Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

پروسه پرداخت یونی اسیست

    1. اطلاعات خود را در فرم پایین صفحه وارد کرده و ارسال کنید.
    2. تماس کارشناس مجموعه با شما و پیگیری های لازم انجام می شود.
    3. گروهی با ایجاد کد اشتراک برای شما ایجاد میشود که متشکل از کارشناسان پرداخت و شما میشود.
    4. دریافت اطلاعات اولیه و تست روش های پرداخت جهت انتخاب بصرفه ترین و امن ترین راه جهت واریز
    5. پرداخت در حداقل زمان ممکن: میانگین 24 ساعته

ثبت درخواست پرداخت یونی اسیست

یونی اسیست چیست؟

یونی اسیست یک موسسه واسط میان دانشگاه‌‌های آلمان و دانشجویان برای انجام فرآیند اپلای است. در حقیقت یونی اسیست یک اتحادیه‌ی است که مراکز آموزش عالی آلمان و مؤسسه تبادلات دانشگاهی آلمان (DAAD) عضو آن هستند و این وظیفه را برعهده دارد که پروسه پذیرش دانشجویان را انجام دهد. یعنی به جای انکه دانشجویان در مسیر اپلای برای هر دانشگاه به صورت مجزا اپلای کنند، می توانند به وسیله یونی اسیست برای چندین دانشگاه به صورت همزمان اپلای کنند. فرآیند اپلای از طریق یونی اسیست بدین صورت است که متقاضی بعد از ایجاد حساب کاربری در سایت uni-assist، رشته تحصیلی و دانشگاهی که قصد تحصیل در ان را دارد انتخاب کرده و سپس به تکمیل فرم‌های درخواست بپردازد. گستردگی خدمات یونی اسیست زیاد است بطوریکه با بیش از 200 دانشگاه در آلمان در حال همکاری است و وظیفه بررسی اولیه پرونده‌های متقاضیان بین‌المللی را دارند که قصدشان ادامه تحصیل در دانشگاه‌های آلمان هستند.

خدمات یونی اسیست

همانطور که گفته شد وطیفه یونی اسیست ایجاد یک کانال برای فیلتر اولیه‌ افرادی است که قصد تحصیل در آلمان را دارند. البته اپلای به دانشگاه های آلمان صرفا از طریق یونی اسیست انجام نمی گیرد و برخی از دانشگاه های هم هستند که مستقلا خودشان درخواست ها را بررسی می‌کنند. بطور کلی وظیفه یونی اسیست این است که مدارک متقاضیان را بررسی کرده و در صورت داشتن شرایط لازم ادامه پروسه پذیرش زا انجام میدهند. البته باید به این موضوع دقت کرد که وظیفه یونی اسیست تضمین پذیرش و دادن پذیرش به متقاضی نیست بلکه صرفا مدارک متقاضیان را بررسی می کند تا ببیند متقاضیان شرایط اولیه اپلای برای رشته و دانشگاه هایی که درخواست داده اند را دارند یا خیر.

نکاتی در مورد اپلای از طریق یونی اسیست

  • برای اپلای دانشگاه های آلمان از طریق یونی اسیست نمی‌توان برای تمامی دانشگاه های آلمان اقدام کرد چون برخی دانشگاه ها سیستم مجزای خود را برای اپلای دارند.
  • برای اگاهی از اینکه کدام دانشگاه قابلیت اپلای از طریق یونی اسیست را دارند بایستی به وبسایت دانشگاه مورد نظر مراجعه کرده و از ان طریق مطمئن شد. همچنین می توانید از طریق وب سایت uni-assist دانشگاه هایی که با این اتحادیه همکاری می کنند را مشاهده کنید.
  • برای اپلای دانشگاه‌های آلمان از طریق یونی اسیست، باید به وب سایت یونی اسیست مراجعه نمایید. این سایت اطلاعات کامل و مفیدی برای اپلای و روند پذیرش ارائه میدهد.
  • برای اپلای از طریق سایت یونی اسیست ابتدا باید حساب کاربری در آن بسازید و سپس وارد صفحه اپلای شده و به جستجوی دانشگاه‌ها و رشته‌ها بپردازید.

پرداخت و ریفاند هزینه یونی اسیست

هزینه اپلای از طریق یونی اسیست برای اولین دانشگاه 75 یورو و برای دانشگاه‌های دیگر یا چندین رشته‌ از یک دانشگاه، برابر با 30 یورو است. برای پرداخت هزینه یونی اسیست می توان از دو روش حواله بانکی و یا کارت‌های اعتباری مانند مستر کارت و ویزا کارت استفاده کرد. از انجایی که اکثر متقاضیان در ایران امکان برخورداری از پرداخت های بین المللی یا کارت های اعتباری بین المللی را ندارند، مجموعه بورسیه دات کام برای انجام مرحله پرداخت، خدمات مخصوص به این فرایند را ارائه میدهد.
حال اگر از درخواست بررسی مدارک خود توسط یونی اسیست انصراف دهید، امکان ریفاند هزینه وجود دارد بشرطی که هنوز فرآیند بررسی مدارک شما توسط یونی اسیست آغاز نشده باشد. برای این کار می‌توانید به قسمت My assist account مراجعه کرده و گزینه Withdraw انتخاب کنید و سپس درخواست خود را لغو نمایید.

توصیه نامه | موتیویشن لتر | ریسرچ پروپوزال | نمونه رایتینگ