Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

هزینه نوت آفیسر

درخواست نوت آفیسر یا یادداشت GCSM

ثبت درخواست نوت آفیسرزمانی که شما برای مهاجرت به کانادا از هر طریقی مانند ویزا تحصیل در کانادا، توریستی، اکسپرس انتری و ….. اقدام می کنید ممکن است بنا به هر دلیلی پرونده شما ماه ها در پروسه پردازش باشد بدون اینکه هیچ گونه پاسخی از اداره مهاجرت به شما داده شود که پروند شما در چه مرحله ای است. همچنین ممکن است بنا بر دلایلی که برای شما نامعلوم است درخواست ویزای شما با ریجکتی مواجه شود و از دید شما این پاسخ ممکن است منصفانه نباشد. اینجا است که پای درخواست نوت آفیسر GCSM وسط می آید و شما با این نوت آفیسر می توانید از ریز جزئیات پروند خود مطلع شوید و در خواست رفع ریجکتی ویزا کنید.

یادداشت های GCMS یا همان نوت آفیسر را می توان برای دریافت اطلاعات دقیق تر در مورد وضعیت پرونده و پیشرفت آن را از IRCC دریافت کرد. یادداشت های GCMS یکی از معدود روشهایی است که متقاضیان می توانند از آن استفاده کنند تا بیشترین به روزرسانی های موجود در پرونده خود از جمله دفتر مهاجرت و آفیسر پردازش، درخواست و وضعیت برنامه و دلیل وضعیت را بدست آورند.

هزینه درخواست نوت آفیسر چقدر است؟ + مراحل ثبت درخواست نوت کانادا

  1. اطلاعات خود را در فرم درخواست نوت آفیسر پایین صفحه وارد کرده و ارسال کنید.
  2. تماس کارشناس مجموعه با شما و پیگیری های لازم انجام می شود.
  3. هزینه را واریز میکنید (هزینه نوت آفیسر – 1.000.000 تومان) میتوانید بعد از دریافت نوت یک مشاوره رایگان با متخصصین بورسیه دات کام برای وضعیت پرونده خود داشته باشید.
  4. گروهی با ایجاد کد اشتراک برای شما ایجاد میشود.
  5. زمان تحویل: میانگین 30 روز کاری (این وابسته به مجموعه Borsieh نمیباشد و مربوط به دولت کانادا است)
  6. بعد از دریافت اطلاعات، مشاوره ای جهت بررسی نوت بصورت تلفنی انجام خواهد شد.

فرم ثبت درخواست نوت آفیسر کانادا – بورسیه دات کام

بعد از ثبت درخواست زیر سریعا با شما هماهنگی های لازم جهت ثبت درخواست Note Officer انجام خواهد شد. بورسیه دات کام در این بخش هزینه مشاوره پرونده به مبلغ 1.000.000 تومان را دریافت نمیکند و میتوانید بعد از دریافت نوت آفیسر خود راهنمایی لازم را داشته باشید. ضمنا در پروسه ریسابمیت و یا بردن پرونده به دادگاه را میتوانیم همراه شما باشیم.

نمونه دلایل ریجکتی نوت آفیسر انواع ویزا توریستی، تحصیلی و کاری

رفع ریجکتی ویزای کانادا، این گونه است که متقاضی پس از برطرف کردن تمام نواقص پرونده خود دوباره اقدام به اخذ ویزای کانادا نماید. بمنظور اینکه برای رفع ریجکتی ویزای خود دوباره درخواست دهید، بایستی با اسناد تکمیلی و اطلاعات روشن تر و مستتند تری اقدام کنید و ان قسمت هایی که موجب ترید آفیسر و ریجکتی شما شده را تقویت نمایید.

با استفاده از نوت آفیسر یا GCMS، متقاضی ویزای کانادا ‌می‌تواند بعد از دریافت نامه ریجکتی خود، نسبت به دلایلی که موجب ریجکتی ویزای وی شده اقدام کند. از این رو با شناخت از نقاط تردید آفیسر که موجب ریجکتی ویزا شده است می تواند اقدام خیلی بهتری و سنجیده تری را انجام داد تا ویزای متقاضی از وضعیت ریجکتی بیرون بیاید.
برای استفاده نوت آفیسر، متقاضی باید نخست نامه ریجکتی ویزای خود را دریافت کند و سپس، برای دریافت GCMS اقدام کند. نوت آفیسر شامل تمامی مراحل و نظرات آفیسر در طی بررسی پرونده شما می باشد. در بین این حجم از اطاعات بخشی از آن مربوط به دلیل ریجکتی ویزای شما می شود. در زیر چندین نمونه نوت آفیسر قابل مشاهده است که در ان نظر آفیسر ذکر شده است که به چه دلیل ویزای متقاضی ریفیوز یا ریجکت شده است. با این نمونه نوت آفیسر می توانید به شناخت مختصری از آن دست یابید.

بررسی اجمالی نوت آفیسر کانادا

  • GCMS یا نوت آفیسر که مخفف عبارت Global Case Management System، سیستم مدیریت پرونده جهانی است که اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) از طریق این سیستم برای پردازش درخواست های شهروندی و مهاجرت استفاده می کند.
  •  نوت آفیسر(GCMS)، یک پرونده اطلاعاتی است که توسط متقاضیان برای اقامت موقت (مانند ویزای توریستی، استادی پرمیت، وروک پرمیت) یا اقامت دائم (مانند اکسپرس انتری ، برنامه نامزدی استانی، اسپانسرشیپ خانواده و غیره) درخواست می شود.
  • برای درخواست نوت آفیسر می توان هر موقع اقدام کرد اما توصیه می شود به محضی که ویزای شما ریجکت شد و یا پروسه درخواست ویزای شما بیش از حد معقول طول کشید درخواست نوت آفیسر را بدهید تا به اطلاعات دقیق و بیشتری در باره وضعیت پرونده‌ خود دسترسی پیدا نمایید.
  • نوت آفیسر (GCMS) سیستم داخلی جهانی IRCC برای مدیریت و ارزیابی پرونده های مهاجرتی است و همچنین توسط آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) نیز استفاده می شود. متقاضیان می توانند برای دریافت به روزرسانی ها در مورد پرونده خود درخواست نوت آفیسر کنند.

کاربردهای نوت آفیسر یا GCMS

  • مشخص شدن تمام مدارک و اسنادی که برای درخواست ویزا ارسال کردید
  • مشخص شدن جزئیات بررسی پرونده شما
  • مشخص شدن وضعیت درخواست ویزای شما
  • مشخص شدن علت تعویق در بررسی درخواست ویزا
  • مشخص شدن دلایل رجکت شدن یا ریفیوز شدن ویزای شما
  • دسترسی به مدارک و فرم‌های ارسال شده شما به اداره مهاجرت کانادا
  • دسترسی به کامنت‌های آفیسری که پرونده شما را بررسی می کند.

چه اطلاعاتی در نوت آفیسر (GCMS) وجود دارد؟

در نوت آفیسر (GCMS)، متقاضیان می توانند مقدار گسترده ای از اطلاعات، شامل تمامی اسناد و مدارکی که ارسال کرده اند و IRCC در رابطه با برنامه شما جمع آوری کرده است را مشاهده کنند. این اطلاعات شامل:

  • اطلاعات مربوط به درخواست شما (از جمله زمان دریافت درخواست، فرآیند بررسی درخواست شما، کد آفیسر مهاجرت که به پرونده، وضعیت درخواست شما، دلیل وضعیت و غیره اختصاص داده شده است).
  • هرگونه اطلاعاتی که IRCC در مورد متقاضی جمع آوری کرده است.
  • هرگونه اطلاعاتی که توسط نماینده شخص ثالث به IRCC ارسال شده است.

چه کسی می تواند برای یادداشت GCMS یا نوت آفیسر درخواست کند؟

  • هر فردی که برنامه در IRCC و CBSA داشته باشد و متقاضی هر نوع ویزای کانادا باشد و برنامه آنها از مرحله R-10 عبور کرده باشد می تواند به طور بالقوه برای GCMS یا نوت آفیسر درخواست دهد.
  • با این حال، برای به دست آوردن نوت آفیسر یا یادداشت GCMS ابتدا باید تحت ATI درخواست اطلاعات و حریم خصوصی (ATIP) را ارسال و دسترسی داشته باشید. برای ارسال ATIP فرد درخواست کننده باید:
    • یک شهروند کانادایی یا ساکن دائم کانادا باشد.
    • فردی مقیم در کانادا باشد.
    • متقاضیان خارج از کانادا هم می توانند از طریق استفاده از نماینده ای که شهروند کانادا یا ساکن دائم یا در کانادا اقامت دارد درخواست نوت آفیسر ( GCMS ) کنند. این نماینده سپس از طرف متقاضی برای ATIP اقدام می کند و مجبور است رضایت دسترسی به فرم درخواست اطلاعات و اطلاعات شخصی را تکمیل کند.
    • برای درخواست ATIP از این لینک می توانید اقدام کنید.

چگونه یادداشت GCMS یا نوت آفیسر را بدست آوریم؟

  • اولین قدم برای به دست آوردن یادداشت GCMS، ثبت ATIP در IRCC است که بصورت آنلاین می باشد.
  • برای درخواست نوت آفیسر می توان از اداره مهاجرت کانادا (IRCC) و آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) درخواست کرد.
    • نوت آفیسر که توسط IRCC ارائه می‌شود، غالبا به درخواست‌های مهاجرتی و وضعیت متقاضیان رسیدگی می کند.
    • نوت آفیسری که از آژانس خدمات مرزی کانادا درخواست می شود در بردارنده اطلاعات مربوط به گذرگاه‌های مرزی و مراوده با افسران CBSA در مرز می باشد.
  • برای درخواست، متقاضیان به شماره برنامه(اپلیکیشن نامبر) خود نیاز دارند و برای پردازش سریعتر، شناسه UCI خود را ارائه دهند.
  • هزینه درخواست نوت آفیسر 5 دلار کانادا می باشد که بصورت آنلاین پرداخت می شود.
  • طبق قانون دسترسی به اطلاعات، کلیه درخواست های ATIP به IRCC باید ظرف 30 روز پاسخ داده شود. با این حال، این محدودیت زمانی می تواند به دلایل خاص افزایش یابد.
  • از ژانویه 2024 ، زمان پردازش فعلی به 20 روز هم رسیده است.

مدارک لازم برای درخواست نوت آفیسر کانادا

  • اطلاعات شخصی و مدارک هویتی
  • نگارش متن درخواست و ارائه جزئیات به همراه شماره درخواست
  • در صورت داشتن وکیل ارائه وکالت‌نامه
  • مدارک دال بر اثبات شهروندی یا اقامت در کانادا(در صورتی که وکیل یا نماینده درخواست میدهد نیازی به اثبات نیست)
  • شماره شناسه (شناسه مشتری یا شماره UCI).
  • تکمیل و ارائه فرم درخواست دسترسی به اطلاعات شخصی (فرم IMM 5563)
از انجایی که اطلاعات نوت آفیسر یا یادداشت GCMS به صورت تخصصی ارائه می‌شود و بررسی آن برای افراد عادی امری دشوار است پس توصیه می‌شود برای درخواست ان حتما با یک فرد خبره یا با یک وکیل مهاجرتی مشورت نمایید. یکی از خدمات مجموعه ی بورسیه دات کام انجام درخواست نوت آفیسر می باشد. مجموعه بورسیه دات کام با داشتن وکیل مجرب مقیم در کشورکانادا فقط در یک روز کاری درخواست نوت آفیسر شما را در این پروسه دشوار انجام میدهد؛ بطوریکه تمامی مراحل درخواست برعهده وکیل مجموعه می باشد.

سوالات متداول در درخواست نوت آفیسر کانادا

چه اطلاعاتی برای درخواست نوت آفیسر کانادا ضروریه؟

تنها پارامتری که بدون آن نمیتوانید درخواست Note کانادا خود را ثبت کنید اپلیکیشن نامبر پرونده سابمیت شده شما است. در صورتی که شما برای ویزا توریستی اقدام کردید اپلیکیشن نامبر با V که ابتدای Visitor Visa است شروع شده و در ادامه 9 عدد را شامل میگردد. این عدد در بالای تمام نامه هایی که برای اقدام انجام داده اید وجود دارد و ضمنا در نامه ریجکتی نیز موجود و قابل دسترس میباشد.

چطور در سایت های دیگه 200 دلار هزینه میگیرن و شما خیلی کمتر؟

وبسایت بورسیه دات کام متعهد میشود که تنها با همین مبلغی که در سایت مشخص است پروسه درخواست، تنظیم وکالت نامه و پیگیری هایی در صورت لزوم را انجام و در کوتاهترین زمان نوت را خدمت شما ارائه دهد.

طی سالها ارائه خدمات صادقانه در حوزه مشاوره مهاجرت میتوانید پیگیری های لازم را از طروق مختلف مانند نماد اعتماد الکترونیکی انجام داده و نگرانی های احتمالی را رفع نمائید.

قیمت های 200 تا 500 دلار کانادا هزینه هایی است که وکلا و همکاران دریافت میکنند و ما متعهد به پاسخگویی و سرعت عمل بهتر و قیمت بسیار مناسب و منصفانه میشویم.

چطور میتونم سریعا برای درخواست نوت اقدام کنم؟

فقط کافیست فرم بالا را تکمیل و دکمه ثبت را بزنید. در حداقل زمان با شما در تلگرام و یا تماس مستقیم هماهنگ میشود.

اطلاعات لازم سریعا و به سادگی از شما دریافت میشود. شما میتوانید تنها با ارسال نامه ریجکتی در تلگرام برای ما کارتان را ساده کنید تا اطلاعات را با دقت بیشتری تیم بورسیه دات کام بررسی و دریافت نمایند.

✅ پشتیبانی تلگرام: وارد شوید

من برای تمام افراد پرونده خودم باید نوت آفیسر جدا بگیرم؟

دلایل رد ویزا افراد میتواند مستقل از همدیگر بوده و بهتر است این کار صورت گیرد. با این همه، افرادی هستند که فقط برای نفر اصلی پرونده کانادا نوت درخواست میدهند و این به خود شما بستگی دارد.

اصولا وکلا برای تمام افراد پرونده درخواست نوت نیاز دارند.

آیا شما نوت آفیسر کانادا دلاری میگیرید یا رایگان؟

ما از طریق وکیل و پرداخت 5 دلاری کانادا ریکوئست را ثبت رسمی میکنیم و کد پیگیری برای شما ارسال خواهد شد. نوت های آفیسر رایگان درخواست متفاوتی هستند.

آیا حتما نیاز هست نوت مدارک کانادا هم درخواست دهم؟

در صورتی که مدارک سابمیت کرده در سری قبل در دسترس شما نیست و یا میخواهید بدانید دقیقا چه مدارکی در پرونده شما وارد شده میبایست نوت مدارک کانادا را ثبت کنید و در غیر اینصورت نیازی به این درخواست نمیباشد و درخواست نوت آفیسر کافیست.