Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

ژانویه 10, 2023

بورسیه دکتری کشاورزی هلند

عنوان پروژه فاند دکتری هلند

بورسیه دکتری کشاورزی: کاندیدای دکترا: حاکمیت پایدار پایدار در آمازون برزیل

دانشگاه مقصد برای اپلای 

دانشگاه رادبود

مقطع مورد نظر برای اپلای 

مقطع دکتری

مقدار فاند ماهانه برای دانشجوی دکتری 

ماهیانه 2541-3247 یورو حقوق برای دانشجو در نظر گرفته شده است.

شرح موقعیت تحصیلی برای بورسیه دکتری کشاورزی

همیشه می خواستید آمازون برزیل را کشف کنید و برای محیط زیست مفید باشید؟ به عنوان یک کاندیدای دکترا در پروژه «تقویت اقتصادهای زیستی»، از طریق کار میدانی در منطقه آمازون برزیل، داده‌ها را جمع‌آوری خواهید کرد و بنابراین به دولت و جامعه مدنی کمک می‌کنید تا بهتر از محیط زیست محافظت کنند و مردم محلی آمازون را توانمند کنند.

چگونه سیاست‌های ارتقای اقتصادهای زیستی، ترتیبات حاکمیتی فراگیر، کثرت‌گرا، یکپارچه و سازگار را در آمازون برزیل تقویت می‌کند؟ تغییر مدیریت استفاده از منابع در آمازون برزیل برای جلوگیری از از دست دادن تنوع زیستی جهانی، کمک به کاهش تغییرات آب و هوایی و توانمندسازی گروه‌های حاشیه‌نشین بسیار مهم است. برای این منظور، سازمان‌های مختلف توسعه بومی و بین‌المللی، همراه با سهامداران از جامعه تجاری در حال حاضر با اصطلاح «زنجیره‌های ارزش تنوع زیستی اجتماعی» را آزمایش می‌کنند. هدف این ابتکارات ایجاد بازارهایی برای محصولات محلی از تنوع زیستی آمازون است و بنابراین بدون تکیه بر تولید کالاهای صادراتی، مانند کشت سویا، الوار و چرای گاو، درآمد پایدار برای مردم محلی فراهم می کند. با تکیه بر دانش بومی محلی و همبستگی، هدف آنها هم حفاظت از محیط زیست و هم مشارکت معنادار مردم محلی در اداره منابع است. این پروژه تحقیقاتی بورسیه دکتری کشاورزی به مطالعه ابتکاراتی می‌پردازد که زنجیره‌های ارزشی تنوع زیستی اجتماعی را ارتقا می‌دهند و پتانسیل تحول‌آفرین آنها را بررسی می‌کند. تمرکز بر حوضه ریو نگرو در آمازون برزیل خواهد بود.

به عنوان یک کاندیدای دکترا در پروژه “تقویت اقتصادهای زیستی”، هدف شما پاسخ به این سوال است و از نتایج آن برای نوشتن پایان نامه دکتری خود استفاده خواهید کرد. هدف این است که فرصت‌ها و چالش‌ها را بهتر درک کنیم و تا چه اندازه بسیج‌سازی‌ها حول زنجیره‌های ارزش اجتماعی-تنوع زیستی منجر به مدیریت آمازون می‌شود که هم برای محیط زیست و هم به روش‌های شناخت و بودن مردم بومی احترام بیشتری دارد.

بار آموزشی شما ممکن است تا 10 درصد از زمان کار شما باشد.

شرایط مورد مورد نظر برای اپلای موقعیت تحصیلی

    • شما دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته های علوم سیاسی، روابط بین الملل، جغرافیای انسانی، مطالعات محیطی، مردم شناسی، مطالعات توسعه و یا رشته های مرتبط هستید.
    • همانطور که با ریز نمرات و رزومه شما نشان داده شده است، برتری تحصیلی دارید.
    • شما با انسان شناسی سیاسی، اقتصاد سیاسی/ بوم شناسی و دیدگاه های استعماری وابستگی دارید و به حکومت داری دگرگون کننده علاقه مند هستید.
    • شما تجربه انجام تحقیقات میدانی در برزیل یا به طور خاص در آمازون را دارید. تجربه در روش تحقیق مشارکتی امتیاز محسوب می شود.
    • شما تسلط عالی به زبان انگلیسی نوشتاری و گفتاری دارید و دانش کاری خوبی به زبان پرتغالی دارید.
    • شما تجربه و متعهد به تحقیق میدانی و روش‌های کیفی هستید که شامل همکاری نزدیک با سیاست‌گذاران، سازمان‌های اجتماعی-محیطی و متخصصان توسعه است. تجربه در تسهیل کارگاه ها یا سایر فعالیت های آموزشی مزیت محسوب می شود.
    • شما مایلید بخش قابل توجهی از مدت قرارداد را در آمازون برزیل بگذرانید.
    • شما انعطاف پذیر هستید، نگرش فعالانه و مهارت های نوشتن آکادمیک عالی دارید. شما می توانید هم به صورت مستقل و هم به عنوان یک بازیکن تیمی کار کنید.
    • ما متقاضیان برزیل را تشویق می کنیم.

شرایط اپلای فاند دکتری بورسیه کشاورزی

قرارداد مدت معین: شما برای یک دوره اولیه 18 ماهه استخدام خواهید شد و پس از آن عملکرد شما ارزیابی خواهد شد. در صورت مثبت بودن ارزیابی، قرارداد به مدت 2.5 سال (قرارداد 4 ساله) تمدید خواهد شد.

    • این به استخدام 1.0 FTE مربوط می شود.
    • حقوق اولیه ناخالص بر اساس یک هفته کاری 38 ساعته به 2541 یورو در ماه می رسد و در سال چهارم به 3247 یورو افزایش می یابد (مقیاس حقوق و دستمزد P).
    • 8٪ کمک هزینه تعطیلات و 8.3٪ پاداش پایان سال دریافت خواهید کرد.
    • شما برای یک دوره اولیه 18 ماهه استخدام خواهید شد و پس از آن عملکرد شما ارزیابی خواهد شد. در صورت مثبت بودن ارزیابی، قرارداد به مدت 2.5 سال (قرارداد 4 ساله) تمدید خواهد شد.
    • شما می توانید از خدمات مراقبت از شغل دوگانه و خانواده ما استفاده کنید. افسر شغلی و مراقبت خانواده دوگانه ما می تواند به شما در زمینه حمایت های مربوط به خانواده کمک کند، به شریک یا همسرتان کمک کند تا برای بازار کار محلی آماده شوند، پشتیبانی سفارشی در جستجوی شغل ارائه کنند و به خانواده شما کمک کند در نایمگن مستقر شوند.
    • کار کردن برای ما به معنای دریافت روزهای مرخصی اضافی است. در صورت اشتغال تمام وقت، می توانید بین 30 یا 41 روز مرخصی سالانه به جای 20 روز تعیین شده قانونی انتخاب کنید.

کار و علم نیاز به شیوه های شغلی خوب دارد. این در شرایط استخدام اولیه و ثانویه دانشگاه رادبود منعکس شده است. می‌توانید با ساعات کاری انعطاف‌پذیر، ترتیبات مرخصی مختلف و کار از خانه، بهترین تعادل بین کار و زندگی را فراهم کنید. شما همچنین می توانید بخشی از شرایط استخدام خود را خودتان تنظیم کنید، به عنوان مثال درآمد را با روزهای مرخصی اضافی مبادله کنید و هزینه اشتراک ورزشی خود را بازپرداخت کنید. و البته، ما یک طرح بازنشستگی خوب ارائه می دهیم. به شما فضا و مسئولیت زیادی داده می شود تا استعدادهای خود را شکوفا کنید و جاه طلبی های خود را تحقق بخشید. بنابراین، ما برنامه های آموزشی و توسعه مختلفی را ارائه می دهیم.

درباره دانشگاه مقصد و تاریخچه

مدرسه مدیریت نایمگن به دانشجویان، مؤسسات و شرکت‌ها، بازیگران اجتماعی و دولت‌ها امکان می‌دهد تا نقش خود را در تحول به سوی جوامع پایدار ایفا کنند. با انجام این کار، دانشگاه رادبود به مأموریت دانشگاه رادبود برای کمک به جهانی سالم و آزاد با فرصت‌های برابر برای همه متعهد است. در چارچوب مأموریت «حکمرانی مسئولانه برای جوامع پایدار»، ما به چالش‌های علمی و اجتماعی از منظر حکمرانی خوب می‌پردازیم. کار ما بر موضوعات فراتر از اقتصاد، آب و هوا، فراگیری، ایمنی و دموکراسی متمرکز است. با ایجاد، زیر سؤال بردن و گسترش اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد (SDGs)، ما به ارتباط متقابل آنها اذعان می کنیم و بر تعدادی از چالش های بزرگ در جامعه تمرکز می کنیم. ما به نوآوری و رشد پایدار در موضوعاتی مانند نابرابری، جنسیت، کار شایسته و فقر کمک می کنیم. علاوه بر این، ما به چالش های زیست محیطی و آب و هوایی می پردازیم و به دنبال کمک به حل آنها هستیم.

در دانشکده مدیریت نایمگن، تحقیقات و تدریس آکادمیک در برنامه های آموزشی چالش برانگیز انجام می شود. این برنامه ها در حوزه های مدیریت بازرگانی ارائه می شوند. اقتصاد و اقتصاد بازرگانی; جغرافیا، برنامه ریزی و محیط زیست؛ علوم سیاسی؛ و مدیریت دولتی. تحقیقات آکادمیک در موسسه تحقیقات مدیریت (IMR) انجام می شود. تحقیقات در حوزه های فوق الذکر و در گروه های تحقیقاتی بین رشته ای انجام می شود: Hotspots. دانشکده مدیریت نایمخن در حال حاضر 400 کارمند و حدود 5000 دانشجو دارد.

این موقعیت 4 ساله است و عمدتاً شامل تحقیقات می شود. شما بخشی از تیم های هر دو گروه جغرافیا، برنامه ریزی و محیط زیست و گروه علوم سیاسی (به ویژه مرکز تحلیل و مدیریت بین المللی تعارض (CICAM)) خواهید بود. علاوه بر این، شما عضو دانشکده دکتری موسسه تحقیقات مدیریت (IMR) خواهید بود.

دانشگاه رادبود
ما می خواهیم از علم، دیگران و خودمان بهترین بهره را ببریم. چرا؟ زیرا این چیزی است که دنیای اطراف ما به شدت به آن نیاز دارد. تحقیقات و آموزش پیشرو کمکی ضروری به جهانی سالم و آزاد با فرصت‌های برابر برای همه است. این چیزی است که بیش از 24000 دانشجو و 5600 کارمند در دانشگاه رادبود را متحد می کند. و این مستلزم استعداد، همکاری و یادگیری مادام العمر است. شما باید یک نقش بازی کنید!

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 29 ژانویه 2023
    • 9 بهمن 1401می باشد.

روش اپلای برای فاند دکتری رادبود

    • لینک مستقیم اپلای: ورود

مشاوره کالج | مشاوره اپلای | مشاوره اسکایپ | مدارس تابستانی

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.