Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

سپتامبر 19, 2022

فاند دکتری هوش مصنوعی انگلستان

فاند دکتری هوش مصنوعی

فقه هوش مصنوعی – به سوی یک رویکرد حقوق طبیعی

یکی از جنبه های اصلی درک قانون، فقه است. ظهور هوش مصنوعی، اتوماسیون و یادگیری ماشینی به طور چشمگیری رویه های روزمره را در سیستم حقوقی و قانون عرفی و همچنین قوانین پارلمانی تغییر داده است. چالش اصلی پیش روی قانون، درک نقش اخلاق در تفسیر حقوقی است.

سنت حقوقی انگلیسی به طور سنتی به سمت پوزیتیویست ها گرایش داشته است، از نوع نمونه ای که H.L.A. هارت سنت انگلیسی، که ارتباط نزدیکی با قانون عرفی دارد، این است که همه حقایق حقوقی توسط حقایق اجتماعی تعیین می شوند. غیر پوزیتیویست ها، که جان فینیس نمونه ای از آنهاست، تمایل دارند با قانون طبیعی، lex natura مرتبط باشند. این رویکرد، به زبان ساده، معتقد است که قضاوت اخلاقی برای تعیین قانون ضروری است.

فقه غیر پوزیتیویستی در قلب علم اقتصاد قرار دارد و اساس کتاب ثروت ملل آدام اسمیت (1776)، متن بنیادی اقتصاد است. اقتصاد، در عین حال که در کاربرد پوزیتیویستی است، از طریق رسانه‌ها راه‌های زیادی را برای این امر پیدا کرده است، بین تعیین هدف‌های اثبات‌گرایانه و غیر اثبات‌گرایانه، همان‌طور که متفکران بزرگی مانند جی. ام. کینز و اخیراً توسط اقتصاددانان سیاسی مانند دارون اچم اوغلو و توماس پیکتی و رفتارگرایان از جمله گواه است. در نقش ریچارد تالر و کاس سانستاین.

این پروژه با مرکز آموزش دکتری UKRI (CDT) در هوش مصنوعی پاسخگو، مسئولیت پذیر و شفاف (ART-AI) مرتبط است. ما برای افراد دارای تجربیات مختلف زندگی با اشتیاق به تحقیق ارزش قائلیم. ماموریت CDT فارغ التحصیل متخصصان مختلف با دیدگاه هایی است که می توانند در جهان بیرون بروند و تفاوت ایجاد کنند.

شرایط لازم جهت تقاضا برای این بورسیه چیست؟

متقاضیان باید مدرک افتخارات درجه یک یا بالاتر در یک موضوع AHSS یا مدرک کارشناسی ارشد در هر رشته ای را داشته باشند یا انتظار دریافت کنند.

شما همچنین باید یک دوره ریاضی یا یک دوره روش های کمی را در دانشگاه گذرانده باشید یا حداقل نمره B را در ریاضیات سطح A یا معادل بین المللی داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: نمونه انگیزه نامه | نگارش تراول پلن

درخواست های رسمی باید از طریق فرم درخواست آنلاین دانشگاه باث و همراه با مقاله درخواست (3500 کلمه) در مورد موضوع زیر باشد:

حقوقدانان و فیلسوفان رومی استدلال کردند که ماهیت قانون نه بر اراده خودسرانه یک حاکم، بلکه بر چیزی استوار است که آنها lex naturae، شرایط طبیعی که هم در جهان و هم در وجود ما وجود دارد، می‌نامند.

قوانین اخلاق، مانند قوانین علم، از انسانیت نشأت نگرفت، بلکه از طبیعت سرچشمه گرفت و ازلی، جهانی و بدیهی بود. آیا ارزش های قدیمی ما می توانند به پذیرش فناوری های جدید هدایت شوند؟ به طور خاص، آیا «قانون طبیعی» می تواند رفتار هوش مصنوعی را در جامعه ما ترتیب دهد؟ بحث و گفتگو.

سوالات مربوط به فرآیند درخواست باید به آدرس این لینک ارسال شود.

اطلاعات فاند پوزیشن دکتری:

دانشجویان ART-AI CDT بر اساس رقابت در دسترس هستند و به متقاضیان توصیه می شود که زودتر درخواست دهند زیرا پیشنهادات از ژانویه به بعد ارائه می شود.

بودجه هزینه های تحصیل و نگهداری را با نرخ کمک هزینه دکتری UKRI (17668 پوند در سال در سال 2022/23، افزایش سالانه مطابق با کاهش دهنده تولید ناخالص داخلی) تا 4 سال پوشش می دهد.

ما همچنین از درخواست های نامزدهایی که می توانند منابع مالی خود را تامین کنند، استقبال می کنیم.

بورسیه جهت تحصیل در چه رشته هایی ارایه شده است؟

  • هوش مصنوعی
  • اخلاق
  • اقتصاد
  • قانون
  • اقتصاد سیاسی
  • سیاست عمومی

روش اپلای:

شما می توانید با لینک زیر به صورت مستقیم فرآیند اپلای تحصیلی خود را دنبال کنید:

لینک اپلای: ورود

 

 

استادی پلن | نگارش CV | طراحی سایت رزومه | مشاوره تلفنی اپلای

 

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.