Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

سپتامبر 19, 2022

فاند دکتری روانشناسی دانشگاه برونل لندن

فاند دکتری روان شناسی حقوق بین الملل

حقوق بین الملل و تأثیر روانی جنگ بر غیرنظامیان

با تکیه بر حوزه نوظهور روانشناسی حقوق بین الملل، دانشجوی دکترا بررسی خواهد کرد که چگونه حقوق بین الملل آسیب روانی غیرنظامیان در جنگ را از منظر ماهوی و همچنین رویه ای مورد بحث قرار می دهد یا باید بحث کند. این امر مستلزم تحقیقات اعتقادی یا تجربی در حقوق بین‌الملل عمومی و زمینه‌های خاص‌تر آن، مانند حقوق بین‌الملل بشردوستانه یا حقوق بین‌المللی حقوق بشر و همچنین علایق میان رشته‌ای در علوم بهداشت روان است.

این پروژه برای کاندیداهایی که قبلاً سابقه حقوقی دارند و علاقه مند به تخصص در حقوق بین الملل عمومی هستند و همچنین برای روانشناسانی که علاقه مند به تحقیق در مورد مقررات حقوقی بین المللی آسیب های جنگ غیرنظامی مانند PTSD یا افسردگی هستند مناسب است.

با نحوه درخواست دکترا در برونل آشنا شوید

شرایط دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه برونل لندن:

فقط دانشجویان دکتری با سرمایه شخصی می توانند در این دانشگاه تحصیل کنند.

برنامه توسعه محقق (RDP):

کارگاه‌ها و سمینارها را در زمینه‌های مختلفی از جمله پیشرفت، مدیریت تحقیق، انتشار تحقیقات و مشاغل و توسعه شخصی ارائه می‌دهد. همچنین تعدادی دوره آنلاین و خودآموز در مورد BBL به شما ارائه می شود، از جمله یکپارچگی تحقیق، مجموعه ابزار مهارت های تحقیق، روش های تحقیق در بررسی ادبیات و اصول روش های تحقیق.

بیشتر بدانید: کتابخانه برونل

حمایت از مشاغل در دانشگاه برونل لندن:

شما در طول دوره دکترا و تا سه سال پس از تکمیل تحقیقات خود در برونل، از حمایت شغلی مناسب برخوردار خواهید شد. ما شما را تشویق می کنیم که از همان ابتدای تحقیق خود فعالانه در برنامه ریزی شغلی و مدیریت توسعه شخصی خود شرکت کنید، حتی (یا شاید به خصوص) اگر هنوز مسیر شغلی را در ذهن ندارید.

ارائه خدمات شغلی ما شامل اطلاعات و مشاوره آنلاین، مشاوره های یک به یک و طیف وسیعی از رویدادها و کارگاه های آموزشی است. مرکز توسعه حرفه ای برنامه های متنوعی از رویدادهای شغلی را در طول سال تحصیلی اجرا می کند. این موارد شامل جلسات بینش صنعت، نمایشگاه های استخدام، پاپ آپ های کارفرما و کارگاه های مهارتی است.

پیشنهاد مطالعه: تکمیل فرم پذیرش | مشاوره اسکاسپ

بورسیه جهت تحصیل در چه رشته هایی اریه شده است؟

  • قانون کیفری
  • روابط بین المللی
  • تاریخ نظامی
  • روانشناسی شغلی
  • قانون
  • روانشناسی
  • سیاست
  • روان درمانی

اطلاعات فاند پوزیشن دکتری:

برونل تعدادی از گزینه های تامین مالی را برای تحقیقات دانشجویان ارائه می دهد که به پوشش هزینه های شهریه آنها، کمک به هزینه های زندگی یا هر دو کمک می کند. اطلاعات بیشتر را اینجا ببینید: لینک.

دولت انگلستان همچنین وام های دانشجویی دکترا را برای دانشجویان واجد شرایط ارائه می دهد و مقداری بودجه از طریق شوراهای تحقیقاتی در دسترس است. بسیاری از دانشجویان بین المللی ما از بودجه ارائه شده توسط دولت یا کارفرمایان خود بهره مند می شوند. فارغ التحصیلان برونل از تخفیف 15 درصدی شهریه برخوردار می شوند.

روش اپلای:

شما می توانید با لینک زیر بصورت مستقیم فرآیند اپلای تحصیلی خود را دنبال نمایید؛

لینک اپلای: ورود

 

پرداخت اپلیکیشن فی | پرداخت شهریه دانشگاهپرداخت یونی اسیست

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.