Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

می 19, 2023

فول فاند فوق دکتری مهندسی هلند

عنوان پروژه فاند فوق دکتری هلند

فول فاند فوق دکتری مهندسی: موقعیت پسا دکتری در رویکرد مبتنی بر ریسک/تاب آوری پویا به نگهداری و طراحی سیستم بهینه

ترجمه داده‌های حسگر به ریسک یا انعطاف‌پذیری شواهدی برای طراحی بهینه نگهداری و سیستم فراهم می‌کند. به عنوان یک PostDoc به ما بپیوندید تا رویکرد مبتنی بر انعطاف پذیری را با سنجش هوشمند توسعه دهیم.

دانشگاه مقصد برای اپلای 

دانشگاه صنعتی دلفت (TU Delft)

مقطع مورد نظر برای اپلای 

مقطع فوق دکتری

مقدار فاند ماهانه برای دانشجوی فوق دکتری

ماهیانه 2960-4670 یورو حقوق برای دانشجو در نظر گرفته شده است.

شرح موقعیت تحصیلی برای فاند فوق دکتری مهندسی

ریسک و انعطاف پذیری دو حامل ایمنی هستند. آنها اغلب برای پشتیبانی از تصمیمات طراحی و عملیاتی در مهندسی استفاده می شوند. در این پروژه فول فاند فوق دکتری مهندسی، هدف ما توسعه رویکرد مبتنی بر انعطاف‌پذیری نوآورانه برای نگهداری و طراحی سیستم‌های دریایی، با تمرکز ویژه بر کشتی‌های دریایی است. شناورهای نیروی دریایی دارایی ارزشمند ملی هستند. ساخت و نگهداری آنها پرهزینه است، که باعث می شود بسیاری از نیروی دریایی به دنبال افزایش عمر سرویس و به حداکثر رساندن عملکرد با استفاده از سنجش محیطی بهبود یافته و فواصل نگهداری برنامه ریزی شده باشند. مشارکت علمی این پروژه فول فاند فوق دکتری مهندسی با هدف توسعه روش مدل‌سازی تاب‌آوری و استفاده از آن برای حمایت از تصمیم‌گیری در مدیریت یکپارچگی دارایی با استفاده از حسگر سوار شدن هوشمند است.

انتظار می رود که این پست پسادکتری در مورد موضوع فوق تحقیق کند. از آنجایی که این پروژه فول فاند فوق دکتری مهندسی بخشی از یک پروژه اعطایی NWO با عنوان FUSION است. همچنین انتظار می رود که همکار Postdoc با سایر محققان در این پروژه همکاری کند تا تجزیه و تحلیل اقتصادی و ایمنی مربوط به معیارهای عملکرد کشتی را با اقدامات پیشنهادی و هزینه/خطر تاخیر ایجاد کند.

سایر مسئولیت های پژوهشی و آموزشی در مورد علایق متقابل بین پست داک و استاد راهنما مورد بحث و توافق قرار خواهد گرفت. این ممکن است شامل تهیه پروپوزال تحقیق، توسعه تیم تحقیقاتی، سخنرانی مهمان یا تدریس مشترک باشد.

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی 

*مدرک دکترا یا پیشینه معادل در علوم ایمنی، ایمنی فراساحلی یا حوزه های مرتبط، تعمیر و نگهداری پیش بینی، مدیریت ریسک ترجیحاً با مدرک لیسانس در مهندسی مکانیک، مهندسی ایمنی.
* سابقه اثبات شده و علاقه به ارزیابی تاب آوری کمی، رویکرد مبتنی بر ریسک، مدیریت ریسک، علم ایمنی و امنیت.
*توانایی کار مستقل و در یک تیم چند رشته ای؛
* قادر به انجام تحقیقات مستقل و مهارت های نوشتن و انتشار عالی است.

از شما انتظار می رود که با انتشارات در مجلات معتبر بین المللی، با کیفیت بالا و بین المللی تحقیق کنید. شما توسط دکتر نظارت خواهید شد. مینگ یانگ (بخش علوم ایمنی و امنیت، TPM)

شرایط اپلای فاند فوق دکتری مهندسی 

حقوق و مزایا مطابق با قرارداد کار جمعی برای دانشگاه های هلند است. TU Delft یک بسته جبرانی قابل تنظیم، تخفیف در بیمه سلامت و عضویت ورزشی، و هزینه ماهانه کار ارائه می دهد. می توان برنامه کاری انعطاف پذیری ترتیب داد.

برای متقاضیان بین المللی، TU Delft خدمات Coming to Delft را دارد. این سرویس اطلاعاتی را برای کارمندان بین المللی جدید فراهم می کند تا به شما در آماده سازی جابجایی و اقامت در هلند کمک کند. خدمات Coming to Delft یک برنامه شغلی دوگانه را برای شرکا ارائه می دهد و آنها رویدادهایی را برای گسترش شبکه (اجتماعی) شما سازماندهی می کنند.

درباره دانشگاه مقصد و تاریخچه

دانشگاه صنعتی دلفت
دانشگاه صنعتی دلفت بر پایه های قوی بنا شده است. TU Delft به عنوان خالق آبراهه هلندی معروف جهانی و پیشگام در بیوتکنولوژی، یک دانشگاه بین المللی برتر است که علم، مهندسی و طراحی را ترکیب می کند. این نتایج در سطح جهانی در آموزش، تحقیق و نوآوری برای مقابله با چالش‌ها در زمینه‌های انرژی، آب و هوا، تحرک، سلامت و جامعه دیجیتال ارائه می‌کند. برای نسل‌ها، مهندسان ما ثابت کرده‌اند که حل‌کننده مشکلات کارآفرینی هستند، هم در تجارت و هم در زمینه اجتماعی.

در TU Delft ما تنوع را به عنوان یکی از ارزش‌های اصلی خود می‌پذیریم و فعالانه مشارکت می‌کنیم تا دانشگاهی باشیم که در آن احساس کنید در خانه هستید و می‌توانید شکوفا شوید. ما برای دیدگاه ها و کیفیت های مختلف ارزش قائل هستیم. ما معتقدیم که این کار ما را نوآورانه تر، جامعه TU Delft را پر جنب و جوش تر و جهان را عادلانه تر می کند. ما با هم، راه حل هایی را با استفاده از فناوری تصور، اختراع و ایجاد می کنیم تا تأثیر مثبتی در مقیاس جهانی داشته باشیم. به همین دلیل از شما دعوت می کنیم که درخواست دهید. درخواست شما مورد توجه منصفانه قرار خواهد گرفت.

چالش. تغییر دادن. تأثیر!

بخش

فن آوری، سیاست و مدیریت دانشکده
دانشکده TPM سهم مهمی در حل مسائل پیچیده فنی-اجتماعی، مانند انتقال انرژی، تحرک، دیجیتالی کردن، مدیریت آب و امنیت (سایبری) دارد. TPM این کار را با آموزش و تحقیقات عالی خود در تقاطع فناوری، جامعه و سیاست انجام می دهد. ما بینش های مهندسی و علوم اجتماعی و همچنین علوم انسانی را با هم ترکیب می کنیم. TPM مدل‌ها و طرح‌های قوی را توسعه می‌دهد، جهت‌گیری بین‌المللی دارد و دارای شبکه گسترده‌ای از موسسات دانش، شرکت‌ها، سازمان‌های اجتماعی و دولت‌ها است.

برای رفتن به وب سایت دانشکده فناوری، سیاست و مدیریت اینجا را کلیک کنید.

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 25 ژوئن 2023
    • 4 تیر 1402 می باشد.

روش اپلای برای فاند فوق دکتری دلفت هلند

    • لینک مستقیم اپلای: ورود

تکمیل فرم پذیرش | پرداخت اینترنتی خارجی | پرداخت هزینه پذیرش

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.