0 امتیاز
در انگیزه نامه (SOP) توسط (1.4k امتیاز)
یه دانشگاه به من گفته تیچینگ استیتمنت نگارش کنم و بفرستم ولی چیزی که از اینترنت خوندم بیشتر سبک انگیزه نامه بوده میخواستم ببینم چیزی دارید که بتونید خیالمو راحت کنید و بهم جهت بدید؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (5.9k امتیاز)

نگارش Teaching Statements

یک Teaching Statement مقاله‌ای هدفمند و تأمل برانگیز در مورد اعتقادات و عملکردهای آموزشی نویسنده است. این یک روایت فردی است که نه تنها شامل باورهای فرد در مورد فرآیند آموزش و یادگیری است، بلکه نمونه‌های عینی از روش‌هایی را نیز در بر می‌گیرد که از طریق آنها این باورها را در کلاس به نمایش می‌گذارد.

در بهترین حالت، یک Teaching Statement تصویری واضح و منحصر به فرد از نویسنده به عنوان یک استاد ارائه می‌دهد و از اظهارات عمومی یا توخالی فلسفی در مورد تدریس اجتناب می‎کند.

دانشجویان فارغ‌التحصیل گزارش می‌دهند که کالج‌ها و دانشگاه‌ها اغلب از متقاضیان پست‌های هیات علمی، Teaching Statements درخواست می‌کنند.  Teaching Statement در حال تبدیل شدن به بخش مهمی از فرآیندهای استخدام و تصدی شغل هستند.

✅ در نگارش Teaching Statements می‌توانید به یکی یا همه موارد زیر اشاره کنید:

تصور شما از نحوه وقوع یادگیری

توضیحی در مورد اینکه چگونه تدریس شما یادگیری دانش آموزان/دانشجویان را تسهیل می‌کند

بازتابی از این که چرا به این روش آموزش می‌دهید

اهدافی که برای خود و دانش آموزان/دانشجویان خود دارید

چگونه آموزش شما باورها و اهداف شما را اجرایی می‌کند

چه چیزی برای شما، مدرکی بر یادگیری دانش‌آموز است

راه‌هایی که از طریق آن‌ها یک محیط یادگیری فراگیر ایجاد می‌کنید

علایق شما در تکنیک‌ها، فعالیت‌ها و انواع یادگیری جدید

✅ اگر متقاضی تجربه تدریس زیادی نداشته باشد چه؟

  • بسیاری از کارآموزان پژوهش محور در طول دوره تحصیلات تکمیلی و دوره فوق دکتری خود درسی را تدریس نکرده‌اند. آنها ممکن است به عنوان دستیار آموزشی خدمت کرده باشند یا سخنرانی‌های مهمان داشته باشند، اما مجبور نبودند برنامه‌های درسی، اهداف یادگیری، فعالیت‌ها و ارزیابی‌ها را توسعه دهند.
  • می‌توانید از تجربیات آموزشی/مربی که در دوره‌های تحصیلات تکمیلی یا پسا‌دکتری خود با آن مواجه شده‌اید، استفاده کنید. این احتمالاً شامل تجربیات خارج از کلاس می‌شود که کاملاً خوب است.
  • نکته‎ای که باید در نگارش Teaching Statements  توجه کرد این است که بیانیه شما باید دانش آموز/ دانشجو محور باشد، که به معنای تمرکز بر نتایج دانش آموزی/دانشجویی است که می‌خواهید از طریق روش‌های تدریس خود به دست آورید.
شما میتونید با خیال راحت بخش نگارش تخصصی این نامه را به مجموعه بورسیه دات کام بسپورید: نگارش تیچینگ استیتمنت
Smiley face

به سامانه مشاوره تحصیلی بورسیه خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران این مجموعه.

133 سوال

199 پاسخ

174 دیدگاه

60 کاربر

...