Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان
ژانویه 6, 2024

بورسیه دانشگاه اوتاوا کانادا

5/5 - (1 امتیاز)

دانشگاه اوتاوا به دنبال پژوهشگران با استعداد و با انگیزه در تمام سطوح – دبیرستان (برنامه های تابستانی و بورسیه تحصیلی)، کارشناسی (NSERC USRA، USRO، پروژه های CO-OP و Mitacs)، تحصیلات تکمیلی، پسادکتری و دانش پژوهان مهمان است که مایل به کار و دریافت بورسیه دانشگاه اوتاوا در یک گروه تحقیقاتی چند رشته ای در همکاری با تخصص گسترده در سنتز مواد کوانتومی و خصوصیات دستگاه کوانتومی در مقیاس نانو می باشند.

☑️ پیشنهاد مطالعه: مشاوره تحصیلی کانادا

  • موقعیت های کارشناسی ارشد/دکتری در آزمایشگاه Chi در دانشگاه اتاوا در زمینه فیزیک ماده چگال، مهندسی برق و علوم کامپیوتر وجود دارد.
  • از داوطلبان دعوت می‌شود تا از طریق ایمیل: CV، رونوشت‌ها، بیانیه (علائق پژوهشی، دستاوردها و تمایلات شغلی، حداکثر تا دو صفحه) و دو (تا سه) توصیه نامه را ترتیب دهند تا مستقیماً برای Dr. Chi ارسال شود.
  • با متقاضیانی که برای مصاحبه انتخاب شده اند تماس گرفته خواهد شد. بورسیه های معتبر مختلفی برای نامزدهای واجد شرایط در دسترس است، به عنوان مثال، Vanier CGS، CGS D، CGS M، NSERC PGS D، OGS، QEII، FRQNT و Mitacs. لطفا برای جزئیات و پشتیبانی با Dr. Chi تماس بگیرید.

☑️ پیشنهاد مطالعه: معرفی مدرسه آکادمی کلمبیا کانادا

  • از متقاضیان و نامزدها برای پست‌های پسادکتری در زمینه فیزیک ماده چگال تجربی در آزمایشگاه Dr. Chi در دانشگاه اتاوا، برای بررسی مواد و دستگاه‌های کوانتومی ابررسانا، توپولوژیکی و مغناطیسی، رشد (کریستال ها و فیلم ها)، نانوساختارها، جا به جایی مغناطیسی-گرما-الکتریکی، و همچنین استفاده از تکنیک های نوترون، میون، میدان بالا، تصویربرداری مغناطیسی و تونل زنی اسکن از طریق همکاری در موسسات و تاسیسات تحقیقاتی بزرگ استقبال می‌شود.
  • برای بررسی، از متقاضیانی که دارای مدارک عالی اثبات شده هستند دعوت می شود تا از طریق ایمیل: CV، بیانیه تحقیق (حداکثر سه صفحه) به Dr. Chi ارسال کنند و سه نامه مرجع محرمانه را فراهم کنند.
  • با داوطلبانی که برای مصاحبه انتخاب شده اند تماس گرفته خواهد شد. برای افرادی که واجد شرایط هستند، دکتر Chi برنامه های آنها را از طریق فلوشیپ های تحصیلی پسادکتری از جمله Banting، NSERC PDF و MSCA Global پشتیبانی می کند.
  • دانشگاه اتاوا متعهد به تضمین برابری، تنوع و شمول در محیط های علمی و رهبری دانشجویان، کارکنان و اساتید خود است. از درخواست های مردم بومی در کانادا، اقلیت ها، افراد دارای معلولیت، و بانوان به طور ویژه استقبال می شود.

☑️ منبع: جزئیات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.