Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

ژانویه 27, 2023

بورسیه دکتری اقتصاد هلند

عنوان پروژه فاند دکتری هلند

بورسیه دکتری اقتصاد: کاندیدای دکتری در توصیه های منصفانه و شفاف

به هوش مصنوعی منصفانه و قابل توضیح علاقه دارید؟ سپس به ما در دپارتمان علوم محاسباتی پیشرفته (DACS)، دانشگاه ماستریخت بپیوندید تا در یک آزمایشگاه بین رشته‌ای بر روی توصیه‌های تبلیغاتی منصفانه و شفاف به همراه RTL، دانشگاه آمستردام (UvA) و دانشکده هنر و علوم اجتماعی دانشگاه ماستریخت (FaSoS) کار کنید. )

دانشگاه مقصد برای اپلای

دانشگاه ماستریخت (UM)

مقطع مورد نظر برای اپلای 

مقطع دکتری

مقدار فاند ماهانه برای دانشجوی دکتری

ماهیانه 2541-3247 یورو حقوق برای دانشجو در نظر گرفته شده است.

شرح موقعیت تحصیلی برای فاند دکتری اقتصاد 

در دنیایی که تعداد انتخاب‌ها در حال افزایش است، سیستم‌های توصیه‌گر نقش مهمی را در میانجیگری بین ارائه‌دهندگان محصول و مشتریان نهایی ایفا می‌کنند و اقلامی را برای امتحان یا خرید به افراد پیشنهاد می‌کنند. به عنوان یک محقق دکترا، روش‌های فعلی را برای ارزیابی عدالت در سیستم‌های توصیه‌گر در طول زمان، برای ذینفعان مختلف، اعمال و بهبود می‌بخشید، استراتژی‌های قابل توضیح جدیدی را که انصاف را در نظر می‌گیرند، در چارچوب توصیه‌های تبلیغاتی، پیاده‌سازی می‌کنند و اثربخشی این توضیحات را در کاربر ارزیابی می‌کنند. مطالعات.

شما بخشی از یکی از 17 آزمایشگاه جدید ICAI به نام TAIM (هوش مصنوعی قابل اعتماد برای آزمایشگاه رسانه) خواهید بود که متشکل از 5 دانشجوی دکترا است که در توسعه روش ها، معیارها و ابزارهایی برای ارزیابی و بهبود تنوع و گنجاندن در رسانه ها همکاری خواهند کرد. آزمایشگاه TAIM دو گروه از قوی‌ترین گروه‌ها در سیستم‌های شخصی‌سازی و توصیه‌گر در هلند (UM و UvA) را با یک سازمان رسانه‌ای پیشرو (RTL) گرد هم می‌آورد تا رسانه‌های قابل اعتماد و شخصی‌سازی شده را توسعه دهند.

آزمایشگاه TAIM بخشی از کنسرسیوم برنامه بزرگ LTP ROBUST “سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی برای رشد پایدار” است که شامل 17 دانشگاه، 19 شریک صنعتی و 15 شریک همکار به نمایندگی از گروه های مختلف ذینفع است. شما تجربیات ارزشمندی را در کار با یک شریک صنعتی به دست خواهید آورد و قادر خواهید بود در ارتباط با ICAI، مرکز نوآوری برای هوش مصنوعی در دانشگاه آمستردام، از انبوهی از شبکه‌سازی، توسعه شغلی و فرصت‌های آموزشی بهره ببرید.

این موقعیت بورسیه دکتری اقتصاد در توصیه‌های منصفانه و شفاف در گروه‌های هوش مصنوعی قابل توضیح (EAI) و سیستم‌های شناختی (CS) فعلی DACS تعبیه شده است. این گروه ها متشکل از اساتید کامل و دانشیار و استادیار، پژوهشگران فوق دکترا، داوطلبان دکترا و دانشجویان کارشناسی ارشد/لیسانس می باشند. هر گروه برای تبادل دانش، ایده‌ها و پیشرفت‌های پژوهشی به صورت روزانه با یکدیگر همکاری می‌کنند. ما تحقیقات بنیادی و کاربردی را با تمرکز بر هوش مصنوعی قابل توضیح و بینایی رایانه انجام می دهیم.

کاندیدای بورسیه دکتری اقتصاد همچنین از یک شبکه صنعتی و تحقیقاتی قوی مانند مشارکت با یک شبکه آموزشی بین‌المللی اروپایی ماری کوری در زمینه فناوری زبان طبیعی تعاملی برای هوش مصنوعی قابل توضیح (NL4XAI https://nl4xai.eu/)، ادغام با هوش مصنوعی بهره خواهد برد. مرکز برایتلندز و با هوش مصنوعی، رسانه و آزمایشگاه دموکراسی در آمستردام.

از شما انتظار داریم:

    • انجام تحقیقات علمی در هوش مصنوعی قابل توضیح و سیستم های توصیه کننده قابل توضیح؛
    • انتشار نتایج در کنفرانس های سطح بالا (بین المللی) و در مجلات بین المللی؛
    • به طور مستقل و همچنین به طور مشترک در هر دو زمینه تحقیقاتی و کاربردی کار کنند.
    • کمک به وظایف آموزشی (به عنوان مثال، کمک آزمایشگاه، نظارت بر دانشجویان کارشناسی ارشد و دوره های کارآموزی).

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

    • کارشناسی ارشد مدرک (تکمیل شده، یا به زودی تکمیل می شود) در علوم کامپیوتر، علوم داده، هوش مصنوعی، یا معادل آن؛
    • مهارت های برنامه نویسی اثبات شده،
    • نشان داده شده (به عنوان مثال، از طریق انتشارات، کد، پروژه ها، و غیره) علاقه و تجربه در زمینه هوش مصنوعی قابل توضیح، و حداقل یکی از زمینه های زیر: یادگیری ماشین، سیستم های توصیه کننده، یا معیارهای محاسباتی انصاف.
    • تسلط به زبان انگلیسی (شفاهی و کتبی)؛
    • مهارتهای ارتباطی عالی؛
    • توانایی همکاری در یک محیط چند رشته ای و بین المللی؛

علاوه بر این، ما آن را می خواهیم اگر شما داشته باشید:

    • تجربه با روش های ارزیابی کاربر محور؛
    • تجربه در توسعه باطن و فرانت اند؛

اگر نمایه شما به طور کامل معیارهای بالا را برآورده نمی کند، اما علاقه مند هستید و می خواهید دیدگاه منحصر به فرد خود را در مورد اینکه چرا مناسب این پروژه هستید به ما نشان دهید، ما همچنان می خواهیم از شما بشنویم.

شرایط اپلای فاند دکتری اقتصاد

قرارداد با مدت معین: 4 سال (سال اول + سه سال پس از دریافت ارزیابی مثبت).

بورسیه دکتری اقتصاد موقعیت تمام وقت برای مدت چهار سال با ارزیابی سالانه ارائه می شود. شما در ماستریخت مستقر خواهید شد. بعلاوه، شما از نزدیک با یک برند سرگرمی پیشرو، RTL، با کار در محل آنها یک روز در هفته در هیلورسوم همکاری خواهید کرد.

حقوق در مقیاس حقوق دکترا در قرارداد جمعی کار دانشگاه های هلند (2.541 یورو ناخالص در ماه در سال اول تا 3.247 یورو در سال چهارم و آخر) تعیین می شود. علاوه بر این، 8٪ تعطیلات و 8.3٪ کمک هزینه پایان سال وجود دارد. شرایط استخدام دانشگاه ماستریخت در قرارداد جمعی کار دانشگاه های هلند (CAO) مشخص شده است. علاوه بر این، مقررات محلی UM نیز اعمال می شود. متقاضیان غیر هلندی می توانند واجد شرایط رفتار مالیاتی مطلوب (قانون 30٪) باشند. برای اطلاعات بیشتر لطفاً وب سایت www.maastrichtuniversity.nl > درباره UM > کار در UM را بررسی کنید.

تاریخ شروع ترجیحی آوریل 2023 است.

درباره دانشگاه مقصد و تاریخچه

دانشگاه ماستریخت
دانشگاه ماستریخت به دلیل سیستم یادگیری منحصربفرد، مبتکرانه و مبتنی بر مشکل، که با رویکردی در مقیاس کوچک و دانشجو محور مشخص می شود، مشهور است. تحقیقات در UM با رویکرد چند رشته ای و موضوعی مشخص می شود و در موسسات تحقیقاتی و مدارس متمرکز است. دانشگاه ماستریخت حدود 22000 دانشجو و حدود 5000 کارمند دارد. با توجه به نمایه بین المللی قوی دانشگاه، تعداد زیادی از دانشجویان و کارکنان از خارج از کشور هستند. این دانشگاه میزبان 6 دانشکده است: دانشکده بهداشت، پزشکی و علوم زیستی، دانشکده حقوق، دانشکده تجارت و اقتصاد، دانشکده علوم و مهندسی، دانشکده هنر و علوم اجتماعی، دانشکده روانشناسی و علوم اعصاب. برای اطلاعات بیشتر، به www.maastrichtuniversity.nl مراجعه کنید.

بخش 

DACS: دپارتمان علوم محاسباتی پیشرفته بزرگترین و قدیمی ترین بخش دانشگاه ماستریخت است که به طور گسترده حوزه های هوش مصنوعی، علوم داده، علوم کامپیوتر، ریاضیات و رباتیک را پوشش می دهد. این به عنوان هویت مشترک دو گروه تحقیقاتی دانشگاه ماستریخت راه اندازی شد: موسسه علوم داده (IDS) و دپارتمان سابق علوم داده و مهندسی دانش (DKE).

بیش از 100 محقق در دپارتمان علوم محاسبات پیشرفته کار و مطالعه می کنند که ریشه های آنها به سال 1987 باز می گردد. کارکنان این دپارتمان تقریباً 800 دانشجوی کارشناسی و کارشناسی ارشد را در 3 برنامه تحصیلی تخصصی در علوم داده و هوش مصنوعی آموزش می دهند. یک برنامه لیسانس جدید در علوم کامپیوتر در سال 2023 اضافه خواهد شد

https://www.maastrichtuniversity.nl/research/department-advanced-computing-sciences

شما در حال پیوستن به یک تیم منحصر به فرد متشکل از:

FaSoS، دانشگاه ماستریخت: دانشکده هنر و علوم اجتماعی (FASoS) حدود 250 کارمند و حدود 1730 دانشجو دارد. بیش از 77 درصد دانشجویان غیر هلندی هستند (65 ملیت مختلف). همه برنامه ها به زبان انگلیسی و برخی به زبان هلندی نیز ارائه می شوند. FASoS چهار برنامه لیسانس 3 ساله ارائه می دهد: هنر و فرهنگ، مطالعات اروپایی، جامعه دیجیتال و مطالعات جهانی. همچنین هشت برنامه کارشناسی ارشد 1 ساله و دو برنامه کارشناسی ارشد تحقیقاتی 2 ساله را ارائه می دهد.

تحقیقات حول چهار برنامه سازماندهی شده است: سیاست و فرهنگ در اروپا. علوم، فناوری و مطالعات جامعه؛ هنر، رسانه و فرهنگ؛ و جهانی شدن، فراملی گرایی و توسعه. دانشکده هنر و علوم اجتماعی در مرکز شهر تاریخی ماستریخت واقع شده است.

RTL: RTL Nederland شرکت رسانه تجاری و سرگرمی پیشرو در هلند است. ما در مأموریتی هستیم که با داستان های فراموش نشدنی که قلب و ذهن را تحت تأثیر قرار می دهد، تغییر معناداری در زندگی مردم ایجاد کنیم. با پنج کانال تلویزیونی رایگان و مارک‌های دیجیتالی محبوبمان – از جمله پلتفرم ویدیوی درخواستی خود Videoland، پلتفرم فراگیر RTL XL، برنامه هواشناسی Buienradar و پلت فرم خبری RTL Nieuws – هر ماه به میلیون‌ها مشتری دسترسی پیدا می‌کنیم. هدف RTL این است که یک شرکت رسانه ای فراگیر باشد که داستان های محلی متنوعی را بیان می کند و الگوهایی را نشان می دهد که همه در هلند می توانند آنها را بشناسند و از آنها الهام بگیرند. برای رسیدن به این هدف، تنوع را هم در جلو و هم در پشت صحنه افزایش می دهیم. RTL در هیلورسوم هلند مستقر است که با قطار کوتاهی از آمستردام و اوترخت فاصله دارد.

UvA: دانشگاه آمستردام بزرگترین دانشگاه هلند است که گسترده ترین طیف برنامه های دانشگاهی را ارائه می دهد. در UvA، 30000 دانشجو، 6000 کارمند و 3000 کاندیدای دکترا در طیف متنوعی از زمینه ها تحصیل و کار می کنند که با فرهنگ کنجکاوی مرتبط است. دانشکده علوم دارای بدنه دانشجویی در حدود 8000 نفر و همچنین 1800 کارمند است که در آموزش، تحقیقات یا خدمات پشتیبانی کار می کنند. محققان و دانشجویان دانشکده علوم مجذوب هر جنبه ای از نحوه عملکرد جهان هستند، خواه ذرات بنیادی، تولد کیهان یا عملکرد مغز. ماموریت موسسه انفورماتیک (IvI) انجام تحقیقات بنیادی مبتنی بر کنجکاوی و الهام از استفاده در علوم کامپیوتر است. موضوعات اصلی تحقیق هوش مصنوعی، علوم محاسباتی و سیستم‌ها و مهندسی شبکه است. تحقیقات ما شامل سیستم‌های اطلاعاتی پیچیده به طور کلی، با تمرکز بر سیستم‌های مشارکتی، مبتنی بر داده، محاسباتی و هوشمند است که همگی دارای یک جزء تعاملی قوی هستند.

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 12 فوریه 2023
    • 23 بهمن 1401 می باشد.

روش اپلای برای فاند دکتری ماستریخت هلند

    • لینک مستقیم اپلای: ورود

تکمیل فرم پذیرش | پرداخت اینترنتی خارجی | پرداخت هزینه پذیرش

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.