Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان
5/5 - (1 امتیاز)

فرآیند نگارش نامه اعتراض به ریجکتی

    1. اطلاعات خود را در فرم پایین صفحه وارد کرده و ارسال کنید.
    2. تماس کارشناس مجموعه با شما و پیگیری های لازم انجام می شود.
    3. هزینه را واریز میکنید (قبل از پرداخت کامل شرایط شما بررسی میشود)
    4. گروهی با ایجاد کد اشتراک برای شما ایجاد میشود که متشکل از کارشناسان نگارنده و شما میشود.
    5. پرسشنامه ای در قالب ورد به شما ارائه می شود که آن را پر کرده و برای ما ارسال می کنید (در صورت ارائه اطلاعات کامل، خدمات با کیفیت بالاتر دریافت خواهید کرد.)
    6. نگارش اختصاصی و حرفه ای نامه مکاتباتی شما توسط کارشناسان مجموعه
    7. زمان تحویل با دو حالت 9 روز یا 5 روز کاری که میتوانید در فرم مشخص نمائید
    8. امکان بازبینی و درخواست ویرایش رایگان تا دوبار (حداکثر ظرف 12 روز پس از دریافت خدمات)

نگارش نامه اعتراض به ریجکتی ویزا برای تمامی کشورها توسط وکلای با تجربه و ویراستاری تضمینی نامه ها در انتهای مسیر

فرم درخواست نگارش اعتراض به ریجکتی

اعتراض به ریجکت ویزا

یکی از چالش هایی که متقاضیان در مسیر مهاجرت با ان موجه می شوند انجام پروسه ویزا می باشد. چون اگر کوچکترین خطایی در این فرایند رخ دهد منجر به ریجکت شدن ویزا می شود و باعث از بین رفتن کل زحمات یک شخص می تواند شود. البته ریجکت شدن ویزا به معنای پایان کار نیست و متقاضی می تواند در شرایطی با ارسال یک نامه به ریجکتی درخواست ویزای خود اعتراض کند.

نحوه نگارش نامه اعتراض به ریجکت شدن ویزا اهمیت زیادی دارد و افراد بایستی نخست از دلایلی که موجب ریجکت شدن ویزای آنها شده است مطلع شوند و در جهت بهبود و رفع آن ایراداتی که منجر به ریجکتی شده تلاش نمایند. به طور کلی یکی از دلایلی که موجب به ریجکت شدن درخواست ویزا می شود ارائه اطلاعات و مدارک ناقص، عدم صداقت در بیان برخی اظهارات، عدم اثبات تمکن مالی می شود.

رسیدگی به اعتراض ریجکتی ویزا

پس از تدوین و نگارش صحیح نامه اعتراض به ریجکتی ویزای نوبت ارسال آن می باشد. سپس درخواست ویزای شما مجدد در نوبت رسیدگی قرار می گیرد. البته پروسه درخواست اعتراض به ریجکتی ویزا و مدت زمان رسیدگی به درخواست شما بسته به هر کشور متفاوت است. مورد بعدی در پروسه اعتراض به ریجکتی ویزا این است که برای رفع ان هر شخص مهلت خاصی دارد تا درخواست خود را ارسال کند. مهلت اعتراض با توجه به پرونده متقاضی و قوانین سفارت ان کشور باهم متفاوت هستند، اما معمولا مهلت اعتراض بین 1 تا 2 ماه بعد از دریافت جواب ریجکتی می باشد. در صورتی که سفارت کشور مربوطه در فرایند رسیدگی به اعتراض متقاضی به نتیجه واضحی نرسد و دلایل متقاضی را کافی نداند، در ریجکت شدن ویزای تجدید نظر نخواهد کرد و به متقاضی ابلاغ می شود که به دلایل مطرح شده وی واجد شرایط دریافت ویزا نیست.

مدارک لازم برای اعتراض به ریجکتی ویزا

برای رفع ریجکتی ویزا ابتدا باید دلیل ریجکت شدن را یافت. مثلا اگر علت ریجکتی ویزا ناقص بودن یک مدرک یا عدم ارائه اطلاعات شفاف باشد؛ متقاضی باید فقط برای رفع نواقص اقدام کند و دیگر نیازی به بررسی تمامی مدارک و مراحلی که طی کرده نیست. البته هر کشور و هر ویزا نیز خود مدارک و شرایط خاص خود را برای رفع ریجکتی دارند. پس از مطلع شدن از مشکل پرونده خود و رفع این نواقص در پرونده خود، بایستی کلیه مدارک لازم را همراه با نامه اعتراض به سفارت مورد نظر ارسال کرد. بطور کلی مدارک مورد نیاز برای رفع نواقص پرونده ویزا می تواند یکی از مدارک زیر باشد:

  • پاسپورت متقاضی
  • گواهی ازدواج یا تولد و یا تغییر نامه در صورت وجود
  • گواهی تمکن مالی و گردش حساب
  • تروال هیستوری
  • بیمه مسافرتی
  • اطلاعات هویتی

در کنار رفع نواقص در این مدارک، حال بایستی به نگارش نامه اعتراضی خود بپردازید. از این رو کارشناسان مهاجرتی مجموعه بورسیه دات کام با برخودرای از تجربیات بسیار و آگاهی از روندهای قانونی این امر می توانند در تمامی مراحل اعتراض به ریجکت ویزا، نحوه نگارش نامه اعتراض ریجکتی ویزا همراه شما عزیزان باشند.