0 امتیاز
در آمریکا توسط (770 امتیاز)

سلام دوستان

ببخشید من نیاز به همفکری دارم. ممنون میشم اگر کسی اطلاعاتی داره و یا تجربه‌ای مشابه با من در میون بذاره.

روش درست ارتباط گرفتن با یک استاد ایرانی تو هلند چیه(وقتی خودمون هم هلندیم)؟ منظورم برای پوزیشن PhD و اینا نیست. من برای کار پایان‌نامم نیاز به مشورت و همفکری با این استادها دارم و چون رو کمیونیتی ایرانی‌ها کار میکنم، این دو استاد دقیقاً فیت کار منند.

اصلاً باید ایمیل بزنم؟ یا راه دیگه‌ای برای ارتباط مناسب‌تره؟ مثلاً حضوری یا هرچی

متن ایمیلم فارسی باشه یا انگلیسی که زبانِ علم تو خارج از ایرانه؟

راستش از این جهت این سوال رو پرسیدم که من تجربه‌ی ایمیل زدن به زبان انگلیسی به استاد ایرانی رو دارم که با احترام به مرتبه‌ی علمی بالاشون، به شدت نامحترمانه جواب دادند. میخوام ببینم اشکال از منه که اگر هست دیگه رو این دو استاد تکرار نکنم و این دو‌ شانسم رو هم از دست ندم‍♀️اصلا اینکه از یه استادی غیر سوپروایزرت بخوای در حد کافی‌بریک بهت تایم گپ زدن بده خیلی عجیبه؟!

آخه سوپروایزر من (هلندی‌اند) هی اصرار دارن با استادای ایرانی هم در ارتباط باشم و نظر اونا رو هم بدونم. من این وسط موندم‍♀️

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (1.8k امتیاز)

سلام و عرض ادب خدمت شما 

بنظرم بهترین حالتش اینه دو تا استاد رو معرفی کنید به سوپروایزرها و بهشون بگید من این دو نفر پیدا کردم و اینم متنی که میخوام بفرستم بهشون. بعدش موقع ایمیل زدن استاد هلندی رو هم بذارید توی کپی ایمیل و احتمال خیلی زیاد ی جوابی میگیرید ازشون.

توسط (770 امتیاز)

سلام

واقعا ممنونم از پیشنهاد عالیتون

من به سوپروایزرم گفته بودم برام یه ریکام بنویسه که جواب بگیریم. که رو استاد ایرانی قبلی اون ریکام هم جواب نداد اما این نکته که فرمودید اصلاً به ذهنم نرسید. 

مرسی واقعاً. عالی بود

Smiley face

به سامانه مشاوره تحصیلی بورسیه خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران این مجموعه.

133 سوال

199 پاسخ

174 دیدگاه

60 کاربر

...