0 امتیاز
در مدارک اپلای توسط (1.4k امتیاز)
من چند وقته که دارم به اساتید ایمیل میزنم و جواب خوبی دریافت نمیکنم ممنون میشم کمی راهنماییم کنید.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (5.9k امتیاز)

از این اصطلاحات در ایمیل استفاده نکنید

یک نظرسنجی توسط Adobe نشان می دهد، اصطلاحات بالا در ایمیل، روی اعصاب دیگران است

نکات نگارش ایمیل به استاد:

  • عنوان گیرا و مشخص
  • نقطه گذاری صحیح و درشت نویسی به موقع حروف
  • کلیت ایمیل کوتاه و نکات مورد نظر خلاصه بیان گردد
  • بهتر است که ایمیل در روزهای کاری هفته ارسال گردد.
  • فایل رزومه و یا مقالات پژوهشی خود را در ایمیل اول ضمیمه نکنید.
  • قبل از ارتباط با استاد مربوطه زمینه کاری وی و حداقل چند مقاله‌ی علمی چاپ شده توسط وی را مطالعه نمایید.
  • استفاده از کلمات و عبارات تخصصی مربوط به موضوع صحبت
  • از  “دکتر. نام خانوادگی بزرگ” به منظور خطاب قرار دادن استفاده نمایید (Dr. Alavai).
  • از عبارات (Mr) و یا (Mrs) استفاده نکنید.
  • نکات اصلی را بُلد و یا آندرلاین (_) نمایید.
  • از کلمات و جملات محاوره‌ای و یا مخفف استفاده نکنید
  • به طور مستقیم از استاد مربوطه در ایمیل اول تقاضای فاند و یا کمک هزینه تحصیلی نکنید.
  • گرامر و املای کلمات تایپ شده را بررسی کنید.
Smiley face

به سامانه مشاوره تحصیلی بورسیه خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران این مجموعه.

133 سوال

199 پاسخ

174 دیدگاه

60 کاربر

...