Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

دسامبر 2, 2022

فاند دکتری دیجیتال سازی هلند

عنوان پروژه فاند دکتری هلند

فاند دکتری دیجیتال سازی: موقعیت دکترا در دیجیتال سازی

دانشکده اقتصاد و مدیریت تیلبورگ یک فرصت شغلی برای یک موقعیت دکترا در زمینه دیجیتالی سازی برای بخش مدیریت دارد (1.0 FTE)

دانشگاه مقصد برای اپلای

دانشگاه تیلبورگ

مقطع مورد نظر برای اپلای

مقطع دکتری

مقدار فاند ماهانه برای دانشجوی دکتری

ماهیانه مقدار 2541-3247 یورو حقوق برای دانشجوی در نظر گرفته شده است.

شرح موقعیت تحصیلی برای فاند دکتری دیجیتال سازی

موسسه: دانشگاه تیلبورگ
مکان: تیلبورگ، هلند
نوع استخدام: دکتری
مدت قرارداد کار: 4 سال تمام وقت
تاریخ شروع: در اسرع وقت، اما ترجیحاً حداکثر تا 1 ژانویه 2023
مهلت درخواست: انتخاب نامزدها هر ماه انجام خواهد شد. درخواست ها تا تکمیل موقعیت باز خواهند ماند.

دپارتمان مدیریت دانشگاه تیلبورگ از نامزدهای عالی درخواست می کند تا برای فاند دکتری دیجیتال سازی، به طور خاص مربوط به اجرای نوآوری های تکنولوژیکی، دوقلوهای دیجیتال و استانداردسازی درخواست دهند. کاندیدای دکترا برای این همکاری با سازمان های بزرگ هلندی همکاری خواهد کرد. این موقعیت به مدت چهار سال است و در بخش مدیریت دانشکده اقتصاد و مدیریت تیلبورگ (TiSEM) میزبانی می شود.

دانشگاه تیلبورگ، TiSEM و بخش مدیریت
دانشگاه تیلبورگ یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی است که در اقتصاد، علوم بازرگانی، حقوق، علوم اجتماعی و رفتاری، الهیات و علوم انسانی تخصص دارد. این دانشگاه در سال های گذشته همواره به عنوان بهترین دانشگاه عمومی هلند (# 1) در نظرسنجی ملی دانشجویان رتبه بندی شده است. دانشکده اقتصاد و مدیریت تیلبورگ (TiSEM، تأسیس شده در سال 1927) قدیمی ترین و بزرگترین مدرسه این دانشگاه است. این یکی از مدارس پیشرو اروپا در زمینه های مدیریت و اقتصاد است که به طور منظم در بین سه دانشگاه برتر اروپا از نظر بهره وری تحقیقاتی رتبه بندی می شود (به عنوان مثال، شماره 54 در سراسر جهان در رتبه بندی UT دالاس 2016-2021). با توجه به رشته های خاص، رتبه 17 در سراسر جهان در مدیریت بازرگانی (رتبه بندی جهانی رشته های دانشگاهی شانگهای 2021)، رتبه 37 در سراسر جهان در تجارت و اقتصاد (رتبه بندی آموزش عالی تایمز 2021) و رتبه 63 در سراسر جهان در حوزه تجارت و مدیریت (رتبه بندی موضوعی دانشگاه جهانی QS 2021).

دپارتمان مدیریت میزبان گروهی متنوع و دانشگاهی از همکاران پژوهش محور، از جمله گروه فوق العاده ای از دانش پژوهان جوان و اخیراً استخدام شده است. اعضای گروه از دانشگاه های پیشرو در آمریکای شمالی، آسیا و اروپا هستند. این گروه دارای گرایش تحقیقاتی بسیار قوی با تمرکز بر انتشارات با کیفیت بالا است. اعضای هیئت علمی به طور گسترده در مجلات UT دالاس مانند MISQ، ISR، JOC، MgtSci و JOOM و غیره منتشر می کنند. اعضای هیئت علمی نیز با موفقیت کمک های مالی پروژه را در سطوح سازمانی، سازمانی، کشوری و اروپایی دریافت کرده اند. دپارتمان دارای دو آهنگ عالی Ph.D. برنامه ای که دانشجویان دکترا را برای مشاغل علمی سازنده با موقعیت های عالی بین المللی آماده می کند. زبان کار گروه و مدرسه انگلیسی است.

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی 

توضیحات پروژه فاند دکتری دیجیتال سازی
این موقعیت دکترا با دیجیتالی شدن سروکار دارد و بر اجرای نوآوری های تکنولوژیکی، دوقلوهای دیجیتال و استانداردسازی تمرکز دارد. تحقیقات زیادی در مورد جنبه های فنی دیجیتالی شدن انجام شده است. با این حال، در عمل، حتی راهکارهای فنی نیز آماده و بالغ است، این طرح‌های آزمایشی به دلیل ملاحظات قانونی و سازمانی هنوز اجرایی نشده است. همچنین، قابلیت همکاری سیستم های مختلف همچنان یک چالش کلیدی است. این پروژه برای شناسایی تنگناها و راه حل ها و همکاری متوالی با ذینفعان مربوطه برای ایجاد یک چارچوب فنی و حاکمیتی برای موارد استفاده انتخاب شده است.

برای تبدیل شدن به یک کاندیدای واجد شرایط دکترا در مدرسه تحصیلات تکمیلی مرکز TiSEM، لطفاً یک نمای کلی از الزامات رسمی کسب و کار PHD را در اینجا بیابید.

شرایط اپلای فاند دکتری دیجیتال سازی 

دانشگاه تیلبورگ در بین کارفرمایان برتر هلندی رتبه بندی شده است و شرایط استخدام عالی دارد. این انتصاب در مجموع 48 ماه خواهد بود. نامزدهای منتخب ابتدا به مدت 16 ماه منصوب خواهند شد و بر اساس ارزیابی مثبت برای 32 ماه آینده تمدید خواهند شد. ارزیابی پس از حدود 12 ماه انجام می شود.

برنامه آموزشی و نظارت بر اساس انتظارات از پروژه فاند دکتری دیجیتال سازی و همچنین توافق متقابل با استاد راهنما و دانشکده تحصیلات تکمیلی انجام خواهد شد. در طول سال اول، داوطلب دکترا از قبل کار بر روی پروژه دکتری را آغاز خواهد کرد. ضمناً داوطلب با گذراندن چندین دوره در مقطع دکتری، آموزش تئوری و روش را نیز فرا خواهد گرفت. برای سه سال باقی مانده، 70٪ از زمان این موقعیت به تکمیل تحصیلات و تحقیقات دکترا و 30٪ به کسب مهارت های علمی از طریق تدریس دوره ها و نظارت بر پایان نامه های کارشناسی ارشد/لیسانس در دپارتمان اختصاص می یابد. برای اینکه به عنوان یک محقق مستقل آموزش ببیند، از کاندیدای منتخب انتظار می رود که در نوشتن کمک هزینه شرکت کند و بر این اساس در گروه تحقیقاتی مشارکت داشته باشد. همچنین بودجه سفر خوبی برای شرکت در مدارس تابستانی، بازدیدهای کاری و کنفرانس ها وجود دارد.

کاندیدای دکتری منصوب شده کارمند دانشگاه تیلبورگ خواهد بود. شروع حقوق ناخالص است
2541 یورو در ماه (برای یک قرار تمام وقت) در سال اول، تا 3247 یورو در سال آخر. کمک هزینه تعطیلات (8٪ در ماه مه) و پاداش پایان سال (8.3٪ در دسامبر) وجود دارد.

همه کارکنان دانشگاه تحت پوشش صندوق بازنشستگی کارمندان دولت (ABP) هستند. محققان خارج از هلند ممکن است واجد شرایط دریافت کمک هزینه معاف از مالیات معادل 30 درصد از حقوق مشمول مالیات خود باشند. دانشگاه از طرف آنها برای چنین کمک هزینه ای اقدام خواهد کرد. این دانشگاه مزایای جانبی بسیار خوبی را ارائه می دهد (این یکی از بهترین کارفرمایان غیرانتفاعی در هلند است)، مانند یک مدل گزینه برای شرایط و ضوابط استخدام و بازپرداخت عالی هزینه های جابجایی.

درباره دانشگاه مقصد

دانشکده اقتصاد و مدیریت تیلبورگ
دانشکده اقتصاد و مدیریت تیلبورگ (TiSEM) بزرگترین دانشکده این دانشگاه است. TiSEM تحقیقات و آموزش آکادمیک معتبری را ارائه می دهد. تحقیقات آن متعلق به برتر اروپا است. برنامه های آموزشی، که اکثریت آنها به طور کامل به زبان انگلیسی ارائه می شوند، با اعتبارنامه AACSB که در سال 2002 اعطا شد، در نقشه بین المللی قرار دارند. کارمندان و دانش آموزان یک جامعه بین المللی جاه طلبانه را تشکیل می دهند.
دانشکده اقتصاد و مدیریت تیلبورگ

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 15 ژانویه 2023
    • 25 دی 1401 می باشد.

روش اپلای برای فاند دکتری تیلبورگ هلند

    • لینک اپلای مستقیم: ورود

بهترین سایت های جستجوی بورسیه تحصیلی | نگارش توصیه نامه | نگارش موتیویشن لتر

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.