Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

اکتبر 31, 2022

فاند فوق دکتری نظریه کدگذاری هندسی جبری

5/5 - (1 امتیاز)

عنوان پروژه فاند فوق دکتری هلند

فاند فوق دکتری نظریه کدگذاری هندسی جبری: موقعیت فوق دکتری در نظریه کدگذاری هندسی جبری (1.0 FTE)

دانشگاه مقصد برای اپلای

دانشگاه گرونینگن

مقطع مورد نظر برای اپلای

مقطع فوق دکتری

شرح موقعیت تحصیلی برای فاند فوق دکتری نظریه کدگذاری

کنسرسیوم تحقیقاتی “نقاط منطقی: ابعاد جدید” که توسط یک جایزه NWO Open Competition ENW – XL تامین می شود، یک موقعیت پساداکتری در نظریه کدگذاری با تکنیک های هندسه جبری مستقر در دانشگاه گرونینگن ارائه می دهد.
به عنوان یک دکترا، شما در پروژه ای در کدهای هندسه جبری روی سطوح و انواع ابعاد بالاتر در چارچوب برنامه تحقیقاتی “نقاط منطقی: ابعاد جدید” مشارکت خواهید داشت و آزادی کافی برای انجام خط تحقیقاتی خود دارید. شما بخشی از یک تیم تحقیقاتی مشترک به رهبری مارتین برایت، والنتین کارمکر، رونالد ون لوییک، استفن مولر، مارتا پیروپان و سیسیلیا سالگادو خواهید بود. یک بار آموزشی سبک در ارتباط با این موقعیت وجود دارد.

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

متقاضی موفق دارای:

    • یک دکترا در ریاضیات قبل از تاریخ شروع موقعیت
    • پیشینه در تئوری کدگذاری، و تجربه قبلی با کدهای هندسه جبری
    •  تسلط به زبان انگلیسی، دانش زبان هلندی مورد نیاز نیست.

شرایط اپلای فاند فوق دکتری نظریه کدگذاری

قرارداد مدت معین: 24 ماه.

شما در دانشگاه گرونینگن استخدام خواهید شد. شما با Cecília Salgado، Valentijn Karemaker، و Steffen Müller همکاری خواهید کرد، و به عنوان مثال از طریق سمینارهای ماهانه ما، با همه اعضای کنسرسیوم تعامل منظمی خواهید داشت.
هر یک از سه موسسه کنسرسیوم دارای یک گروه تحقیقاتی هندسه جبری و نظریه اعداد بسیار فعال هستند: گرونینگن، لیدن، اوترخت. شما فرصت کافی برای شرکت در رویدادهای سازماندهی شده توسط کنسرسیوم و همچنین سایر رویدادهای ملی خواهید داشت. همچنین بودجه برای حمایت از سفر به کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی در خارج از کشور در دسترس است.

ما مطابق با توافق نامه کار جمعی برای دانشگاه های هلند به شما پیشنهاد می کنیم:

    •  یک موقعیت تمام وقت (1.0 FTE) پسادکتری 2 تا 4 سال
    •  تاریخ شروع 1 سپتامبر 2023، یا تاریخ بعد از توافق
    •  حقوق ناخالص تمام وقت از 3557 یورو تا 4670 یورو ناخالص در ماه (مقیاس 10)
    •  مزایایی شامل 8٪ پاداش تعطیلات و 8.3٪ پاداش پایان سال
    •  یک طرح بازنشستگی، مرخصی والدین با حقوق جزئی، و شرایط شغلی منعطف بر اساس توافق نامه کار جمعی دانشگاه های هلند. (https://www.universiteitenvannederland.nl/en_GB/cao-universiteiten.html)

علاوه بر شرایط استخدامی که در CAO برای دانشگاه های هلندی تعیین شده است، مؤسسه خانگی پیشنهادی تعدادی ترتیبات خاص از پیشرفت حرفه ای و ترتیبات مرخصی گرفته تا ورزش دارد.

درباره دانشگاه مقصد و تاریخچه

دانشکده علوم و مهندسی
کنسرسیوم تحقیقاتی “نقاط منطقی: ابعاد جدید” یک گروه تحقیقاتی در زمینه حسابی نقاط گویا است که در موسسه برنولی دانشگاه گرونینگن، موسسه ریاضی دانشگاه لیدن و موسسه ریاضی دانشگاه اوترخت مستقر است.

جامعه ریاضی در هلند به هم پیوسته است. اعضای کنسرسیوم به طور منظم با کارشناسان دانشگاه‌هایی غیر از دانشگاه‌های درگیر در کنسرسیوم، مانند دانشگاه آمستردام، دانشگاه Vrije در آمستردام، و دانشگاه رادبود در نایمگن، تعامل دارند. این تعاملات همچنین توسط سمینار ماهانه تئوری اعداد بین شهری، سمینار هندسه بین شهری، سمپوزیوم DIAMANT که دو بار در سال برگزار می شود، و مدرسه و کولوکیوم GQT دو بار در سال تسهیل می شود. ما همچنین از طریق سمینار “Getaltheorie in het Vlakke Land” و سمینار هندسه جبری بلژیکی-هلندی با همکاران خود در بلژیک در تماس هستیم.

دانشگاه گرونینگن
از زمان تأسیس در سال 1614، دانشگاه گرونینگن به عنوان یک مرکز پویا و نوآور در آموزش عالی که تدریس و تحقیق با کیفیت بالا ارائه می کند، از شهرت بین المللی برخوردار بوده است. مطالعات متوازن و مسیرهای شغلی در طیف گسترده ای از رشته ها در حال حاضر بیش از 36000 دانشجو و محقق را تشویق می کند تا استعدادهای فردی خود را توسعه دهند. دانشگاه گرونینگن که متعلق به بهترین دانشگاه های تحقیقاتی در اروپا و 100 دانشگاه برتر جهان است، واقعاً یک مکان بین المللی دانش است.

در دانشکده علوم و مهندسی (FSE)، موسسه برنولی تحقیقاتی را با ترکیب جنبه های نظری و همچنین عملی سه رشته، یعنی ریاضیات، علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی انجام می دهد.

تنوع و شمول
کنسرسیوم تحقیقاتی “نقاط منطقی: ابعاد جدید” متعهد می شود که مطابق با ارزش های تنوع و شمول فعالیت کند. همه افراد بدون توجه به تفاوت‌ها در زمینه، تجربیات، دیدگاه‌ها و هویت‌ها، شایسته احترام هستند و در جامعه تحقیقاتی ما احساس آرامش می‌کنند. این ارزش ها توسط سیاست های تنوع سه موسسه میزبان منعکس می شود: گرونینگن، لیدن، اوترخت. تنوع در میان اعضای کنسرسیوم بحث های دانشگاهی را غنی می کند و به کیفیت تحقیق کمک می کند. بنابراین، ما به ویژه متقاضیان گروه‌هایی را تشویق می‌کنیم که از آن‌ها نمایندگی کمتری داشته باشند.

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 30نوامبر2022
    • 1401/09/09 می باشد.

روش اپلای برای فاندفوق دکتری نظریه کدگذاری

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.