0 امتیاز
در آزاد کردن مدرک تحصیلی توسط (5.9k امتیاز)
ویرایش شده توسط

فرزانه از سایت: میخوام برای کاریابی و آزاد کردن مدرک اقدام کنم

میخوام بدونم چه مدارکی رو باید همرام داشته باشم و اینکه میشه با مدرک ریزنمرات اقدام کنم؟ چون مدرک موقت دیر آماده میشه

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (5.9k امتیاز)
برای خانم ها کارت ملی و کپی مدارک موقت (البته خود مدرک موقت هم همراتون باشه ولی کاریابی فقط چک میکنه و در نهایت تحویل خودتون میده)

برای آقایون کارت ملی + کپی کارت پایان  خدمت (به همراه اصل کارت پایان خدمت) +کپی مدرک موقت (اصل همراهتان باشد)

دقت کنید که بعضی از دوستان با ریزنمرات به کاریابی میروند و کاریابی تحویل میگیرند ولی بعد مراجعه به دانشگاه، مسئول دانشگاه این نامه کاریابی را قبول نمیکند زیرا شما مدرک موقت را از دانشگاه تحویل نگرفته اید و این قانون را نقض کرده اید در نتیجه دقت کنید که حتما از طریق مدرک موقت به کاریابی مراجعه کنید.
توسط
من ۲۹بهمن ۹۷دفاع کردم ولی بخاطر اینکه کارم آزمایشگاهی بود آخر تیر فارغ التحصیل شدم و رفتم کاریابی ثبتنام کردم ولی چون کل مرداد دانشگاه تعطیل بود گواهی موقتم ۱۰شهریور صادر شد که دوهفته از مهلت ۶ماهه گذشته بود، کاریابی گفت نمیشه تاریخ ثبتنامت قبل از گواهی موقتت باشه برای همین تاریخ ثبتنام منو انداخت ۱۳شهریور. دانشگاه هم میگه اگه از مهلت ۶ماه گذشته باشه قبول نمیکنن با اینکه مقصر خود دانشگاه بود که تعطیل کرد و بهم میگن باید با خود وزارت علوم صحبت کنی. وزارت علومم هرجی تماس میگیرم کسی جواب نمیده ، بنظر شما هیچ راهی وجود داره که بتونم از طریق اون اقدام کتم؟
توسط (5.9k امتیاز)
سلام فرحناز
کارهایی به این شکل رو کارمندان دانشگاه نمیتونن پیش ببرن
باید برید سراغ معاون دانشجویی و یا شبیه اینا که بهت نامه بدن. یا از طریق استاد اقدام کنید. اگر تونستید حضورن برید سازمان امور دانشجویی میدان فردوسی.
شما این سوال رو نباید به عنوان دیدگاه قرار بدید و می بایست یک سوال جدید مطرح میکردید تا همه بتونن سولتون رو ببینن و جوابتون رو بدن.
Smiley face

به سامانه مشاوره تحصیلی بورسیه خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران این مجموعه.

133 سوال

199 پاسخ

174 دیدگاه

60 کاربر

...