Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

سپتامبر 27, 2022

بورسیه آمستردام هلند

دانشگاه: Amsterdam

کشور: هلند

مقطع: #PHD

رشته‌ها:
مهندسی زیست پزشکی

 مزایا: به صورت تمام وقت، بسته به تحصیلات و تجربه شما، حداقل حقوق ناخالص ماهیانه 3974 یورو (مقیاس 11) و حداکثر 6181 یورو (مقیاس 12) است. مشخصات شغلی بر اساس سیستم رتبه بندی دانشگاه (UFO) افسر ارزشیابی دانش (2/3) است و حداقل برای 0.8 فوت باز است.علاوه بر این، Vrije Universiteit Amsterdam مزایای حاشیه‌ای عالی و طرح‌ها و مقررات مختلف را برای ارتقای تعادل کار و زندگی ارائه می‌دهد. و مهمتر از همه، به دلیل ماهیت کار خود، شما درگیر بسیاری از نوآوری های هوشمند مختلف هستید که به جامعه کمک می کند تا به جلو حرکت کند، خود را با سرعت فوق العاده ای توسعه خواهید داد و شبکه خود را تقویت خواهید کرد.

شرح موقعیت: توسعه‌دهنده کسب‌وکار به کسب‌وکاری اختصاص داده می‌شود که از دانشکده علوم رفتاری و حرکتی و به‌ویژه علوم حرکتی آمستردام (AMS)، یک مؤسسه تحقیقاتی نوآورانه ارائه می‌شود. AMS یکی از موسسات تحقیقاتی آمستردام UMC و Vrije Universiteit Amsterdam است و برای بهینه‌سازی عملکرد فیزیکی در سلامت و بیماری تلاش می‌کند و هدف آن استفاده از این تخصص برای بهبود سلامت جسمی و روانی انسان است.

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۷/۱۲

 لینک اپلای: لینک


مشاوره کالج | مشاوره اپلای | مشاوره اسکایپ | مدارس تابستانی

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.