می شناسیم و به آنها پاداش می دهیم و استفاده از استعدادها و نقاط قوت را تشویق می کنیم.

دانشگاه تیلبورگ متعهد به یک فرهنگ باز و فراگیر است که تنوع را در بر می گیرد و ادغام متقابل گروه های کارکنان و دانشجویان را تشویق می کند. ما برای همه کارکنان و دانشجویان خود فرصت های برابر ایجاد می کنیم تا همه در جامعه دانشگاهی خود احساس کنند که در خانه هستند.

ما در یک محیط (کار) پر جنب و جوش و پر جنب و جوش در محوطه زیبای خود، نزدیک به جنگل و به راحتی با وسایل نقلیه عمومی قابل دسترسی است. ما متعهد به جامعه ای پایدار هستیم و شما را به مشارکت فعال در این امر دعوت می کنیم.

برای این موقعیت، ما پیشنهاد می کنیم:

    • موقعیتی بر اساس 0.8 – 1.0 FTE (32 – 40 ساعت در هفته).
    • این یک جای خالی است که کار به طور موقت بر اساس بودجه پروژه مطابق با ماده 2.3 بند 7 (b) CLA برای دانشگاه های هلند، یعنی ERC Starting Grant تامین می شود. به شما یک قرارداد کار موقت به مدت 36 ماه داده می شود. ادامه این موقعیت منوط به در دسترس بودن منابع مالی است.
    • حداقل حقوق 3.974 یورو و حداکثر 5.439 یورو ناخالص در ماه برای استخدام تمام وقت، بر اساس نمایه UFO Researcher 3 و مقیاس حقوق 11 قرارداد کار جمعی برای دانشگاه های هلند. دانشگاه تیلبورگ از یک سیستم حقوق و دستمزد خنثی برای مقیاس بندی حقوق استفاده می کند که بر اساس تحصیلات و تجربه کاری مرتبط شما است.
    • کمک هزینه تعطیلات (8٪) و پاداش پایان سال (8.3٪)؛
    • روزهای تعطیل (41 روز برای یک هفته کاری 40 ساعته)؛
    • مدل گزینه ها برای مزایا و بازپرداخت هزینه های جابجایی؛
    • کارمندان خارج از هلند ممکن است واجد شرایط دریافت کمک هزینه معاف از مالیات 30٪ از دستمزد مشمول مالیات خود باشند. ما برای این بازپرداخت برای شما درخواست خواهیم کرد.
    • شما از طریق ما در صندوق بازنشستگی عمومی برای کارفرمایان دولتی (ABP) ثبت نام خواهید کرد.
    • دوره های آموزشی مختلف، به عنوان مثال در مهارت های رهبری، اثربخشی شخصی و توسعه شغلی؛
    • طیف گسترده ای از امکانات و امکانات و ترتیبات مختلف برای ایجاد تعادل مطلوب بین کار و زندگی؛

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط استخدام ما، از محل کار در دانشگاه تیلبورگ دیدن کنید.

درباره دانشگاه مقصد و تاریخچه

سازمان
با شعار “درک جامعه”، بیش از 1500 کارمند دانشگاه تیلبورگ دانش را توسعه می دهند، آن را به دیگران منتقل می کنند و افراد از رشته ها و سازمان های مختلف را دور هم جمع می کنند. از این طریق می خواهیم در حل مسائل پیچیده اجتماعی سهیم باشیم. حوزه های تمرکز ما اقتصاد، تجارت و کارآفرینی، علوم اجتماعی و رفتاری، حقوق و مدیریت دولتی، علوم انسانی و علوم دیجیتال و الهیات است. دانشگاه تیلبورگ به دلیل استانداردهای بالای آموزشی و تحقیقات علمی و همچنین امکانات پشتیبانی خوب در سطح بین المللی شناخته شده است. پردیس دانشگاه تیلبورگ هم آرامش و هم ارتباط را ارائه می دهد زیرا در یک پارک جنگلی واقع شده است و ده دقیقه با مرکز شهر، بزرگراه های اصلی و راه آهن فاصله دارد. تیلبورگ یک شهر متوسط ​​با 200000 نفر جمعیت در جنوب هلند و در مجاورت شهرهایی مانند آمستردام، بروکسل، پاریس و لندن، در قلب اروپای غربی واقع شده است.

دانشکده حقوق تیلبورگ
از زمان تأسیس آن در سال 1963، دانشکده حقوق تیلبورگ به یکی از دانشکده های حقوقی پیشرو در اروپا تبدیل شده است. از طریق تحقیقات عالی و ارائه آموزش دانشگاهی با کیفیت بالا، مدرسه به جامعه کمک می کند. دانشکده حقوق تیلبورگ به پنج بخش سازماندهی شده است: حقوق عمومی و حکومت. قانون، فناوری، بازارها و جامعه؛ حقوق خصوصی، تجارت و کار؛ موسسه مالی تیلبورگ؛ و حقوق جزا. رسالت مدرسه درک و بهبود نقش قانون و مدیریت دولتی در رسیدگی به مشکلات اجتماعی امروز و فردا است. از طریق تحقیق و آموزش، دانشمندان ما به این مأموریت کمک می کنند.

بیش از 4000 دانشجو در مقطع کارشناسی، پیش از کارشناسی ارشد یا کارشناسی ارشد در دانشکده حقوق تیلبورگ تحصیل می کنند. از طریق این آموزش، ما دانشجویانی را در زمینه حقوق، مدیریت دولتی و علوم داده آموزش می دهیم. نمایه آموزشی Tilburg (TEP) در هلند منحصر به فرد است. محور آن سه مفهوم اصلی است: دانش، مهارت و شخصیت. تحصیلات دانشگاهی به دانشجویان جدیدترین دانش اساسی را ارائه می دهد و آنها را به عنوان متفکران انتقادی و متخصصان انعطاف پذیر تربیت می کند. علاوه بر این، مدرسه به مفاهیم آموزشی نوآورانه متعهد است و تا حدی در پاسخ به بحران کرونا، سرمایه‌گذاری زیادی در کیفیت آموزش آنلاین و ابزارهای آموزشی نوآورانه برای ایجاد و کنجکاو کردن دانش‌آموزان انجام داده است.

تحقیقات دانشکده حقوق تیلبورگ در سطح ملی و بین المللی بسیار مورد توجه است. دپارتمان‌های دانشکده حقوق تیلبورگ در تحقیقات خود در چهار برنامه تحقیقاتی با هم همکاری نزدیکی دارند: 1) قانون جهانی و حکومت. 2) قانون و امنیت; 3) اتصال سازمان ها؛ و 4) تنظیم تغییرات اجتماعی و فنی.

دپارتمان حقوق عمومی و حکومت (PLG) یک همکاری منحصر به فرد از محققان در زمینه های حقوق بین الملل، حقوق اروپا، قانون اساسی، حقوق اداری، حقوق محیط زیست، مدیریت عمومی، فلسفه حقوقی، علوم سیاسی، تاریخ حقوقی و فقه است. همکاری در داخل بخش بسیار الهام گرفته از علایق تحقیقاتی مشترک است.

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 21نوامبر2022
    • 30 آبان 1401 می باشد.

روش اپلای برای فول فاند پسا دکتری هلند

    • لینک مستقیم اپلای: ورود

نگارش رزومه | نگارش کاورلتر | نگارش استادی پلن | نگارش توصیه نامه | نگارش موتیویشن لتر

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.