Hi, How Can We Help You?
خدمات 0 تا 100 پذیرش و ویزا تحصیلی استرالیا، کانادا و انگلستان

Blog

سپتامبر 18, 2022

فاند دکتری زیست شناسی سلولی انگلستان

فاند دکتری زیست شناسی سلولی

تعیین تنظیم کننده های مولکولی جدید نکروز کنترل کننده مرگ زودرس سلولی

نکروز، شکلی از مرگ زودرس سلولی، اغلب در اثر توهین های بیش از حد مانند ضربه، عفونت و سموم ایجاد می شود. این بیماری در بسیاری از بیماری های انسانی از جمله سرطان، اختلالات عصبی و بیماری های التهابی نقش دارد. اگرچه مدت‌هاست که نکروز غیرفعال و کنترل نشده در نظر گرفته می‌شود، اما مطالعات اخیر نشان داده‌اند که نکروز را می‌توان از نظر ژنتیکی تنظیم کرد، بنابراین به طور بالقوه قابل کنترل است. با این حال، دانش ما در مورد تنظیم نکروز هنوز بسیار محدود است. این تا حدی به دلیل فقدان سنجش in vivo برای تجزیه و تحلیل سیستماتیک است.

برای پرداختن به این موضوع، ما مدلی از نکروز تنظیم‌شده را با استفاده از مگس سرکه، ارگانیسمی با مزایای دستکاری ژنتیکی، توسعه داده‌ایم و ارتباط نکروز را با سرکوب تومور نشان دادیم. این پروژه دکترا برای شناسایی و شناسایی بیشتر تنظیم کننده های جدید نکروز در یک ارگانیسم دست نخورده، با هدف کشف چگونگی مدیریت نکروز در بیماری های انسانی، از این روش استفاده می کند.

فن آوری های پیشرفته در زیست شناسی سلولی، زیست شناسی مولکولی، تصویربرداری میکروسکوپی پیشرفته و ژنتیک مگس سرکه در این تحقیق به کار گرفته شده اند.

اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در مقطع دکترا در دانشگاه بیرمنگام:

از جمله جزئیات کامل تحقیقات انجام شده در هر مدرسه، فرصت های بودجه برای هر موضوع، و راهنمایی در مورد درخواست خود، اکنون می توانید نسخه دکتری جدید خود را سفارش دهید. دفترچه تحقیقاتی، در: https://www.birmingham.ac.uk/study/postgraduate

پرداخت اپلیکیشن فی | پرداخت شهریه دانشگاهپرداخت یونی اسیست

بورسیه جهت تحصیل در چه رشته هایی ارایه شده است؟

  • بیوشیمی
  • زیست شناسی سلولی
  • ژنتیک
  • زیست شناسی مولکولی

لطفاً متن بودجه اضافی را در زیر بیابید. برای جزئیات بیشتر بودجه، لطفاً به بخش “فاند دکتری” مراجعه کنید.

دانشکده علوم زیستی هر ساله تعدادی دانشجوی دکتری شورای تحقیقات بریتانیا (به عنوان مثال BBSRC) ارائه می دهد.

تحصیلات شورای تحقیقاتی با بودجه کامل هم برای اتباع بریتانیا و هم برای دانشجویان خارج از کشور در دسترس است.

مهلت درخواست برای دانشجویان شورای تحقیقاتی معمولاً در اوایل ژانویه هر سال است.

هر سال ما همچنین تعدادی بورسیه تراست داروین با بودجه کامل داریم. اینها توسط Darwin Trust of Edinburgh ارائه شده است و برای دانشجویان غیر بریتانیایی است که مایل به اخذ مدرک دکترا در حوزه عمومی میکروبیولوژی مولکولی هستند. مهلت این طرح نیز معمولاً در اوایل ژانویه هر سال است.

مقدار فاند برای پوزیشن دکتری:

همه متقاضیان باید در درخواست خود نشان دهند که چگونه قصد دارند هزینه تحصیل خود را تامین کنند. ما یک جامعه پر رونق از دانشجویان بین المللی دکترا داریم و در هر زمان درخواست هایی را از دانشجویانی که می توانند بودجه خود را پیدا کنند یا می خواهند برای بودجه خود درخواست کنند (مانند بورسیه مشترک المنافع، بانک توسعه اسلامی) را تشویق می کنیم.

برنامه های کاربردی برای بودجه رقابتی ما معمولاً در اوایل ژانویه هر سال بسته می شود. پایگاه داده بودجه تحصیلات تکمیلی اطلاعات بیشتری در مورد فرصت های تأمین مالی موجود در این لینک ارائه می دهد.

روش اپلای

شما میتوانید با لینک زیر بصورت مستقیم فرآیند اپلای تحصیلی خود را دنبال نمایید

لینک اپلای: ورود

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

This field is required.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*This field is required.