Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان
4/5 - (2 امتیاز)

مراحل نوشتن کاورلتر ویزای توریستی کانادا

    1. اطلاعات خود را در فرم پایین صفحه وارد کرده و ارسال کنید.
    2. تماس کارشناس مجموعه با شما و پیگیری های لازم انجام می شود.
    3. هزینه را واریز میکنید (قبل از پرداخت کامل شرایط شما بررسی میشود)
    4. گروهی با ایجاد کد اشتراک برای شما ایجاد میشود که متشکل از کارشناسان نگارنده و شما میشود.
    5. پرسشنامه ای در قالب ورد به شما ارائه می شود که آن را پر کرده و برای ما ارسال می کنید (در صورت ارائه اطلاعات کامل، خدمات با کیفیت بالاتر دریافت خواهید کرد.)
    6. نگارش اختصاصی و حرفه ای نامه مکاتباتی شما توسط کارشناسان مجموعه
    7. زمان تحویل با دو حالت 9 روز یا 5 روز کاری که میتوانید در فرم مشخص نمائید
    8. امکان بازبینی و درخواست ویرایش رایگان تا دوبار (حداکثر ظرف 12 روز پس از دریافت خدمات)

درخواست نگارش کاورلتر ویزای توریستی کانادا

اگر قصد سفر به خارج از کشور را دارید، در بسیاری از موارد باید قبل از هر کاری و متناسب با هدف مهاجرتی خود درخواست ویزا دهید. الزامات بسته به کشور مبدا و مقصد می تواند متفاوت باشد. اما برای بسیاری از افراد، روند اعطای ویزا می تواند دلهره آور و نامشخص به نظر برسد.

ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی یا ویزای بازدید کننده یک مجوز برای ورود شخص به صورت موقت تا مدت زمان کوتاه می باشد. ویزای توریستی ممکن است اشکال مختلفی داشته باشد و غالبا به عنوان یک لیبل در پاسپورت شما می باشد. ویزای توریستی نشان دهنده مدت زمان اقامت شما در کشور مورد نظر است. همچنین مشخص می کند که در چه فعالیت هایی مجاز به شرکت در ان هستید و یا مجاز در چه فعالیت های نمی باشید مانند کار و تحصیل.

ویزای توریستی رایج ترین نوع ویزا است و معمولاً فقط برای مدت کوتاهی معمولاً از چند هفته تا چند ماه معتبر خواهد بود.  در کنار ویزای توریسی انواع دیگری از ویزاها نیز وجود دارد مانند ویزای دانشجویی، ویزای کاری، ویزای استارت اپ، ویزای همراه و بسیاری دیگر که بسته به مکانی است که به آن سفر می کنید.

آنچه برای درخواست ویزای توریستی نیاز دارید

همانطور که در بالا ذکر شد، شرایط ویزای توریستی بسته به ملیت و مقصد شما و همچنین محل درخواست شما متفاوت است. شما همیشه باید دستورالعمل‌های مربوط به شرایط خاص خود را در وب‌سایت سفارت یا کنسولگری مربوطه بررسی کنید. با این اوصاف، برخی از الزامات کلی و مدارک مشترکی وجود دارد که برای اکثر درخواست های ویزای توریستی مورد نیاز است.

این شامل:

  • گذرنامه با اعتبار حداقل شش (6) ماه بیشتر از مدت اقامت در نظر گرفته شده
  • فرم های درخواست ویزا
  • بلیط های رفت و برگشت تایید شده
  • کاور لتر برای ویزای توریستی
  • تمکن مالی

نمونه کاورلتر برای درخواست ویزای توریستی

کاور لتر یا نامه پوششی، یکی دیگر از اسناد نگارشی توسط متقاضی است که برای اخذ ویزای توریستی کانادا، بایستی در کنار سایر مدارک به کنسولگری تحویل داد. در حقیقت Cover Letter یک نامه‌ای کوتاه و رسمی برای معرفی متقاضی است و درباره مواردی مانند دلایل سفر به کشور مقصد و … صحبت می کند.

کاورلتر یک راه مناسب برای مطلع کردن سفارت است که از یک دوست، والدین یا شریک زندگی که در حال حاضر در کانادا اقامت دارد، حمایت مالی دریافت می کنید. همچنین اهداف دقیق شما برای سفر به کانادا و مدت اقامت را نیز به طور صریح می تواند نشان دهد.

اگر قرار است که توسط شخص دیگری حمایت شوید، حتماً جزئیات زیر را در کاور لتر ویزای توریستی خود درج کنید:

  • نام شخصی که قرار است اسپانسر سفر شما باشد
  • شغل یا منبع درآمد شخصی که قرار است از شما حمایت مالی کند
  • مدرک یا رابطه شما (معمولاً تصاویر)
  • اثبات توانایی مالی اسپانسر شما
  • هزینه هایی که حامی شما پوشش خواهد داد

برای اینکه بینش بهتری در مورد نحوه ایجاد یک نامه پوششی برای درخواست ویزای خود داشته باشید، در اینجا یک نمونه کاورلتر برای ویزای توریستی ذکر کرده ایم :

TO THE HONORABLE CONSUL

EMBASSY OF (Country you’re visiting)

<Address of the Consulate>

Dear Sir/Madam:

I, <Your full legal name> would like to apply for a tourist visa to spend a vacation in <name of the country> from <date of arrival> to <date of departure.>

My main purpose for travel is tourism, to see the beautiful sights of <name of the country>, particularly <name of tourist attractions.> I’m also looking forward to experiencing the culture, tasting the cuisine, and meeting locals to experience everything the country has to offer.

I am employed at <name of the company> located in <location of the company> since <date you were employed> and am currently holding the position of <your job position.> Vacation from work has already been approved for the whole duration of this trip.

During my trip, my <your relationship with the sponsor> <full name of the sponsor,> who works as <job title of the sponsor> at <place of employment> will sponsor my trip. He/she will cover my accommodations, food expenses, and plane tickets.

Please find the following documents to support the legitimacy of what is outlined in this letter:

Passports (including old ones if applicable)
Application form, duly dated and signed with passport-size picture
Employment and leave certificates showing the date I’m expected to return to work
Payslips, tax report, credit card statements, bank certificate & statement of account as proof of income
Plane ticket booking reservation
Hotel booking reservation as proof of accommodation directly faxed to the embassy
Travel insurance with benefits

Please don’t hesitate to contact me if you require any further information. I may not be available at all times due to my working schedule or I might be engaged in a mission, but you may still try to reach me at the following

Sincerely,

البته نمونه نامه پوششی برای درخواست ویزای توریستی ارائه شده در بالا فقط یک الگو است و با توجه به شرایط شما قابل تغییر است. باز هم، گنجاندن این مورد در درخواست ویزای مسافرتی شما بسیار مهم است، از انجایی که نگارش کاورلتر هم نیازمند دانش زبان انگلیسی و هم آشنایی با نیات آفسیر مهاجرت در برسی این سند است بهتر است که نگارش این سند را بر عهده فردی که از تجربه کافی برخودار است بسپارید. مجموعه بورسیه دات کام با داشتن کارشناسان مجرب در این حیطه می توانند با کمترین زمان و هزینه لازم شما را در در پروسه نگارش کاور لتر یاری کنند.