Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

فوریه 17, 2023

فاند دکتری مهندسی هلند

عنوان پرژه فاند دکتری هلند

فاند دکتری مهندسی: پوزیشن دکتری سیستم‌های مبتنی بر داده و طراحی مشترک کنترل برای توربین‌های بادی در مقیاس بزرگ

توسعه سیستم های مبتنی بر داده و کنترل الگوریتم های طراحی مشترک، هم افزایی نظریه کنترل با تکنیک های جدید یادگیری ماشین، برای تقویت عملکرد سیستم های مهندسی شده در آینده.

دانشگاه مقصد برای اپلای

دانشگاه صنعتی دلفت (TU Delft)

مقطع مورد نظر برای اپلای 

مقطع دکتری

مقدار فاند ماهانه برای دانشجوی دکتری

ماهیانه 2541-3247 یورو حقوق برای دانشجو در نظر گرفته شده است.

شرح موقعیت تحصیلی برای بورسیه دکتری مهندسی 

در دهه‌های اخیر، نظریه کنترل کلاسیک کارایی خود را از نظر روش‌شناسی تحلیل و کنترل (طراحی) به اثبات رسانده است.در فاند دکتری مهندسی تئوری کنترل یک عامل کلیدی در تحقق سیستم های پیچیده بوده است. با این حال، افزایش پیچیدگی سیستم منجر به یک رابطه غیرمستقیم فزاینده بین عملکرد خطی تا عملا معنی دار می شود. علاوه بر این، الزامات پیچیده برای عملکرد سیستم، طراحی کنترل کننده را از طریق استفاده تنها از تئوری کنترل کلاسیک پیچیده می کند. هم افزایی کنترل اساسی ایجاد شده با تکنیک های امیدوارکننده یادگیری ماشینی مبتنی بر داده می تواند به طور موثر این چالش های طراحی امروزی را حل کند.

شما الگوریتم‌هایی را برای اعمال سیستم‌های فعال داده کارآمد و کنترل رویکردهای طراحی مشترک ایجاد خواهید کرد. بنابراین، شما به شدت تئوری کنترل تثبیت شده را با تکنیک های جدید مبتنی بر داده در زمینه های یادگیری ماشین (ML) و هوش مصنوعی (AI) هم افزایی خواهید کرد. این امکان طراحی و کالیبراسیون کارآمد سیستم و کنترلر را به صورت هماهنگ فراهم می کند.

الگوریتم‌هایی که توسعه می‌دهید برای توربین‌های بادی، هم در شبیه‌سازی و هم به‌صورت تجربی بر روی مجموعه‌های تونل باد در مقیاس آزمایشگاهی اعمال خواهند شد. منطقه کاربرد بسیار مرتبط است، زیرا توربین های بادی افزایش سریع پیچیدگی سیستم را مشاهده می کنند. نسل بعدی توربین های بادی در مقیاس بزرگ با افزایش تقاضای عملکرد برای برآوردن اهداف انتشار خالص صفر، روز به روز بزرگتر می شوند. این افزایش اندازه منجر به پیچیدگی بیشتر از طریق تعاملات پویا می شود. رشد تصاعدی داده‌های توربین‌های بادی، انگیزه توسعه و بکارگیری تکنیک‌های جدید هم‌طراحی برای دستیابی به عملکرد سطح بعدی است که در نهایت هزینه‌های انرژی‌های تجدیدپذیر را کاهش می‌دهد.

شما به گروه تحقیقاتی کنترل مبتنی بر داده ما ملحق خواهید شد، که بخشی از بخش مرکز دلفت برای سیستم ها و کنترل (DCSC) دانشکده مهندسی مکانیک، دریانوردی و مواد (3mE) است. در DCSC، ماموریت ما در فاند دکتری مهندسی انجام تحقیقات بنیادی در دینامیک و کنترل سیستم ها، شامل مدل سازی پویا، تئوری کنترل پیشرفته و بهینه سازی است. گروه ما دارای سابقه قوی در کنترل انرژی باد است که از طریق کاربرد عملی تأثیر زیادی دارد.

تکنیک هایی که به طور فعال در گروه ما استفاده می شود عبارتند از تئوری کنترل کلاسیک (به عنوان مثال، طراحی مشاهده گر/کنترل، تجزیه و تحلیل دامنه فرکانس، شکل دهی حلقه)، یادگیری ماشین (شامل فرآیندهای گاوسی و شبکه های عصبی)، (اصول اول) مدل سازی سیستم، تطبیقی ​​و یادگیری. کنترل، شناسایی سیستم و کنترل چند متغیره.

شرایط مورد نظر برای اپلای موقعیت تحصیلی

اگر دانش عمیقی از مدل‌سازی سیستم، تحلیل سیستم و مهندسی کنترل (کلاسیک) دارید، و زمانی که تجربه یا علاقه خاصی به تکنیک‌های ML/AI دارید، این موقعیت فاند دکتری مهندسی برای شما مناسب است.

شما فضای کافی برای نمایش مهارت های آموزشی خودکار خود و انجام تحقیقات پیشگامانه به طور مستقل خواهید داشت. شما دارای نگرش قوی تحقیق محور، مهارت های ارتباطی خوب، و توانایی انتقال دانش و ارائه موثر چالش ها و نتایج خود هستید. همچنین، شما مایلید به عنوان یک سرپرست دانشجوی مثبت (فارغ التحصیل) رشد کنید. کار از جاهای دیگر مجاز است، با این حال، نیاز به حضور حداقل چهار روز در هفته در دانشکده TU Delft وجود دارد.

شما همچنین دارید:

    • کارشناسی ارشد در سیستم‌ها و کنترل (مهندسی کنترل)، مکاترونیک، مهندسی مکانیک، آیروالاستیک، یادگیری ماشین یا یک رشته مرتبط.
    • مهارت های برنامه نویسی عالی در MATLAB/Simulink.
    • تسلط عالی به زبان انگلیسی.

زمانی که این موقعیت فاند دکتری مهندسی باعث ایجاد هیجان در شما می شود، حتما درخواست کنید. اگر همه کادرها را علامت نمی‌زنید اما درک عمیقی از مهندسی کنترل دارید، ما قطعاً دوست داریم شما را بشناسیم!

انجام فاند دکتری مهندسی در TU Delft مستلزم تسلط بر زبان انگلیسی در سطح معینی است تا اطمینان حاصل شود که داوطلب می تواند ارتباط و تعامل خوبی داشته باشد، در دوره های آموزش دکتری آموزش داده شده به زبان انگلیسی شرکت کند و مقالات علمی و پایان نامه نهایی بنویسد. برای جزئیات بیشتر لطفاً شرایط پذیرش مدارس تحصیلات تکمیلی را بررسی کنید.

شرایط اپلای فاند دکتری مهندسی 

قرارداد مدت معین: 4 سال.

به داوطلبان دکتری دوره استخدام اصولی 4 ساله اما در قالب 2 قرارداد کاری پیشنهاد می شود. قرارداد اولیه 1.5 ساله با ارزیابی پیشرفت رسمی برو/بدون رفتن ظرف 15 ماه. به دنبال یک قرارداد اضافی برای 2.5 سال باقی مانده با فرض اینکه همه چیز خوب پیش می رود و الزامات عملکرد برآورده می شود.

حقوق و مزایا مطابق با قرارداد کار جمعی برای دانشگاه های هلند است که از 2541 یورو در ماه در سال اول به 3247 یورو در سال چهارم افزایش یافته است. به عنوان کاندیدای دکترا در مدرسه تحصیلات تکمیلی TU Delft ثبت نام خواهید کرد. مدرسه تحصیلات تکمیلی TU Delft یک محیط تحقیقاتی الهام بخش با تیمی عالی از سرپرستان، کارکنان دانشگاهی و یک مربی فراهم می کند. برنامه آموزش دکترا با هدف توسعه مهارت های قابل انتقال، مرتبط با رشته و تحقیق شما انجام می شود.

TU Delft یک بسته جبرانی قابل تنظیم، تخفیف در بیمه سلامت و عضویت ورزشی، و هزینه کار ماهانه ارائه می دهد. می توان برنامه کاری انعطاف پذیری ترتیب داد. برای متقاضیان بین المللی، ما خدمات Coming to Delft و مشاوره شغلی شریک را ارائه می دهیم تا به شما در جابجایی شما کمک کند.

درباره دانشگاه مقصد و تاریخچه

دانشگاه صنعتی دلفت
دانشگاه صنعتی دلفت بر پایه های قوی بنا شده است. TU Delft به عنوان خالق آبراهه هلندی معروف جهانی و پیشگام در بیوتکنولوژی، یک دانشگاه بین المللی برتر است که علم، مهندسی و طراحی را ترکیب می کند. این نتایج در سطح جهانی در آموزش، تحقیق و نوآوری برای مقابله با چالش‌ها در زمینه‌های انرژی، آب و هوا، تحرک، سلامت و جامعه دیجیتال ارائه می‌کند. برای نسل‌ها، مهندسان ما ثابت کرده‌اند که حل‌کننده مشکلات کارآفرینی هستند، هم در تجارت و هم در زمینه اجتماعی.

در TU Delft ما تنوع را به عنوان یکی از ارزش‌های اصلی خود می‌پذیریم و فعالانه مشارکت می‌کنیم تا دانشگاهی باشیم که در آن احساس کنید در خانه هستید و می‌توانید شکوفا شوید. ما برای دیدگاه ها و کیفیت های مختلف ارزش قائل هستیم. ما معتقدیم که این کار ما را نوآورانه تر، جامعه TU Delft را پر جنب و جوش تر و جهان را عادلانه تر می کند. ما با هم، راه حل هایی را با استفاده از فناوری تصور، اختراع و ایجاد می کنیم تا تأثیر مثبتی در مقیاس جهانی داشته باشیم. به همین دلیل از شما دعوت می کنیم که درخواست دهید. درخواست شما مورد توجه منصفانه قرار خواهد گرفت.

چالش. تغییر دادن. تأثیر!

بخش ها

دانشکده مکانیک، دریانوردی و مهندسی مواد
از تراشه به کشتی. از ماشین گرفته تا انسان. از ایده تا راه حل. پژوهش و آموزش در دانشکده 3mE با انگیزه عمیق ریشه‌دار برای درک محیط و کشف مکانیسم‌های زیربنایی آن بر درک اساسی، طراحی، تولید از جمله کاربرد و بهبود محصول، مواد، فرآیندها و سیستم‌های (مکانیکی) تمرکز دارد.

3mE یک دانشکده پویا و نوآور با امکانات آزمایشگاهی با تکنولوژی بالا و دسترسی بین المللی است. این یک دانشکده بزرگ است اما همچنین همه کاره است، بنابراین ما اغلب می‌توانیم با ترکیب رشته‌های مختلف ارتباطات منحصربه‌فردی ایجاد کنیم. این در آموزش عالی و پیشرفته 3mE منعکس شده است، که دانش آموزان را برای تبدیل شدن به مهندسان و دانشمندان مسئول و اجتماعی آموزش می دهد. ما دانش و بینش خود را به راه حل هایی برای مسائل اجتماعی تبدیل می کنیم که به یک جامعه پایدار و توسعه رفاه و رفاه کمک می کند. این چیزی است که ما را در تحقیقات پیشرو، الهام بخش آموزش و همکاری (بین) ملی متحد می کند.

برای ورود به وب سایت دانشکده مهندسی مکانیک، دریانوردی و مواد اینجا کلیک کنید. آیا می خواهید کار در دانشکده ما را تجربه کنید؟ این ویدیوها شما را با برخی از محققان ما و کار آنها آشنا می کند.

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 15 آوریل 2023
    • 26 فروردین 1402 می باشد.

روش اپلای برای فاند دکتری دلفت هلند

    • لینک مستقیم اپلای: ورود

تکمیل فرم پذیرش | پرداخت اینترنتی خارجی | پرداخت هزینه پذیرش

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.