Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

مارس 25, 2023

فاند فوق دکتری مهندسی هلند

عنوان پروژه فول فاند هلند 

فاند فوق دکتری مهندسی: موقعیت شغلی در یادگیری ماشین علمی

دانشگاه مقصد برای اپلای

مرکز ریاضیات و انفورماتیک (CWI)

مقطع مورد نظر برای اپلای

مقطع فوق دکتری

مقدار فاند ماهانه برای دانشجوی فوق دکتری

ماهیانه 3778-5196 یورو حقوق برای دانشجو در نظر گرفته شده است.

شرح موقعیت تحصیلی برای فاند فوق دکتری مهندسی

Centrum Wiskunde & Informatica (CWI) یک موسسه تحقیقاتی ملی هلند برای فاند فوق دکتری مهندسی ریاضیات و علوم کامپیوتر است که در آمستردام مستقر است. CWI در تلاش است تا یک موسسه تحقیقاتی متنوع و فراگیر باشد. برای دستیابی به نمایندگی متعادل در موقعیت‌های رهبری، درخواست‌های پژوهشگران زن (از جمله شناسایی به عنوان) را برای تعدادی از فرصت‌های شغلی که در طول سال جاری خواهیم داشت، اولویت‌بندی می‌کنیم.

یکی از این جاهای خالی است

موقعیت شغلی فاند فوق دکتری مهندسی

در مورد یادگیری ماشین علمی و کمی سازی عدم قطعیت.

شرح شغل
هدف گروه محاسبات علمی CWI تقویت فعالیت های تحقیقاتی و موقعیت بین المللی خود در زمینه یادگیری ماشین علمی (SciML) و کمی سازی عدم قطعیت (UQ) است. ما به دنبال افراد با استعدادی هستیم که مشتاق توسعه خط خلاقانه تحقیقات بنیادی خود در این موضوعات هستند. به طور خاص، پژوهش ما بر ترکیب مدل‌سازی کلاسیک ریاضی-فیزیکی (به عنوان مثال، مبتنی بر PDE) با تکنیک‌های مبتنی بر داده‌های اخیر (مانند شبکه‌های عصبی) برای رسیدن به مدل‌های کارآمد و پیش‌بینی‌کننده، که می‌توانند در مسائل پیچیده مانند چند مورد استفاده قرار گیرند، متمرکز است. مشکلات مقیاس، شبیه سازی جریان سیال و دینامیک مولکولی. نمونه هایی از موضوعات تحقیقاتی فعلی در این گروه عبارتند از مدل های مرتبه کاهش یافته، مدل های بسته شدن، شبیه سازی رویداد نادر، کمی سازی عدم قطعیت و معادلات دیفرانسیل عصبی. ما از متقاضیانی دعوت می کنیم که در این موضوعات سابقه کار دارند، اما همچنین برنامه های بسیار استقبال کننده ای هستند که می توانند تخصص گروه ما را در جهت های جدید گسترش دهند، به عنوان مثال در جهت یادگیری مبتنی بر فیزیک، کنترل بهینه، یا جذب داده ها.

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

شما یک ریاضیدان کاربردی با مدرک دکترا و با علایق تحقیقاتی در محاسبات علمی، یادگیری ماشین و معادلات دیفرانسیل جزئی هستید. شما در یک یا چند مورد از این زمینه ها تخصص عمیقی دارید. ترجیحاً آنها را برای مقابله با مشکلات چالش برانگیز، مانند ناشی از کاربردهای عملی، ترکیب کنید.

شما توانایی خود را در انجام تحقیقات تاثیرگذار ثابت کرده اید. شما یک چشم انداز تحقیقاتی، با ایده های روشنی که می خواهید به طور علمی کشف کنید، ایجاد کرده اید. شما مشتاق هستید که مهارت های آموزشی و تامین مالی خود را بیشتر توسعه دهید، و فعالانه در ابتکارات CWI برای انجمن های ریاضیات و علوم کامپیوتر هلند مشارکت کنید و به توسعه آنها کمک کنید. شما به خوبی ارتباط برقرار می کنید و از توسعه همکاری های (بین) ملی لذت می برید. در نظارت بر دانشجویان و داوطلبان دکتری، شما پاسخگوی نیازهای آنها هستید.

کد تنوع
CWI نیروی کار متنوع را تشویق می‌کند: ما تلاش می‌کنیم استعداد و خلاقیت را با گرد هم آوردن افراد با پیشینه‌ها و فرهنگ‌های مختلف توسعه دهیم. ما بر اساس توانایی ها و استعدادها جذب و انتخاب می کنیم. ما قویاً همه افراد دارای شرایط مناسب را تشویق می‌کنیم که بدون در نظر گرفتن سن، جنسیت، منشاء، گرایش جنسی یا توانایی‌های فیزیکی برای این موقعیت شغلی درخواست دهند.

شرایط اپلای فاند فوق دکتری مهندسی

موقعیت شغلی فاند فوق دکتری مهندسی در CWI بسته به تجربه قبلی شما برای سه یا پنج سال است. در طول این دوره از شما حمایت می شود تا به سمت یک موقعیت دائمی کار کنید. شرایط استخدام با یک قرارداد کار جمعی (“CAO-onderzoeksinstellingen”) تنظیم شده است. بسته به تجربه کاری مرتبط، حقوق اولیه ناخالص ماهانه به صورت تمام وقت از 4064 یورو تا 6355 یورو متغیر است و علاوه بر آن کمک هزینه تعطیلات 8 درصد از حقوق ناخالص سالانه و پاداش پایان سال 8.33 درصد است.

شرایط کاری جذاب در CWI
ما امکانات راحت ارائه می دهیم و ساعات کاری انعطاف پذیری داریم (تا حدی کار از خانه)، از جمله مزایا، و مربیگری حرفه ای و آموزش و پشتیبانی را برای مثال ارائه می دهیم. کمک نویسی
ما در زمینه مسکن برای کارمندان مهاجر کمک می کنیم، و اگر پذیرش این موقعیت به این معنی است که شریک زندگی شما باید شغل دیگری پیدا کند، ما نیز می توانیم کمک کنیم.

درباره دانشگاه مقصد و تاریخچه

مرکز ریاضیات و انفورماتیک
Centrum Wiskunde & Informatica (CWI) مؤسسه ملی تحقیقاتی هلند برای ریاضیات و علوم رایانه است و بخشی از سازمان مؤسسه‌های شورای تحقیقات هلند (NWO) است. ماموریت CWI انجام تحقیقات پیشرو در ریاضیات و علوم کامپیوتر، تولید دانش جدید در این زمینه ها و انتقال آن به تجارت، صنعت و جامعه به طور کلی است.

CWI یک مؤسسه بین‌المللی است، با 160 دانشمند از تقریباً 27 کشور، فضایی غیررسمی و خطوط ارتباطی کوتاه. ما یک کمیته فعالیت داریم که فعالیت های بعد از کار و یک شبکه غیررسمی زنان را سازماندهی می کند.

CWI در پارک علمی آمستردام، خانه AMS-IX واقع شده است، که در حال حاضر در حال توسعه به یک مکان اصلی تحقیقات در علوم فیزیکی در هلند است، که محل نگهداری علوم دانشگاه آمستردام و همچنین چندین موسسه تحقیقاتی ملی دیگر است. به CWI.

بخش

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گروه، لطفا به صفحه گروه مراجعه کنید و ویدیوی آنها را تماشا کنید.
https://www.cwi.nl/en/groups/scientific-computing/

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 14 می 2023
    • 24 اردیبهشت 1402 می باشد.

روش اپلای برای فاند فوق دکتری هلند

    • لینک مستقیم اپلای: ورود

تکمیل فرم پذیرش | پرداخت اینترنتی خارجی | پرداخت هزینه پذیرش

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.