Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

دسامبر 22, 2022

فول فاند پسادکتری بیوانفورماتیک هلند

عنوان پروژه فاند پسا دکتری هلند

فول فاند پسادکتری بیوانفورماتیک: پسادکتری بیوانفورماتیک

دانشگاه مقصد برای اپلای 

مرکز پزشکی دانشگاه رادبود (Radboudumc)

مقطع مورد نظر برای اپلای

مقطع پسادکتری

مقدار فاند ماهانه برای دانشجوی پسا دکتری

ماهیانه 3047 – 4800 یورو حقوق برای دانشجو در نظر گرفته شده است.

شرح موقعیت تحصیلی برای فول فاند پسادکتری بیوانفورماتیک

ما به دنبال یک فول فاند بیوانفورماتیک پسادکتری هستیم که می خواهد در یک محیط چالش برانگیز کار کند که مشخصه آن تحقیقات و نوآوری بین رشته ای، پویایی بالا و انگیزه بیمار محور است. آیا به تیم جاه طلب ما خواهید پیوست؟

اختلالات متابولیک ارثی بیماری های شدیدی هستند که اغلب در کودکان خردسال بروز می کنند. اگرچه محدود است، اما تعداد فزاینده ای از استراتژی های درمانی در دسترس است:

    • برای نظارت بر اثر درمان، نشانگرهای زیستی مبتنی بر omics را در سلول‌های خونی و پلاسما بیمار ایجاد می‌کنیم.
    • برای قضاوت بهتر در مورد ارزش افزوده چنین داده هایی برای بیمار، رویکردهای بیوانفورماتیک برای تفسیر داده ها مهم هستند.

شما در فول فاند پسادکتری بیوانفورماتیک در مورد پردازش داده ها و تجزیه و تحلیل داده های omics مبتنی بر طیف سنجی جرمی که از اندازه گیری های متابولومیک و گلیکوپروتئومیکس بدست می آیند، تحقیق خواهید کرد. این شامل اجرای گردش کار، تجزیه و تحلیل شیمی سنجی و تولید نمونه اولیه پایگاه داده مرجع بیمار است. این کار همراه با متخصصان آزمایشگاه، تکنسین های آزمایشگاهی و یک بیو انفورماتیک ارشد انجام می شود.

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی 

ما به دنبال یک بیوانفورماتیک بسیار با استعداد، با انگیزه و مشتاق هستیم که علاقه زیادی به ترجمه دانش علمی به تحقیقات کاربردی داشته باشد. شما یک بازیکن تیمی با مهارت های ارتباطی خوب هستید. شما فعال و مشتاق به یادگیری چیزهای جدید و توسعه خود هستید. شما همچنین توانایی تفکر مستقل و انتقادی را دارید.

بیشتر شما دارید:

    • دکترا در بیوانفورماتیک، زیست شناسی محاسباتی، یا رشته های مرتبط.
    • تجربه با بیوانفورماتیک و تجزیه و تحلیل داده های بزرگ.
    • تجربه با پروژه های چند omics، ترجیحا طیف سنجی جرمی مبتنی بر متابولومیک یا پروتئومیکس.
    • مهارت های تجزیه و تحلیل داده های شیمی سنجی قوی.
    • مهارت های برنامه نویسی قوی (Python، R).

شرایط اپلای فول فاند پسادکتری بیوانفورماتیک

قرارداد مدت ثابت: تا دسامبر 2023.

کار در مرکز پزشکی دانشگاه رادبود به این معنی است که شما از منحنی جلوتر هستید و با هم در زمینه مراقبت های بهداشتی آینده کار می کنید. و بیشتر وجود دارد. شرایط ثانویه استخدامی ما چشمگیر است. اینها به لطف مدل انتخاب شرایط استخدام ما کاملاً برای شما طراحی شده است. در مرکز پزشکی دانشگاه رادبود به شما اعتماد می شود و مسئولیت رسیدگی به همه چیز را با هم به عهده خواهید گرفت.

    • حقوق ناخالص ماهانه بین 3047 یورو و 4800 یورو (مقیاس 10) بر اساس اشتغال تمام وقت.
    • کمک هزینه مرخصی سالانه 8٪ و پاداش پایان سال 8.3٪.
    • اگر ساعات کاری شما نامنظم باشد، کمک هزینه دریافت خواهید کرد.
    • به عنوان یک کارمند تمام وقت (36 ساعت در هفته)، تقریباً 168 ساعت مرخصی (بیش از 23 روز) در سال حق دارید.
    • مرکز پزشکی دانشگاه رادبود 70 درصد حق بیمه بازنشستگی را پرداخت می کند. مابقی حق بیمه را با حقوق ناخالص خود می پردازید.
    • برای بیمه درمانی نیز تخفیف دریافت می کنید: می توانید از دو طرح بیمه درمانی گروهی استفاده کنید. جمعی UMC Zorgverzekering و CZ.
    • ما دوره های سالانه، حرفه ای و شخصی را ارائه می دهیم.

ما علاوه بر شرایط استخدامی، امکانات جذاب دیگری مانند مهدکودک و امکانات ورزشی را نیز به کارکنان ارائه می دهیم. می خواهید بیشتر بیاموزید؟ نگاهی به CAO UMC بیندازید.

درباره دانشگاه مقصد و تاریخچه

رادبودومک
دپارتمان ژنتیک انسانی یکی از بزرگترین و خلاقانه ترین بخش های ژنتیک انسانی در اروپا است. ما در حال حاضر بیش از 400 نفر را استخدام می کنیم که در سه بخش تحقیقات ژنوم، تشخیص ژنوم و ژنتیک بالینی کار می کنند. بخش تشخیص ژنوم یکی از بزرگترین آزمایشگاه ها با بیش از 150 کارمند است که زیر چتر گروه های موضوعی مختلف کار می کنند.

شما در یک تیم جوان از بیوانفورماتیکان و برنامه نویسان مسئول توسعه فناوری های جدید برای تشخیص بیمار و تحقیقات ترجمه قرار خواهید گرفت. در این نقش شما با همکاری نزدیک با آزمایشگاه متابولیک ترجمه (TML) برای بهبود تشخیص خطاهای ذاتی متابولیسم (IEMs) کار خواهید کرد.

در TML، ما در حال نوآوری در فرآیندهای تشخیصی خود با اجرای رویکردهای کل نگر مانند متابولومیک، پروتئومیکس و گلیکومیک هستیم، از جمله توسعه رویکردهای محاسباتی جدید برای پردازش و تفسیر داده های طیف سنجی جرمی با وضوح بالا بدون هدف. چالش‌ها در ترجمه کلان داده‌ها به نتایج ارزشمند بالینی برای بیماران جداگانه نهفته است.

ما با هم یکی از آزمایشگاه‌های تشخیصی پیشرو در اروپا به دلیل نوآوری بالا و جذب سریع فناوری‌های جدید هستیم.

رادبودومک
مرکز پزشکی دانشگاه رادبود یک مرکز پزشکی دانشگاهی برای مراقبت از بیمار، تحقیقات علمی و آموزش در نایمخن است. مرکز پزشکی دانشگاه رادبود در تلاش است تا در خط مقدم شکل دهی به سلامت آینده باشد. ما این کار را به روشی شخص محور و نوآورانه و با همکاری نزدیک با شبکه خود انجام می دهیم. ما می خواهیم تأثیر قابل توجهی در مراقبت های بهداشتی داشته باشیم. ما می خواهیم هر روز که می گذرد پیشرفت کنیم و به طور مستمر در جهت مراقبت های بهداشتی، تحقیقاتی و آموزشی بهتر کار کنیم. و به دست آوردن درک بهتری از چگونگی ایجاد بیماری ها و نحوه پیشگیری، درمان و درمان آنها، روز به روز. به این ترتیب، هر بیمار همیشه بهترین مراقبت های بهداشتی را در حال حاضر و در آینده دریافت می کند. زیرا به همین دلیل است که ما کاری را که انجام می دهیم انجام می دهیم.

درباره استراتژی ما و معنای کار در مرکز پزشکی دانشگاه رادبود بیشتر بخوانید. همکاران ما خوشحال خواهند شد که در مورد آن به شما اطلاع دهند. #weareradboudumc

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 3ژانویه 2023
    • 13 دی 1401 می باشد.

روش اپلای برای فول فاند پسادکتری رادبود هلند

  • لینک مستقیم اپلای: ورود

مشاوره کالج | مشاوره اپلای | مشاوره اسکایپ | مدارس تابستانی

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.