Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

ژوئن 9, 2022

بهترین سایت های جستجوی بورسیه تحصیلی

لیست سایت های جستجوی بورسیه

سایت های جستجوی بورسیه | وب‌سایت‌هایی وجود دارند که شما را با بروزترین و بهترین بورسیه‌های موجود در سراسر جهان آشنا می‌کنند. شما به راحتی و تنها با یک کلیک می‌توانید از آخرین اخبار و نحوه دریافت آنها آگاه شوید. ثبت نام در تمامی این سایت ها رایگان است.

☑️ پیشنهاد مطالعه: مشاوره تحصیل در استرالیا

یکی از بهترین، بزرگترین و جامع‌ترین وب‌سایت‌ها در حوزه ارائه بورسیه تحصیلی به‌حساب می‌آید. با ارائه بیش از ۳.۷ میلیون بورسیه تحصیلی به ارزش تقریبی ۱۹ میلیار دلار، رکوردار معرفی بورسیه در جهان است.

این وبسایت منحصربه‌فرد به محض ثبت‌نام شما، پاداشی برایتان در نظر می‌گیرد. تنها پس از تکمیل اطلاعاتی نظیر: نام، تاریخ تولد، آدرس ایمیل و سال تحصیلی در لیست دریافت بورسیه‌ای به ارزش ۲۰۰۰ دلاری بدون نیاز به مقاله، قرار خواهید گرفت. این وبسایت همچنین بیش از ۱۰۰۰ کالج‌ها و دانشگاه برتر ایالات متحده آمریکا را بر اساس تجزیه و تحلیل دقیق داده‌های تحصیلی، پذیرش، مالی و زندگی دانشجویی رتبه‌بندی کرده و در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

این وبسایت به غیر از بورسیه‌های تحصیلی، اطلاعاتی همچون معرفی بیش از ۱۰/۰۰۰ فرصت شغلی، دوره‌های کارآموزی امکان مقایسه کالج‌ها و … را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

در FinAid، دانشجویان فرصت های بورسیه تحصیلی، کمک هزینه تحصیلی، وام های تحصیلی و فرصت های مطالعاتی مربوط به تحصیلات خود را می توانند مشاهده نمایند.  FinAid به عنوان یکی از بهترین وب سایت های بورسیه تحصیلی برای دانشجویان در دانشگاه، کالج و دبیرستان شناخته شده است.

در این وبسایت علاوه بر بورسیه‌های تحصیلی می‌توانید مواردی همچون کمک هزینه‌های مالی، کمک هزینه تحصیلی، وام‌های بلاعوض و … را نیز جستجو کنید. همچنین منابع آزمون‌هایی نظیر: SAT، ACT، PSAT و CLEP را در اختیار دانشجویان انتقالی و بین‌المللی خود قرار می‌دهد.

یک وب سایت بورسیه تحصیلی غیرانتفاعی دانشجویی است و کافیست اطلاعات خود را در این سایت وارد کنید تا به بیش از 6000 بورسیه سالانه که مجموعا بیش از 4 میلیارد دلار است دسترسی پیدا کنید. همچنین فرصت‌های مختلف شغلی در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

در این وبسایت، می توانید عناوین مختلف بورسیه تحصیلی را مرور کنید، نوع بورسیه تحصیلی مورد نظر خود را با کلمات کلیدی جستجو کنید یا یک نمایه ایجاد کنید و نوع فرصت های بورسیه تحصیلی مورد نظر خود را برچسب گذاری نمایید تا هر زمان که چنین بورسیه ای در دسترس باشد، همیشه پیام آن برای شما فرستاده شود.

این وبسایت علاوهه بر بورسیه هابی تحصیلی، اطلاعاتی در زمینه نحوه انتخاب رشته، نحوه انتقالی گرفتن دانشجویان به دانشگاه‌های دیگر، نحوه دریافت وام‌های دانشجویی و … را در اختیار شما قرار می‌دهد.

به دانشجویان کمک می‌کند که بورسیه‌های تحصیلی مورد نظر، دوره‌های کارآموزی، وام‌های دانشجویی و کمک‌هزینه‌های تحصیلی مورد نظر خود را جستجو کنند.

این سایت بیش از ۲۵.۰۰۰ بورسیه جذاب و متفاوت را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین کتاب‌های کمک آموزشی و منابع تحصیلی به دانشجویان ارائه می دهد.

این بستر بیشتر برای دانشجویانی است که احتمالاً قادر به دستیابی به بورسیه تحصیلی فول فاند نیستند و پول کافی برای تأمین هزینه تحصیلات دانشگاهی خود را ندارند. در این مجموعه، دانشجویان می توانند انواع وام های دانشجویی را جستجو نمایند.

مؤثرترین و فعال ترین پلت فرم برای یافتن جدیدترین بورسیه های تحصیلی کاملاً تأمین شده 2022-2023 به صورت رایگان است. این سایت اطلاعاتی در مورد بورسیه‌های کاملاً تأمین‌شده، فرصت‌های ملی و بین‌المللی شامل برنامه‌های تبادل دانشجو، کنفرانس‌های بین‌المللی، بورسیه‌های کارشناسی، بورسیه‌های کارشناسی ارشد، Ph.D. بورسیه ها، کمک هزینه ها و کارگاه های آموزشی، و همچنین برنامه های تبادل فرهنگی، کارآموزی، کارآموزی تابستانی، مشاغل و همچنین دستورالعمل ها و نکات تخصصی در مورد بورسیه ها ارائه می دهد.

بهترین وب سایت بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی است که به دنبال رفع نیازهای مالی خود هستند.  در این وب سایت فهرست های جامع بورسیه های موجود برای طیف گسترده ای از مقاصد خارج از کشور را مرور کنید. جستجوی بورسیه خود را با انتخاب محل تحصیل و انتخاب یکی از بیش از 1000 فرصت برای کمک مالی دانشجویی موجود در بریتانیا، آلمان، فنلاند، فرانسه، اسپانیا، هلند، چین، ایالات متحده، استرالیا، و بسیاری دیگر آغاز کنید.

این وب سایت منابع رایگان، از مدارس فردی، بورسیه ها و منابع مالی خصوصی را برای کمک به دانش آموزان برای پذیرش در بهترین کالج ها و دانشگاه ها ارائه می دهد.

☑️ پیشنهاد مطالعه: مشاوره تحصیلی کانادا

سایت های جستجوی بورسیه

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.