Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

سپتامبر 18, 2022

فاند دکتری زیست شناسی مولکولی انگلستان

فاند دکتری زیست شناسی مولکولی

BBSRC MIBTP: درک مرگ سلولی و هموستاز بافتی

آپوپتوز، شکل اصلی مرگ برنامه ریزی شده سلولی، اغلب در پاسخ به استرس فعال می شود تا سلول های آسیب دیده موجودات چند سلولی را حذف کند. بنابراین حافظ سلامتی است. با این حال، مدت‌هاست اینکه چگونه بافت پس از برداشتن سلول‌های آسیب‌دیده بهبود می‌یابد، یک معما بوده است.

کار ما و دیگران نشان داده است که به طور شگفت‌انگیزی، سلول‌های آپوپتوز می‌توانند به طور فعال تکثیر جبرانی سلول‌های همسایه خود را برای حفظ هموستاز بافتی ترویج کنند، فرآیندی که تکثیر ناشی از آپوپتوز (AiP) نامیده می‌شود.

مطالعات اخیر در چندین ارگانیسم از جمله مگس سرکه و پستانداران نشان داده است که AiP نقش مهمی در بازیابی و بازسازی بافت ایفا می کند و در شرایط پاتولوژیک، AiP کنترل نشده می تواند منجر به رشد بیش از حد بافت شود. هنوز اطلاعات زیادی در مورد تنظیم AiP در سطح سلولی و مولکولی وجود ندارد. این پروژه دکترا برای تشریح بیشتر آناتومی مولکولی AiP طراحی شده است.

با استفاده از مگس سرکه به عنوان ارگانیسم مدل، رویکردهای ترکیبی از جمله اپیستاز ژنتیکی، زیست‌شناسی مولکولی، پروتئومیکس، ایمونوهیستوشیمی، میکروسکوپ پیشرفته و تجزیه و تحلیل داده‌های کمی به‌کار گرفته خواهد شد تا به طور سیستماتیک تنظیم‌کننده‌های جدید AiP را شناسایی و مشخص کند.

از آنجایی که AiP حفظ تکاملی است، این پروژه کمک قابل توجهی به درک ما از استراتژی های سلولی و مسیرهای ژنتیکی مورد استفاده برای حفظ هموستاز بافت و ارتقای ترمیم بافت خواهد داشت.

پرداخت اپلیکیشن فی | پرداخت شهریه دانشگاهپرداخت یونی اسیست

اطلاعات فاند پوزیشن دکتری:

  •  این رقابت دانشجویی توسط طرح BBSRC MIBTP تأمین مالی می شود: لینک
  • آخرین مهلت: 09 ژانویه 2023
  • تعداد رشته های تحصیلی در دسترس: 50
  • کمک هزینه: نرخ استاندارد RCUK (به علاوه کمک هزینه سفر در سال اول و یک لپ تاپ).
    Midlands Integrative Biosciences Training Partnership 2020 (MIBTP2020) یک مشارکت آموزشی دکترا با بودجه BBSRC بین دانشگاه های وارویک، بیرمنگام، لستر، استون و هارپر آدامز است. این آموزش تحقیقاتی نوآورانه و در سطح جهانی را در سراسر علوم زیستی برای تقویت اقتصاد زیستی رو به رشد در سراسر بریتانیا ارائه می دهد.
  • می توانید اطلاعات مربوط به واجد شرایط بودن و جزئیات بودجه را در اینجا بیابید: لینک

بورسیه جهت تحصیل در چه رشته هایی اریه شده است؟

  1. بیوانفورماتیک
  2. زیست شناسی سرطان
  3. زیست شناسی سلولی
  4. ژنتیک
  5. زیست شناسی مولکولی

روش اپلای:

شما می توانید با لینک زیر بصورت مستقیم فرآیند اپلای تحصیلی خود را دنبال نمایید؛

لینک اپلای: ورود

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.