Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

دسامبر 13, 2022

بورسیه دکتری علوم کشاورزی هلند

عنوان پروژه فاند دکتری هلند

بورسیه دکتری علوم کشاورزی: موقعیت دکترا در مورد مدل‌سازی شبکه خارپشت‌های دریایی کارائیب و استراتژی‌هایی برای بهبودی

دانشگاه مورد نظر برای اپلای 

دانشگاه و تحقیقات واگنینگن

مقطع مورد نظر برای اپلای

مقطع دکتری

شرح موقعیت تحصیلی برای فاند دکتری علوم کشاورزی

ما به دنبال یک کاندیدای مشتاق دکترا هستیم که مشتاق مشارکت در یک تلاش مشترک بین‌المللی برای درک مرگ‌های عظیم خارپشت دریایی و حمایت از بهبود جمعیت باشد. نامزد موفق تکنیک های کمی از اقیانوس شناسی بیولوژیکی، علوم شبکه و اپیدمیولوژی بیماری های عفونی را برای بهبود درک ما از مکانیسم های گسترش بیماری در خارپشت دریایی، پتانسیل بهبود و استراتژی هایی برای چگونگی دستیابی به بهبود طبیعی به کار خواهد گرفت.

پروژه بورسیه دکتری علوم کشاورزی ابتدا میزان اتصال جمعیت خارپشت های دریایی را در میان جزایر کارائیب تعیین می کند. دوم، ارزیابی مسیرهای انتشار بیماری در سراسر کارائیب، پویایی عفونت را روشن می کند. در نهایت، دانش به دست آمده از اتصال جمعیت و گسترش بیماری، به طور مشترک از تلاش‌های بازسازی در حال انجام، با مشارکت با توصیه‌های مبتنی بر علم در مورد اولویت‌های بازسازی، حمایت می‌کند.

شما اینجا کار خواهید کرد
این تحقیق یک پروژه مشترک است که در کرسی های اپیدمیولوژی دامپزشکی کمی و اکولوژی حیوانات دریایی تعبیه شده است. شما توسط دکتر نظارت مشترک خواهید بود. کویرین تن بوش و دکتر. کارمن-لوسیا دیوید.

اطلاعات در مورد پروژه بورسیه دکتری علوم کشاورزی
خارپشت دریایی با خار بلند (Diadema antillarum) یکی از مهمترین گیاهخواران در صخره های مرجانی کارائیب است که جلبک ها را از بین می برد و فضای باز را برای رشد مرجان ها حفظ می کند. دیادما در دهه 1980 مرگ و میرهای عظیمی را تجربه کرد که هنوز جمعیت ها به طور کامل بهبود نیافته اند. از ابتدای سال 2022، دیادما دوباره با مرگ و میرهای گسترده مواجه شده است که موجودیت گونه ها و همچنین سلامت صخره های مرجانی در منطقه را تهدید می کند. یک تلاش مشترک در سطح منطقه – شبکه پاسخ دیادما – به سرعت شکل گرفته است تا علت این مرگ اخیر Diadema را ردیابی و تلاش کند تا بفهمد.

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

  • کارشناسی ارشد در مطالعات کمی (ریاضیات کاربردی، زیست شناسی محاسباتی (دریایی)، بوم شناسی، فیزیک، اپیدمیولوژی بیماری های عفونی)
  • دانش تحلیل ریاضی، معادلات دیفرانسیل، تئوری احتمال
  • پس زمینه قوی در اقیانوس شناسی بیولوژیکی، اکولوژی دریایی
  • تسلط خوب به زبان برنامه نویسی (فرترن، پایتون، R یا معادل آن)
  • مهارت های زبان انگلیسی بسیار خوب نوشتاری و گفتاری
  • مهارت های سازمانی و بین فردی خوب

انتظار می رود برای موقعیت بورسیه دکتری علوم کشاورزی، تسلط شما به زبان انگلیسی در سطح C1 باشد. گاهی اوقات لازم است یک گواهی بین المللی به رسمیت شناخته شده از مهارت در زبان انگلیسی ارائه شود. اطلاعات بیشتر را می توان در اینجا یافت.

شرایط اپلای فاند دکتری علوم کشاورزی

دانشگاه و تحقیقات واگنینگن شرایط کاری عالی را ارائه می دهد. چند نکته برجسته از قرارداد کار دسته جمعی ما عبارتند از:

  • مرخصی تعطیلات، مرخصی تحصیلی و مرخصی با حقوق جزئی والدین؛
  • ساعات کاری که می تواند مورد بحث و تنظیم قرار گیرد تا بهترین تعادل بین کار و زندگی را فراهم کند.
  • گزینه ای برای دریافت غرامت اضافی / ساعات تعطیلات با کار بیشتر، تا 40 ساعت در هفته؛
  • تمرکز زیادی بر سرزندگی وجود دارد و شما می توانید با هزینه اندک از امکانات ورزشی موجود در محوطه دانشگاه استفاده کنید.
  • پاداش ثابت دسامبر 8.3٪؛
  • طرح بازنشستگی عالی

علاوه بر این مزایای کارمند درجه یک، شما یک موقعیت دکترا با بودجه کامل دریافت خواهید کرد و یک برنامه درسی متناسب با نیازهای شما و تیم تحقیقاتی به شما پیشنهاد می شود.
حقوق ناخالص برای سال اول 2541 یورو در ماه است که به 3247 یورو در سال چهارم مطابق با قراردادهای کار جمعی برای دانشگاه های هلند (CAO-NU) (مقیاس P) می رسد. این بر اساس یک هفته کاری تمام وقت 38 ساعته است. ما یک قرارداد موقت به مدت 18 ماه پیشنهاد می کنیم که در صورت عملکرد خوب برای مدت پروژه تمدید می شود.

گزینه های زیادی برای ابتکار شخصی در یک محیط یادگیری وجود دارد و ما فرصت های آموزشی عالی را ارائه می دهیم. ما موقعیت منحصر به فردی را در یک محیط بین المللی با فضای کاری دلپذیر و باز ارائه می دهیم.

شما قرار است در سبزترین و خلاقانه ترین پردیس هلند و در دانشگاهی کار کنید که برای هجدهمین بار متوالی به عنوان “بهترین دانشگاه” هلند انتخاب شده است.

از خارج می آید
دانشگاه و تحقیقات واگنینگن دانشگاه و مرکز تحقیقاتی علوم زیستی است. موضوعاتی که ما با آنها سروکار داریم برای همه افراد در سراسر جهان مرتبط است و Wageningen، بنابراین، جامعه بین المللی بزرگی دارد و چیزهای زیادی برای ارائه به کارمندان بین المللی دارد.
تیم مشاوران ما در مورد رویه های مهاجرت هلند به شما در مراحل درخواست ویزا برای خود و در صورت وجود برای خانواده کمک می کنند.

احساس خوش آمد گویی به خوبی با آگاهی داشتن ارتباط دارد. صفحه جامعه بین المللی دانشگاه و تحقیقات Wageningen حاوی اطلاعات عملی در مورد کارهایی است که ما می توانیم برای حمایت از کارمندان بین المللی و دانشجویانی که به Wageningen می آیند انجام دهیم. علاوه بر این، ما می‌توانیم با هرگونه مشاوره و اطلاعات اضافی در مورد کمک به شریک زندگی خود برای یافتن شغل، مسکن، تحصیل به شما کمک کنیم. به عنوان مثال، بر اساس قانون 30 درصد، گروه های خاصی از کارکنان بین المللی می توانند تقریباً 30 درصد از حقوق ناخالص خود را معافیت مالیاتی دریافت کنند.

درباره دانشگاه مقصد 

دانشگاه و تحقیقات واگنینگن
ماموریت دانشگاه و تحقیقات Wageningen “کاوش در پتانسیل طبیعت برای بهبود کیفیت زندگی” است. تحت عنوان دانشگاه و تحقیقات واگنینگن، دانشگاه واگنینگن و موسسات تحقیقاتی تخصصی بنیاد تحقیقات واگنینگن در یافتن راه‌حل‌هایی برای پرسش‌های مهم در حوزه غذای سالم و محیط زندگی با یکدیگر همکاری کرده‌اند. دانشگاه و تحقیقات Wageningen با تقریبا 30 شعبه، 7200 کارمند (6400 فوت) و 13200 دانشجو و بیش از 150000 شرکت کننده در آموزش طولانی مدت WUR یکی از سازمان های پیشرو در حوزه خود است. رویکرد منحصر به فرد Wageningen در رویکرد یکپارچه آن به مسائل و همکاری بین رشته های مختلف نهفته است.

5 دلیلی که چرا همکاران آینده شما از کار در WUR لذت می برند را بخوانید و این ویدیو را تماشا کنید تا ایده ای از محوطه سبز ما پیدا کنید!

ما خودمان برای جای خالی استخدام می کنیم، پس لطفا از آژانس های کاریابی استفاده نکنید. با این حال، اشتراک گذاری در شبکه شما قابل قدردانی است.
اطلاعات اضافی

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

  • 10 ژانویه 2023
  • 20 دی 1401

روش اپلای برای فاند دکتری واگنینگن

  • لینک مستقیم اپلای: ورود

تکمیل فرم پذیرش | پرداخت اینترنتی خارجی | پرداخت هزینه پذیرش

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.