Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

نوامبر 13, 2022

فول فاند دکتری علوم بیولوژیکی استرالیا

5/5 - (1 امتیاز)

عنوان پروژه فول فاند دکتری استرالیا

فول فاند دکتری علوم بیولوژیکی: چگونه می توان یک تشنج صرع را متوقف کرد – به دنبال مولکول های مناسب برای هدف قرار دادن

دانشگاه مقصد برای اپلای 

دانشگاه سیدنی در کشور استرالیا

مقطع مورد نظر برای اپلای

مقطع دکتری

مقدار فاند ماهانه برای دانشجوی دکتری

متقاضیان در یک فرآیند رقابتی شامل مصاحبه ارزیابی خواهند شد. به متقاضیان موفق یک جایزه تحقیقاتی CMRI (مشاهده وب سایت) اعطا می شود که شامل هزینه های سخاوتمندانه بیش از ارزش بورسیه دانشگاه است. همچنین از متقاضیان موفق انتظار می رود برای بورسیه های خارجی درخواست دهند.

درباره پروژه 

صدها پروتئین در صرع نقش دارند. پروژه فول فاند دکتری علوم بیولوژیکی شامل بررسی مدل‌های صرع برای تعیین مسیرهای کلیدی و مکانیسم‌های مولکولی است که می‌توانند برای جلوگیری یا توقف تشنج صرع هدف قرار گیرند. پروتئومیکس و فسفوپروتئومیکس برای غربالگری عمیق مسیرهای سیگنالینگ در سیستم های مدل صرع از جمله حیوانات و ارگانوئیدهای مشتق شده از iPSC استفاده می شود. مسیرهای کلیدی از نظر عملکردی با استفاده از داروها و ابزارهای ژنتیکی مورد تایید و هدف قرار خواهند گرفت. به موازات آن، بیومارکرهایی که نشان دهنده مراحل صرع و بهترین درمان ها برای بیماران هستند، در حال بررسی هستند.

گروه Synapse Proteomics از آنالیزهای پیشرفته پروتئومیکس و بیوانفورماتیک (1) برای درک عملکرد طبیعی و مختل مغز استفاده می کند. بسیاری از جنبه های سازگاری مغز با محرک ها در سطح سلولی و مولکولی ناشناخته است. سیگنال دهی فسفو اولین نشانگر پروتئین ها و مسیرهایی است که در فعالیت عصبی نقش دارند و قبل از تغییرات بیان پروتئین نقش دارند. ما سیگنال‌دهی و تغییرات در بیان پروتئین را با استفاده از فسفوپروتئومیکس و پروتئومیکس در صفحه‌های عمیق کشف می‌کنیم که منجر به مجموعه داده‌های ده‌ها هزار سایت فسفوریلاسیون می‌شود. این داده ها با استفاده از ابزارهای بیوانفورماتیک ساده شده است. غربالگری‌ها از سنجش‌های عملکردی پیروی می‌کنند تا مکانیسم‌های جدیدی را تأیید کنند که به طور بالقوه می‌توانند برای توسعه درمان‌های بیماری‌ها مورد استفاده قرار گیرند. این تحلیل‌های عملکردی ممکن است از ابزارهای ژنتیکی مانند CRIPSR-Cas9، ناقل‌های ویروسی، مدل‌های حیوانی یا ارگانوئیدهای مشتق شده از iPSC در ترکیب با الکتروفیزیولوژی و میکروسکوپ استفاده کنند. به موازات آن، خون از مدل های حیوانی و بیماران را می توان با استفاده از پروتئومیکس برای نشانگرهای زیستی غربالگری کرد.

محل انجام پروژه فول فاند دکتری علوم بیولوژیکی

پروژه فول فاند دکتری علوم بیولوژیکی در موسسه تحقیقات پزشکی کودکان (CMRI)، یک مرکز تحقیقاتی پیشرفته پزشکی برنده جوایز، با بیش از 100 دانشمند تمام وقت که به تحقیق در مورد ژن ها و پروتئین های مهم برای سلامتی و سلامت اختصاص دارند، انجام خواهد شد. توسعه انسانی. CMRI تا حدی توسط جمع‌آوری سرمایه اصلی Jeans for Genes پشتیبانی می‌شود. دانشمندان ما رهبران پژوهشی شناخته شده در سطح بین المللی هستند و تعالی را در آموزش تحصیلات تکمیلی پرورش می دهند. فارغ التحصیلان CMRI در سطح ملی و بین المللی بسیار مورد توجه هستند.

CMRI در غرب سیدنی در محوطه پزشکی Westmead، مرکز اصلی تحقیقات و پزشکی در NSW، و وابسته به دانشگاه سیدنی واقع شده است. دسترسی آسان با حمل و نقل عمومی.

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

متقاضیان باید موارد زیر را داشته باشند:

    • مدرک لیسانس مرتبط با افتخارات درجه یک یا دوم، OR
    • مدرک کارشناسی ارشد تحقیقاتی، OR
    • حداقل 6 ماه آموزش تحقیقاتی تحت نظارت
    • متقاضیان باید برای شروع دوره دکتری تمام وقت در CMRI در مدت 6 ماه در دسترس باشند.
    • دانشجویان بین المللی واجد شرایط درخواست هستند، اما بورس تحصیلی CMRI هزینه های تحصیل دانشگاه را پوشش نمی دهد. دانشجویان بین المللی برای پوشش این هزینه ها باید برای بورسیه تحصیلی اضافی اقدام کنند.

شیوه درخواست فول فاند دکتری علوم بیولوژیکی

    • با ناظر این پروژه (دکتر مارک گراهام) تماس بگیرید، رزومه و ریز نمرات دانشگاهی خود را ضمیمه کنید، و توضیح دهید که چرا پیشینه تحقیق شما برای تحقیق در آزمایشگاه ما مناسب است.
    • در صورت دعوت، با استفاده از فرم درخواست موجود در وب سایت CMRI (https://www.cmrijeansforgenes.org.au/research/opportunities-for-research-students/cmri-phd-research-award) درخواست ارسال کنید.

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

برنامه های کاربردی در تمام طول سال پذیرفته می شود.

روش اپلای فول فاند دکتری استرالیا

    • لینک اپلای مستقیم: ورود

کورس دسکریپشن | کاورلتر | انگیزه نامه | نوشتن ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.