Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

نوامبر 15, 2022

فاند پسا دکتری جامعه شناسی رفتاری هلند

4/5 - (4 امتیاز)

عنوان پروژه فاند پسا دکتری هلند

فاند پسا دکتری جامعه شناسی رفتاری: سناریوهای حاکمیت محقق پسا دکتری برای آلودگی صفر دریاهای اروپا

دانشگاه مقصد برای اپلای

دانشگاه و تحقیقات واگنینگن

مقطع مورد نظر برای اپلای

مقطع پسا دکتری

شرح موقعیت تحصیلی برای فاند پسا دکتری جامعه شناسی رفتاری

گروه سیاست زیست محیطی دانشگاه واگنینگن به دنبال یک محقق فوق دکترا برای برنامه سرمایه گذاری شده در Horizon Europe منبع به دریاها – آلودگی صفر 2030 (SOSZeroPol2030) است.

SOSZeroPol2030 از هدف اتحادیه اروپا برای دستیابی به آلودگی صفر در دریاهای اروپا تا سال 2030 همانطور که در استراتژی آلودگی صفر اتحادیه اروپا تصریح شده است، حمایت می کند. SOS-ZEROPOL2030 یک چارچوب بدون آلودگی دریاهای اروپایی به رهبری ذینفعان را طراحی، تولید و ارائه خواهد کرد که راهنمایی های عملی را از «منبع تا دریا» در مورد نحوه رسیدگی به کاستی ها در رویکردهای مدیریت آلودگی دریایی و مدیریت موجود ارائه می دهد. این چارچوب منابع اصلی، مسیرها و اثرات آلاینده‌های میکروپلاستیک‌ها (ذرات سایش تایر) و مواد شیمیایی (PFAS) را که در طول، تولید، استفاده و پایان عمر رخ می‌دهند و چشم‌انداز حاکمیت فعلی را شناسایی می‌کند. همچنین به دانش در مورد موانع پیشگیری موثر و کارآمد، کاهش، کاهش و نظارت بر آلودگی دریایی در دریاهای اروپا کمک خواهد کرد.

به عنوان پسادکتر SOSZeroPol2030 شما یک روش مشارکتی را برای توسعه چارچوب آلودگی صفر توسعه داده و عملیاتی می‌کنید. شما این کار را با ایجاد یک نمای کلی از محدودیت‌ها و بهترین شیوه‌های تلاش‌های حاکمیتی فعلی برای دستیابی به آلودگی صفر انجام خواهید داد، به‌ویژه با توجه به میکروپلاستیک‌ها (ذرات سایش تایر) و مواد شیمیایی (PFAS) در اتحادیه اروپا و دریاهای منطقه‌ای آن. این روش شما را ملزم به سازماندهی یک برنامه آزمایشگاه زنده برای انجام 6 آزمایشگاه زنده منطقه ای می کند که رویکرد بین رشته ای را برای درک حاکمیت مسیرهای منبع تا دریا آلودگی میکروپلاستیک و شیمیایی تکمیل و ترکیب می کند. شما همچنین سناریوهایی را ایجاد خواهید کرد که از طریق آنها می توان به جاه طلبی های صفر آلودگی اتحادیه اروپا دست یافت.

شما در گروه سیاست زیست محیطی قرار می گیرید و مستقیماً با دکتر همکاری می کنید و توسط او هدایت می شوید. آسترید هندریکسن و دکتر. جودیت ون لیوون. شرکای کنسرسیوم SOSZeroPol2030 از موسسات تحقیقاتی مرتبط دریایی مختلف در چندین کشور اتحادیه اروپا هستند. پروژه فاند پسا دکتری جامعه شناسی رفتاری توسط بنیاد علوم ایرلند مرکز تحقیقات انرژی، آب و هوا و تحقیقات دریایی و نوآوری کالج دانشگاه کورک هماهنگ شده است.

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

    • مدرک دکترا (PhD) در علوم اجتماعی محیطی، علوم سیاسی، جغرافیا، جامعه شناسی، روش شناسی تحقیقات علمی اجتماعی یا یک رشته مرتبط
    • تجربه ثابت شده با تحقیقات علمی اجتماعی در مورد مسائل پیچیده حاکمیتی، ترجیحاً در حوزه پایداری و/یا دریایی
    • تجربه ثابت شده با روش های تحقیق میان رشته ای، ترجیحاً شامل آزمایشگاه های زنده (یا رویکردهای مشابه)
    • تمایل و تعهد به همکاری در یک تیم تحقیقاتی متنوع و نوشتن نشریات مشترک در یک محیط بین رشته ای
    • ذهن خلاق و انتقادی نسبت به تحقیقات بین رشته ای و فرا رشته ای و توانایی ایجاد شبکه در حوزه پروژه
    • مهارت های نوشتاری از جمله انتشارات در مجلات بین المللی بررسی شده را نشان داد
    • مهارت های مدیریت پروژه
    • تسلط به زبان انگلیسی

شرایط اپلای فاند پسا دکتری جامعه شناسی رفتاری

دانشگاه و تحقیقات واگنینگن شرایط کاری عالی را ارائه می دهد. چند نکته برجسته از قرارداد کار دسته جمعی ما عبارتند از:

    • مرخصی تعطیلات، مرخصی تحصیلی و مرخصی با حقوق جزئی والدین؛
    • ساعات کاری که می تواند مورد بحث و تنظیم قرار گیرد تا بهترین تعادل بین کار و زندگی را فراهم کند.
    • گزینه ای برای دریافت غرامت اضافی / ساعات تعطیلات با کار بیشتر، تا 40 ساعت در هفته؛
    • تمرکز زیادی بر سرزندگی وجود دارد و شما می توانید با هزینه اندک از امکانات ورزشی موجود در محوطه دانشگاه استفاده کنید.
    • پاداش ثابت دسامبر 8.3٪؛
    • طرح بازنشستگی عالی

ما به شما یک قرارداد کاری 0.8 FTE برای یک دوره 42 ماهه با شروع ترجیحی تا حد امکان نزدیک به 1 فوریه 2023 پیشنهاد می کنیم. حداکثر حقوق ناخالص 3.974 یورو در ماه برای یک هفته کاری کامل 38 ساعته مطابق با توافق نامه کار جمعی دانشگاه های هلند است. بودجه برای یک موقعیت دو ساله تضمین شده است. این موقعیت در ابتدا برای یک سال است اما بسته به عملکرد تمدید خواهد شد.

دانشگاه و تحقیقات واگنینگن فرصت های پیشرفت و تحرک داخلی را با یک سیاست استخدام داخلی تشویق می کند. گزینه های زیادی برای ابتکار شخصی در یک محیط یادگیری وجود دارد و ما فرصت های آموزشی عالی را ارائه می دهیم. ما موقعیت منحصر به فردی را در یک محیط بین المللی با فضای کاری دلپذیر و باز ارائه می دهیم.
شما قرار است در سبزترین و مبتکرترین پردیس هلند و در دانشگاهی که برای هفدهمین بار متوالی به عنوان “بهترین دانشگاه” در هلند انتخاب شده است، کار کنید.

دانشگاه و تحقیقات واگنینگن دانشگاه و مرکز تحقیقاتی علوم زیستی است. موضوعاتی که ما با آنها سروکار داریم برای همه افراد در سراسر جهان مرتبط است و Wageningen، بنابراین، جامعه بین المللی بزرگی دارد و چیزهای زیادی برای ارائه به کارمندان بین المللی دارد. متقاضیانی که از خارج از کشور به هلند مهاجرت می کنند ممکن است واجد شرایط تخفیف مالیاتی خاص باشند که به عنوان حکم 30 درصدی شناخته می شود. تیم مشاوران ما در مورد رویه های مهاجرت هلند به شما در مراحل درخواست ویزا برای خود و در صورت وجود برای خانواده کمک می کنند.

احساس خوش آمد گویی به خوبی با آگاهی داشتن ارتباط دارد. صفحه جامعه بین المللی دانشگاه و تحقیقات Wageningen حاوی اطلاعات عملی در مورد کارهایی است که ما می توانیم برای حمایت از کارمندان بین المللی و دانشجویانی که به Wageningen می آیند انجام دهیم. علاوه بر این، ما می‌توانیم با هرگونه مشاوره و اطلاعات اضافی در مورد کمک به شریک زندگی خود برای یافتن شغل، مسکن، تحصیل و سایر مسائل به شما کمک کنیم.

درباره دانشگاه مقصد و تاریخچه

دانشگاه و تحقیقات واگنینگن
ماموریت دانشگاه و تحقیقات Wageningen “کاوش پتانسیل طبیعت برای بهبود کیفیت زندگی” است. تحت عنوان دانشگاه و تحقیقات واگنینگن، دانشگاه واگنینگن و موسسات تحقیقاتی تخصصی بنیاد تحقیقات واگنینگن در یافتن راه‌حل‌هایی برای پرسش‌های مهم در حوزه غذای سالم و محیط زندگی با یکدیگر همکاری کرده‌اند. دانشگاه و تحقیقات Wageningen با حدود 30 شعبه، 7200 کارمند (6400 فوت) و 13200 دانشجو و بیش از 150000 شرکت کننده در آموزش طولانی مدت WUR یکی از سازمان های پیشرو در حوزه خود است. رویکرد منحصر به فرد Wageningen در رویکرد یکپارچه آن به مسائل و همکاری بین رشته های مختلف نهفته است.

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 6 دسامبر 2022
    • 15 آذر 1401 می باشد.

روش اپلای برای فاند پسا دکتری جامعه شناسی رفتاری

    • لینک اپلای مستقیم: ورود

توصیه نامه | موتیویشن لتر | ریسرچ پروپوزال | نمونه رایتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.