Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

فوریه 4, 2023

فاند دکتری مهندسی عمران هلند

عنوان پروژه فاند دکتری هلند

فاند دکتری مهندسی عمران: شناسایی دکتری پروفایل‌های سختی مسیر دینامیکی از میدان‌های جابجایی ریل در محورهای قطار متحرک

دانشگاه مقصد برای اپلای 

دانشگاه صنعتی دلفت (TU Delft)

مقطع مورد نظر برای اپلای

مقطع دکتری

مقدار فاند ماهانه برای دانشجوی دکتری

ماهیانه 2541-3247 یورو حقوق برای دانشجو در نظر گرفته شده است.

شرح موقعیت تحصیلی برای فاند دکتری مهندسی عمران

در چارچوب برنامه تحقیقاتی STEM (“SpoorTrillingen EmissionModel”) دانشگاه فناوری دلفت با شرکای هلندی ProRail، TNO و Deltares برای کنترل بهتر ارتعاشات محیطی ناشی از قطار در شبکه راه آهن هلند همکاری می کند. این برنامه که توسط یک دستور کار آزمایشی پشتیبانی می‌شود، بر توسعه یک ابزار شبیه‌سازی پیشرفته برای تشخیص ارتعاش در موقعیت‌های موجود و پیش‌بینی در موقعیت‌های طراحی/کاهش تمرکز دارد.

TU Delft 4 دانشجوی دکترا را برای کار در این برنامه تحقیقاتی استخدام می کند. این موقعیت فاند دکتری مهندسی عمران بر توسعه روشی برای تعیین کمیت یکی از جنبه های حیاتی مسیر با توجه به تولید بار محور دینامیکی و انتشار ارتعاش، که مشخصات سختی دینامیکی مسیر است، تمرکز دارد. این موقعیت فرصتی منحصر به فرد برای ایجاد شغل خود در این زمینه با یک دکترای چالش برانگیز که در یک پروژه تحقیقاتی بزرگ با مشارکت تمام مؤسسات اصلی و ذینفعان مرتبط با راه آهن هلند تعبیه شده است، فراهم می کند.

زمینه:

تعامل بین قطارهای متحرک و ریل در منشأ ارتعاشات محیطی ناشی از قطار است. در حالی که پاسخ به بخش استاتیک بار محور توسط ویژگی های مسیر، مقدار بارگذاری و سرعت کنترل می شود، بخش دینامیکی بار یک میدان موج تابشی ایجاد می کند. جدا از بی‌نظمی‌های مسیر، مشخصات سختی مسیر که توسط یک محور متحرک تجربه می‌شود، یک عامل کلیدی است که بر وقوع و بزرگی یک جزء دینامیکی بار محور حاکم است. ایجاد بی‌درنگ این مشخصات سختی در شبکه هلندی امکان تشخیص نقاط داغ ارتعاش و کالیبراسیون مدل‌های پیش‌بینی را فراهم می‌کند.

شرح پروژه فاند دکتری مهندسی عمران

به عنوان یک دانشجوی دکترا، یک چارچوب نظری قوی ایجاد خواهید کرد که امکان عملکرد و تفسیر اندازه‌گیری‌های پایلوت مبتنی بر قطار از مشخصات سختی دینامیکی خطوط راه‌آهن، شامل متغیرهایی مانند بار محور، سرعت قطار، دمای محیط، پیکربندی مسیر، وضعیت مسیر، زیر خاک و سایر متغیرها.

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

شما یک نامزد با انگیزه قوی با مدرک کارشناسی ارشد در مهندسی مکانیک، عمران، ژئوتکنیک یا هوافضا یا یک رشته مرتبط هستید. ما به یک پایگاه دانش سالم از پویایی سازه و – ترجیحاً تحلیلی – مدل سازی نیاز داریم. تجربه/همبستگی با تکنیک های اندازه گیری و پردازش سیگنال امتیاز محسوب می شود. ترجیحاً به زبان هلندی تسلط داشته باشید و بتوانید به زبان انگلیسی خود را روان بیان کنید. شما مهارت های ارتباطی عالی دارید، قادر به کار در یک محیط تیمی و شبکه سازی هستید.

انجام دکترا در TU Delft مستلزم تسلط بر زبان انگلیسی در سطح معینی است تا اطمینان حاصل شود که داوطلب می تواند ارتباط و تعامل خوبی داشته باشد، در دوره های آموزش دکتری آموزش داده شده به زبان انگلیسی شرکت کند و مقالات علمی و پایان نامه نهایی بنویسد. برای جزئیات بیشتر لطفاً شرایط پذیرش مدارس تحصیلات تکمیلی را بررسی کنید.

شرایط اپلای فاند دکتری مهندسی 

به داوطلبان دکتری دوره استخدام اصولی 4 ساله اما در قالب 2 قرارداد کاری پیشنهاد می شود. قرارداد اولیه 1.5 ساله با ارزیابی پیشرفت رسمی برو/بدون رفتن ظرف 15 ماه. به دنبال یک قرارداد اضافی برای 2.5 سال باقی مانده با فرض اینکه همه چیز خوب پیش می رود و الزامات عملکرد برآورده می شود.

حقوق و مزایا مطابق با قرارداد کار جمعی برای دانشگاه های هلند است که از 2541 یورو در ماه در سال اول به 3247 یورو در سال چهارم افزایش یافته است. به عنوان کاندیدای دکترا در مدرسه تحصیلات تکمیلی TU Delft ثبت نام خواهید کرد. مدرسه تحصیلات تکمیلی TU Delft یک محیط تحقیقاتی الهام بخش با تیمی عالی از سرپرستان، کارکنان دانشگاهی و یک مربی فراهم می کند. برنامه آموزش دکترا با هدف توسعه مهارت های قابل انتقال، مرتبط با رشته و تحقیق شما انجام می شود.

TU Delft یک بسته جبرانی قابل تنظیم، تخفیف در بیمه سلامت و عضویت ورزشی، و هزینه کار ماهانه ارائه می دهد. می توان برنامه کاری انعطاف پذیری ترتیب داد. برای متقاضیان بین المللی، ما خدمات Coming to Delft و مشاوره شغلی شریک را ارائه می دهیم تا به شما در جابجایی شما کمک کند.

درباره دانشگاه مقصد و تاریخچه

دانشگاه صنعتی دلفت
دانشگاه صنعتی دلفت بر پایه های قوی بنا شده است. TU Delft به عنوان خالق آبراهه هلندی معروف جهانی و پیشگام در بیوتکنولوژی، یک دانشگاه بین المللی برتر است که علم، مهندسی و طراحی را ترکیب می کند. این نتایج در سطح جهانی در آموزش، تحقیق و نوآوری برای مقابله با چالش‌ها در زمینه‌های انرژی، آب و هوا، تحرک، سلامت و جامعه دیجیتال ارائه می‌کند. برای نسل‌ها، مهندسان ما ثابت کرده‌اند که حل‌کننده مشکلات کارآفرینی هستند، هم در تجارت و هم در زمینه اجتماعی.

در TU Delft ما تنوع را به عنوان یکی از ارزش‌های اصلی خود می‌پذیریم و فعالانه مشارکت می‌کنیم تا دانشگاهی باشیم که در آن احساس کنید در خانه هستید و می‌توانید شکوفا شوید. ما برای دیدگاه ها و کیفیت های مختلف ارزش قائل هستیم. ما معتقدیم که این کار ما را نوآورانه تر، جامعه TU Delft را پر جنب و جوش تر و جهان را عادلانه تر می کند. ما با هم، راه حل هایی را با استفاده از فناوری تصور، اختراع و ایجاد می کنیم تا تأثیر مثبتی در مقیاس جهانی داشته باشیم. به همین دلیل از شما دعوت می کنیم که درخواست دهید. درخواست شما مورد توجه منصفانه قرار خواهد گرفت.

چالش. تغییر دادن. تأثیر!استادی پلن | نگارش CV | طراحی سایت رزومه | مشاوره تلفنی اپلای

دانشکده مهندسی عمران و علوم زمین
دانشکده مهندسی عمران و علوم زمین (CEG) متعهد به تحقیقات و آموزش بین المللی برجسته در زمینه مهندسی عمران، علوم زمین کاربردی، ترافیک و حمل و نقل، فناوری آب و فناوری دلتا است. تحقیقات ما از برنامه های آموزشی ما تغذیه می کند و چالش های اجتماعی مانند تغییرات آب و هوا، انتقال انرژی، کاهش منابع، شهرنشینی و در دسترس بودن آب پاک را پوشش می دهد که با همکاری نزدیک با طیف گسترده ای از موسسات تحقیقاتی انجام می شود. CEG متقاعد شده است که علوم باز به دستیابی به اهداف ما کمک می کند و از دانشمندان خود در ادغام علوم باز در فعالیت های تحقیقاتی خود حمایت می کند. دانشکده CEG شامل 28 گروه تحقیقاتی در هفت بخش زیر است: مدیریت و طراحی مکانیک مواد، سازه های مهندسی، علوم زمین و مهندسی، علوم زمین و سنجش از دور، حمل و نقل و برنامه ریزی، مهندسی هیدرولیک و مدیریت آب.

برای رفتن به وب سایت دانشکده مهندسی عمران و علوم زمین اینجا کلیک کنید.

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 12 مارچ 2023
    • 21 اسفند 1401 می باشد.

روش اپلای برای فاند دکتری مهندسی عمران دلفت

    • لینک مستقیم اپلای: ورود

استادی پلن | نگارش CV | طراحی سایت رزومه | مشاوره تلفنی اپلای

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.