Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

دسامبر 28, 2022

فول فاند پسادکتری باهاوس دریاها هلند

عنوان پروژه فول فاند پسا دکتری هلند

فول فاند پسادکتری باهاوس دریاها: پسادکتری باهاوس دریاها

ما به دنبال یک محقق مستحکم، با انگیزه و برجسته در پست داک هستیم که به توسعه پایدار در لبه دریا و خشکی با تمرکز بر جمع آوری داده ها، ارزیابی و دانش GIS و توسعه پلت فرم وب علاقه مند است.

دانشگاه مقصد برای اپلای

دانشگاه صنعتی دلفت (TU Delft)

مقطع مورد نظر برای اپلای

مقطع پسادکتری

شرح موفعیت تحصیلی برای فول فاند پسادکتر باهاوس دریاها

گروه تاریخ معماری و برنامه ریزی شهری در دپارتمان معماری و مرکز تحقیقات لیدن-دلفت-اراسموس PortCityFutures با همکاری دانشکده طراحی صنعتی، به دنبال توسعه تیم های خود با یک محقق پست دکتری علاقه مند به توسعه پایدار در لبه دریا هستند. و زمین با دانش جمع آوری داده ها، مدیریت و توسعه پلت فرم وب. محقق Postdoc بخشی از WP 5 از کمک مالی Bauhaus of the Seas Lighthouse خواهد بود و در هلند مستقر خواهد بود و با یک کنسرسیوم تحقیقاتی اروپایی همکاری خواهد کرد.

ابتکار باهاوس دریاها با هدف توسعه راه‌حل‌هایی برای بی‌طرفی آب و هوا با تمرکز ویژه بر شهرهای ساحلی به عنوان رابطی برای دریاها، اقیانوس‌ها و بدنه‌های آبی سالم است. WP 5 یک پلت فرم جغرافیایی ایجاد خواهد کرد که امکان همکاری، مقایسه و ارزیابی را در تمام مراحل پروژه فراهم می کند. این پلت فرم دسترسی به داده های ثابت و نوسان مبتنی بر GIS و همچنین برای نقشه برداری نرم از مداخلات، روایت ها و دستاوردهای پروژه فول فاند پسادکتری باهاوس دریاها را فراهم می کند. با انجام این کار، ابزارهای جدیدی را برای درک جریان های دریایی و آب های مشترک و ارتباط و تأثیر آنها بر سرزمین های خشکی و شهر بندری ارائه می دهد. Postdoc در جمع‌آوری داده‌ها هم در سطح اروپایی، در رابطه با مناطق آزمایشی و هم به طور بالقوه برای اعضای جدید رهبری خواهد کرد. تمرکز روی موارد آزمایشی است. پرسش‌های کلیدی عبارتند از: چگونه می‌توانیم از داده‌های اروپایی و محلی در لبه دریا و خشکی عبور کنیم تا بستری معنادار برای مقایسه فراهم کنیم؟ چگونه می توانیم این داده ها را با دانش محلی و نتایج پروژه فول فاند پسادکتری باهاوس دریاها از طریق نقشه برداری نرم غنی کنیم؟ چگونه می توانیم از پلتفرم به عنوان ابزاری برای ارتباط با بازیگران مختلف محلی استفاده کنیم؟

اهداف اصلی موقعیت پژوهشی فول فاند پسا دکتری باهاوس دریاها عبارتند از:

    • جمع آوری داده های مرتبط با دسترسی آزاد مبتنی بر GIS و سایر داده ها در اروپا و پایلوت ها برای تسهیل همکاری، مقایسه، ارزیابی و اطلاع رسانی.
    • برای جمع‌آوری داده‌های مرتبط با همه شرکای پروژه تعامل داشته باشید.
    • داده ها را در یک پلت فرم مکانی واحد (که با همکاری یک مهندس نرم افزار توسعه می یابد) جاسازی و تجسم کنید.
    • مدیریت، اصلاح و توسعه پلت فرم در طول مدت پروژه.
    • با شرکا در کارگاه ها بر اساس داده های تجسم شده در پلت فرم همکاری کنید.
    • انتشار یافته های پژوهشی در مجلات علمی، ارائه پروژه در کنفرانس های بین المللی، ارتباط با سایر همکاران.

این تحقیق به طور مشترک توسط یک تیم مجرب و مشارکتی متشکل از اعضایی از TU Delft History of Architecture + Urban Planning، PortCityFutures و دانشکده مهندسی طراحی صنعتی نظارت خواهد شد.

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

شما دارید:

    • سابقه تحصیلی عالی با مدرک دکترا و تخصص در مدیریت داده ها، GIS، طراحی وب و ظرفیت نشان داده شده برای تحقیقات علمی بین رشته ای. اگر پیش زمینه ای در علوم فضایی یا اجتماعی یا علوم کامپیوتر دارید، توصیه می کنیم درخواست بدهید.
    • ارتباط با روش های تجسم/نقشه برداری و تحقیقات بین رشته ای و بین رشته ای بسیار مطلوب است.
    • تجربه دست اول کار با GIS، جمع آوری داده ها، تجسم داده ها و تجزیه و تحلیل مکانی سیستماتیک.
    • توانایی درک زمینه های اجتماعی انتقال انرژی در لبه دریا و خشکی و داشتن مهارت های اجتماعی برای تعامل با شرکای مختلف پروژه.
    • مهارت های نوشتاری/ارائه کافی برای ترکیب و هضم نتایج مداخلات و فعالیت های مطالعه آزمایشی.

این پروژه فول فاند پسادکتری باهاوس دریاها  مستلزم سفر به مکان های مطالعه موردی است. داوطلب باید به زبان انگلیسی (هم نوشتاری و هم گفتاری) در سطح C1 CEFR (یا معادل آن) مسلط باشد و مایل به همکاری و سفر بین المللی باشد.

شرایط اپلای فول فاند پسادکتر باهاوس دریاها

قرارداد مدت معین: 36 ماه.

حقوق و مزایا مطابق با قرارداد کار جمعی برای دانشگاه های هلند است. TU Delft یک بسته جبرانی قابل تنظیم، تخفیف در بیمه سلامت و عضویت ورزشی، و هزینه ماهانه کار ارائه می دهد. می توان برنامه کاری انعطاف پذیری ترتیب داد.

برای متقاضیان بین المللی، ما خدمات Coming to Delft و مشاوره شغلی شریک را ارائه می دهیم تا به شما در جابجایی شما کمک کند. یک مرکز بین المللی کودکان خدمات مراقبت از کودکان را ارائه می دهد و یک مدرسه ابتدایی بین المللی وجود دارد.

درباره دانشگاه مقصد و تاریخچه

دانشکده معماری و محیط ساخته شده
دانشکده معماری و محیط ساخته شده نقش پیشرو در آموزش و پژوهش در سراسر جهان دارد. نیروی محرکه موفقیت این دانشکده، نمایه تحقیقاتی قوی آن است که با انرژی و خلاقیت بدن دانشجویی و جامعه دانشگاهی ترکیب شده است. از صبح زود تا پاسی از شب با چهار هزار نفر در حال مطالعه، کار، طراحی، تحقیق و پژوهش و کسب و انتشار علم است. دانشکده ما تمرکز زیادی بر “تحقیقات طراحی محور” دارد که به آن جایگاه برتر در رتبه بندی جهانی داده است.

کارکنان و دانشجویان با کمک مجموعه وسیعی از رشته ها، از جمله طراحی معماری، برنامه ریزی شهری، فناوری ساختمان، علوم اجتماعی، مدیریت فرآیند و علم اطلاعات جغرافیایی، برای بهبود محیط ساخته شده تلاش می کنند. این دانشکده از نزدیک با سایر دانشکده ها، دانشگاه ها، احزاب خصوصی و بخش دولتی همکاری می کند و دارای شبکه گسترده ای در هلند و همچنین در سطح بین المللی است.

برای رفتن به وب سایت دانشکده معماری و محیط ساخته شده اینجا کلیک کنید.

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 22 ژانویه 2023
    • 2 بهمن 1401 می باشد.

روش اپلای برای فول فاند پسا دکتری دلفت

    • لینک مستقیم اپلای: ورود

بهترین سایت های جستجوی بورسیه تحصیلی | نگارش توصیه نامه | نگارش موتیویشن لتر

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.