Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

ژانویه 24, 2023

فاند دکتری حقوق هلند

عنوان پروژه فاند دکتری هلند

فاند دکتری حقوق: موقعیت های تحقیقاتی تمام وقت دکترا در دانشکده حقوق دانشگاه ماستریخت

دانشکده حقوق دانشگاه ماستریخت به دنبال محقق در مقطع دکتری می باشد.

دانشگاه مقصد برای اپلای

دانشگاه ماستریخت (UM)

مقطع مورد نظر برای اپلای

مقطع دکتری

مقدار فاند ماهانه برای دانشجوی دکتری

ماهیانه 2541-3247 یورو حقوق برای دانشجو در نظر گرفته شده است.

شرح موقعیت تحصیلی برای فاند دکتری حقوق 

موقعیت های چهار ساله دکتری تمام وقت با حقوق در دانشکده حقوق دانشگاه ماستریخت موجود است. شما به عنوان یک محقق دکترا، تحقیقات آکادمیک مستقل را زیر نظر اساتید و محققان دانشکده حقوق انجام خواهید داد که منجر به پایان نامه دکترا می شود. حداقل 80 درصد از موقعیت به تحقیق و بیش از 20 درصد به فعالیت های آموزشی اختصاص داده خواهد شد. برای درخواست، شما یک پروپوزال تحقیقاتی را آماده خواهید کرد که در برنامه تحقیقاتی دانشکده قرار دارد. محققین دکترا به دپارتمان مرتبط با موضوع پروپوزال تحقیقاتی خود می پیوندند. محققین دکترا به دانشکده حقوق دانشگاه ماستریخت می‌پیوندند.

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

ما در فاند دکتری حقوق به دنبال نامزدهایی هستیم که

    • دارای مدرک کارشناسی ارشد مرتبط، ترجیحاً با نمرات عالی. دانشجویان سال آخر (کارشناسی ارشد) در صورت داشتن مهارت های تحقیقاتی اثبات شده می توانند (به همین ترتیب) درخواست دهند.
    • بسیار با انگیزه و خلاق هستند.
    • می توانند مهارت های نوشتاری مرتبط را نشان دهند که مثلاً با کیفیت پایان نامه کارشناسی ارشد خود ثابت شده است.
    • داشتن مهارت های تحلیلی درجه یک؛
    • یک ایده تحقیقاتی عالی داشته باشید؛
    • تسلط کتبی و شفاهی عالی به زبان انگلیسی و/یا هلندی داشته باشد.

شرایط اپلای فاند دکتری حقوق 

ما یک قرارداد 1.0 فوتی برای مدت 4 سال پیشنهاد می کنیم که ترجیحاً از 1 سپتامبر 2023 یا در اسرع وقت پس از آن شروع می شود. ادامه بعد از سال اول به ارزیابی مثبت بستگی دارد.

حقوق ناخالص ماهانه تمام وقت به 2541 یورو می رسد– در سال اول طبق مقیاس حقوق و دستمزد PhD (“promovendus”) و در سال چهارم به 3247 یورو افزایش می یابد. علاوه بر این، 8٪ تعطیلات و 8.3٪ کمک هزینه پایان سال وجود دارد.

شما باید تمایل داشته باشید که به (در مجاورت) ماستریخت نقل مکان کنید. اگر قبلاً در ماستریخت (یا اطراف مستقیم آن) زندگی نمی کنید، واجد شرایط دریافت کمک هزینه برای هزینه های جابجایی خواهید بود. اگر قبلاً در ماستریخت (یا اطراف مستقیم آن) زندگی نمی کنید، ممکن است واجد شرایط دریافت کمک هزینه مسکن جایگزین باشید. سایر شرایط ثانویه شامل طرح بازنشستگی و مرخصی با پرداخت جزئی والدین است.

شرایط استخدام دانشگاه ماستریخت در قرارداد جمعی کار دانشگاه های هلند (CAO) مشخص شده است. علاوه بر این، مقررات محلی UM نیز اعمال می شود. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت www.maastrichtuniversity.nl > درباره UM > کار در UM مراجعه کنید.

درباره دانشگاه مقصد و تاریخچه

دانشگاه ماستریخت
دانشگاه ماستریخت به دلیل سیستم یادگیری منحصربفرد، مبتکرانه و مبتنی بر مشکل، که با رویکردی در مقیاس کوچک و دانشجو محور مشخص می شود، مشهور است. تحقیقات در UM با رویکرد چند رشته ای و موضوعی مشخص می شود و در موسسات تحقیقاتی و مدارس متمرکز است. دانشگاه ماستریخت حدود 22000 دانشجو و حدود 5000 کارمند دارد. با توجه به نمایه بین المللی قوی دانشگاه، تعداد زیادی از دانشجویان و کارکنان از خارج از کشور هستند. این دانشگاه میزبان 6 دانشکده است: دانشکده بهداشت، پزشکی و علوم زندگی، دانشکده حقوق، دانشکده تجارت و اقتصاد، دانشکده علوم و مهندسی، دانشکده هنر و علوم اجتماعی، دانشکده روانشناسی و علوم اعصاب. برای اطلاعات بیشتر، به www.maastrichtuniversity.nl مراجعه کنید.

دانشکده حقوق

دانشکده حقوق دارای مشخصات بین المللی قوی و متمایز در زمینه آموزش و پژوهش است. دانشکده ما مکانی الهام بخش و پر جنب و جوش است که در آن کارکنان مشتاق و کنجکاو تلاش می کنند تا به مسائل حقوقی مهم امروز پاسخ دهند. محققان می توانند در جامعه دانشگاهی پر جنب و جوش دانشکده شکوفا شوند. آنها پروژه های تحقیقاتی خود را در چارچوب های تعیین شده توسط برنامه تحقیقاتی دانشکده (برنامه پژوهشی در دانشکده حقوق – درباره UM – دانشگاه ماستریخت) توسعه می دهند.

تحقیقات بر مطالعه نقش قانون در جامعه ای که به طور فزاینده جهانی شده متمرکز است. تحقیق شامل مطالعه تحولات نهادی و اساسی در فرآیند اروپایی شدن و جهانی شدن و نقش نظم حقوقی ملی در آن است. این امر از طریق تحقیقات تطبیقی ​​در زمینه های اصلی حقوق و تحقیقات در زمینه های حقوق اروپا، حقوق بین الملل اقتصادی، حقوق بشر و حقوق و فناوری در یک زمینه چند رشته ای و بین رشته ای صورت می گیرد. برای این منظور، روش‌های پژوهشی مختلفی به کار می‌رود که به موجب آن روش‌های سنتی‌تر با روش‌های تحقیق تجربی ترکیب می‌شوند.

دانشکده حقوق دارای شش دپارتمان (حقوق خصوصی، حقوق عمومی، حقوق بین الملل و اروپایی، حقوق جزا، حقوق مالیاتی و بنیاد و روش های حقوق) است و میزبان دوازده موسسه و گروه تحقیقاتی (موسسات تحقیقاتی حقوق – درباره UM – دانشگاه ماستریخت) است.

مدرسه تحصیلات تکمیلی
دانشکده سهم قابل توجهی از محققان با انگیزه و با استعداد دکترا را در جو تحقیقاتی پر جنب و جوش می داند، به همین دلیل است که جذب، نظارت و آموزش محققان دکترا در دستور کار دانشکده قرار گرفته است. تمام این فعالیت ها توسط دانشکده حقوق ماستریخت پوشش داده می شود. این مدرسه متعهد به آموزش دانشگاهیان جوان و کمک به پیشرفت دانش از طریق تحقیقات اصیل است. این برنامه به آموزش دانشجویان ممتاز حقوق از سرتاسر جهان اختصاص دارد تا به آنها کمک کند تا دانش خود را گسترش دهند، تعمیق کنند و فعالانه به کار ببرند تا به محققین مستقل بسیار ماهر تبدیل شوند. دانشکده تحصیلات تکمیلی به داوطلبان دکترا محیطی محرک و بین المللی برای تحقیقات حقوقی ارائه می دهد و هدف آن کمک به تقویت نمایه تحقیقاتی دانشکده است.

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 15 مارچ 2023
    • 24 اسفند 1401 می باشد.

روش اپلای برای فاند دکتری ماستریخت

    • لینک مستقیم اپلای: ورود

استادی پلن | نگارش CV | طراحی سایت رزومه | مشاوره تلفنی اپلای

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.