Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

دسامبر 11, 2022

فول فاند دکتری حقوق عمومی هلند

عنوان پروژه فاند دکتری هلند

فول فاند دکتری حقوق عمومی: پژوهشگر دکتری در رشته حقوق عمومی و حاکمیت

دانشگاه تیلبورگ | دانشکده حقوق تیلبورگ به دنبال محقق دکترا در زمینه حقوق عمومی و حاکمیت (1.0 FTE) برای دانشکده حقوق فارغ التحصیل تیلبورگ، محل: تیلبورگ، هلند، حوزه علمی: حقوق.

دانشگاه مقصد برای اپلای 

دانشگاه تیلبورگ

مقطع مورد نظر برای اپلای

مقطع دکتری

مقدار فاند ماهانه برای دانشجوی دکتری

ماهیانه 2541-3247 یورو حقوق برای دانشجوی در نظر گرفته شده است.

شرح موقعیت تحصیلی برای فول فاند دکتری حقوق عمومی

دانشکده حقوق تیلبورگ به دنبال یک محقق بلندپرواز دکترا در زمینه حقوق عمومی و حکومت داری در برنامه تحقیقاتی ما “حقوق و حکومت جهانی” است.

ماموریت تحقیقاتی دانشکده حقوق تیلبورگ (TLS) درک و بهبود نقش قانون در مقابله با مشکلات اجتماعی در حال حاضر و آینده است، به ویژه آنهایی که با جهانی شدن و تغییرات سریع اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و تکنولوژیکی مرتبط هستند. تحقیقات TLS در چهار طرح امضا سازماندهی شده است: سازمان‌های مرتبط، قانون و حکومت جهانی، تنظیم تغییرات اجتماعی و فنی، و قانون و امنیت. دو بخش TLS با سازمان‌های مرتبط با طرح امضا همکاری می‌کنند: بخش خصوصی، تجارت و قانون کار (PBLL) و موسسه مالی Tilburg (FIT).

قانون و حکومت جهانی
پژوهشی که پیشنهاد می‌کنید بخشی از طرح امضای قانون و حکومت جهانی (GLG) خواهد بود و آنچه پیشنهاد می‌کنید از نظر تناسب با این برنامه ارزیابی می‌شود. GLG یک برنامه تحقیقاتی باز است که میزبان و تسهیل کننده طیف وسیعی از پروژه ها و ابتکارات در حوزه قانون و حکومت است. قانون و حکمرانی جهانی به عنوان نقطه شروع چالش های اساسی اجتماعی مانند: تغییرات آب و هوا، جهانی سازی بیشتر (اقتصادی) و افزایش نابرابری ها، اهمیت روزافزون رسانه های اجتماعی، همه گیری کووید و مهاجرت است. این چالش ها و مشکلات بازنگری در مسائل مربوط به قانون و حکمرانی مانند نقش حقوق بشر، شیوه های دموکراتیک و مقررات بازیگران غیردولتی را ضروری می کند. محققان GLG، به طور مستقل و با همکاری دیگران، تحقیقات پیشرفته‌ای را توسعه و اجرا می‌کنند که به بهبود درک ما از جوامع و پیشرفت آن کمک می‌کند.

تمرکز پژوهش در این برنامه بر نحوه برخورد نهادها، شبکه‌ها، سازمان‌ها و متخصصان قانون و حاکمیت با چالش‌های اساسی، سازگاری و انعطاف‌پذیری است. هدف تحقیق ما درک تغییرات درونی قانون و حاکمیت و آنهایی است که از مرزهای آنها عبور می کنند و شکل می دهند و نحوه برخورد بازیگران قانون و حاکمیت با چالش ها یا تشدید آنها. ما نه تنها برای درک، بلکه برای انتقاد و بهبود شیوه‌هایی که با این چالش‌ها مقابله می‌کنند، تحقیق می‌کنیم. GLG مستلزم تحقیقی است که برای بیان یک «گرامر» قانون و حکمرانی است که دولت را به عنوان هنجار در نظر نمی‌گیرد، اما قانون و حکومت را در قالب شبکه‌ای از نظم‌های هنجاری متقابل، رقابتی و همپوشانی – از محلی تا جهانی می‌اندیشد. . GLG از رویکردی چندمحور به قانون و حکمرانی صحبت می کند که در آن جهانی خود را به صورت محلی نشان می دهد و محلی بستری برای جهانی شدن قانون و حکومت است. ما از سایت‌ها، چارچوب‌های قانون اساسی و حوزه‌های قضایی مختلف الهام گرفته و مقایسه می‌کنیم. در GLG ما از طیف وسیعی از رشته ها، استراتژی ها و روش های تحقیق استفاده می کنیم. رشته ها شامل (حوزه های مختلف) حقوق، جامعه شناسی، تاریخ و فلسفه، و همچنین زمینه های چند رشته ای مانند مطالعات شهری و مدیریت دولتی است. راهبردها شامل مطالعات موردی، تحقیقات دکترینال و تحلیل تفسیری است. برای بهبود کیفیت و ارتباط تحقیقات خود، ما با طیف وسیعی از بازیگران، از جمله دولت‌های محلی، وزارتخانه‌ها، بازیگران جامعه مدنی، مؤسسات بین‌المللی و سایر دانشگاه‌ها، همکاری‌های بین‌رشته‌ای ایجاد می‌کنیم.

ما به شما توصیه می کنیم نمونه هایی از پروژه های ما را در وب سایت ما مشاهده کنید. این ممکن است به الهام بخشیدن یا جهت دادن به شما کمک کند. علاوه بر آنچه در آنجا می یابید، موضوعات خاصی که ما روی آنها کار می کنیم شامل حقوق بشر و جهانی شدن (تماس با دکتر دانیل اوگنشتاین یا دکتر نیکولا جگرز)، قانون اساسی شهری (تماس با پروفسور دیو دی رویسشر یا پروفسور مارتین گرونلیر)، حقوق جهانی حرفه ای (تماس با پروفسور موراگ گودوین یا دکتر فیلیپ پیمنت)، قانون اساسی در آنتروپوسن (تماس با دکتر فیلیپ پیمنت)، تنظیم مجدد نهادهای حاکمیت قانون دموکراتیک (تماس با پروفسور فرانک هندریکس یا پروفسور اینگرید لایتن)، مدیریت انتقال انرژی (تماس با پروفسور مارتین گرونلیر) و مرجع بین المللی در فضا و زمان (تماس با پروفسور نیک راجکوویچ).

در صفحه وب دپارتمان میزبان طرح امضا، دپارتمان حقوق عمومی و حکومت‌داری، می‌توانید محققانی را بیابید که ممکن است مایل باشند به عنوان ناظر تحقیقات دکترای پیشنهادی شما عمل کنند. شما حداقل به یک محقق ارشد (اعم از دانشیار یا استاد تمام) نیاز دارید تا درخواست شما را با پشتیبانی نامه پشتیبانی کند. این شخص همچنین ممکن است درباره یک پیش‌نویس پیشنهادی به شما بازخورد بدهد. با این حال، اگر محقق دیگری را پیدا کنید که کار شما مورد علاقه شما باشد، ممکن است ابتدا با آنها تماس بگیرید. لطفاً خودتان را به خوبی در مورد شخصی که با او تماس می گیرید اطلاع دهید و مطمئن شوید که می دانید در مورد چه چیزی می خواهید تحقیق کنید، اما خیلی منتظر نمانید، زیرا روند توسعه یک پیشنهاد و دریافت بازخورد به زمان نیاز دارد. آخرین مهلت تماس با یک سرپرست (بالقوه) 21 ژانویه 2023 است.

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

چه می پرسیم؟
دانشگاه تیلبورگ کنجکاو است که چگونه می‌توانید به تحقیقات، آموزش، تأثیرگذاری ما و تیمی که بخشی از آن خواهید بود کمک کنید. بنابراین، ما می خواهیم بهترین تصویر ممکن را از دانش، بینش، مهارت ها و شخصیت شما داشته باشیم. در زیر می توانید مدارکی را که ما برای فول فاند دکتری حقوق عمومی مهم می دانیم بیابید.

    • شما یک دانش آموز ممتاز با تسلط عالی به زبان انگلیسی هستید.
    • شما یک کارشناسی ارشد در حقوق یا مدیریت دولتی یا کارشناسی ارشد در رشته های مجاور مانند حقوق و اقتصاد، حقوق و فناوری یا علوم سیاسی را تکمیل کرده اید (یا تا پایان آگوست 2023 تکمیل خواهید کرد).
    • شما علاقه شدیدی به انجام تحقیقات دارید و می توانید دیدگاه ها، ایده ها و مفاهیم را بر اساس اطلاعات پیچیده فرموله کنید و همچنین چارچوب ها یا مدل های مفهومی بسازید.
    • شما مهارت های نوشتن و ارائه بسیار خوبی دارید، به راحتی می توانید دانش انجام شده خود را به انواع گروه های هدف منتقل کنید.
    • برنامه ریزی و مهارت های سازمانی خوبی دارید و قادر به برنامه ریزی برای فعالیت ها و تعیین اهداف و اولویت ها هستید. دانشکده حقوق فارغ التحصیل تیلبورگ (TGLS) و مروج(های) شما در فرآیند دکترا کمک و راهنمایی می کنند.
    • شما انعطاف پذیر، فعال و قادر به کار مستقل و به عنوان بخشی از یک تیم هستید. شما مایلید به جامعه تحقیقاتی دانشکده حقوق ما کمک کنید.
    • در نهایت، محققان دکترا در TLS به طور کلی چهار روز در هفته (0.8 فوت) بر روی تحقیقات خود کار می کنند، در حالی که یک روز در هفته (0.2 فوت) به آموزش یا سایر وظایف برای بخش اختصاص دارد.

برای حفظ یک جامعه پویا و فعال دانشگاهی، مهم است که محققان به طور منظم با یکدیگر ملاقات کنند. بنابراین، فرض این است که همه کارکنان کار خود را در هلند انجام دهند و سخنرانی به صورت فیزیکی انجام شود.

شرایط اپلای فول فاند دکتری حقوق عمومی

ما چه پیشنهادی داریم؟
دانشگاه تیلبورگ با توجه به انعطاف پذیری و فضایی برای توسعه (شخصی) شرایط کاری عالی را ارائه می دهد. ما کارکنان خود را می شناسیم و به آنها پاداش می دهیم و استفاده از استعدادها و نقاط قوت را تشویق می کنیم.

دانشگاه تیلبورگ متعهد به یک فرهنگ باز و فراگیر است که تنوع را در بر می گیرد و ادغام متقابل گروه های کارکنان و دانشجویان را تشویق می کند. ما فرصت های برابری را برای همه کارکنان و دانشجویان خود ایجاد می کنیم تا همه در جامعه دانشگاهی خود احساس کنند که در خانه هستند.

ما در محیطی دلپذیر و پر جنب و جوش (کار) در محوطه زیبای خود، نزدیک به جنگل و به راحتی با حمل و نقل عمومی کار می کنیم. ما متعهد به جامعه ای پایدار هستیم و شما را به مشارکت فعال در این امر دعوت می کنیم.

برای موقعیت فول فاند دکتری حقوق عمومی، ما پیشنهاد می کنیم:

    • موقعیتی بر اساس 1.0 FTE (40 ساعت در هفته).
    • حقوق 2,541 یورو ناخالص در ماه برای استخدام تمام وقت، بر اساس نمایه UFO PhD Researcher و مقیاس حقوق P قرارداد کار جمعی برای دانشگاه های هلند.
    • دانشگاه تیلبورگ از یک سیستم حقوق و دستمزد خنثی برای مقیاس بندی حقوق استفاده می کند.
    • کمک هزینه تعطیلات (8٪) و پاداش پایان سال (8.3٪)؛
    • روزهای تعطیل (41 روز برای یک هفته کاری 40 ساعته)؛
    • مدل گزینه ها برای مزایا و بازپرداخت هزینه های جابجایی؛
    • کارمندان خارج از هلند ممکن است واجد شرایط دریافت کمک هزینه معاف از مالیات 30٪ از دستمزد مشمول مالیات خود باشند. ما برای این بازپرداخت برای شما درخواست خواهیم کرد.
    • شما از طریق ما در صندوق بازنشستگی عمومی برای کارفرمایان دولتی (ABP) ثبت نام خواهید کرد.
    • دوره های آموزشی مختلف، به عنوان مثال در مهارت های رهبری، اثربخشی شخصی، و توسعه شغلی؛
      طیف گسترده ای از امکانات و امکانات و ترتیبات مختلف برای ایجاد تعادل مطلوب بین کار و زندگی.

کل طول دوره دکتری چهار سال (48 ماه) است. نامزد در ابتدا برای یک دوره ثابت 16 ماهه منصوب می شود. پس از 12 ماه، ارزیابی انجام خواهد شد. در صورت مثبت بودن ارزیابی عملکرد، قرارداد برای مدت باقیمانده 32 ماهه تمدید خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط استخدام ما، از محل کار در دانشگاه تیلبورگ دیدن کنید.

درباره دانشگاه مقصد و تاریخچه

دانشگاه تیلبورگ
شعار دانشگاه تیلبورگ درک جامعه است. بر اساس این چشم انداز، بیش از 1500 کارمند ما تحقیقاتی را انجام می دهند، بیش از 19000 دانش آموز از 110 ملیت را الهام می بخشند و افراد را از رشته ها و سازمان های مختلف دور هم جمع می کنند تا از یکدیگر بیاموزند. از این طریق می خواهیم به حل مسائل پیچیده اجتماعی کمک کنیم. برای انجام این کار، ما در زمینه های اقتصاد، تجارت و کارآفرینی، علوم اجتماعی و رفتاری، حقوق و مدیریت دولتی، علوم انسانی و علوم دیجیتال و الهیات کار می کنیم. ما به دنبال ارتباط بین رشته های مختلف برای یافتن راه حل برای مسائل عمده ای هستیم که به عنوان یک جامعه با آن روبرو هستیم. دانش آموزان ما آموزش دیده اند تا متفکرانی مسئولیت پذیر و کارآفرین شوند که توسط همبستگی، احساس مسئولیت و همدلی هدایت می شوند و می توانند به شیوه ای نوآورانه بر جامعه ای که به سرعت در حال تغییر است تأثیر بگذارند و جهت دهند. دانشگاه تیلبورگ دارای فرهنگ همکاری و ایجاد مشترک در سطح محلی، منطقه ای، ملی و بین المللی است.

از زمان تأسیس آن در سال 1963، دانشکده حقوق تیلبورگ به یکی از دانشکده های حقوقی پیشرو در اروپا تبدیل شده است. از طریق تحقیقات برتر و ارائه آموزش دانشگاهی با کیفیت بالا، مدرسه به جامعه کمک می کند. دانشکده حقوق تیلبورگ به پنج بخش سازماندهی شده است: حقوق عمومی و حکومت. موسسه قانون، فناوری، بازار و جامعه تیلبورگ؛ حقوق خصوصی، تجارت و کار؛ موسسه مالی تیلبورگ؛ و حقوق جزا. رسالت مدرسه درک و بهبود نقش قانون و مدیریت دولتی در رسیدگی به مشکلات اجتماعی امروز و فردا است. از طریق تحقیق و آموزش، دانشمندان ما به این مأموریت کمک می کنند.

بیش از 4000 دانشجو در مقطع لیسانس، پیش کارشناسی ارشد یا کارشناسی ارشد در دانشکده حقوق تیلبورگ تحصیل می کنند. از طریق این آموزش، ما دانشجویانی را در زمینه حقوق، مدیریت دولتی و علوم داده آموزش می دهیم. نمایه آموزشی Tilburg (TEP) در هلند منحصر به فرد است. محور اصلی آن سه مفهوم اصلی است: دانش، مهارت و شخصیت. تحصیلات دانشگاهی به دانشجویان جدیدترین دانش اساسی را ارائه می دهد و آنها را به عنوان متفکران انتقادی و متخصصان انعطاف پذیر تربیت می کند. علاوه بر این، مدرسه به مفاهیم آموزشی نوآورانه متعهد است و تا حدی در پاسخ به بحران کرونا، سرمایه‌گذاری زیادی بر روی کیفیت آموزش آنلاین و ابزارهای آموزشی نوآورانه برای ایجاد و کنجکاو کردن دانش‌آموزان انجام داده است.

تحقیقات دانشکده حقوق تیلبورگ در سطح ملی و بین المللی بسیار مورد توجه است. دپارتمان‌های دانشکده حقوق تیلبورگ در تحقیقات خود در چهار برنامه تحقیقاتی با هم همکاری نزدیکی دارند: 1) قانون جهانی و حکومت. 2) قانون و امنیت; 3) اتصال سازمان ها. و 4) تنظیم تغییرات اجتماعی و فنی.

اداره حقوق عمومی و حکومت (PLG)
دپارتمان حقوق عمومی و حکومت (PLG) یک همکاری منحصر به فرد از محققان در زمینه های حقوق بین الملل، حقوق اروپا، قانون اساسی، حقوق اداری، حقوق محیط زیست، مدیریت عمومی، فلسفه حقوقی، علوم سیاسی، تاریخ حقوقی و فقه است. همکاری در داخل بخش بسیار الهام گرفته از علایق تحقیقاتی مشترک است.

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 12 مارچ 2023
    • 21 اسفند 1401 می باشد.

روش اپلای برای فاند دکتری تیلبورگ

    • لینک اپلای مستقیم: ورود

تکمیل فرم پذیرش | پرداخت اینترنتی خارجی | پرداخت هزینه پذیرش

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.