Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

دسامبر 18, 2022

فول فاند دکتری اقتصاد سلامت هلند

عنوان پروژه فاند دکتری هلند

فول فاند دکتری اقتصاد سلامت: جای خالی دکتری

ما به دنبال دو دانشجوی دکتری با انگیزه، مشتاق و جاه طلب هستیم که تمایل زیادی به اقتصاد سلامت، سیاست مراقبت های بهداشتی و علوم محاسباتی دارند.

دانشگاه مقصد برای اپلای

موسسه سرطان هلند

مقطع مورد نظر برای اپلای

مقطع دکتری

فاند ماهانه برای دانشجوی دکتری

ماهیانه 2972-3620 یورو حقوق برای دانشجو در نظر گرفته شده است.

شرح موقعیت تحصلی برای فول فاند دکتری اقتصاد سلامت

موسسه سرطان هلند همراه با بیمارستان Antoni van Leeuwenhoek یک مرکز جامع سرطان را تشکیل می دهد که برتری را در تمام مراحل تحقیقات ضد سرطان و مراقبت از بیمار ترکیب می کند. . این دانشگاه در آمستردام واقع شده است و در تمام زمینه های اصلی سرطان شناسی، با تاکید ویژه بر ایمنی شناسی، زیست شناسی سلول های سرطانی، و تحقیقات ترجمه، تحقیقات انجام می دهد. این یک محیط بین المللی محرک با محققان و پزشکان نزدیک است.

گروه تحقیقاتی پروفسور دکتر. V.P. Retèl & Prof. Dr. W.H van Harten ارزیابی فناوری سلامت (HTA) و تحقیقات اقتصادی سلامت را در طول مسیر ترجمه انجام می‌دهد و هدف آن کمک به دسترسی سریع بیماران در صورت نوآوری‌های امیدوارکننده است. در NKI، مطالعات اقتصادی سلامت و ارزیابی‌های فناوری سلامت (HTA) از مراحل اولیه تحقیقات که منجر به نوآوری‌های بالینی می‌شود، اهمیت فزاینده‌ای پیدا کرده‌اند. آنها به اطلاع رسانی در مورد تصمیمات خط مشی و پوشش، هدایت فرآیند تحقیق ترجمه، و پیش بینی پیشرفت های تکنولوژیکی و محیطی کمک می کنند. گروه ما بخشی از بخش تحقیقات روانی و اپیدمیولوژیک است و متشکل از 1 فوق دکترا، 5 دکترا، 1 دستیار پژوهشی و تعدادی دانشجوی کارشناسی ارشد است.

پروژه
در گروه تحقیقاتی خود، ما به دنبال دو فرد با استعداد و جاه طلب هستیم تا در راستای پروژه OncoValue تحقیق کنند. این پروژه فول فاند دکتری اقتصاد سلامت توسط کنسرسیومی از مراکز سرطان اروپا و به رهبری مرکز جامع سرطان بیمارستان دانشگاه هلسینکی انجام می شود. گروه NKI یک شریک ارشد در این پروژه و رهبر بسته کاری HTA (WP) است. این WP به ویژه بر توسعه و استفاده از HTA مبتنی بر داده های دنیای واقعی در بیمارستان های اروپایی، مسائل توسعه روش شناختی، و HTA گسترده (از جمله مسائل اخلاقی، حقوقی، اجتماعی/سازمانی) تمرکز دارد.

OncoValue یک پروژه مشترک با بودجه اتحادیه اروپا از بیمارستان‌های سرطانی پیشرو و شرکت‌های فن‌آوری داده رایگان در شش کشور عضو اتحادیه اروپا (یعنی فنلاند، هلند، دانمارک، آلمان، پرتغال و ایتالیا) است. هدف این پروژه تولید و امکان گنجاندن داده های دنیای واقعی با کیفیت بالا (RWD) تصمیم گیری نظارتی و بازپرداخت است. RWD از تصمیم‌گیری در مورد اثربخشی داروها، کاهش هزینه‌های اضافی برای داروهایی با مزایای بالینی محدود و از دستورالعمل‌های بالینی مبتنی بر شواهد حمایت می‌کند. ما تخمین می زنیم که ترکیب استفاده از داده های ساختاریافته و بدون ساختار برای سال های آینده اجتناب ناپذیر است. با استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی (AI)، گزینه‌هایی را برای تبدیل داده‌های هزینه بالینی ساختار نیافته به داده‌های ساختاریافته مجهز به امکان تحلیل و ارزیابی فناوری سلامت بررسی خواهیم کرد.

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

دکتری 1: “توسعه چارچوبی برای HTA مبتنی بر داده های دنیای واقعی در انکولوژی”
این موقعیت Ph.D به سمت چارچوبی برای HTA مبتنی بر داده های دنیای واقعی کار خواهد کرد. در این موقعیت فول فاند دکتری اقتصاد سلامت، الزامات بدن‌های HTA برای پذیرش تحلیل‌ها و نتایج HTA مبتنی بر RWD را بررسی خواهید کرد. شما چارچوبی را برای استفاده از HTA مبتنی بر RWD برای تصمیم‌گیری نظارتی ایجاد خواهید کرد که شامل حداقل داده‌های ورودی مورد نیاز برای انجام HTA (اولیه) و شامل داده‌های نظارتی با کیفیت بالا (به عنوان ارزش افزوده در مقایسه با داده‌های آزمایشی) است. علاوه بر این، شما برای ایجاد مدل هایی که در واقع سطح جدیدی از شواهد را با ترکیب و/یا مقایسه توسعه سنتی “پرونده” HTA با رویکردهای مبتکرانه مبتنی بر RWD ایجاد می کنند، به چالش کشیده می شوند. چارچوبی که با همکاری نزدیک با دانشجوی دکتری دیگر ایجاد می‌کنید، یک الگوریتم HTA مبتنی بر RWD را که در موارد استفاده آزمایشی داخلی و خارجی آزمایش خواهید کرد، مطلع می‌کند. برای خلبانان خارجی با مراکز سرطان در اروپا و هلند کار خواهید کرد. این دکترا علاوه بر NKI به دانشگاه اراسموس روتردام وابسته خواهد بود.

دکتری 2 “کاوش در روش “آینده” HTA مبتنی بر داده های بیمارستانی در دنیای واقعی”
این موقعیت دکترا یک دیدگاه اجتماعی-فناوری را برای توسعه روش HTA “مطمئن با آینده” با استفاده از داده های دنیای واقعی دارد. ابتدا جنبه‌های مرتبط با ELSI مانند تولید فنی واقعی داده‌ها از منابع داده‌های مختلف (دریاچه داده اطراف یک موسسه بهداشتی)، جنبه‌های اخلاقی و قانونی و قابلیت تعمیم برای کشورهای اتحادیه اروپا با توجه به الزامات HTA مورد بررسی قرار خواهند گرفت. شما با داده های ساختاریافته و بدون ساختار در طول مسیر بالینی کار خواهید کرد تا عناصر (مانند “بلوک های داده”) لازم برای HTA را شناسایی کنید. چارچوبی که با همکاری نزدیک با دانشجوی دکتری دیگر ایجاد می‌کنید، یک الگوریتم HTA مبتنی بر RWD را که در موارد استفاده آزمایشی داخلی و خارجی آزمایش خواهید کرد، مطلع می‌کند. برای خلبانان خارجی با مراکز سرطان در اروپا و هلند کار خواهید کرد. این دکترا به دانشگاه Twente، Enschede، علاوه بر NKI، وابسته خواهد بود.

شرایط شغلی خاص دکترا
ما به دنبال دو محقق با تخصص و تجربه زیر هستیم:

    • شما دارای مدرک کارشناسی ارشد در علوم بهداشتی یا اقتصاد سلامت یا اپیدمیولوژی یا علوم محاسباتی یا اقتصاد سنجی یا مدرک مرتبط هستید
    • شما علاقه مند به مدل سازی تصمیم گیری کاربردی در حوزه مراقبت های بهداشتی هستید (ارتباط ما با کلینیک بسیار قوی است).
    • مهارت های ارتباطی قوی، چه نوشتاری و چه شفاهی (انگلیسی). مهارت های زبان هلندی مورد نیاز نیست، اما می تواند برای PhD 1 در صورت کار با RWD مفید باشد.

شرایط اپلای فول فاند دکتری اقتصاد سلامت

قرارداد مدت معین: 4 سال.

شما در یک محیط علمی پویا بین المللی کار خواهید کرد و با همکاران در بیمارستان Antoni van Leeuwenhoek، NKI و سایر موسسات تحقیقاتی اروپایی همکاری خواهید کرد. دانشجویان دکترا وارد دانشکده انکولوژی آمستردام می شوند و این فرصت را دارند که دوره های متعددی را با کیفیت بالا دنبال کنند.

    • دستمزد ناخالص در ماه بین 2972 ​​یورو تا 3620 یورو بر اساس مقیاس استاندارد حقوق دکترا هلند بسته به تجربه قبلی متغیر است. شرایط استخدام مطابق با CAO Ziekenhuizen (قرارداد کار جمعی برای بیمارستان ها) خواهد بود.
    • این موقعیت برای 4 سال است. هزینه های سفر شما 0.19 یورو در هر کیلومتر بازپرداخت می شود. پارکینگ رایگان در Antoni van Leeuwenhoek نیز بخشی از بسته است. پرسنل برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و دوچرخه تحریک می شوند و بنابراین ما یک ترتیب جالب برای دوچرخه سواران و/یا تخفیف در کارت ویزیت NS ارائه می دهیم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثانویه لطفاً به وب سایت ما مراجعه کنید: https://www.nki.nl/careers-study/how-to-apply/.

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 3 ژانویه 2023
    • 13 دی 1401 می باشد.

روش اپلای برای فول فاند دکتری امستردام

    • لینک مستقیم اپلای: ورود

تکمیل فرم پذیرش | پرداخت اینترنتی خارجی | پرداخت هزینه پذیرش

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.