Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

دسامبر 15, 2022

فاند دکتری علوم زیست محیطی هلند

عنوان پروژه فاند دکتری هلند 

فاند دکتری علوم زیست محیطی: کاندیدای دکتری در زمینی افست کربن

دانشگاه مورد نظر برای اپلای 

دانشگاه رادبود

مقطع مورد نظر برای اپلای 

مقطع دکتری

مقدار فاند ماهانه برای دانشجوی دکتری 

ماهیانه حداکثر 3247 یورو حقوق برای دانشجو در نظر گرفته شده است.

شرح موقعیت تحصیلی برای فاند دکتری علوم زیست محیطی

آیا به جبران کربن و درک نقش آن در مقابله با تغییرات آب و هوایی علاقه دارید؟ سپس به عنوان یک کاندیدای فاند دکتری علوم زیست محیطی به گروه علوم زیست محیطی ما بپیوندید و تحقیقات بین رشته ای را در زمینه جبران کربن در زمین انجام دهید. شما بخشی از یک گروه بین المللی از محققان خواهید بود که به حل چالش های پایداری زیست محیطی اختصاص یافته اند.

جبران کربن ابزاری است که توسط به عنوان مثال استفاده می شود. دولت ها، شرکت ها و افراد برای جبران انتشار گازهای گلخانه ای خود. به طور گسترده در نظر گرفته می شود که برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در کوتاه مدت و میان مدت مورد نیاز است. در عین حال، نگرانی هایی نیز در مورد، از جمله، ماندگاری پروژه های کربن افست، حسابداری کربن در طول زمان، و دستیابی به توافق بین المللی در مورد اعتبار اعتبارات کربن افست وجود دارد. به عنوان یک کاندیدای دکترا، با ارزیابی اثربخشی جبران کربن در زمین برای کاهش تغییرات آب و هوا و معاوضه های بالقوه با سایر اثرات زیست محیطی، از جمله تنوع زیستی، در این بحث مشارکت خواهید داشت. این پروژه فاند دکتری علوم زیست محیطی بین رشته‌ای است و جبران کربن را از دیدگاه‌های مختلف (مانند حسابداری کربن بیوفیزیکی، و جنبه‌های اجتماعی، اقتصادی و اخلاقی) تجزیه و تحلیل می‌کند تا درک جامعی از اینکه چگونه جبران کربن می‌تواند به بهترین شکل برای کاهش تغییرات آب و هوایی اجرا شود، ارائه می‌کند. برای انجام این کار، اثرات اضافی، ماندگاری و نشت بالقوه و معاوضه‌های جبران کربن را مطالعه خواهید کرد و روش‌هایی را برای اجازه چنین ارزیابی‌هایی توسعه خواهید داد. شما سطح جاه طلبی و اتکا به و اثربخشی جبران در برنامه های کاهش انتشار شرکت و کشور را تجزیه و تحلیل خواهید کرد. علاوه بر حسابداری کربن، شما همچنین مسائل اجتماعی-اقتصادی و عدالت را در مورد جبران خسارت، مانند قیمت گذاری منصفانه، و زمان و مکان جبران، ارزیابی خواهید کرد. همچنین در نظر گرفتن این دیدگاه ها منجر به درک جامع تری از چگونگی جبران کربن می تواند برای کاهش آب و هوا و در عین حال به حداقل رساندن سایر مبادلات پایداری موثر باشد.

شما تشویق خواهید شد که با سایر همکاران در بخش، دانشگاه و فراتر از آن همکاری نزدیک داشته باشید. شما در کنفرانس‌ها و کارگاه‌های آموزشی مرتبط شرکت خواهید کرد و یافته‌های خود را از طریق انتشارات در مجلات معتبر به اشتراک خواهید گذاشت. بخشی از حجم کاری شما (10%) شامل فعالیت های آموزشی در موسسه ما، کمک به کارکنان در دوره های خود در سطح کارشناسی ارشد (به زبان انگلیسی) خواهد بود. شما تحت نظارت دکتر Carlijn Hendriks و پروفسور کار خواهید کرد. بیرکا ویکی. پس از اتمام موفقیت آمیز پروژه تحقیقاتی، مدرک دکترا از دانشگاه رادبود به شما اعطا خواهد شد. ما به‌ویژه برنامه‌های گروه‌هایی را تشویق می‌کنیم که در آنها کمتر حضور دارند.

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی 

    • شما دارای مدرک کارشناسی ارشد در علوم محیطی، علوم پایداری، مدیریت محیط زیست و منابع یا یک رشته بین رشته ای معادل هستید، یا چنین مدرکی را قبل از تاریخ شروع به پایان رسانده اید.
    • از کار کردن روی سوالات بین رشته ای لذت می برید.
    • شما در تجزیه و تحلیل کمی و برنامه نویسی (به عنوان مثال استفاده از R) تجربه دارید.
    • دانش و تجربه بیشتر در مورد هر یک از موضوعات زیر امتیاز مثبت خواهد بود: ترسیب کربن در زمین، حسابداری کربن زیست توده، طرح های جبران کربن.
    • شما مهارت های ارتباط شفاهی و نوشتاری عالی در زبان انگلیسی دارید.

شرایط اپلای فاند دکتری علوم زیست محیطی

قرارداد مدت معین: شما برای یک دوره اولیه 18 ماهه مشغول به کار خواهید شد و پس از آن عملکرد شما ارزیابی خواهد شد. در صورت مثبت بودن ارزیابی، قرارداد به مدت 2.5 سال (قرارداد 4 ساله) تمدید خواهد شد.

    • این به استخدام 1.0 FTE مربوط می شود.
    • حقوق اولیه ناخالص بر اساس یک هفته کاری 38 ساعته به 2541 یورو در ماه می رسد و در سال چهارم به 3247 یورو افزایش می یابد (مقیاس حقوق و دستمزد P).
    • 8٪ کمک هزینه تعطیلات و 8.3٪ پاداش پایان سال دریافت خواهید کرد.
    • شما برای یک دوره اولیه 18 ماهه استخدام خواهید شد و پس از آن عملکرد شما ارزیابی خواهد شد. در صورت مثبت بودن ارزیابی، قرارداد به مدت 2.5 سال (قرارداد 4 ساله) تمدید خواهد شد.
    • شما می توانید از خدمات مراقبت از شغل دوگانه و خانواده ما استفاده کنید. افسر شغلی و مراقبت خانواده دوگانه ما می تواند به شما در زمینه حمایت های مربوط به خانواده کمک کند، به شریک یا همسرتان کمک کند تا برای بازار کار محلی آماده شوند، پشتیبانی سفارشی در جستجوی شغل ارائه کنند و به خانواده شما کمک کند در نایمگن مستقر شوند.
    • کار کردن برای ما به معنای دریافت روزهای مرخصی اضافی است. در صورت اشتغال تمام وقت، می توانید بین 30 یا 41 روز مرخصی سالانه به جای 20 روز تعیین شده قانونی انتخاب کنید.

کار و علم نیاز به شیوه های شغلی خوب دارد. این در شرایط استخدام اولیه و ثانویه دانشگاه رادبود منعکس شده است. می‌توانید با ساعات کاری انعطاف‌پذیر، ترتیبات مرخصی مختلف و کار از خانه، بهترین تعادل بین کار و زندگی را فراهم کنید. شما همچنین می توانید بخشی از شرایط استخدام خود را خودتان تنظیم کنید، به عنوان مثال درآمد را با روزهای مرخصی اضافی مبادله کنید و هزینه اشتراک ورزشی خود را بازپرداخت کنید. و البته، ما یک طرح بازنشستگی خوب ارائه می دهیم. به شما فضا و مسئولیت زیادی داده می شود تا استعدادهای خود را شکوفا کنید و جاه طلبی های خود را تحقق بخشید. بنابراین، ما برنامه های آموزشی و توسعه مختلفی را ارائه می دهیم.

درباره دانشگاه مقصد

موسسه رادبود برای علوم زیستی و محیطی (RIBES) با هدف انجام تحقیقات پیشرو در جهان به منظور درک واکنش محیط طبیعی به تأثیرات انسانی است. RIBES به بررسی استرس و فرآیندهای سازگاری در اکوسیستم های شدیداً آسیب دیده می پردازد. این تحقیقات بنیادی کنجکاوی محور با برنامه های کاربردی نوآورانه در صنعت و جامعه با تمرکز بر کاهش تخریب اکوسیستم و یافتن راه حل هایی برای بازسازی محیط طبیعی پیوند خورده است. RIBES در سطح ملی و بین المللی منحصر به فرد است، زیرا تحقیقات آن سه گروه اصلی از موجودات (میکروارگانیسم ها، گیاهان و حیوانات) را در بر می گیرد و تقریباً تمام سطوح سازمان بیولوژیکی را در بر می گیرد. علاوه بر توسعه تحقیقات در سطح جهانی، این مؤسسه به آموزش درجه یک در دوره های کارشناسی زیست شناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بین المللی اختصاص دارد.

ماموریت خوشه علوم محیطی RIBES ارائه دانش علمی با کیفیت بالا است که می تواند به جهان کمک کند به سمت پایداری بیشتر حرکت کند. برای دستیابی به این هدف، هدف ما درک، پروژه و رسیدگی به تأثیر فشارهای انسانی بر اکوسیستم ها و انسان ها از چشم انداز تا مقیاس جهانی است. این ما را قادر می‌سازد تا راه‌حل‌های پایدار گسترده‌ای را برای چالش‌های زیست‌محیطی که جهان امروز با آن مواجه است، کشف و توسعه دهیم.

دانشگاه رادبود

ما می خواهیم از علم، دیگران و خودمان بهترین بهره را ببریم. چرا؟ زیرا این چیزی است که دنیای اطراف ما به شدت به آن نیاز دارد. تحقیقات و آموزش پیشرو کمکی ضروری به جهانی سالم و آزاد با فرصت‌های برابر برای همه است. این چیزی است که بیش از 24000 دانشجو و 5600 کارمند در دانشگاه رادبود را متحد می کند. و این مستلزم استعداد، همکاری و یادگیری مادام العمر است. شما باید یک نقش بازی کنید!

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 15 ژانویه 2023
    • 25 دی 1401 می باشد.

روش اپلای برای فاند دکتری رادبود

    • لینک مستقیم اپلای: ورود

پرداخت اپلیکیشن فی | پرداخت شهریه دانشگاهپرداخت یونی اسیست

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.