Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

جولای 28, 2023

فاند پسادکتری مهندسی هلند

عنوان پروژه فاند پسادکتری هلند

فاند پسادکتری مهندسی: تحقیق و توسعه پساداکتری در امنیت شبکه (MLSysOps)

دانشگاه مقصد برای اپلای

دانشگاه صنعتی دلفت (TU Delft)

مقطع مورد نظر برای اپلای

مقطع پسادکتری

مقدار فاند ماهانه برای دانشجوی پسادکتری

ماهیانه 2960-4670 یورو حقوق برای دانشجو در نظر گرفته شده است.

شرح موقعیت تحصیلی برای فاند پسادکتری مهندسی 

گروه امنیت سایبری (CYS) در دانشکده مهندسی برق، ریاضیات و علوم کامپیوتر (EEMCS) از داوطلبان تمام وقت فوق دکتری در حوزه امنیت سایبری دعوت به همکاری می کند. گروه ما تحقیقاتی را در طیف وسیعی از موضوعات امنیت سایبری، از جمله، تجزیه و تحلیل داده های امن، حریم خصوصی، امنیت ابر، امنیت سیستم و امنیت شبکه انجام می دهد. هدف ما از فاند پسادکتری مهندسی این است که جهان را به مکانی امن‌تر تبدیل کنیم زیرا بیشتر فعالیت‌ها و داده‌های ما آنلاین می‌شوند. ما راه‌حل‌های میان رشته‌ای را طراحی، توسعه و ارزیابی می‌کنیم که همه زمینه‌های علوم رایانه را ترکیب می‌کند: هوش مصنوعی، سیستم‌ها و تئوری. ما قصد داریم نتایج خود را در کنفرانس ها و مجلات برتر منتشر کنیم، دانش و فناوری های علمی خود را به دانشجویان و شرکای عمومی و خصوصی خود در زمینه امنیت سایبری منتقل کنیم و در جامعه و جامعه پژوهشی تأثیر بگذاریم.

این موقعیت فاند پسادکتری مهندسی با هدف طراحی و پیاده‌سازی راه‌حل‌های ایمن برای تشخیص ناهنجاری در مدیریت امنیت/اعتماد، مدیریت اعتماد صفر مبتنی بر متا تگ کردن بسته‌های شبکه و اصول حداقل امتیاز، تقسیم‌بندی میکرو، کنترل دسترسی دستگاه، جلوگیری از حرکت جانبی و چند عاملی است. احراز هویت. این موقعیت توسط پروژه Horizon Europe MLSysOps پشتیبانی می شود. نامزدهای موفق این فرصت را خواهند داشت که از نزدیک با محققان کلاس جهانی در TU Delft و همکاران صنعتی ما در اروپا همکاری کنند.

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

متقاضیان باید دارای شرایط زیر باشند:

    • مدرک دکتری در علوم کامپیوتر، مهندسی، ریاضی یا مرتبط.
    • دانش قوی در زمینه امنیت شبکه
    • پس زمینه برنامه نویسی/کد نویسی خوب.
    • توانایی کار مشترک در یک گروه/تیم.
    • توانایی همکاری با شرکای صنعتی را داشته باشد.
    • مهارت های ارتباطی و نوشتاری انگلیسی خوب.
    • ترجیحاً تجربیات مرتبط با پروژه های تحقیق و توسعه بلاک چین را داشته باشید.

شرایط اپلای فاند پسادکتری مهندسی

حقوق و مزایا مطابق با توافق نامه کار جمعی برای دانشگاه های هلند است (بر اساس مقیاس 10: 2.960،00 یورو – 4.670،00 یورو). قرارداد کار به مدت 1 سال، در صورت اثبات مناسب بودن، یک سال دیگر تمدید می شود. این موقعیت برای 36-40 ساعت در هفته باز است. TU Delft یک بسته جبرانی قابل تنظیم، تخفیف در بیمه سلامت و عضویت ورزشی، و هزینه ماهانه کار ارائه می دهد. می توان برنامه کاری انعطاف پذیری ترتیب داد.

برای متقاضیان بین‌المللی، ما خدمات Coming to Delft و مشاوره شغلی شریک را ارائه می‌کنیم تا به شما در جابجایی شما کمک کند. یک مرکز بین المللی کودکان خدمات مراقبت از کودکان را ارائه می دهد و یک مدرسه ابتدایی بین المللی وجود دارد.

درباره دانشگاه مقصد و تاریخچه

دانشگاه صنعتی دلفت
دانشگاه صنعتی دلفت بر پایه های قوی بنا شده است. TU Delft به عنوان خالق آبراهه هلندی معروف جهانی و پیشگام در بیوتکنولوژی، یک دانشگاه بین المللی برتر است که علم، مهندسی و طراحی را ترکیب می کند. این نتایج در سطح جهانی در آموزش، تحقیق و نوآوری برای مقابله با چالش‌ها در زمینه‌های انرژی، آب و هوا، تحرک، سلامت و جامعه دیجیتال ارائه می‌کند. برای نسل‌ها، مهندسان ما ثابت کرده‌اند که حل‌کننده مشکلات کارآفرینی هستند، هم در تجارت و هم در زمینه اجتماعی.

در TU Delft ما تنوع را به عنوان یکی از ارزش‌های اصلی خود می‌پذیریم و فعالانه مشارکت می‌کنیم تا دانشگاهی باشیم که در آن احساس کنید در خانه هستید و می‌توانید شکوفا شوید. ما برای دیدگاه ها و کیفیت های مختلف ارزش قائل هستیم. ما معتقدیم که این کار ما را نوآورانه تر، جامعه TU Delft را پر جنب و جوش تر و جهان را عادلانه تر می کند. ما با هم، راه حل هایی را با استفاده از فناوری تصور، اختراع و ایجاد می کنیم تا تأثیر مثبتی در مقیاس جهانی داشته باشیم. به همین دلیل از شما دعوت می کنیم که درخواست دهید. درخواست شما مورد توجه منصفانه قرار خواهد گرفت.

چالش. تغییر دادن. تأثیر!

بخش
دانشکده مهندسی برق، ریاضیات و علوم کامپیوتر
دانشکده مهندسی برق، ریاضیات و علوم کامپیوتر (EEMCS) سه رشته – مهندسی برق، ریاضیات و علوم کامپیوتر را گرد هم می آورد. در ترکیب، آنها یکدیگر را تقویت می کنند و نیروی محرکه فناوری هستند که ما در زندگی روزمره خود استفاده می کنیم. فناوری‌هایی مانند شبکه برق، که دانشکده ما در ساخت آن برای آینده کمک می‌کند. ما همچنین در حال کار بر روی جهانی هستیم که در آن انسان ها و رایانه ها یکدیگر را تقویت می کنند. ما در حال ترسیم فرآیندهای بیماری با استفاده از داده های تک سلولی و با استفاده از ریاضیات برای شبیه سازی توده های غول پیکر خاکستر پس از فوران آتشفشانی هستیم. در اینجا فضای زیادی برای تحقیقات اساسی وجود دارد. ما مهندسان مبتکر را آموزش می دهیم و آزمایشگاه ها و امکانات عالی داریم که بر موقعیت قوی بین المللی ما تأکید می کند. در مجموع بیش از 1100 کارمند و 4000 دانشجو در این محیط نوآورانه کار و تحصیل می کنند.

برای رفتن به وب سایت دانشکده مهندسی برق، ریاضیات و علوم کامپیوتر اینجا را کلیک کنید.

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 30 سپتامبر 2023
    • 8 مهر 1402 می باشد.

روش اپلای برای فاند پسادکتری مهندسی هلند

    • لینک مستیم اپلای: ورود

تکمیل فرم پذیرش | پرداخت اینترنتی خارجی | پرداخت هزینه پذیرش

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.