Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

دسامبر 4, 2022

فاند فوق دکتری هوش مصنوعی هلند

عنوان پروژه فوق دکتری هلند

فاند فوق دکتری هوش مصنوعی: موقعیت پسا دکتری پروژه هوش مصنوعی کوانتومی

دانشکده حقوق، دانشگاه کپنهاگ، به دنبال درخواست برای یک موقعیت فوق دکتری است. این موقعیت بخشی از پروژه هوش مصنوعی کوانتومی است. این موقعیت از 1 می 2023 و برای مدت دو سال در دسترس است.

دانشگاه مقصد برای اپلای 

دانشگاه کپنهاگ

مقطع مورد نظر برای اپلای

مقطع فوق دکتری

شرح موقعیت تحصیلی برای فاند فوق دکتری هوش مصنوعی

پروژه و موقعیت

هوش مصنوعی کوانتومی

چرا مهم است؟

 فاند فوق دکتری هوش مصنوعی بر این موضوع تمرکز دارد که چرا هوش مصنوعی کوانتومی ممکن است در چارچوب تنظیمات قانونی، نظارتی و حاکمیتی مهم باشد. هدف پروژه کاوش، نقشه برداری و ساختار فضای مشکل بالقوه است. به این ترتیب، این یک پروژه مشکل یابی خواهد بود (برخلاف جهت گیری حل مسئله ارتدوکس تر). به عبارت دیگر، این پروژه پسا دکترا به دنبال تولید پاسخ های ملموس یا پیشبرد سیاست های پیشنهادی در مواجهه با هوش مصنوعی کوانتومی و چالش های بالقوه ای نیست که ممکن است ایجاد یا آشکار کند. در عوض، ما به دنبال ایجاد مجموعه ای از سوالات بهتر هستیم.

از آنجایی که این پروژه پسا دکترا در کنسرسیوم Q-Shift (https://www.quantumstateofworld.com/) با بودجه CHANSE واقع شده است، که بر تأثیر هوش مصنوعی کوانتومی بر فرآیندهای تصمیم گیری انسانی تأکید دارد، این پروژه پسا دکترا برای بررسی بالادستی پیش بینی شده است. و مسائل پایین دستی به سوالات ملموس تر پیرامون خود فرآیند تصمیم گیری. برای مسائل بالادستی، این می‌تواند شامل این باشد که چگونه هوش مصنوعی کوانتومی چشم‌انداز اجتماعی-تکنیکی را تغییر می‌دهد: وقتی نوبت به طراحی معماری انتخاب می‌رسد. تغییر حالات عاطفی؛ فعال کردن سوگیری های روانی؛ ساختار ورودی حسی و اطلاعاتی؛ واسطه احساس و ادراک؛ و درک ما از واقعیت را تحریف می کند. برای مسائل پایین دستی، پروژه های بالقوه ممکن است بررسی کنند که چگونه فرآیند یادگیری زندگی با هوش مصنوعی کوانتومی ممکن است: ارزش شناسی ما را تغییر دهد. اولویت‌ها و ترجیحات خود را مجدداً تنظیم کنیم و روشی را که ریسک‌ها درک، درک و پرداخته می‌شوند، اصلاح کنیم.

گفته شد، از آنجایی که این یک پروژه مشکل یابی است، عرض جغرافیایی گسترده ای برای تعریف پروژه و رویکرد آن (و همچنین تمام بخش های دیگر پروژه) وجود دارد. به این ترتیب، از متقاضیان دعوت می‌شود خلاصه‌ای از نحوه اعمال رویکرد مشکل‌یابی در هوش مصنوعی کوانتومی، از جمله حوزه‌های تاکیدی و آنچه که متقاضی برای پروژه و کنسرسیوم Q-Shift ارائه می‌دهد، ارائه دهند. با توجه به ماهیت مشکل یابی این پروژه پسا دکتری، هیچ انتظاری وجود ندارد که متقاضیان با جنبه های قانونی، نظارتی یا حاکمیتی هوش مصنوعی (کوانتومی یا غیر کوانتومی) آشنایی داشته باشند: در واقع دیدگاه های تازه و غواصی عمیق اغلب به بینش نیاز دارند. خارجی ها

فاند فوق دکتری هوش مصنوعی شامل تحقیق و تعهد تدریس طبق دستورالعمل رئیس برای کارکنان دانشکده است.

متقاضیان تشویق می شوند تا با مراجعه به وب سایت دانشکده: www.jura.ku.dk با حوزه های تحقیقاتی و برنامه های آموزشی دانشکده آشنا شوند.

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

فاند فوق دکتری هوش مصنوعی به مدارک تحصیلی دکترا، JSD یا مدرک معادل در حقوق، اقتصاد یا علوم اجتماعی نیاز دارد. انتظار می رود همه متقاضیان بتوانند از انگلیسی به عنوان زبان کاری (نوشتاری و گفتاری) استفاده کنند. نامزدهای موفق پتانسیل روشنی برای ارائه نشریات تحقیقاتی با کیفیت بالا نشان خواهند داد.

در ارزیابی کلی، بر پتانسیل تحقیق و تدریس متقاضی تاکید خواهد شد. تاکید ویژه بر جاه طلبی متقاضی برای توسعه و اجرای ایده های تحقیقاتی جدید، که ممکن است تاثیر بین المللی داشته باشد، خواهد بود. علاوه بر این، دانشکده بر علاقه و ترجیحاً تجربه قبلی متقاضی در کار با سایر محققان برای انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و آموزشی جمعی تأکید می‌کند و از توانایی اثبات شده متقاضی برای کمک ارزشمند در این زمینه استقبال می‌کند.

اطلاعات بیشتر در مورد شرایط صلاحیت برای استادیار در دستور وزیر در مورد ساختار شغلی کارکنان دانشگاهی در دانشگاه‌ها را اینجا بخوانید.

شرایط اپلای فاند فوق دکتری هوش مصنوعی 

این انتصاب موقت است و بر اساس توافق نامه بین وزارت دارایی دانمارک و کنفدراسیون انجمن های حرفه ای دانمارک (Akademikernes Centralorganisation، AC) انجام خواهد شد. علاوه بر حقوق پایه، ماهانه یک مکمل سالیانه دریافت می کنید و کل سهمی معادل 17.1 درصد حقوق و اضافه سالانه به صندوق بازنشستگی شما پرداخت می شود. امکان مذاکره برای اضافه حقوق بیشتر وجود دارد. یک طرح مالیاتی ویژه به محققانی که در خارج از کشور استخدام می شوند ارائه می شود، در این صفحه اصلی بیشتر بخوانید: https://ism.ku.dk/salary-tax-pension/tax/

اگر قصد درخواست از خارج از کشور را دارید، ممکن است اطلاعات مفیدی در مورد نحوه کار در دانمارک و UCPH پیدا کنید. اطلاعات بیشتر را در اینجا بیابید: https://www.nyidanmark.dk/en-GB و https://ism.ku.dk

درباره دانشگاه مقصد و تاریخچه

دانشکده حقوق یکی از شش دانشکده در دانشگاه کپنهاگ است. این دانشکده تحقیقات، آموزش و انتشار دانش را در حوزه حقوقی انجام می دهد. تحقیقات تا حدی در مراکز تحقیقاتی و گروه هایی با تمرکز بر حوزه های موضوعی مورد علاقه سازماندهی می شود. این دانشکده حدود 110 محقق تمام وقت و تقریبا. 60 دانشجوی دکترا و همچنین تقریبا. 75 کارمند اداری علاوه بر این، تقریبا 400 مدرس پاره وقت در مورد برنامه های حقوقی تدریس می کنند که در آن تقریباً. 4500 دانش آموز ثبت نام کرده اند. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت دانشکده مراجعه کنید: http://jura.ku.dk/english.

دانشگاه Københavns به تقریباً 10000 کارمند خود فرصت هایی می دهد تا از استعدادهای خود در یک محیط جاه طلبانه و غیررسمی نهایت استفاده را ببرند. ما چارچوب های سنتی و مدرن را برای آموزش و تحقیق رایگان در سطح بین المللی بالا تضمین می کنیم. ما به دنبال پاسخ و راه حل برای مشکلات رایج هستیم و دانش جدید را برای دیگران در دسترس و مفید قرار می دهیم.

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 15 ژانویه 2023
    • 25 دی 1401 می باشد.

روش اپلای برای فاند فوق دکتری کپنهاگ هلند

    • لینک اپلای مستقیم: ورود

تکمیل فرم پذیرش | پرداخت اینترنتی خارجی | پرداخت هزینه پذیرش

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.