Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

جولای 28, 2023

فاند پسادکتری حقوق لیدن

عنوان پروژه فاند پسادکتری هلند

فاند پسادکتری حقوق: فوق دکترای حقوق، علوم داده، رباتیک و هوش مصنوعی 0.8 – 1.0 فوت

دانشکده حقوق لیدن، مرکز حقوق و فناوری های دیجیتال (eLaw) به دنبال یک

فوق دکترای حقوق، علوم داده، رباتیک و هوش مصنوعی 0.8 – 1.0 فوت
شماره خالی 13907

دانشگاه مقصد برای اپلای

دانشگاه لیدن

مقطع مورد نظر برای اپلای

مقطع پسادکتری

مقدار فاند ماهانه برای دانشجوی پسادکتری

ماهیانه 2960-4670 یورو حقوق برای دانشجو در نظر گرفته شده است.

شرح موقعیت تحصیلی برای فاند پسادکتری حقوق

eLaw، مرکز حقوق و فناوری های دیجیتال در دانشگاه لیدن، به دنبال یک محقق 5 ساله فوق دکترا با تخصص در حقوق، روبات ها، هوش مصنوعی (AI) و علوم داده است.

شکاف فزاینده ای بین سرعت چرخه سیاست و تغییرات تکنولوژیکی وجود دارد. این شکاف در رباتیک مراقبت های بهداشتی قابل توجه است، جایی که سیاست ها پراکنده هستند و مسائلی را که روبات ها به طور نابرابر به دنبال دارند پوشش می دهند. این قطع ارتباط باعث می شود توسعه دهندگان ربات نتوانند ملاحظات قانونی اساسی را در طرح های خود ادغام کنند، ایمنی کاربر همیشه تضمین نمی شود و توسعه سیستم هایی که ممکن است به بیماران آسیب برساند. در حالی که بخش‌های دیگر از سیاست‌های مبتنی بر شواهد که اهداف سیاست را به راهنمایی‌های عملی تبدیل می‌کند، لذت می‌برند، این چارچوب‌ها هنوز برای فناوری رباتیک ظاهر نشده‌اند.

پروژه فاند پسادکتری حقوق ERC SAFE & SOUND (https://www.universiteitleiden.nl/en/research/research-projects/law/safe–sound-towards-evidence-based-policies-for-safe-and-sound-robots) مکانیزمی را ایجاد می‌کند که می‌تواند فناوری‌های نوظهور را با مقررات تطبیق دهد و بالعکس، با اعلام یک مسیر عملی و پویا برای شناسایی شکاف‌های نظارتی برای فناوری‌های روبات‌های مراقبت ویژه از طریق مکانیسم‌های فراگیر و مشارکتی، آزمایش این شکاف‌ها در تنظیمات آزمایشی با استراتژی‌های کاهش آینده، و استفاده مجدد از داده های تولید شده برای سیاست های مبتنی بر شواهد روبات. ایده اساسی در پشت SAFE&SOUND استفاده از شبیه سازهای ربات برای کمک به بهبود روبات های خاص و تنظیم آنها است. با استفاده از چنین دانشی، SAFE&SOUND این پتانسیل را دارد که بحث سیاست را در مورد فناوری‌های ربات و هوش مصنوعی روی پایه‌های بهتر و پایه‌تری تنظیم کند. SAFE&SOUND تحقیقات در مورد استفاده از علم برای سیاست روبات‌ها را پیش می‌برد و راه‌هایی را به سمت یک مدل نظارتی مبتنی بر شواهد برای روبات‌ها در اتحادیه اروپا باز می‌کند که به‌جای رسیدن به تکامل ربات (r) هدایت می‌کند و بیشتر با نیازهای اجتماعی و حقوق اساسی سازگار است.

اهداف تحقیق در فاند پسادکتری حقوق SAFE&SOUND عبارتند از:

    • RO1: شکاف های نظارتی را برای ربات های مراقبت شخصی شناسایی کنید
    • RO2: چالش های قانونی کشف نشده را برای ربات های مراقبت شخصی آزمایش کنید
    • RO3: از داده های مناطق آزمایش ربات برای حمایت از تغییر سیاست مبتنی بر شواهد استفاده کنید
    • RO4: بررسی علم برای مفهوم سیاست ربات، اثربخشی و پایداری

وظایف
به عنوان یک محقق فوق دکترا در eLaw، دانش علم را برای سیاست ربات ها ارتقا خواهید داد. به طور مشخص، به انجام مصاحبه های برنامه ریزی شده با سهامداران مختلف در RO1 و تجزیه و تحلیل اطلاعات خاکستری کمک می کنید، به پردازش داده ها در RO2 در مناطق آزمایش ایجاد شده توسط پروژه Eurobench (https://neuralrehabilitation.org/projects/EUROBENCH/)، کمک می کنید مکانیزمی برای ترجمه داده های خام به داده های مربوط به سیاست در RO3 و کمک به بستن پروژه در RO4. به طور خاص، ما علاقه مند به درک این هستیم که چگونه می توانیم به طور مؤثر داده ها را برای تغییر خط مشی روبات تولید و از آنها استفاده کنیم. ما همچنین می‌خواهیم بدانیم چگونه این داده‌ها می‌توانند طرح‌های رباتیک فراگیرتری را ترویج کنند و سازمان‌های بیمار چگونه می‌توانند از آنها بهره ببرند.

در این روایت، شما به چندین فعالیت، پروژه و ابتکارات در حال انجام در گروه ما در دانشگاه لیدن کمک خواهید کرد، از جمله:
مشارکت در پروژه 5 ساله SAFE & SOUND: به سوی سیاست های مبتنی بر شواهد برای ربات های ایمن و سالم که توسط برنامه Horizon-ERC اتحادیه اروپا تامین می شود.
در گروه کاری رباتیک و سیستم‌های خودمختار (https://www.universiteitleiden.nl/en/law/institute-for-the-interdisciplinary-study-of-the-law/elaw/research/working) مشارکت داشته باشید و تا حدی مسئول آن باشید. -groups-at-elaw#working-group-robotics-and-autonomous-systems) در eLaw به

شرایط مورد نیاز برای اپلای موقعیت تحصیلی

معیارهای انتخاب

    • یک دکترای تکمیل شده در زمینه علوم داده، مهندسی مکانیک، علوم کامپیوتر با پیشینه ترکیبی در طراحی حساس به ارزش، اخلاق یا حقوق. داوطلبانی که هنوز دکتری خود را به پایان نرسانده اند اما دارای نسخه خطی تایید شده هستند نیز می توانند درخواست دهند. نامزدهای بدون نسخه خطی تایید شده واجد شرایط این موقعیت نیستند.
    • پیشینه آکادمیک در تنوع، قانون فناوری، هوش مصنوعی، رباتیک یا علم داده؛
    • تجربه در تحقیقات حقوقی تجربی، از جمله تهیه نظرسنجی و پرسشنامه، مصاحبه و پردازش داده ها؛
    • تجربه در فن‌آوری‌های کمکی، به‌ویژه اسکلت‌های بیرونی اندام تحتانی و روباتیک کمک‌کننده اجتماعی یک مزیت است، اما الزام سختی نیست.
    • امکان سفر بین المللی به مناطق آزمایشی ایجاد شده توسط پروژه H2020 Eurobench (https://neuralrehabilitation.org/projects/EUROBENCH/)؛
    • آشنایی با اطلاعات پس زمینه ای که از ایجاد ERC StG ​​SAFE&SOUND پشتیبانی می کند (اطلاعات بیشتر https://www.laiden.org/projects/propelling-h2020-eurobench و https://www.universiteitleiden.nl/en/research/ پروژه های تحقیقاتی/قانون/ایمن–سایز-تسویه حساب مبتنی بر پلی-برای-روابوت های ایمن و-صدا) ؛
    • کیفیت عالی تحقیق و نگارش، که توسط انتشارات (بین المللی، بررسی شده)، پایان نامه، و فعالیت های اطلاع رسانی نشان داده شده است.
    • تجربه در ارائه پروپوزال های تحقیقاتی به سازمان های کمک هزینه
    • تجربه کار در تیم‌های چند رشته‌ای و/یا بین‌المللی، از جمله حساسیت و فراگیر بودن در مورد تفاوت‌های فرهنگی میان کارکنان و دانشجویان؛
    • مشتاق و فعال، با مهارت های بین فردی و ارتباطی عالی، گفتاری و نوشتاری؛
    • بازیکن تیم عالی و سازنده جامعه گرم؛
    • انگلیسی عالی، گفتاری و نوشتاری. تسلط به سایر زبان های اروپایی از جمله اسپانیایی و ایتالیایی مزیت محسوب می شود.

شرایط اپلای فاند پسادکتری حقوق

شرایط و ضوابط
این یک موقعیت پژوهشگر پسادکتری 0.8-1.0 فوتی است که از 1 نوامبر 2023 شروع می شود (برای بحث قبل یا بعد باز است). مدت استخدام 5 سال با 1 سال دوره آزمایشی می باشد. در صورت عملکرد خوب کارمند، مدت قرارداد 5 سال خواهد بود.

دستمزد از 2.960 تا 4.670 یورو ناخالص در ماه به صورت تمام وقت (مقیاس پرداخت 10، مطابق با قرارداد کار جمعی برای دانشگاه های هلند) متغیر است. مقیاس حقوق بستگی به تحصیلات و تجربه دارد.

دانشگاه لیدن یک بسته مزایای جذاب با تعطیلات اضافی (8٪) و پاداش پایان سال (8.3٪)، آموزش و توسعه شغلی و مرخصی تعطیلات ارائه می دهد. مدل انتخاب های فردی ما به شما آزادی می دهد تا مجموعه ای از شرایط و ضوابط خود را جمع آوری کنید. برای همسران بین المللی ما یک برنامه شغلی دوگانه راه اندازی کرده ایم. نامزدهای خارج از هلند ممکن است واجد شرایط معافیت مالیاتی قابل توجهی باشند. اطلاعات بیشتر در اینجا.

در چارچوب سیاست ما در مورد کیفیت، تقریباً تمام کارکنان دانشگاهی در دانشکده حقوق مدرک دکترا را دریافت کرده اند و شرایط لازم برای صلاحیت تحقیقات پیشرفته را برآورده کرده اند. علاوه بر این، آنها سهم قابل توجهی در برنامه تحقیقاتی دانشکده دارند. اطلاعات بیشتر در مورد صلاحیت تحقیقات پیشرفته و برنامه های تحقیقاتی دانشکده تحصیلات تکمیلی مطالعات حقوقی.

تنوع و شمول
تنوع و شمول ارزش های اصلی دانشگاه لیدن است. دانشگاه لیدن متعهد به تبدیل شدن به یک جامعه فراگیر است که به همه دانشجویان و کارکنان این امکان را می دهد که احساس ارزشمندی و احترام کنند و پتانسیل کامل خود را توسعه دهند. تنوع در تجارب و دیدگاه ها، تدریس ما را غنی می کند و تحقیقات ما را تقویت می کند. تدریس و تحقیق با کیفیت بالا فراگیر است. بنابراین ما به ویژه از درخواست های اعضای گروه های کم نمایندگی استقبال می کنیم.

درباره دانشگاه مقصد و تاریخچه

دانشگاه لیدن
سازمان
دانشگاه لیدن
لیدن یک شهر دانشگاهی معمولی است که میزبان قدیمی ترین دانشگاه هلند (1575) است. دانشگاه در محیط های محلی نفوذ می کند. محوطه دانشگاه در سراسر شهر پراکنده است و دانشجویانی که در لیدن زندگی و تحصیل می کنند، فضای آرام و در عین حال پر جنب و جوش آن را به شهر می دهند. دانشگاه لیدن یکی از برجسته ترین دانشگاه های تحقیقاتی اروپا است. این موقعیت برجسته به فارغ‌التحصیلان ما در درخواست پست‌های دانشگاهی و فعالیت‌های خارج از دانشگاه برتری می‌دهد.

بخش
دانشکده حقوق لیدن، مرکز حقوق و فناوری های دیجیتال (eLaw)
دانشکده حقوق لیدن با بیش از 6500 دانشجو و 650 کارمند یکی از بزرگترین دانشکده ها در هلند است. با این حال، با همه تنوع آن، هنوز به دلیل توانایی خود در ارائه آموزش در مقیاس کوچک شناخته شده است. این دانشکده بر آموزش و پژوهش چند وجهی و سطح بالا، چه در سطح ملی و چه در سطح بین المللی تمرکز دارد. این کار را با کار با افراد با استعداد و تحریک و حمایت از آنها در جاه طلبی های حرفه ای و شخصی خود انجام می دهد. این دانشکده در ساختمان زیبای بازسازی شده Kamerlingh Onnes در Steenschuur در لیدن قرار دارد. کار در دانشکده حقوق لیدن به معنای کار در یک محیط علمی الهام بخش است. برای اطلاعات بیشتر به www.law.leidenuniv.nl مراجعه کنید. اطلاعات در مورد مرکز حقوق و فناوری های دیجیتال: law.leiden.edu/organisation/metajuridica/elaw/. اطلاعات در مورد شرایط استخدام دانشگاه لیدن: www.staff.leiden.edu/.

مرکز حقوق و فناوری های دیجیتال (eLaw) در سال 1985 تأسیس شد و نقش پیشرو در تحقیق و آموزش در زمینه حقوق و فناوری های دیجیتال دارد. این مرکز تأثیر اجتماعی، قانونی و هنجاری فناوری های دیجیتال در حال ظهور را مطالعه می کند. تمرکز تحقیقات و آموزش ما به ویژه بر فناوری های دیجیتال و تعامل آنها با حقوق اساسی و حاکمیت قانون است. موضوعات کلیدی در تحقیق و آموزش ما عبارتند از: حریم خصوصی آنلاین و حفاظت از داده های شخصی؛ جرایم سایبری و امنیت سایبری؛ علم داده و حقوق؛ حاکمیت اینترنت؛ قانون و پیچیدگی در جامعه دیجیتال؛ قانون ارتباطات الکترونیکی؛ حقوق کودکان در دنیای دیجیتال؛ حقوق اساسی و فناوری های دیجیتال؛ تنظیم پلت فرم؛ تنظیم هوش مصنوعی؛ قانون و تعامل انسان و ماشین؛ فناوری های حقوقی؛ اخلاق و فناوری های دیجیتال

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه چه زمانی است؟

آخرین مهلت تقاضا برای این بورسیه:

    • 1 سپتامبر 2023
    • 10شهریور 1402

روش اپلای برای فاند پسادکتری حقوق

    • لینک مستقیم اپلای: ورود

پرداخت اپلیکیشن فی | پرداخت شهریه دانشگاهپرداخت یونی اسیست

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.